PDA

View Full Version : Uitnodiging 3e Grapplingwedstrijddag



Yoseikan Ede
09-09-2010, 19:59
Hierbij nodigen wij u uit voor de 3e en tevens ook de laatste grappling competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 30 oktober 2010.

Tijdens deze 3e wedstrijddag zullen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt.

Schrijf jezelf op tijd in en wacht niet tot op het laatste moment. Op de wedstrijddag zelf wordt gewoon omgepould naar een andere gewichtsklasse.

De inschrijving sluit op woensdag 27 oktober om 21:00 uur, of indien nodig eerder.

Dames worden in het bijzonder uitgenodigd
Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse. Behalve bij de Dames daar wordt gewoon gestreden zowel beginners als gevorderde bij elkaar.

Weging
De 1e weging is van 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.


Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames Open klasse en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!

Inschrijfgeld
Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag. Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 15,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Inschrijven is alleen geldig via de website Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!

Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.

Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.
Uit de prkatijk is gebleken dat er regelmatig verkeerde, niet werkende emailadressen worden opgegeven. Indien nodig kunnen wij dan geen e-mail contact met jullie opnemen.

Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

Inschrijven kan alleen via Welkom bij Budo Academy Physical (http://www.yoseikan.nl) aan de linkerkant is een menu NK Grappling daar kunt u de inschrijfformulieren vinden. Kijk tevens regelmatig op de Grappling nieuws pagina om zo op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.

Graag tot ziens op 30 oktober!

Mr 1 Leg
10-09-2010, 08:08
ik ben van de partij altijd top en veel rollen plus goede sfeer franky van hove -70kg gevordered grtz

Stefano~
10-09-2010, 08:18
Ik ben ook aanwezig -83 Beginners

Impulse
15-09-2010, 19:40
TTT

Impulse
27-09-2010, 23:27
TTT

Briant
28-09-2010, 00:26
Ik ben er bij (met een beetje hulp van Impulse ;))

Impulse
30-09-2010, 01:05
Your Welcome...
Zag dat je zondag in DH bent bij de grappling....Ik zie je daar;)

Briant
30-09-2010, 15:12
Dat helaas niet, ik ben geblesseerd. Maar voor 30 oktober ben ik er weer!

Boutsen83
30-09-2010, 16:34
Ben er weer bij, -76 gevorderd (als ik het gewicht red)
zondag ben ik er ook -79 gevorderd

Impulse
19-10-2010, 00:38
TTT

Je hebt nog tot volgende week woensdag, 27 oktober 21:00 uur.

joost
24-10-2010, 17:28
Zojuist mezelf en nog 5 jongens van de sportschool aangemeld!!

Tot zaterdag!!!

Yoseikan Ede
25-10-2010, 21:06
REMINDER: Inschrijving sluit woensdag 21:00 uur.

Tevens zou ik ook nog graag aandacht voor het volgende willen vragen:

Mochten er deelnemers uitvallen laat dit dan aub ZSM weten. Dit kan per mail naar [email protected]
Ook als er op de dag zelf nog afzeggingen zijn graag per mail of telefonisch via het nummer 0318-635144

Bijvoorbaat Dank voor jullie medewerking.

Yoseikan Ede
27-10-2010, 00:40
LET OP ALLEMAAL!! Wij hebben onze maximaal aantallen ingeschreven deelnemers bereikt. De inschrijving is alleen nog open voor onderstaande gewichtklasses!!!


Dames beginners en gevorderden

-65 kg gevorderd

-70 kg gevorderd

-76 kg gevorderd

-91 kg gevorderd

-100 kg gevorderd

+ 100kg gevorderd

En de + 100 kg beginners

Yoseikan Ede
27-10-2010, 18:22
Er kan nog ingeschreven worden als je voldoet aan onderstaande gewichtklasse
Inschrijvingen kunnen verstuurd worden naar [email protected]

Dames Beginnes en Gevorderd

-65 kg gevorderd

-70 kg gevorderd

-76 kg gevorderd

-91 kg gevorderd

-100 kg gevorderd

+ 100kg gevorderd

En de + 100 kg beginners

joost
30-10-2010, 19:42
Ouderwets gezellig weer @ Ede!

Ikzelf had een zeer sterke poule in de -70kg gevorderd. 2 verloren op submission (Enkelklem en Triangle) 2 gewonnen (triangle choke en armklem)
Dion Moes (15 jaar) draaide erg goed in de -65kg beginners klasse, hij werd 1e van zijn poule. Deed een hele mooie gesprongen armklem, die liet hij meteen weer los omdat hij dacht dat zijn tegenstander afklopte, dit was niet het geval en kreeg een catch. Gelukkig won hij de partij wel verder op punten. Hij verloor echter alleen in de kruisfinales. Erg top geknokt van Dion aangezien hij nog niet zo lang traint.
Ken onze vriend uit noorwegen werd ook 1e in zijn poule (-83kg beginners) maar verloor ook de kruisfinales. Dit was zijn eerste toernooiervaring.
Thomas heeft 2 partijen (enkelklem en ...) gewonnen en 2 verloren. Wim verloor 2 partijen en moest daarna opgeven wegens een blessure aan zijn elleboog. Dit was voor hem ook de eerste dag en vond het een zeer leuke ervaring.

Verder hebben we van onze vrienden van Tabonon ook veel leuke partijen gezien en is de vriendin van Dennuz zelfs 2e geworden. Hier zal dennuz verder nog wel wat over schrijven neem ik aan :)

hieronder alvast 1 partij van mij van vandaag, de rest load ik nog up. Nu een feestje dus moet er weer vandoor!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=fz6v6S4A_7U

universele
30-10-2010, 19:49
Leuk filmpje.

MilfhunterMMA
30-10-2010, 21:25
Bedankt voor de organisatie, zelf lekker gedraaid (4 winst, 1 verlies). Ben wel mn trui vergeten, weet iemand hoe je contact op kan nemen met de organisatie?

Justinian
30-10-2010, 21:29
Ouderwets gezellig weer @ Ede!

Ikzelf had een zeer sterke poule in de -70kg gevorderd. 2 verloren op submission (Enkelklem en Triangle) 2 gewonnen (triangle choke en armklem)
Dion Moes (15 jaar) draaide erg goed in de -65kg beginners klasse, hij werd 1e van zijn poule. Deed een hele mooie gesprongen armklem, die liet hij meteen weer los omdat hij dacht dat zijn tegenstander afklopte, dit was niet het geval en kreeg een catch. Gelukkig won hij de partij wel verder op punten. Hij verloor echter alleen in de kruisfinales. Erg top geknokt van Dion aangezien hij nog niet zo lang traint.
Ken onze vriend uit noorwegen werd ook 1e in zijn poule (-83kg beginners) maar verloor ook de kruisfinales. Dit was zijn eerste toernooiervaring.
Thomas heeft 2 partijen (enkelklem en ...) gewonnen en 2 verloren. Wim verloor 2 partijen en moest daarna opgeven wegens een blessure aan zijn elleboog. Dit was voor hem ook de eerste dag en vond het een zeer leuke ervaring.

Verder hebben we van onze vrienden van Tabonon ook veel leuke partijen gezien en is de vriendin van Dennuz zelfs 2e geworden. Hier zal dennuz verder nog wel wat over schrijven neem ik aan :)

hieronder alvast 1 partij van mij van vandaag, de rest load ik nog up. Nu een feestje dus moet er weer vandoor!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=fz6v6S4A_7U
Ik kon er helaas niet bij zijn, maar top om te lezen! Die flying armbar begint een beetje jouw trademark te worden Joostooo ;)

btw Dion, waar Joost het over heeft, traint inderdaad nog niet zo lang en is nog maar 15. Dit kan een topper worden!

ijsblok
31-10-2010, 18:26
heeft iemand alle uitslagen?

NESCIO
31-10-2010, 21:34
Dikke shit flying armbar!!

Impulse
02-11-2010, 21:41
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?108997-Uitslagen-Grappling-Ede-30-Oktober-2010&highlight=