PDA

View Full Version : KickboxTV Journaal week 37



FightstarTV
14-09-2010, 20:48
http://www.youtube.com/watch?v=aILzs0S6o6s

PinPoint
14-09-2010, 22:06
1 advies.....praat gewoon Nederlands en ondertitel het.!!!
Met alle respect, het is niet om aan te horen. En zet dan ook de website in het Engels.

Jullie zijn leuk bezig, maar dit komt niet zo best over

Bartju
14-09-2010, 22:09
hahaha nu hebben ze iemand neer gezet die niet kan zeggen Hi my name is disney world:p

Sluwe Fox
14-09-2010, 23:13
camping engels! better one bird in the hand then ten in the air zoiets? ik zou hetzelfde willen voorstellen pinpoint. gewoon NL praten en eventueel ondertitelen

Justinian
15-09-2010, 20:46
Wel leuk commentaar van Umberto Tan!

FightstarTV
18-09-2010, 15:49
We hebben van onze laatste spaarcenten vorig jaar een camera gekocht en een website de lucht ingeknald en tuurlijk kan het beter en proffesioneler maar we doen dit zonder budget en dit is wat we kunnen en wie we zijn en de rest is een questie van tijd zo don't watch a given horse in the mouth

Bartju
18-09-2010, 18:36
We hebben van onze laatste spaarcenten vorig jaar een camera gekocht en een website de lucht ingeknald en tuurlijk kan het beter en proffesioneler maar we doen dit zonder budget en dit is wat we kunnen en wie we zijn en de rest is een questie van tijd zo don't watch a given horse in the mouth

jullie zijn echt goed bezig!! klaar en niet anders

marcelt
18-09-2010, 18:54
Idd. Engels kan beter, maar verder leuk hoor dat dit gebeurt.

Edwin Baas is ook weer in het land zie ik.

Sjaak
18-09-2010, 21:41
Goed bezig !!! Hou het vol he want het wordt een avontuur van de lange adem !!

Bartju
18-09-2010, 22:10
maar waarom doet disney world niet meer presenteren?!

Justinian
18-09-2010, 22:49
We hebben van onze laatste spaarcenten vorig jaar een camera gekocht en een website de lucht ingeknald en tuurlijk kan het beter en proffesioneler maar we doen dit zonder budget en dit is wat we kunnen en wie we zijn en de rest is een questie van tijd zo don't watch a given horse in the mouth
Jullie zijn goed bezig Rob, maak je niet druk! Natuurlijk kan e.e.a. worden verbeterd maar ik vind het leuk om te zien.

FightstarTV
19-09-2010, 01:22
maar waarom doet disney world niet meer presenteren?!

Hij had een dagje vrij. en speciaal voor jouw is ie er maandag weer :p

Richelieu
19-09-2010, 01:28
Hij had een dagje vrij. en speciaal voor jouw is ie er maandag weer :p

Haha, opgeven is natuurlijk geen optie Rob! Kijk graag naar de site, gewoon goed bezig!

blackadder
19-09-2010, 05:52
Ik kan de site zeker waarderen!!!

jan sensei kyokushin
19-09-2010, 07:31
Osu hoi leden van mixfight en niet leden Team Rob&John enz van Kickboxtv.nl zijn overal gisteravond in zuthpen en drachten waar wij ook waren op het vechtgala met vechters en ze gaan veel sportscholen enz bij langs al hun vrije tijd gaat er inzitten EN GELD !! ,ik kan ze goed en via via zijn ze de vechtsport ingerold in Groningen een paar jaar geleden en doen hun uiterste best om er wat van te maken alles is te verbeteren het is nooit goed of goed genoeg vooral in de ogen van vechtsporter martial arts budo niet , commetaar mag kritiek ook maar ik geef ze veeeel respect voor het werk en tijd wat ze er voor over hebben voor de vechtsport beelden te promoten enz
BIG OSU VOOR TEAM KICKBOXTV.NL
Never Give Up !!
Osu

Bartju
19-09-2010, 12:35
Hij had een dagje vrij. en speciaal voor jouw is ie er maandag weer :p

YESSS I LOVE YOU GUYS:D