PDA

View Full Version : Journalistiek Topstuk van Koen Scharrenberg



Jamila
17-09-2010, 15:54
Tot mijn vreugde las ik in ''de Stentor'' een journalistiek verhaal berust op feiten en kennis.

Ik hoop zelf dat Koen Scharrenberg ook nog de kans krijgt om het in de Panorama duidelijk uit te leggen,
Zodat wij in de toekomst kunnen blijven genieten van de grote K1 sterren.

Lees het hier artikel: http://www.destentor.nl/sport/grootdeventer/7294577/Vechtsport-heeft-vooral-imagoprobleem.ece

Groet Jamila

NonaManisss
17-09-2010, 16:30
Jaa ik heb het ook gelezen! Super goed geschreven.
En ben blij dat hij het zo gedetaileerd uitlegt met feiten die hij zelf ervaren heeft.

Bedankt Koen Scharrenberg.

Een tweede vooraanstaand persoon die naast Erben iets positiefs gezegd heeft over onze sport.
Dit hebben we nodig!! geen onzin verhalen over criminaliteit en gala's verbieden etc.

Nona

Richelieu
17-09-2010, 17:00
Goed verhaal!

PinPoint
17-09-2010, 17:24
Grappig dat jij dit nu post......duidelijk kan je het waarderen als iets op feiten en kennis is gebaseerd. Doe dit dan zelf ook voortaan!

Justinian
17-09-2010, 17:54
Ik had het al gelezen en in een andere topic gepost. Kan geen kwaad om er extra aandacht aan te besteden!

Surviver
17-09-2010, 18:19
Mooi verhaal en goed en fijn om te lezen dat iemand toch ook nog positief kan praten!
Wij willen uiteraard kunnen blijven genieten van deze sport!

de Zweed
17-09-2010, 22:59
Tot mijn vreugde las ik in ''de Stentor'' een journalistiek verhaal berust op feiten en kennis.

Ik hoop zelf dat Koen Scharrenberg ook nog de kans krijgt om het in de Panorama duidelijk uit te leggen,
Zodat wij in de toekomst kunnen blijven genieten van de grote K1 sterren.

Lees het hier artikel: http://www.destentor.nl/sport/grootdeventer/7294577/Vechtsport-heeft-vooral-imagoprobleem.ece

Groet Jamila


Vanochtend gelezen.. inderdaad blij met de inbreng van Koen, die zowel zijn ervaring als vechtsporter als ook misdaadjournalist mooi kan combineren en zo toch een goed geschreven stuk presenteert wat gelukkig wel op feiten is gebaseerd (unlike die Parool journalist...tss)

Kemal
18-09-2010, 08:38
thanks, idd mooi stukje!

remco pardoel
18-09-2010, 11:44
Goede journalistiek!

Bobson
18-09-2010, 14:26
Duidelijke taal. Die zelfs vd laan zou moeten kunnen begrijpen, al is het hem natuurlijk meer te doen om het makkelijk scoren dan zich verdiepen in hoe het feitelijk zit. Als hij zo goed weet wie de criminelen zijn, laat hij ze dan oppakken zonder anderen ermee lastig te vallen. Talloze mensen zijn jarenlang op een serieuze en positieve manier met de sport bezig, en die verdienen het niet om hun werk teniet te laten doen door een wannabe politicus.
Goed werk van Koen Scharrenberg.

Sjaak
18-09-2010, 21:38
Kan je wel aan Koen overlaten, heel goed artikel, geschreven uit zijn eigen jarenlange ervaring.

osu !!!!