PDA

View Full Version : Traning Tyrone Spong op weg naar de HW



Babalu 22
11-09-2010, 00:53
Is van een tijdje terug, maar als opwarmer voor de komende GP. Knock em Out Spong één voor één!


http://www.youtube.com/watch?v=3apIUn9B8d8

Jeru
11-09-2010, 01:19
Ik hoop niet dat hij (net als Hesdy) net op het verkeerde moment in de K-1 terecht komt. Het zou echt zonde zijn als hij maar 1 a 2 keer per jaar de ring zou kunnen betreden...

Ze moeten volgend jaar in Nederland gewoon een kleine HW competitie opzetten. 6 vechters van gelijk niveau die dan gegarandeerd 5 partijen verspreid over een jaar vechten. Aan het eind is er dan een winnaar en ze vechten allemaal tegen elkaar.
Hesdy, Saki, Zimmerman, Spong en nog 2 wat jongere talenten op dat niveau.

Babalu 22
11-09-2010, 01:31
Ik hoop niet dat hij (net als Hesdy) net op het verkeerde moment in de K-1 terecht komt. Het zou echt zonde zijn als hij maar 1 a 2 keer per jaar de ring zou kunnen betreden...

Ze moeten volgend jaar in Nederland gewoon een kleine HW competitie opzetten. 6 vechters van gelijk niveau die dan gegarandeerd 5 partijen verspreid over een jaar vechten. Aan het eind is er dan een winnaar en ze vechten allemaal tegen elkaar.
Hesdy, Saki, Zimmerman, Spong en nog 2 wat jongere talenten op dat niveau.


Ik snap je eerste zin niet echt. Hij heeft toch al een paar k1 partijen achter de rug. Maar zowiezo jammer dat hij zo weinigt vecht. Afgelopen periode was wel zwaar voor hem dus wel begrijpelijk.

Ben er helemaal voor! Of een It's Showtime HW of LHW toernooi. Vroeger had je in de K1 wel eens HW superfights met mooie partijen. Dat is ook al een tijdje niet meer zo. Nu zijn we helaas beperkt tot 2x per jaar Final 16 en Final 8.

Mr 1 Leg
11-09-2010, 08:07
thanks voor het filmpje

Iggy
11-09-2010, 08:41
Ik vind hem er niet echt als een hw uitzien. Als ik zou moeten schatten hoe zwaar die zou zijn dan zeg ik 85 kilo.
Hoop natuurlijk wel dat spong een keer los gaat bij de hw maar denk dat hij fysiek te kort komt.

Jeru
11-09-2010, 10:09
Ik snap je eerste zin niet echt. Hij heeft toch al een paar k1 partijen achter de rug. Maar zowiezo jammer dat hij zo weinigt vecht. Afgelopen periode was wel zwaar voor hem dus wel begrijpelijk.

Heb het eigenlijk meer over het feit dat de K-1 tegenwoordig niet meer zoveel toernooien per jaar organiseert. Vroeger in de hoogtijdagen had je er nu al iets van 7 of 8 gehad waar je aan mee kon doen of Superfights kon vechten. Nu zijn het er veel minder en als ze er zijn in Oost-Europa of Oceanië. Helaas veel minder kans om in actie te komen dus. Maar ja wie weet komt die sponsor er weer....

Babalu 22
11-09-2010, 11:44
Heb het eigenlijk meer over het feit dat de K-1 tegenwoordig niet meer zoveel toernooien per jaar organiseert. Vroeger in de hoogtijdagen had je er nu al iets van 7 of 8 gehad waar je aan mee kon doen of Superfights kon vechten. Nu zijn het er veel minder en als ze er zijn in Oost-Europa of Oceanië. Helaas veel minder kans om in actie te komen dus. Maar ja wie weet komt die sponsor er weer....

Ow op die manier. Ja dat is heel jammer, nu zien we ze alleen maar max 2x per jaar in actie.
Ik hoop het, ik denk niet dat we de K1 nu al moeten afschrijven.

Babalu 22
11-09-2010, 11:45
Ik vind hem er niet echt als een hw uitzien. Als ik zou moeten schatten hoe zwaar die zou zijn dan zeg ik 85 kilo.
Hoop natuurlijk wel dat spong een keer los gaat bij de hw maar denk dat hij fysiek te kort komt.


Als je doelt op het filmpje dan klopt het. Hij is nu wel zwaarder, maar in vergelijking met de andere deelnemers komt hij wel wat tekort qua fysiek.

Babalu 22
11-09-2010, 11:45
thanks voor het filmpje


graag gedaan.

Iggy
11-09-2010, 12:43
Als je doelt op het filmpje dan klopt het. Hij is nu wel zwaarder, maar in vergelijking met de andere deelnemers komt hij wel wat tekort qua fysiek.

Zie nu dat het een 2,5 jaar oud filmpje is. Ik dacht meer recent. Maar we zullen zien hoe hij het nu gaat doen want hij heeft tijd genoeg gehad om te wennen aan zn gewonnen spiermassa.

Bartju
11-09-2010, 12:49
ik hoop dat tyrone het helemaal gaat maken dit jaar! leuk filmpje jammer dat het zo lang geleden is dat ik hem in de ring gezien heb

iconian
11-09-2010, 13:42
Ik vind hem er niet echt als een hw uitzien. Als ik zou moeten schatten hoe zwaar die zou zijn dan zeg ik 85 kilo.
Hoop natuurlijk wel dat spong een keer los gaat bij de hw maar denk dat hij fysiek te kort komt.

in die video vocht hij nog op -86kg

inmiddels zit hij rond de 100

Peter0711
11-09-2010, 14:25
Bedankt voor het filmpje!

Amsterdam'r
11-09-2010, 15:11
Heb het eigenlijk meer over het feit dat de K-1 tegenwoordig niet meer zoveel toernooien per jaar organiseert. Vroeger in de hoogtijdagen had je er nu al iets van 7 of 8 gehad waar je aan mee kon doen of Superfights kon vechten. Nu zijn het er veel minder en als ze er zijn in Oost-Europa of Oceanië. Helaas veel minder kans om in actie te komen dus. Maar ja wie weet komt die sponsor er weer....

Woorden van Tanikawa:
"..apologized that K-1 hadn't held as many regional events this year as they had hoped, but promised a rebirth of K-1 in 2011.."

& van 18 juli 2010:
FEG partners with investment firm and is out to revolutionize fighting sport! : NEWS | K-1 OFFICIAL WEBSITE (http://www.k-1.co.jp/en/news/2010/0718_release_01.html)