PDA

View Full Version : Nu op NL1



Hendy
13-09-2010, 19:15
1 Vandaag gaat over het verbieden van vechtsportgala's (v/d Laan)

Dus 18:15 op nederland 1

Hendy
13-09-2010, 19:17
Gok dat rond 18;30 het stukje zal beginnen..

Hendy
13-09-2010, 19:19
Tevens vanavond een verslag over It's Showtime bij de madiwodo show door Erben Wennemars.

Ned 3 rond 22:00

Lennie
13-09-2010, 19:25
Thanks for the heads up

rollermanskunk
13-09-2010, 19:42
Mooie quote van Harink: "als die criminelen hier toch zitten kan die ze toch gewoon gelijk meenemen..."

Jeru
13-09-2010, 20:40
EenVandaag :: het nieuws- en actualiteiten programma van de TROS en AVRO op Nederland 1 (http://www.eenvandaag.nl/)
Staat vandaag nog op de 1e pagina. Even doorspoelen naar 17.50...

Ronald
13-09-2010, 21:35
EenVandaag :: het nieuws- en actualiteiten programma van de TROS en AVRO op Nederland 1 (http://www.eenvandaag.nl/)
Staat vandaag nog op de 1e pagina. Even doorspoelen naar 17.50...
Thanks Jeru, goed om even te zien.

Overigens snap ik die van der Laan totaal niet. Wat denkt ie nou te bereiken dan door het af te schaffen? Even vanuit zijn gedachte beredeneerd: dan komen er geen criminelen meer bij elkaar en is de misdaad in Amsterdam als vanzelf opgelost?

Tom Harink heeft volgens mij is de enige juiste conclusie: als je denkt dat iemand crimineel is dan moet je 'm vervolgen. Wat er nu gebeurt is ronduit belachelijk.

Jeroenwm
13-09-2010, 21:55
Wat een pannekoeken met hun "freefight'!! Rutz organiseert helemaal geen freefight gala's. Vroeger zaten er een paar partijen bij, maar nu alleen K1!
Doe je huiswerk eens, doe het niet 'enger' lijken dan het is!!

Criminelen zie je bij alle evenementen, misschien wat meer controle over de gene aan wie ze verkocht worden, dan kan je ze beter weren.
ID controle, dus BSN controle met criminele database.

Wat een onzin om dit te verbieden, 1 van de weinige sporten waar we echt nummer 1 in zijn in de wereld! Nee korfbal wordt niet overal ter wereld gespeeld!! haha

Jeru
13-09-2010, 22:59
Over een paar minuten begint de Madiwodonogwatshow op nederland 3. Daar is Erben Wennemars geweest. Hopelijk een nuttige reportage....

Jeru
13-09-2010, 23:42
Nou het begin deed het ergste vermoeden, maar uiteindelijk nog een redelijk positief stuk door de afsluiter.

klavertje
13-09-2010, 23:42
Redelijk positief filmpje van Erben als je het mij vraagt...! Word die vd Laan toch een beetje mee bespot

Facade
14-09-2010, 00:02
Ik vind eigenlijk dat van der Laan te kijk gezet wordt in het filmpje van eenvandaag :)
Eigenlijk is hij de enige die aan het woord komt die een stellige overtuiging heeft dat dit de juiste manier is om hier mee om te gaan. Alle overige mensen incllusief de misdaadverslaggever van vrij nederland, zeggen dat het aan justitie is om dit te onderzoeken en te kijken of er nou strafbare feiten worden of zijn gepleegd, dus niet aan van der Laan. Het lijkt me echt sterk dat van der laan dit erdoor gaat krijgen... zeker als je ziet dat 1. een burgemeester niet democratisch verkozen wordt en 2. het niet de bedoeling is dat de burgemeester zich politiek mengt en dus boven de partijen opereert...

JoZo
14-09-2010, 00:04
Wat een pannekoeken met hun "freefight'!! Rutz organiseert helemaal geen freefight gala's. Vroeger zaten er een paar partijen bij, maar nu alleen K1!

Precies. Daar erger ik me echt kapot aan. Wel een uitgesproken mening hebben over die gala's maar het vervolgens freefight noemen waaruit blijkt de ze geen idee hebben waarover het nu eigenlijk gaat. Walgelijk.

En daarnaast, ga eens met een paar agenten kentekens checken tijdens een voetbalwedstrijd in de Arena. Hoeveel criminelen zullen ze dan tellen ? Maar niemand die het ooit in z'n hoofd haalt om om die rede alle voetbalwedstrijden van Ajax te verbieden.

blackadder
14-09-2010, 00:13
Wat wordt ik toch pissig van die lelijke plofkop. Hij is sowiezo de naam burgemeester niet waard. In 2009 in de Arena exclusief, afgeschermd gala. Pfff. Heeft niet eens zijn eigen 'feiten' op een rijtje die flapdrol.