PDA

View Full Version : K1 laatste 16 2 gevechten bekend(officieel)



bananenplukster
08-09-2010, 23:02
De k1 heeft alvast 2 gevechten officieel bekendgemaakt namelijk overeem vs ben edwards en lebanner vs kyatoro(er waren al geruchten dat deze gevechten zouden plaatsvinden).

http://www.k-1.co.jp/en/news/2010/0908_wgp_02.html

Petrosyan188
08-09-2010, 23:06
dinsdag word de rest van de card bekendgemaakt trouwens!

bananenplukster
08-09-2010, 23:08
Ja ben benieuwd wie er nog bij zitten(6 plaatsen) ik hoop in ieder geval op aerts(vrijwel zeker), saki(vrijwel zeker), spong en hesdy gerges.

abdel1991
08-09-2010, 23:14
Hari doet helaas dit jaar niet mee :( gehoord van een van zijn trainers

bananenplukster
08-09-2010, 23:19
Hari doet helaas dit jaar niet mee :( gehoord van een van zijn trainers


Wanneer heb je dat gehoord pas geleden of maanden geleden toen hij zogenaamd een persbericht naar buiten bracht dat hij een tijdje rust nam?
Volgens de k1 en tanikawa doet hij gewoon mee we zullen het wel horen aanstaande dinsdag.

abdel1991
08-09-2010, 23:25
Wanneer heb je dat gehoord pas geleden of maanden geleden toen hij zogenaamd een persbericht naar buiten bracht dat hij een tijdje rust nam?
Volgens de k1 en tanikawa doet hij gewoon mee we zullen het wel horen aanstaande dinsdag.

vanmiddag, ik weet het jullie willen echte bronnen etc. maar meer kan ik ook niet aanbieden, hij zit trouwens nog in marokko en is alles behalve afgetraind hij zou zelfs gewoon echt een buikje hebben.. maar inderdaad dinderdag zal het worden bevestigd ;)

glazenbol
08-09-2010, 23:58
Hier aan wil ik toevoegen

Aerts vs teixeira
Saki vs Kemayo
Zimmerman vs Ghita
Gerges vs Schilt
Karaev vs Spong

Overeem vs Edwards
Le Banner vs Kyatoro

Dat zijn er 14...............wie zijn die andere 2 mannen???????

Irishrover
09-09-2010, 00:05
vanmiddag, ik weet het jullie willen echte bronnen etc. maar meer kan ik ook niet aanbieden, hij zit trouwens nog in marokko en is alles behalve afgetraind hij zou zelfs gewoon echt een buikje hebben.. maar inderdaad dinderdag zal het worden bevestigd ;)

Wordt een makkie voor Sem wanneer Badr niet meedoet.

Jammer, schorst hij zichzelf nu ofzo?

Bartju
09-09-2010, 00:22
en in de panorama zegt ie dat hij voor ArenA 2011niet meer in de ring verschijnt en wil terug keren als een boegbeeld voor de sport..
persoonlijk vind ik dat hij die titel niet meer opzich kan nemen, maar ik hoop zeker dat hij met gezond verstand en een goede instelling terug komt.

rollermanskunk
09-09-2010, 00:39
Lijkt me meer een centenkwestie (It's Showtime vs een bijna failliete FEG) dan dat Badr voor z'n gedrag wordt gestraft. Vanuit Marokko had die gewoon fit naar Japan kunnen doorvliegen. Misschien staat z'n hoofd er ook helemaal niet naar.

Naj85
09-09-2010, 01:04
Zou wel jammer zijn als Hari niet mee zou doen, had zo gehoopt op een 3e partij tussen hem en Overeem

Wheelie
09-09-2010, 09:02
had zo gehoopt op een 3e partij tussen hem en Overeem
Ik ook ;)

Sjaak
09-09-2010, 09:12
Het wordt weer Nederland tegen een paar anderen en Semmy zal wel weer een spoor van vernieling achter zich laten osu ! Als hij nu weer wint is hij bij leven al een K1 legende mocht die het nog niet zijn.

Sjaak
09-09-2010, 09:14
Wordt een makkie voor Sem wanneer Badr niet meedoet.



Je bedoeld zoals hun laatste onderlinge partij ....

Biiyen
09-09-2010, 09:26
Heel erg jammer als Badr niet meedoet... Het is een eikel eerste klas maar wel een eikel die goed kan knokken.

bananenplukster
09-09-2010, 11:18
Je bedoeld zoals hun laatste onderlinge partij ....

Je kan het ook omdraaien zoals hun 1e partij?:blush:, je kan alles zeggen wat je wil maar badr is 1 van de mensen(zoals overeem) die het schilt moeilijk kan maken. Ik zie saki niet van hem winnen, ik zie zimmerman niet van hem winnen, ik zie ghita niet van hem winnen, ik zie kemaya niet van hem winnen en ga zo maar door de mensen die ik een kans geef zijn badr, overeem en peter aerts en heel misschien hesdy gerges om zijn lengte.

bananenplukster
09-09-2010, 11:20
Hier aan wil ik toevoegen

Aerts vs teixeira
Saki vs Kemayo
Zimmerman vs Ghita
Gerges vs Schilt
Karaev vs Spong

Overeem vs Edwards
Le Banner vs Kyatoro

Dat zijn er 14...............wie zijn die andere 2 mannen???????

Waar heb je dit vandaan is dit al officieel bekend gemaakt door de k1? Maar de andere 2 namen zouden badr hari en nog een wildcard moeten zijn maar zoals je wel kan lezen zijn er mensen die beweren dat badr hari niet vecht maar dat wachten we nog maar af of het daadwerkelijk zo is.

Irishrover
09-09-2010, 12:24
Je bedoeld zoals hun laatste onderlinge partij ....

Ik denk wel dat jij me goed begrijpt, Sem heeft er baat bij als Badr niet meedoet, omdat hij een dreiging vormt voor de champ.

Nu wordt het makkelijk voor Sem om nog een keer de belt omhoog te houden, wat ik hem overigens graag gun.

YoMarK
09-09-2010, 13:21
Overeem vs Schilt is een partij waar ik naar uitkijk.

reefer
09-09-2010, 13:32
Overeem vs Schilt is een partij waar ik naar uitkijk.

Is waarschijnlijk wel de finale waar de meeste fans op zitten te wachten.Hoop en bid alleen dat Peter nog èèn keer gaat knallen........

mimoen
09-09-2010, 13:41
Als badr deze k1 er niet bij is, dan zal de show 50% minder zijn. Of je hem nu haat of niet, hij blijft de meest aantrekkelijke vechter om naar te kijken en respect verdient hij ondanks zijn 2 woede aanvallen.

Voor de rest wil ik niet dat sem het dit jaar weer gaat winnen. Begrijp me niet verkeerd sem heeft het heel goed gedaan en hij gebruikt zijn lengte heel erg goed, maar het is niet echt een vechter waar ik naar uit kijk.

Peace

citrusfruit
09-09-2010, 14:12
Spong tegen Karaev lijkt me ook een leuke partij, allebei behendig en snel, hoop voor Spong dat hij wint. Aerts zou in principe geen problemen moeten hebben met Teixeira. Le Banner tegen Kyotaro? Gok ik toch op Le Banner, die sinds kort met zijn verstand vecht. Saki kan met geen mogelijkheid verliezen van Kemayo, ook Schilt gaat waarschijnlijk door. Zimmerman tegen Ghita blijft een beetje onzeker, weet iemand hoe serieus Zimmerman traint de laatste tijd? Overeem gaat ook door, zonder twijfel.

Dan houden we dus over: Aerts, Saki, Schilt, Overeem, Saki, Zimmerman/Ghita, Spong/karaev en dan nog eentje. Misschien hebben ze expres een plekje vrijgehouden tot ze weten of Badr Hari meedoet?

Sendur
09-09-2010, 15:21
Overeem vs Schilt zou vet zijn.

Bartju
09-09-2010, 16:46
Ik hoop dat tyrone heel ver komt ik gun het hem ik vind het een hele mooie vechter om naar te kijken mooie vecht stijl snelheid en mooie technieken

Kerberos
09-09-2010, 20:53
Laat Hari toch lekker thuis. Dan maar zonder hem, ook al is dat jammer. Hoop dat Aerts nog een goeie gooi kan doen dit toernooi.

Overeem vs Schilt zie ik wel zitten.

rollermanskunk
09-09-2010, 22:48
http://img843.imageshack.us/img843/8928/60448711.jpg

Laatste gevecht: Saki vs wildcard Sefo, Catinas or Manhoef

Devilprince
09-09-2010, 23:36
bron?

Amsterdam'r
10-09-2010, 00:00
Lijkt van Wikipedia af te komen:
K-1 World Grand Prix 2010 in Seoul Final 16 - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_in_Seoul_Final_16)

Toch weer een dikke MM.
Enne.. Saki VS Manhoef 2 dan maar ;)

glazenbol
10-09-2010, 00:08
Waar heb je dit vandaan is dit al officieel bekend gemaakt door de k1? Maar de andere 2 namen zouden badr hari en nog een wildcard moeten zijn maar zoals je wel kan lezen zijn er mensen die beweren dat badr hari niet vecht maar dat wachten we nog maar af of het daadwerkelijk zo is.


Heb het in een email gezien van 1 van de vechters die hij van zijn manager heeft ontvangen.
En ja Badr vecht niet. Daarom ben ik benieuwd wat die andere 2 namen zijn. Voor zover ik weet wachten ze dit weekend af, na die gala in Amsterdam. Dus waarschijnlijk dinsdag.

univers1l
10-09-2010, 10:10
http://img843.imageshack.us/img843/8928/60448711.jpg

Laatste gevecht: Saki vs wildcard Sefo, Catinas or Manhoef

badr vecht toch niet? dus hoe betrouwbaar is dit?

rollermanskunk
10-09-2010, 14:53
badr vecht toch niet? dus hoe betrouwbaar is dit?

Badr kan de Final 16 vechten als die wil er is hem een zak geld aangeboden (zoals vermeld in het interview met de Panorama) maar zoals hij aangeeft twijfelt hij nog. Mocht Badr niet ingaan op het aanbod zal zijn vervanger worden gekozen uit het trio Manhoef/Sefo/Catinas (Ignashov viel af vanwege een blessure) waarbij ik de eerste 2 de meeste kans geef. De financiële problemen van de FEG op de korte termijn schijnen opgelost te zijn (jaja)

Bronnen: k1fans en Headkicklegend

Irishrover
10-09-2010, 15:31
Thanks voor de update jongens.

Chane
10-09-2010, 15:57
Ik snap niet waarom er nog getwijfeld wordt of Badr vecht of niet.
Hij geeft zelf aan dat hij niet eerder zal vechten dan volgend jaar in de Arena.
Waar geeft hij dan aan dat hij nog twijfelt?

rollermanskunk
10-09-2010, 16:31
Ik snap niet waarom er nog getwijfeld wordt of Badr vecht of niet.
Hij geeft zelf aan dat hij niet eerder zal vechten dan volgend jaar in de Arena.
Waar geeft hij dan aan dat hij nog twijfelt?

Klopt maar als de zak met geld dusdanig groot wordt zal ook Badr gaan twijfelen. Badr is de moneymaker en commercieel gezien onmisbaar. De Jappen proberen gewoon het uiterste om Badr over de streep te krijgen. De matchmaking zal daarom wat langer duren.

Vinand
10-09-2010, 16:33
http://img843.imageshack.us/img843/8928/60448711.jpg

Laatste gevecht: Saki vs wildcard Sefo, Catinas or Manhoef

is dit een photoshop grap?

simtekf1
10-09-2010, 16:38
Lullig voor Ignashov ook weer.
Eerst die blessure in een GP waardoor Kemayo uiteindelijk wint (terwijl hij van Iggy verloor).
En dan nu weer een blessure.

rollermanskunk
10-09-2010, 16:59
Opvallend: K1-max en K1 GP in hetzelfde weekend (2 en 3 oktober), dezelfde venue (Seoul Olympic Park). FEG let blijkbaar ook op de kleintjes.