PDA

View Full Version : Tweets vanaf showtime (Spoiler)



Ervani
12-09-2010, 15:12
Wij zullen proberen om tweets te verzenden vanaf It's Showtime in SHZ:
@afavdotinfo
@RamziT

Hashtag #itsshowtime

Hou er rekening mee dat het vol met spoilers zal zitten. We beginnen rond 16:00.

AFAV wenst alle vechters een mooi gala waarbij het niet uit maakt wie er wint het gaat om sportieve partijen waarbij het publiek de grote winnaar zal zijn. Geheel onpartijdig zullen wij niet zijn want we supporten Ramzi.

Voor de mensen die er helaas niet bij kunnen zijn volg de tweets om de sfeer toch te proeven.

Wij zijn helaas niet in staat om dit forum direct van feeds te voorzien maar misschien kan iemand iets met onze tweets doen en het en en ander in deze topic plaatsen.


Bovenstaande geldt alleen als wij een fatsoenlijke verbinding hebben (G3 of Wifi)

Ervani
12-09-2010, 15:34
Damn verkeerde rubriek op het forum, dit moet dus niet hier staan maar elders: slotje?

HUNTER
12-09-2010, 16:02
ik verplaats de boel wel ff

Mickey
12-09-2010, 16:39
Hey wat cool dit! Thanks mannen!

Mickey
12-09-2010, 16:42
Hahah cool! De eerste beelden:
Yfrog Image : yfrog.com/779nnj - Uploaded by AFAVDOTINFO (http://yfrog.com/779nnj)

Hendy
12-09-2010, 16:47
Haha Nice!

Ronald
12-09-2010, 16:51
En nog pics ook. Ik ben benieuwd. Bedankt alvast :)

Ervani
13-09-2010, 01:32
Sorry jongens (en meissies) we hadden te maken met een verbinding waarmee het niet mogelijk was om op een normaal tempo tweets te verzenden. Maar we gaan et de komende weken goed maken met een hele lading aan back stage interviews.

pavani
13-09-2010, 02:07
Klopt en ik kan jullie verzekeren dat we enkele leuke intervieuws hebben afgenomen, zo zal Youness meer duidelijkheid geven omtrent het niet doorgaan van zijn partij tegen Leroy, verder gesprekken met o.a. Aussie, Imro Main, Youri Mes, Rachid Belaini, Melvin Manhoef, Simon Rutz en Ilias Ghazaout and more.

Ramzi gefeliciteerd met je overwinning!

Richelieu
13-09-2010, 03:18
Klopt en ik kan jullie verzekeren dat we enkele leuke intervieuws hebben afgenomen, zo zal Youness meer duidelijkheid geven omtrent het niet doorgaan van zijn partij tegen Leroy, verder gesprekken met o.a. Aussie, Imro Main, Youri Mes, Rachid Belaini, Melvin Manhoef, Simon Rutz en Ilias Ghazaout and more.

Ramzi gefeliciteerd met je overwinning!

Top, kijk vooral uit naar het interview met Youness. Iedereen weet dat het een levensgevaarlijke en vooral lastige vechter is, maar op de 1 of andere reden is de partij tegen Kaestner toch niet doorgegaan. Ben wel benieuwd wat hij daarover heeft te zeggen en of hij dit jaar nog in actie gaat komen.