PDA

View Full Version : Coverboy: Brock Lesnar



Slome
17-09-2010, 17:12
Coverboy: Brock Lesnar


http://www.youtube.com/watch?v=6nzDHJzMUVw&feature=player_embedded

PinPoint
17-09-2010, 17:22
coverboy? Hoe gay wil je het hebben?

Vinand
17-09-2010, 17:52
coverboy? Hoe gay wil je het hebben?

carriere uitmelken zolang het nog kan noem ik dat.

Lionheart
17-09-2010, 18:28
Heb helemaal niets met deze vechter.
Ik moet wel zeggen dat het langere haar en dat baardje hem beter staan dan zn andere look.

abdel1991
17-09-2010, 19:07
niets? ik vind het wel een spectaculaire vechter. ben geen fan van hem, maar er is altijd een KO in zijn gevechten. is ook denk ik de beste HW mma-vechter op dit moment. alleen ben ik beniewd hoe hij het doet tegen een goede worstelaar als cain straks wint die die ook ben ik er helemaal ervan overtuigd dat die allerbeste

Slome
17-09-2010, 19:11
Abdel ik denk alleen dan Brock de betere worstel skillz heeft van die 2.....

Sendur
17-09-2010, 19:17
Valesquez gaat er aan!

SjorsWilms
17-09-2010, 21:01
Hij lijkt net een redneck

The_Rock
17-09-2010, 21:07
In Nederland is het zo dat mannen die in een korte tijd veel hebben bereikt ook veel haters krijgen.
50% van jullie die Brock niet mogen zijn gewoon Haters ..dat komt 1. Hij is te snel succesvol geworden en 2. Door zijn karakter. Je eigen onzekerheid brengt die haat naar voren. Dat is ook met Badr aan de hand (ook voor zijn incident met Hesdy).

Succes met je blindheid. Ik geniet van die man en hij is in mijn ogen top 3 Heavyweight.

YoMarK
17-09-2010, 21:25
Hij lijkt net een redneck
Lijkt?

Vinand
17-09-2010, 21:28
Hij is een redneck

fixed

Lionheart
17-09-2010, 22:44
Hij is idd een redneck, en ik moet m niet.
Geen mentaliteit van een kampioen. Wat GSP bijv wel heeft.


You can take him from the farm, but you can't the the farm out of him.
Een hillybilly blijft een hillybilly!

Pahlavan
18-09-2010, 01:03
In Nederland is het zo dat mannen die in een korte tijd veel hebben bereikt ook veel haters krijgen.
50% van jullie die Brock niet mogen zijn gewoon Haters ..dat komt 1. Hij is te snel succesvol geworden en 2. Door zijn karakter. Je eigen onzekerheid brengt die haat naar voren. Dat is ook met Badr aan de hand (ook voor zijn incident met Hesdy).

Succes met je blindheid. Ik geniet van die man en hij is in mijn ogen top 3 Heavyweight.

dat zou het kunnen zijn... maar misschien is het dat veel mensen ook naar iemands karakter kijken en niet alleen naar zijn skills... en dan is brock toch een arrogante redneck. heeft niet zoveel met onzekerheid te maken denk ik... en ik denk niet dat sommige mensen badr niet mogen omdat hij "te snel succesvol" is geworden of wat dan ook... maar omdat ze onsportief gedrag niet accepteren..

maarja misschien zit ik er ook naast;)

blackadder
18-09-2010, 01:05
Heb helemaal niets met deze vechter.
Ik moet wel zeggen dat het langere haar en dat baardje hem beter staan dan zn andere look.
Het bedekt die lelijke kop van hem een beetje.

Splinta
19-09-2010, 00:24
Brock is gewoon the shit klaar!! Mensen zullen blijven haten tegen hem omdat hij van de WWE komt.
Hij breekt iedereen zn kop en nog is het niet genoeg bewijs voor iedereen dat hij et ook echt kan.
Brock heeft dikke worstel skills, is een monster en heeft ook nog een goeie kin en denk dat hij de belt nog even vast gaat houden.

Als hij Cain en JDS breekt mag niemand nooit meer iets over hem zeggen PUNT!

Remco
19-09-2010, 11:43
In mijn ogen heeft Brock juist alles van een kampioen. Hij is enorm zelfverzekerd, een fysiek wonder en trainingsbeest.

Daarnaast begint het me te irriteren dat er voortdurend geklaagd wordt over zijn huidskleur/afkomst. Redneck, hillbilly: het schijnt allemaal vreselijk te zijn, maar niemand legt uit waarom. Is ie betrapt op KKK-bijeenkomsten? Is ie voor herinvoering van de slavernij? Nee, hij is wit en heeft een blockhead-kapsel. Jullie zijn simpelweg een stelletje racisten, maar ook nog eens inconsequent. Vreemd dat niemand, NIEMAND ooit zoiets over de grote Nederlandse held Dick Vrij zou zeggen...

Brock is gewoon als een goederentrein de UFC ingedenderd en de haters vrezen dat hij op een ongepolijste, maar effectieve wijze de fijnzinnigere en knappere jongens zal uitschakelen. Natuurlijk hou ik ook meer van verfijnde techniek, maar uiteindelijk gaat het om de vraag wie er bovenop de apenrots mag plaatsnemen. Vooralsnog heeft Brock die plek ingenomen en weet hij dat prima uit te dragen. GO BROCK!