PDA

View Full Version : Aussie (Spoiler)



Irishrover
13-09-2010, 16:54
Na de partij van gister ben ik er van overtuigd dat Aussie de beste is in de koningsklasse.

Zo niet, van wie moet Aussie nog winnen voorgoed om nummer 1 te worden ?


http://www.youtube.com/v/XgK97LflS0s

payap
13-09-2010, 17:22
Wat mij zelf een monster partij zou lijken is Aussie vs Yodsaenklai! En dan 5 x 3 minuten muaythai. Een partij waarvan iedere liefhebber alleen maar van kan dromen!

universele
13-09-2010, 17:36
Dit is indd een erg snelle KO op een topper.

Irishrover
13-09-2010, 17:53
Wat mij zelf een monster partij zou lijken is Aussie vs Yodsaenklai! En dan 5 x 3 minuten muaythai. Een partij waarvan iedere liefhebber alleen maar van kan dromen!

Lijkt mij ook, Khalid Bourdiff verloor tegen Yod, was ook op 5 x 3, alhoewel Khalid het toen redelijk goed deed.

Persoonlijk denk ik dat Aussie het kan winnen door zijn lengte & techniek, verder heeft hij zich qua kracht ook sterk ontwikkeld.

Hoop dat deze match een keer van komt.

Overigens wil ik hem ook wel zien tegen Khalid.

Ronald
13-09-2010, 18:46
http://www.youtube.com/v/XgK97LflS0s
Bedankt voor de link. Korte maar prachtige pot.

Anderson
13-09-2010, 20:29
Cosmo of Jonathan Camara zou ook leuk zijn. Hopelijk gaat Cosmo - Aussi toch nog door in december.

Sadix
13-09-2010, 20:30
cosmo komt echt niet in de buurt van aussie met alle respect.

Zoals gezegd is, yod en bourdif enige die een beetje in de buurt komen.

Maar ik zie niemand van Aussie winnen op het moment.

Heb me longen uit me lijf geschreeuwd gister voor hem haha, echt een topper!

Irishrover
13-09-2010, 21:11
Haha, ik ben ook nog steeds schoor, ben benieuwd wat voor toekomst deze jongen tegemoet gaat.

Als hij van alles en iedereen gewonnen heeft, wat blijft er dan over ? Wat ga je dan doen?

Maybe naar de -70 klasse, maar dan moet je echt veel inleveren, dat zie je terug bij een aantal vechters, o.a bij Nieky zelf & Kyshenko.

remco pardoel
13-09-2010, 21:12
Aussie is DE troonopvolger van Mes en Spong!!!

Sadix
13-09-2010, 21:21
Haha, ik ben ook nog steeds schoor, ben benieuwd wat voor toekomst deze jongen tegemoet gaat.

Als hij van alles en iedereen gewonnen heeft, wat blijft er dan over ? Wat ga je dan doen?

Maybe naar de -70 klasse, maar dan moet je echt veel inleveren, dat zie je terug bij een aantal vechters, o.a bij Nieky zelf & Kyshenko.

Ik heb gehoord dat hij richting de -70 gaat maar weet niet of dat lichamelijk mogelijk is man.

Die gozer is 1,90m Erg moeilijk om dan nog de 70kg te halen.

Ik denk dat de weg naar boven reeeler is en dat hij wel makkelijk op zo ene 90 kh kan vechten, maar ja dat is ook net niets he

Anderson
13-09-2010, 21:53
Er zijn nog wel een aantal Yod, Lidon, Bourdiff, Artem Levin, Dimitry Valent.

Irishrover
13-09-2010, 22:07
Ik heb gehoord dat hij richting de -70 gaat maar weet niet of dat lichamelijk mogelijk is man.

Die gozer is 1,90m Erg moeilijk om dan nog de 70kg te halen.

Ik denk dat de weg naar boven reeeler is en dat hij wel makkelijk op zo ene 90 kh kan vechten, maar ja dat is ook net niets he

90 kilo is inderdaad net niet, daar red je het niet mee tegen een Badr, Schilt of een Alistair.

Hij zit er net tussen in, dat maakt het een beetje lastig, er zijn nu (nog) wel tegenstanders, maar op=op.

Macaroni
13-09-2010, 22:25
Noem j dit een partij?
Nieky heeft niks van zichzelf kunnen laten zien.
Mooi gedaan van Aussie, jammer dat Nieky op een stoot liep anders had Aussie anders gepiept.
We weten allemaal dat Nieky een top vechter is en de laatste keer dat hij KO is gegaan was 2 jaar geleden tegen Lima omdat Nieky zijn dekking toen niet goed op orde had.. Dat is nu met 10000 procent verbeterd. ( zie vorige wedstrijd) POTDICHT!
Heb de korte wedstrijd wel 20x terug gekeken, Aussie met zijn lange armen kwam er goed bij maar ik persoonlijk vond het een lucky punch.
Daarna maakte hij het goed af.
Korte partij helaas voor het publiek want dit had een top partij geworden.

Respect voor allebij dus niet gelijk haten!

Irishrover
13-09-2010, 22:32
Noem j dit een partij?
Nieky heeft niks van zichzelf kunnen laten zien.
Mooi gedaan van Aussie, jammer dat Nieky op een stoot liep anders had Aussie anders gepiept.
We weten allemaal dat Nieky een top vechter is en de laatste keer dat hij KO is gegaan was 2 jaar geleden tegen Lima omdat Nieky zijn dekking toen niet goed op orde had.. Dat is nu met 10000 procent verbeterd. ( zie vorige wedstrijd) POTDICHT!
Heb de korte wedstrijd wel 20x terug gekeken, Aussie met zijn lange armen kwam er goed bij maar ik persoonlijk vond het een lucky punch.
Daarna maakte hij het goed af.
Korte partij helaas voor het publiek want dit had een top partij geworden.

Respect voor allebij dus niet gelijk haten!

Hiermee doe je Aussie tekort,

Als, als, als. Als Nieky een halve omhaal kick uitdeelde, ging Aussie K.O. Maar dat is achteraf.

Nieky liep niet tegen een stoot op, Aussie plaatste deze gewoon goed & op tijd.

Nieky koos ervoor om kort op Aussie te zitten zodat de ruimtes voor lange stoten voor Aussie kleiner wordt, maar Nieky vergat de knie en korte stoten van Aussie.

Nieky is een topvechter, maar je zag dat hij duidelijk de lengte mist tegen een krachtige Aussie.

Macaroni
13-09-2010, 22:44
We wachten op een Rematch en dan praten we verder..

Mening mag gegeven worden toch?

Ik ken Nieky als vechter goed, en mijn mening is dat Nieky te weinig heeft kunnen laten zien.
Kijk naar al zijn partijen? Aussie is ook gewoon een top vechter maar dat zijn ze allemaal!
In die klasse zijn het allemaal beesten.
Nu viel het kwartje zo, vond het alleen jammer dat Nieky niet heeft kunnen laten zien wat hij werkelijk in huis heeft.

Macaroni
13-09-2010, 22:50
Niet gelijk haten

En Macaroni is een ZIJ en geen HIJ

Irishrover
13-09-2010, 22:51
We wachten op een Rematch en dan praten we verder..

Mening mag gegeven worden toch?

Ik ken Nieky als vechter goed, en mijn mening is dat Nieky te weinig heeft kunnen laten zien.
Kijk naar al zijn partijen? Aussie is ook gewoon een top vechter maar dat zijn ze allemaal!
In die klasse zijn het allemaal beesten.
Nu viel het kwartje zo, vond het alleen jammer dat Nieky niet heeft kunnen laten zien wat hij werkelijk in huis heeft.

Hoezo rematch ?

Dat hoeft nu voorlopig niet toch, denk dat Nieky zich moet concentreren op de -70 klasse, de K1-Max enz.

Aussie is één van de beste in dat gewicht, niet iedereen in dat gewicht is top zoals jij zegt.

Je doet overkomen alsof het allemaal per ongeluk was & een was ongelukje van Nieky z'n kant, je praat over 'nu viel het kwartje zo'.

Met alle respect, maar Nieky kreeg niet eens de kans om iets te forceren, Aussie is op dit moment iets te hoog gegrepen.

P.S Mening geven mag altijd, ik respecteer je mening.

Irishrover
13-09-2010, 22:53
Niet gelijk haten

En Macaroni is een ZIJ en geen HIJ

Haha, ik haat niet.

Irishrover
13-09-2010, 22:55
Ach maak je geen druk om Macaroni, hij heeft zelfs een eigen fanclub voor hem opgericht. Nieky had genoeg kans om zich te bewijzen, maar helaas Aussi heeft korte mette met hem gemaakt.
Aussi, gefeliciteerd met deze geweldige overwinning!
Persoonlijk wil ik hem een x tegen Tarik el Idrissi zien, ook al weet ik dat die kans niet zo reeël is.

Tarik is zeker een goeie, lekker hard & ook krachtig, maar volgens mij is hij nog altijd geblesseerd helaas.

Mattie73
13-09-2010, 23:27
Heel veel fans wachten met smart op Aussie vs Khalid Bourdif.

Deze 2 zijn op dit moment de beste in zowel de 72 kg als de 76 kg klasse. De winnaar van deze pot mag zich de koning van deze klasses noemen.

Fightchick
14-09-2010, 17:21
@macaroni Nieky heeft niks kunnen laten zien omdat Aussie de betere was. Wat een topper!

TOON
14-09-2010, 19:01
hoezo een lucky shot....aussie plaatste hem toch ook met die intentie....? lucky shot....vind ik zo'n dooddoener.....
soms gebeurd zoiets en loop je in de eerste ronde op een stoot en is het over, dat wil niet zeggen dat aussie het de volgende keer net zo af kan maken, dat wordt wellicht weer een andere wedstrijd....dat ie niet het beste van zichzelf heeft laten zien lijkt me duidelijk...

abdel1991
14-09-2010, 20:00
ook even pluim voor nieky die ondanks eens een zware stoot en volle knie gewoon door wil vechten terwijl je aan alles kon zien dat dat niet meer kon, een echte vechtershart heeft deze kerel!! Ausie de man natuurlijk!! misschien aussie vs kyshenko op 76kg een optie? en tegen bourdiff zou natuurlijk ook mooi zijn

Irishrover
14-09-2010, 20:04
VS Kyshenko, daar zeg je me wat, voor Kyshenko is het altijd keihard bikkelen op -70 kilo.
Denk dat 76 wel goed te doen is voor hem, verder is het natuurlijk een supervechter.

Denk dat dit wel een spektakel kan worden

Vandaan
14-09-2010, 20:15
Ik geloof niet in een lucky shot. Maar de eerste knockdown was wel erg ongelukkig voor Holzken. Als je been vastgehouden wordt laat je vaak je handen zakken voor je balans. Maar meestal komt iemand er dan niet bij. Door de extreme lengte (binnen dit gewicht) van Aussie raakte die hem vol op de kin. Natuurlijk opzettelijk en mooi geplaatst. Maar op zoiets rekenen de meeste vechters niet in dat gewicht, omdat iedereen qua lengte vrij dicht bij elkaar zit.
Neemt niet weg dat het een mooie en wel geplaatste actie was van Aussie.
Ik zou graag een rematch zien want ik denk niet Holzken zich nog een keer zo zal laten verrassen. En ben dan benieuwd wat voor een wedstrijd het wordt.

bladetrinity
14-09-2010, 20:17
Het is echt een super prestatie!! Ik hoop dat er snel een partijd komt tegen khalid.

Jammer dat spong zo zwaar is geworden. Spong tegen aussie zou toch ook echt een super partij zijn!

Italian*Berlusconi*
14-09-2010, 21:51
aussie nog een keer tegen Semtex Braan!!!

pavani
14-09-2010, 22:05
Youness op 76kg

Sadix
14-09-2010, 23:10
Youness op 76kg

nu je het zegt, dat zou echt te mooi zijn!

pavani
14-09-2010, 23:27
Ik dacht meteen aan Youness en verbaasde me ook over het feit dat hij top op heden nog niet genoemd werd.

Youness is net als Nieky, Khalid en Aussie een topper

Irishrover
14-09-2010, 23:29
nu je het zegt, dat zou echt te mooi zijn!

Denk dat Younes eerst wat partijen moet vechten voordat hij tegen Aussie aantreedt.

Hij heeft lang niet gevochten.

pavani
14-09-2010, 23:30
Daar heb je wel een punt, maar goed dat Youness een topper is dat moge duidelijk zijn.

The Bulldog
14-09-2010, 23:33
ik vind ausie een top vechter , echt een harde sterke en slimme vechter...

maar, deze partij heeft alleen laten zien dat een hoek vanuit een instabiele situatie zijn tegenstander aansl;oeg....en hij dit meesterlijk en hard heeft afgemaakt.......

Wil deze match up graag nog eens zien......

tonebizz
15-09-2010, 08:11
Zeker geen lucky punch!

Het was een goede en geplaatste stoot, mooi zijn been weggehaald en door de balans storing zijn de handjes wat lager en direct afstraffen met een rechter stoot, niks lucky's aan! daarna gewoon afgemaakt zoals een echte killer! aussie is de man op dit moment!

Tony Galento
15-09-2010, 08:15
Ik geloof niet in een lucky shot. Maar de eerste knockdown was wel erg ongelukkig voor Holzken. Als je been vastgehouden wordt laat je vaak je handen zakken voor je balans. Maar meestal komt iemand er dan niet bij. Door de extreme lengte (binnen dit gewicht) van Aussie raakte die hem vol op de kin. Natuurlijk opzettelijk en mooi geplaatst. Maar op zoiets rekenen de meeste vechters niet in dat gewicht, omdat iedereen qua lengte vrij dicht bij elkaar zit.
Neemt niet weg dat het een mooie en wel geplaatste actie was van Aussie.
Ik zou graag een rematch zien want ik denk niet Holzken zich nog een keer zo zal laten verrassen. En ben dan benieuwd wat voor een wedstrijd het wordt.


Als je zo afgedroogd wordt heb je helemaal geen recht op een rematch. Tot zover de holzken hype.

Illest
15-09-2010, 09:23
jammer voor deze jongen.....net als Spong is -70 niet reeel en de heavyweight weer too much....z'n techniek is belachelijk gewoon....die 1e knockdown heb ik wel 10x teruggekeken.....been vastpakken, lowkick en volgen met die perfecte hoek...

maar met z''n gewicht valt ie net buiten de boot om het grote geld te kunnen pakken (voor zover er nog iets te pakken valt)

Durfal
15-09-2010, 09:43
Aussie=1.92 dat is tenminste wat ik het laatst las over zn lengte,dat is 3 cm langer dan Hoost en Bonjasky en Aerts zijn ook 1.92.
Dus qua lengte kan Aussie doorgroeien naar de K1 zwaargewichten.
De K1 max lijkt me een lastig verhaal met zn lengte maar hij is nog jong,en als dat haalbaar is,zou en nu ga ik even speculeren......... Aussie een redelijke kans maken om de eerste te worden die zowel de K1 max wint,als ook de K1 bij de zware jongens.
Laten we wel zijn Aussie heeft het talent ervoor...........

Osu

knift
15-09-2010, 10:04
Ik vind een "lucky shot" altijd een beedje opstreden in het kickboksen ik ben een grotere liefhebber van Holzken maar Aussie heeft ZEER terecht gewonnen Aussie was gewoon de betere en tuurlijk krijg je een andere partij bij een rematch kijk bijv. naar Schilt vs Hari 1&2 maar dit keer was Aussie te sterk voor Nicky.

Irishrover
15-09-2010, 16:36
Keek net even de partij terug & zag dat Aussie 1.94 is, hij is even lang als Alistair geloof ik.

Dus hij kan denk ik wel richting de zwaargewichten, maar dat moet echt stap voor stap gaan.

abdel1991
15-09-2010, 16:52
ja maar je gaat toch niet hopen dat die net als die overeem paar jaar gaat zitten spuiten??

The Bulldog
15-09-2010, 17:11
ik geloof niet in lucky shots......je slaat om te raken..... Klaar!!!
Daarom benoemde ik het ook als uit een onstabiele situatie!!!!
gezien ik niet zo goed het gericht vast pakken heb waargenomen...ik ga zo kijken.....

Maar dat neemt niet weg, dat je gebasseerd op een partij je imo pas een goede inschatting kan maken wie daadwerkelijk de betere vechter is na minimaal een ronde....

Dit was zo snel in het begin..... top actie en alles...geen ontkennen aan....maar zou graag echt een partij zien van deze 2 .....lijkt me te gek....

Irishrover
15-09-2010, 17:12
ja maar je gaat toch niet hopen dat die net als die overeem paar jaar gaat zitten spuiten??

Er is geen bewijs dat Alistair spuit, in mijn ogen eet Alistair gewoon veel & traint hij hard.

Mocht Aussie richting de heavyweight divisie gaan is het handig om dit stapsgewijs te doen, maar Aussie heeft een een hele goede en professionele team om zich heen die wel raad weten met dit soort dingen.

Sadix
15-09-2010, 17:16
Er is geen bewijs dat Alistair spuit, in mijn ogen eet Alistair gewoon veel & traint hij hard.

Mocht Aussie richting de heavyweight divisie gaan is het handig om dit stapsgewijs te doen, maar Aussie heeft een een hele goede en professionele team om zich heen die wel raad weten met dit soort dingen.

Ik kan echt niet wachten!!

Ik weet niet van jullie, maar ik gaf holzken sowieso al geen kans.
Ik geef eerlijk waar niemand een reeele kans tegen Aussie. Ik ken hem persoonlijk helemaal niet, dus ben geen fanboy die hem zit op te hemelen.

Ik vind hem technisch gewoon zuiver, hele goede dekking, perfecte lengte en atletische bouw. En van vrienden van hem heb ik gehoord dat het echt een heeele sympathieke gozer is.

PS: al spuit alistair zich helemaal plat, ik kan spuiten en weten hoe je je dekking moet houden, weten hoe je perfecte knietjes geeft, weten hoe hoe je perfect uitgevoerde combinaties moet uit voeren totaal niet aan elkaar linken.

Spuiten en een reus als hij zijn, heeft denk ik meer na delen als voor delen in het Kickboksen.

The Bulldog
15-09-2010, 17:18
LAten we even on topic blijven !!!

Allistair overeem en zijn massa heeft al genoeg aandacht gehad!!!!

Deze topic gaat over Aussie, die een topper op ko heeft verslagen, gun hem die topic dan ook....

Anderson
15-09-2010, 17:27
Ik geef eerlijk waar niemand een reeele kans tegen Aussie. Ik ken hem persoonlijk helemaal niet, dus ben geen fanboy die hem zit op te hemelen.

Als je geen internationale vechters kent dan ga je dat denken ja.

mikeymcd
15-09-2010, 17:30
Als je zo afgedroogd wordt heb je helemaal geen recht op een rematch. Tot zover de holzken hype.

Grote onzin natuurlijk. Hij is geraakt door 1 stoot omdat hij uit balans was. Kan gebeuren en mooi afgestraft. Daarna terwijl Nieky nog niet hersteld was keurig afgerond.
Neemt niet weg dat dit dus totaal niks met afdrogen te maken heeft. Het zegt namelijk niks over het kwaliteitsverschil tussen deze twee. Aussie kwam in die paar seconde wel wat sterker over, maar ja het moest nog een echte partij worden.

Van mij mag er een rematch komen (maar zou hem ook graag tegen Bourdiff zien)

Irishrover
15-09-2010, 17:32
Ik kan echt niet wachten!!

Ik weet niet van jullie, maar ik gaf holzken sowieso al geen kans.
Ik geef eerlijk waar niemand een reeele kans tegen Aussie. Ik ken hem persoonlijk helemaal niet, dus ben geen fanboy die hem zit op te hemelen.

Ik vind hem technisch gewoon zuiver, hele goede dekking, perfecte lengte en atletische bouw. En van vrienden van hem heb ik gehoord dat het echt een heeele sympathieke gozer is.

PS: al spuit alistair zich helemaal plat, ik kan spuiten en weten hoe je je dekking moet houden, weten hoe je perfecte knietjes geeft, weten hoe hoe je perfect uitgevoerde combinaties moet uit voeren totaal niet aan elkaar linken.

Spuiten en een reus als hij zijn, heeft denk ik meer na delen als voor delen in het Kickboksen.

Zijn record spreekt inderdaad voor zich, potentie zit er flink in bij Aussie.

Het is iemand die ook loert & goed countert, zijn reactievermogen is enorm hoog, zag je ook bij de partij tegen Nieky.

Hij vangt z'n been & komt direct met een lowkick & stoot.

We zullen zien wat de toekomst brengt, laten we hopen dat hij stappen gaat ondernemen om zwaarder te gaan vechten.

Ironmike.
15-09-2010, 18:57
Aussie vs Petrosyan

Word een knaller !!

TheCarnage
15-09-2010, 19:01
Aussie heeft mijn hart een beetje gestolen, en ik ben een grote fan van Nieky Holzken. Vind die gozer echt een geweldige vechter, wat was ik onder de indruk. Ik had hem vaker op gala's zien vechten maar dacht steeds Nieky is een maatje te groot maar dit heeft hij toch echt geweldig gedaan. Laat niet weg dat ALS er een rematch komt ik weer voor Holzken ben ;)

superstucie
15-09-2010, 21:43
aussie nog een keer tegen Semtex Braan!!! waarom? dat heeft aussie toch al rechtgezet,dan lijkt een rematch tegen holsken me een stuk interessanter,of een pot tegen bourdif

superstucie
15-09-2010, 21:48
Ik kan echt niet wachten!!

Ik weet niet van jullie, maar ik gaf holzken sowieso al geen kans.
Ik geef eerlijk waar niemand een reeele kans tegen Aussie. Ik ken hem persoonlijk helemaal niet, dus ben geen fanboy die hem zit op te hemelen.

Ik vind hem technisch gewoon zuiver, hele goede dekking, perfecte lengte en atletische bouw. En van vrienden van hem heb ik gehoord dat het echt een heeele sympathieke gozer is.

PS: al spuit alistair zich helemaal plat, ik kan spuiten en weten hoe je je dekking moet houden, weten hoe je perfecte knietjes geeft, weten hoe hoe je perfect uitgevoerde combinaties moet uit voeren totaal niet aan elkaar linken.

Spuiten en een reus als hij zijn, heeft denk ik meer na delen als voor delen in het Kickboksen. zie/spreek aussie wel eens,en is idd een topgozer,loopt niet naast zijn schoenen,altijd vriendelijk,en geeft bovendien ook top les in het kickboxen

superstucie
15-09-2010, 21:50
Na de partij van gister ben ik er van overtuigd dat Aussie de beste is in de koningsklasse.

Zo niet, van wie moet Aussie nog winnen voorgoed om nummer 1 te worden ?


http://www.youtube.com/v/XgK97LflS0s spong,maar dan moet ie weer afbouwen ha ha

Irishrover
15-09-2010, 22:27
spong,maar dan moet ie weer afbouwen ha ha

Haha, Even één keer downgraden voor het gevecht tegen Aussie, en dan weer transformeren tot zwaargewicht.

Sadix
15-09-2010, 23:03
of aussie op hetzelfde dieet als alistair zetten. Is hij der ook in no time :P

abdel1991
15-09-2010, 23:12
of aussie op hetzelfde dieet als alistair zetten. Is hij der ook in no time :P

deze dieet?
http://i56.tinypic.com/9amkwy.png

domonator
16-09-2010, 11:28
Even over de graag gewilde party van Aussie vs Khalid Bourdif, dit is door de kant van Aussi 5 keer geprobeerd maar tot dus ver heeft Khalid elke keer een ander smoesje.

Lionheart
16-09-2010, 11:34
Aussie is echt een mooie vechter om naar te kijken, helaas is er weinig meer voor hem over (een paar rematches misschien)
Ik zeg lekker gainen en het net Spong in het zwaargewicht proberen.
Naar 70 kg lijkt mij niet een goede optie, want hij loopt normaal zo rond de 82 kg rond.

Glen
16-09-2010, 12:14
zie/spreek aussie wel eens,en is idd een topgozer,loopt niet naast zijn schoenen,altijd vriendelijk,en geeft bovendien ook top les in het kickboxen
Ik dacht dat er stond topless kickboksen, was al aan het Googelen naar het adres van de sportschool.

Mattie73
16-09-2010, 13:36
Even over de graag gewilde party van Aussie vs Khalid Bourdif, dit is door de kant van Aussi 5 keer geprobeerd maar tot dus ver heeft Khalid elke keer een ander smoesje.

Dan ben jij verkeerd geinformeerd! Khalid Bourdif gaat niemand uit de weg en vecht tegen iedereen.
Het probleem is dat sommige promoters voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Hij is nu 29 jaar en hij heeft zich voorgenomen niet meer voor een appel en ei te vechten. Maar als er een marktconforme prijs wordt betaald vecht hij tegen iedereen.

rafi
16-09-2010, 15:08
wat ik hoorde vraagt khalid boudrif 10.000 euro dan moet je niet denken dat promotors je dan gaan vragen voor dat gage in deze cricis tijd,

phranq
16-09-2010, 15:47
En Macaroni is een ZIJ en geen HIJ

Dat verklaard je uitspraken wel, ga breien of zo.

superstucie
16-09-2010, 17:25
Ik dacht dat er stond topless kickboksen, was al aan het Googelen naar het adres van de sportschool.
ha ha ha ...grapjas

Darkness
17-09-2010, 10:52
Aussie vs cosmo
Lijkt me een leuk partij.