PDA

View Full Version : A-klasse vechtster Cindy Venema naar Peter Jellema



illias
19-09-2010, 10:48
Tweevoudig Nederlands kampioene Cindy Venema hebben we al een tijd niet meer zien vechten omdat zij zelf les gaf en het niet meer op kon brengen om iedere dag van Utrecht naar Amsterdam te reizen.:crying:
Zij heeft nu besloten om te stoppen met lesgeven en bij haar in Utrecht bij de sportschool Peter Jellema haar training weer op te pakken. Ik wens haar heel veel succes en hoop haar snel weer te zien knallen in de ring:thup:want dat is de plek waar ik Cindy graag weer wil zien!

muay-rif
19-09-2010, 16:21
Succes Cindy! Ik hoop je weer snel in de ring te zien! Samen met Jorina BAARS

The Bulldog
19-09-2010, 19:33
Opvallend, Cindy heeft eerder bij hem getraind.... voor ze via akdeniz bij harinck terecht kwam.....


ik vind het een dame met veel potentie, al lijkt het haar niet te lukken zich echt een langere tijd te focussen op het vechten steeds....

Marchant
19-09-2010, 19:51
Opvallend, Cindy heeft eerder bij hem getraind.... voor ze via akdeniz bij harinck terecht kwam.....


ik vind het een dame met veel potentie, al lijkt het haar niet te lukken zich echt een langere tijd te focussen op het vechten steeds....

Ja vreemd ? Ik wist wel dat ze af en toe bij Jellema mee traint , als ze niet naar Chakuriki/Pancration kon, maar na mijn weten komt ze nog steeds uit voor Thom.
Ze staat ook nog steeds op de site van Chakuriki .
Ik denk eerlijk gezegt niet dat zij wedstrijden voor Jellema gaat vechten.
Haar laatste partij ik ook al weer dik 2 jaar geleden.

Richelieu
19-09-2010, 21:56
Ja vreemd ? Ik wist wel dat ze af en toe bij Jellema mee traint , als ze niet naar Chakuriki/Pancration kon, maar na mijn weten komt ze nog steeds uit voor Thom.
Ze staat ook nog steeds op de site van Chakuriki .
Ik denk eerlijk gezegt niet dat zij wedstrijden voor Jellema gaat vechten.
Haar laatste partij ik ook al weer dik 2 jaar geleden.

Ben er ook wel benieuwd naar, tijd zal het wel leren of we haar nog terug zien in de ring. Vocht altijd mooie harde partijen!