PDA

View Full Version : Rob Kaman!!!



connect
10-09-2010, 17:29
http://www.youtube.com/watch?v=NHrFUeI0AIU

tonebizz
10-09-2010, 17:37
bruut bruut bruut die ouwe beelden!

Mister T.
10-09-2010, 18:54
bedankt! leuke docu!

payap
10-09-2010, 19:10
Geweldig!

Wat een vechter was dat. In die dagen gingen we met auto's vol richting de Jaap Edenhal als Rob Kaman vocht!

BiCkOnE
10-09-2010, 19:53
Topper, thanks!
Altijd leuk om wat van Rob te zien..

Geweldig!

Wat een vechter was dat. In die dagen gingen we met auto's vol richting de Jaap Edenhal als Rob Kaman vocht!
Precies, topgala's met topvechters!
(Dirk, kom er maar in..)

Hammerkick
10-09-2010, 19:58
Ja, als ik deze reportage bekijkt, dan weet ik weer waarom ik zo'n grote fan bent van Rob. Rob mailde me pas, dat ik niet alleen zijn grootste fan bent, maar ook zijn trouwste. Ja, dan ben je wel trots, als zo'n legende, dat over je zegt.

Durfal
10-09-2010, 20:07
Still the best ,een KO in elke techniek, deze man was als vechter zo ongelofelijk compleet!!
Introduceerde ook het rechts/links voorstaan tijdens een partij om zn tegenstander te verwarren,heel intelligente vechter.
Rob Kaman deed ook aan visualisatie techniek waardoor zn timing nog beter werd,nog steeds het grote voorbeeld voor iedere kickboxer.

Osu

Anderson
10-09-2010, 20:54
Hoe zat het ook al weer Lucien Carbin had op z'n nieuwe site gezet dat Rob kaman bij hem begonnen was en iedereen zei van dit klopt niet. Wat zegt kaman nou zelf!!!!!

kmr
10-09-2010, 22:07
Een filmpje met brute stoten en trappen kan iedereen wél waarderen, maar mijn filmpje met een paar hele mooie technieken van een judoka die nu een succesvol mma-vechter is niet!:mad:

Tony Galento
10-09-2010, 22:29
Hoe zat het ook al weer Lucien Carbin had op z'n nieuwe site gezet dat Rob kaman bij hem begonnen was en iedereen zei van dit klopt niet. Wat zegt kaman nou zelf!!!!!


Carbin stelde dat hij kaman opgeleid had. Althans volgens de tekst op de site.

lopez86
10-09-2010, 22:53
Jammer dat dit voor mijn tijd was, wát een vechter Kaman.
En wat doet ie alles hárd zeg niet normaal.
Ook leuk om te zien dat hij voor z'n tijd behoorlijk modern vocht met z'n links en rechts voor.


Een filmpje met brute stoten en trappen kan iedereen wél waarderen, maar mijn filmpje met een paar hele mooie technieken van een judoka die nu een succesvol mma-vechter is niet!:mad:

Kaman is een vaderlandse legende in de vechtsport, die iedereen kent en die alles heeft behaald en meegemaakt wat er toendertijd in vechtsportland was.

kooivechter
11-09-2010, 00:40
rob kaman is te bewonderen in Nederland volgende week zondag geeft hij in sportcentrum Leek te Leek, een trainingsmiddag voor maar 12,50.
2 uur lang van 14.00-16.00u. Je kunt je nog opgeven maar je moet snel wezen