PDA

View Full Version : The happy Cyborg family - Video



Ivo C.
06-09-2010, 14:59
http://www.youtube.com/watch?v=CyROoTH3ozs&feature=player_embedded

Me I like the style a lot. :D

wrestler_nl
06-09-2010, 15:03
daar wil je geen burenruzie mee...

Babalu 22
06-09-2010, 16:14
Cybor Santos had net zo goed een relatie kunnen beginnen met elk ander mma vechter. Ik vind Cris Cyborg maar raar uitzien, elke keer als ik haar zie vechten, dan lijkt het in mijn ogen gewoon een man vs women partij. En om de verwarring compleet te maken heet "ze" ook nog een Cris.

Justinian
06-09-2010, 17:19
Top highlight, thanks!

Sendur
06-09-2010, 17:20
miss kan ze wel meedraaien in de mannen divisie.

Ivo C.
06-09-2010, 17:40
niet nur miss :D
4 Sure!
Ik wil echt graag Cris Cyborg vs de UFC LW of WEC Feather zien !!!

miss kan ze wel meedraaien in de mannen divisie.

Pahlavan
06-09-2010, 17:46
miss kan ze wel meedraaien in de mannen divisie.

dat zal uiteindelijk wel moeten denk ik... ik zie geen ander vrouw haar verslaan...

blijf het maar een vreemd persoon vinden... zou me serieus niks verbazen als ik opeens zou lezen: "Cris Cyborg tests positive for testicles"

universele
06-09-2010, 18:09
leuke HL, duidelijk chute boxe stijl.

Durfal
06-09-2010, 18:34
dat zal uiteindelijk wel moeten denk ik... ik zie geen ander vrouw haar verslaan...

blijf het maar een vreemd persoon vinden... zou me serieus niks verbazen als ik opeens zou lezen: "Cris Cyborg tests positive for testicles"

Anabolen steroiden maken van een vrouw een man qua uiterlijk maar in de basis is Cris toch wel een vrouw alleen niet een erg aantrekkelijke laten we wel zijn.............
Maar Cris presteert wel al dan niet met stimulantia van de verboden soort..........................

marcelt
06-09-2010, 19:34
Evangelista en cris:
A little bit of the good old ultra violence

Ze lacht trouwens wel lief buiten de ring.

T15Boxing
06-09-2010, 22:35
Man ik vind dat gedoe over haar uiterlijk maar niks en dat mensen steeds zeggen dat ze tegen mannen moet omdat ze niet te verslaan is. Ik hoorde niemand hierover klagen toen Lucia Rijker zo onverslaanbaar was. Er moet toch iemand de beste zijn? Ik heb veel respect voor haar omdat ze zo hard werkt. Moet je zo'n clip zien van een journalist die een dag met Cyborg wou trainen. Je zou versteld staan.
Mooie clip trouwens:)

076
06-09-2010, 22:46
Het is in ieder geval geen wijf om ladderzat om 5 uur s'nachts binnen te strompelen.... en dan van onderaan de trap schreeuwen dat ze uit bed moet komen om een ei te bakken!

Babalu 22
06-09-2010, 22:49
Man ik vind dat gedoe over haar uiterlijk maar niks en dat mensen steeds zeggen dat ze tegen mannen moet omdat ze niet te verslaan is. Ik hoorde niemand hierover klagen toen Lucia Rijker zo onverslaanbaar was. Er moet toch iemand de beste zijn? Ik heb veel respect voor haar omdat ze zo hard werkt. Moet je zo'n clip zien van een journalist die een dag met Cyborg wou trainen. Je zou versteld staan.
Mooie clip trouwens:)

Waarom niet, het is juist vreemd om dat te negeren en net doen of er niks aan de hand is. Net zoals mensen die niet tegen je vertellen dat je iets op je gezicht hebt en je de hele dag voor schut erbij loopt.

Je kunt haar trouwens qua uiterlijk niet vergelijk met Lucia Rijker. Die heeft, ondanks dat je jouw ass kan kicken, vrouwelijke kenmerken. Hetzelfde geldt voor Laila Ali en vele andere vrouwelijk vechters.

thrillseekah
06-09-2010, 22:58
dat zal uiteindelijk wel moeten denk ik... ik zie geen ander vrouw haar verslaan...



eerst eens tegen randamie zien

MaartenManaus
07-09-2010, 01:50
die moet haast wel een clit van een cm of 5 hebben.

superstucie
08-09-2010, 21:46
marloes moet haar te grazen nemen in een rematch!