PDA

View Full Version : De laatste 16



Josip Broz TITO
13-09-2010, 21:21
deze line up heb ik uit betrouwbare bronnen gekregen.
Dus ik dacht ik post het ff hier.

Superfight: Dzevad Poturak vs Chalid Arab
Brazil Ewerton Teixeira vs Peter Aerts Netherlands
Turkey Gökhan Saki vs Melvin Manhoef Netherlands
Russia Ruslan Karaev vs Tyrone Spong Suriname
France Jérôme Le Banner vs Keijiro Maeda Japan
Suriname Errol Zimmerman vs Daniel Ghiţă Romania
Netherlands Alistair Overeem vs Ben Edwards Australia
Morocco Badr Hari vs Freddy Kemayo France
Netherlands Semmy Schilt vs Hesdy Gerges Egypt

Vinand
13-09-2010, 21:47
"Morocco Badr Hari vs Freddy Kemayo France"

:cartman:

martijnG
13-09-2010, 23:09
Hari zou niet vechten las ik zojuist in de panorama

Naj85
13-09-2010, 23:09
Doet Hari alsnog mee dan?

manhoef vs saki hebben we nog niet zo lang geleden gezien. nieuwe ronde nieuwe kansen

Irishrover
13-09-2010, 23:17
Misschien heeft Badr zich bedacht, want hij kan veel centjes verdienen in Oktober.

K-1 wil hem al te graag hebben, Badr = Winst.

Naj85
13-09-2010, 23:20
Hoop ook dat Badr meedoet mate

Overeem vs Badr III
Schilt vs Badr III

vette matches die ik niet wil missen

glazenbol
13-09-2010, 23:21
betrouwbare bron?
volgens mij is het al in verschillende posts gezet.......badr doet niet mee. en saki vecht tegen kamayo.

Irishrover
13-09-2010, 23:23
Hoop ook dat Badr meedoet mate

Overeem vs Badr III
Schilt vs Badr III

vette matches die ik niet wil missen

Absoluut vette machtes, maar na de 3e keer gaat het denk ik vervelen, dat is het nadeel van zo een toernooi waarin constant dezelfde doorgaan.

marokkaan
14-09-2010, 00:37
Badr zal niet meedoen.

dutchnl
14-09-2010, 07:19
dit heb ik van wikipedia

Participating Fighters

Semmy Schilt (K-1 World Grand Prix 2009 Final Champion)
Badr Hari (2009 Grand Prix Finalist)
Alistair Overeem (2009 Grand Prix Semi Finalist)
Jerome Le Banner (2009 Grand Prix Quarter Finalist)
Errol Zimmerman (2009 Grand Prix Quarter Finalist)
Ruslan Karaev (2009 Grand Prix Quarter Finalist)
Ewerton Teixeira (2009 Grand Prix Quarter Finalist)
Keijiro Maeda (K-1 Heavyweight Champion)
Freddy Kemayo (K-1 World Grand Prix 2010 in Bucharest Champion)
Ben Edwards (K-1 World Grand Prix 2010 in Canberra Champion)



Peter Aerts (Wild Card)
Daniel Ghiţă (Wild Card)
Gökhan Saki (Wild Card)
Tyrone Spong (Wild Card)
Hesdy Gerges (Wild Card)
Raul Cătinaş (Wild Card)

FightCard
K-1 World Grand Prix 2010 in Seoul -Final 16-[2][hide]
Final 16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.2R

Ewerton Teixeira vs Peter Aerts (Unconfirmed Rumor)

Gökhan Saki vs Raul Cătinaş (Unconfirmed Rumor)

Ruslan Karaev vs Tyrone Spong (Confirmed by Team Mr Perfect)

Jérôme Le Banner vs Keijiro Maeda (Confirmed by K-1)[3]

Errol Zimmerman vs Daniel Ghiţă (Confirmed by Ghiţă in an interview)

Alistair Overeem vs Ben Edwards (Confirmed by K-1)[4]

Badr Hari vs Freddy Kemayo (Unconfirmed Rumor)

Semmy Schilt vs Hesdy Gerges (Confirmed by Chakuriki Gym)[5]

Super Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.2R

Sergei Kharitonov vs Jan Soukup (Unconfirmed Rumor)[6]

Chalid "Die Faust" Arrab vs Dzevad Poturak (Unconfirmed Rumor)[7]

K-1 World Grand Prix 2010 in Seoul Final 16 - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_in_Seoul_Final_16)

univers1l
14-09-2010, 10:41
het wordt toch vandaag bekend gemaakt?
nou kom maar maar met al die geruchten, zal badr wel of niet mee doen?

sterrenkijker
14-09-2010, 13:25
even voor de duidelijkheid..

Badr heeft in het interview met Panorama aangegeven dat hij in Marokko is om alles op een rijtje te zetten en tot rust te komen. Verder gaf hij aan dat te willen veranderen, voor hem is het nu of nooit. Er zijn enorme bedragen geboden om snel te laten vechten, maarhij heeft geen haast. Hij zegt: Misschien vecht ik mijn eerste partij pas in de Arena 2011...

Dus niets is zeker..

Lionheart
14-09-2010, 14:05
Hij staat er gewoon denk ik...

Ivo C.
14-09-2010, 14:11
deze line up heb ik uit betrouwbare bronnen gekregen.
Dus ik dacht ik post het ff hier.


Ej josipe odakle ti sad od jednom...

Sendur
14-09-2010, 14:31
Saki vs Manhoef 2 :D

rollermanskunk
14-09-2010, 14:58
De matchmaking is 2,5 week voor de Final 16 nog steeds niet officieel... Ik heb sterk het idee dat de financiële problemen bij de FEG nog steeds niet zijn opgelost en het afsluiten van de contracten met de vechters daarom erg moeizaam verlopen zonder financiële garanties.

bananenplukster
14-09-2010, 15:32
De matchmaking is 2,5 week voor de Final 16 nog steeds niet officieel... Ik heb sterk het idee dat de financiële problemen bij de FEG nog steeds niet zijn opgelost en het afsluiten van de contracten met de vechters daarom erg moeizaam verlopen zonder financiële garanties.

Ik denk dat de matchmaking al bekend is bij feg alleen willen ze dat nog niet bekendmaken om zo kaarten te verkopen je kan alles zeggen over badr wat je wilt maar hij verkoopt kaartjes, dus door zijn naam nog op de kaart te zetten(zelf aangegeven dat hij niet vecht) trekken ze fans.Het kan uiteraard ook de financiële situatie zijn waarin ze verkeren.

univers1l
14-09-2010, 15:45
Ik denk dat de matchmaking al bekend is bij feg alleen willen ze dat nog niet bekendmaken om zo kaarten te verkopen je kan alles zeggen over badr wat je wilt maar hij verkoopt kaartjes, dus door zijn naam nog op de kaart te zetten(zelf aangegeven dat hij niet vecht) trekken ze fans.Het kan uiteraard ook de financiële situatie zijn waarin ze verkeren.

x2

TOON
14-09-2010, 20:04
Ik denk dat de matchmaking al bekend is bij feg alleen willen ze dat nog niet bekendmaken om zo kaarten te verkopen je kan alles zeggen over badr wat je wilt maar hij verkoopt kaartjes, dus door zijn naam nog op de kaart te zetten(zelf aangegeven dat hij niet vecht) trekken ze fans.Het kan uiteraard ook de financiële situatie zijn waarin ze verkeren.

het gaat de laatste paar jaren toch juist minder met de verkoop van kaartjes.......dus ik snap die link nooit naar badr dat ie kaartjes verkoopt......

abdel1991
14-09-2010, 20:49
het gaat de laatste paar jaren toch juist minder met de verkoop van kaartjes.......dus ik snap die link nooit naar badr dat ie kaartjes verkoopt......

je moet echt een hele grote hater zijn wil je echt geloven dat badr geen kaartjes verkoopt... het kan best zijn dat het minder gaat met de verkoop van kaartjes maar dat komt zeker niet door badr, sterker nog zonder badr ging het allang mis..

The_Rock
14-09-2010, 20:51
Ik wil tegen Badr op MMA regels. Kom op een gevecht met mij meot ie wel aannemen.

Hendy
14-09-2010, 20:56
Spong vs Karaev hier ben ik wel benieuwd naar!!

Devilprince
14-09-2010, 20:58
Ik wil tegen Badr op MMA regels. Kom op een gevecht met mij meot ie wel aannemen.

Jy bent stoer

Irishrover
14-09-2010, 20:58
Ik wil tegen Badr op MMA regels. Kom op een gevecht met mij meot ie wel aannemen.

Haha, neem contact op met Mike's Gym zou ik zeggen.

abdel1991
14-09-2010, 21:02
als ik er een grote zak met geld voor krijg wil ik ook best tegen hari vechten

Irishrover
14-09-2010, 21:06
als ik er een grote zak met geld voor krijg wil ik ook best tegen hari vechten

Haha, wil wel een keer sparren met Badr, dus geen echte match, maar gewoon op techniek

TOON
14-09-2010, 22:11
je moet echt een hele grote hater zijn wil je echt geloven dat badr geen kaartjes verkoopt... het kan best zijn dat het minder gaat met de verkoop van kaartjes maar dat komt zeker niet door badr, sterker nog zonder badr ging het allang mis..

ik ben geen hater hoor, maar als je puur naar de feiten kijkt zie je dat K1 gala's structureel minder publiek trekken in Japan....de accomodaties zijn klein en zitten vaak niet eens vol....als je dat vergelijkt met zeg 5 jaar geleden dan is het verschil groot! Of het slechter zou gaan met de K1 zonder badr....tja dat weten we gewoon niet, je weet niet hoeveel mensen alleen voor Badr een kaartje kopen of dat die mensen zonder badr ook naar een gala zouden gaan of dat er mensen zijn die vanwege badr niet gaan..... het enige dat we weten is dat K1 in de shit zit, want ondanks het feit dat de GP's eigenlijk met het jaar spannender worden loopt de populariteit in het land van origine terug en zitten ze in de financiele stronthoek....

stoet
15-09-2010, 09:08
Als t in Japan niet goed gaat, waarom verplaatsen ze the final 16 en de finale niet gewoon naar een ander land bijvoorbeeld in Europe. Weet 1000% zeker dat het daar wel uitverkocht zou zijn, dit zouden zij bijvoorbeeld kunnen regelen door een samenwerking aan te gaan met its showtime ofzo. Je ziet dat its showtime het in Europa fantastisch doet. Het zou echt zonde zijn als dit gebeuren in de toekomst ophoudt met bestaan.

univers1l
15-09-2010, 11:22
Als t in Japan niet goed gaat, waarom verplaatsen ze the final 16 en de finale niet gewoon naar een ander land bijvoorbeeld in Europe. Weet 1000% zeker dat het daar wel uitverkocht zou zijn, dit zouden zij bijvoorbeeld kunnen regelen door een samenwerking aan te gaan met its showtime ofzo. Je ziet dat its showtime het in Europa fantastisch doet. Het zou echt zonde zijn als dit gebeuren in de toekomst ophoudt met bestaan.

final 16 wordt al in korea gehouden, daar is k1 nog wel populair.