PDA

View Full Version : K-1 Final 16 Fightcard



jaco
19-09-2010, 14:11
Bron K-1 WEBSITE
Overeem vs Edwards
Le Banner vs Kyotaro
Schilt vs Grges
Teixeira vs Aerts
Zimmeran vs Ghita
Saki vs Kemayo
Arlavski vs Catinas
Kareav vs Sponr
Arrab vs Poturak
Kharitonav vs Sato
Min Ho Song vs Hyan Man Myung

Naj85
19-09-2010, 14:20
toch geen badr hari dus

Hendy
19-09-2010, 14:22
Ben ook zeker benieuwd hoe Arlovski het gaat doen in de K1!

Bartju
19-09-2010, 15:37
Ben ook zeker benieuwd hoe Arlovski het gaat doen in de K1!

anders ik wel.. t blijft tog inport van de mma! kan alle kanten op

Pahlavan
19-09-2010, 15:47
ik ben al jaren een grote arlovski fan en ik zie hem heel graag een sterke comeback maken... maar dan wel in mma, want eerlijk gezegd zie ik hem niet erg succesvol worden in k-1...

Guillermo
19-09-2010, 16:14
Ik had het Gerges wel gegund, graag zag ik hem tegen een japanner ofzo, niet de eerste ronde tegen Schilt.

Bartju
19-09-2010, 16:17
Teixeira vs Aerts
en
karaev vs spong ben heell benieuwd!!

muay-rif
19-09-2010, 16:24
hESDY ZET M OP!!

univers1l
19-09-2010, 18:49
jammer van hari, ik gun het arlovski wel en hoop op:
gerges
zimmerman
spong
saki
aerts
lebanner
overeem
arlovski

met winnaar overeem (ja ik weet het geen schilt, puur omdat ik wel in hesdy geloof dat hij het kan.)

abdel1991
19-09-2010, 23:59
Mijn Picks

Overeem vs Edwards--1KO
Le Banner vs Kyotaro--WOP(+1ext.R)
Schilt vs Grges--(WOP)
Teixeira vs Aerts--(WOP)
Zimmeran vs Ghita--3KO
Saki vs Kemayo--2KO
Arlavski vs Catinas--(WOP)
Kareav vs Spong--2KO

hopelijke ziet de loting er dan zo uit

Arlovski vs Overeem
Schilt vs Ghita
Le Banner vs Spong
Aerts vs Saki

Overeem vs Schilt(na een harde partij over de volle (3rondes)
Spong vs Aerts

Schilt vs Aerts

Vinand
20-09-2010, 00:25
zimmerman tegen ghita, mijn 2 fav tegen elkaar :(

War zimmerman...

RINGS INFO
20-09-2010, 00:28
Mijn Picks

Overeem vs Edwards--1KO
Le Banner vs Kyotaro--WOP(+1ext.R)
Schilt vs Grges--(WOP)
Teixeira vs Aerts--(WOP)
Zimmeran vs Ghita--3KO
Saki vs Kemayo--2KO
Arlavski vs Catinas--(WOP)
Kareav vs Spong--2KO

hopelijke ziet de loting er dan zo uit

Arlovski vs Overeem
Schilt vs Ghita
Le Banner vs Spong
Aerts vs Saki

Overeem vs Schilt(na een harde partij over de volle (3rondes)
Spong vs Aerts

Schilt vs Aerts


Hier teken ik voor!

Bartju
20-09-2010, 01:08
Overeem vs Edwards
Le Banner vs Kyotaro
Schilt vs Grges
Teixeira vs Aerts
Zimmeran vs Ghita
Saki vs Kemayo
Arlavski vs Catinas
Kareav vs Spong

2nd round
Overeem-Arlovski
Spong-kyotaro
Aerts- Zimmerman
Schilt- Saki

3rd round
Aerts-Spong
Schilt- Overeem

Final

Schilt - Spong

Dat zou mijn ideale wgp zijn! ik heb natuurlijk wel een dikke gun factor toegepast:D

tonebizz
20-09-2010, 14:01
vette card !

wrestler_nl
20-09-2010, 14:07
mijn picks:

Overeem vs Edwards
Le Banner vs Kyotaro
Schilt vs Grges
Teixeira vs Aerts
Zimmeran vs Ghita
Saki vs Kemayo
Arlavski vs Catinas
Kareav vs Sponr
Arrab vs Poturak
Kharitonav vs Sato
Min Ho Song vs Hyan Man Myung

Kemal
20-09-2010, 14:28
toch geen badr hari dus

was ook het eerste wat in me opkwam..

Amsterdam'r
20-09-2010, 16:34
Reeeeeeemixx:
perhaps a change in the final 16 card (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?107856-perhaps-a-change-in-the-final-16-card)

Ik zeg:
Overeem vs Edwards (of Overeem vs Badr Hari..hard to say)
Le Banner vs Kyotaro
Schilt vs Gerges
Teixeira vs Aerts
Zimmerman vs Ghita (of Zimmerman vs Badr Hari)
Saki vs Kemayo
Arlovski vs Catinas of (Arlovski vs Badr Hari)
Karaev vs Spong

Bartju
20-09-2010, 17:18
ik mag het hopen van niet! nogmaals die flapdrol hoort er dit jaar niet thuis klaar ook al kan die goed vechten

Irishrover
20-09-2010, 19:14
ik mag het hopen van niet! nogmaals die flapdrol hoort er dit jaar niet thuis klaar ook al kan die goed vechten

Laatste tijd zie ik jou volop negatief reageren op alles wat met Badr te maken heeft, moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Mag ik vragen waar dit ineens vandaan komt? Want voorheen heb ik jou nooit reacties als 'flapdrol' zien plaatsen.

univers1l
20-09-2010, 19:47
Laatste tijd zie ik jou volop negatief reageren op alles wat met Badr te maken heeft, moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Mag ik vragen waar dit ineens vandaan komt? Want voorheen heb ik jou nooit reacties als 'flapdrol' zien plaatsen.

x2

rollermanskunk
20-09-2010, 21:05
De fightcard is niet echt verrassend. Dat Badr niet ingegaan is op de "grote zak met geld" kan 2 dingen betekenen: of hij durft niet uit angst voor een arrestatie in Japan (volgens mij mag hij Japan niet eens in als de Nederlandse justitie hem officieel nog zoekt) of hij is gewoon geestelijk en lichamelijk niet fit genoeg. Ik geef Schilt weer de grootste kans op de titel. Een finale Overeem-Schilt lijkt mij de meest logische. Ik ben benieuwd hoe de "oudjes" Aerts en JLB het gaan doen, hopelijk verdwijnen deze K1-iconen niet definitief van het toneel.

Wiseguy
20-09-2010, 21:33
De fightcard is niet echt verrassend. Dat Badr niet ingegaan is op de "grote zak met geld" kan 2 dingen betekenen: of hij durft niet uit angst voor een arrestatie in Japan (volgens mij mag hij Japan niet eens in als de Nederlandse justitie hem officieel nog zoekt) of hij is gewoon geestelijk en lichamelijk niet fit genoeg. Ik geef Schilt weer de grootste kans op de titel. Een finale Overeem-Schilt lijkt mij de meest logische. Ik ben benieuwd hoe de "oudjes" Aerts en JLB het gaan doen, hopelijk verdwijnen deze K1-iconen niet definitief van het toneel.

Gelukkig is het in Zuid Korea.

Babalu 22
20-09-2010, 22:14
LoL

Bartju
20-09-2010, 23:30
Laatste tijd zie ik jou volop negatief reageren op alles wat met Badr te maken heeft, moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Mag ik vragen waar dit ineens vandaan komt? Want voorheen heb ik jou nooit reacties als 'flapdrol' zien plaatsen.

Ja tuurlijk.. ik kan absoluut geen symphatie meer opbrengen voor badr. dat hij een attitude heeft dat was al bekend. maar na de a'dam ArenA ben ik gewoon egt een hekel aan hem gaan krijgen. het is altijd een vechter geweest die je of mag of gewoon niet mag. en ik vind het heel jammer dat hij door zijn misplaatste acties vechtsport op een negatieve manier in het nieuws brengt. En niet alleen vechtsport maar er zijn heel veel mensen die dit ook linken aan het feit dat hij een marokkaan is. dus het nu al slechte beeld van de marokanen in nederland wordt door hem versterkt. Ook mede omdat hij verdacht wordt van een zware mishandeling.
Vechtsport is niet alleen het goed kunnen vechten maar ook het respect voor de sport respect naar de fans respect naar de tegenstander. Dat hij een groot vechters hart heeft dat is een feit. dat hij goed kan vechten dat is een feit. dat het spectakel is met hem Klopt. Maar ik vind het jammer dat zo'n goede vechter geen vooorbeeld kan zijn voor de sport. Hij wil het wel worden zegt hij dus ik hoop dat hij zich betert maar voor mij zal hij nooit geloofwaardig overkomen.
En ik geef toe soms reageer ik te in mijn posts over badr. heel eerlijk. maar over die dingen kan ik mij dan egt ergeren.

Babalu 22
20-09-2010, 23:37
MC Re Run en DJ Repeat moeten echt eens een ander plaatje gaan draaien.

Bartju
20-09-2010, 23:41
MC Re Run en DJ Repeat moeten echt eens een ander plaatje gaan draaien.

wie bedoel je daarmee?

abdel1991
20-09-2010, 23:43
je hebt altijd voor elke vechtorganisatie good guys en bad guys nodig, badr is duidelijk een bad guy.. maar ik moet je heel eerlijk bekennen en het is echt niet omdat het mij favo vechter is dat het me geen flikker intresseert, van mij mag die de good,bad,de tante, de gentleman of de kabouter plop uithangen zolang die maar voor actie zorgt in de ring en dat doet die en daarom is het ook me favo vechter en alle randzaken daarbuiten kan me geen fuck schelen zolang ik hem maar kan zien vechten vind ik alles goed, wel vind ik het jammer en dan voornamelijk hari vs gerges dat soort acties en op zo'n avond schreeuw ik dan BOE en scheur ik me kaartje etc. maar als die dan de next time weer grandioos vecht ben ik het allang weer vergeten... je kunt er een obsessie van maken of gewoon negeren zoals ik doe en dat stukje over dat hij marokkanen op kwaad daglicht zet vind ik met alle respect onzin want was bv. bonjasky een marokkaan dan was de beeld van marokkanen er echt niet anders op geworden ofzo

Babalu 22
20-09-2010, 23:49
wie bedoel je daarmee?

Iedereen die last heeft van de MC Re Run en DJ Repeat Syndroom.

Bartju
20-09-2010, 23:55
je hebt altijd voor elke vechtorganisatie good guys en bad guys nodig, badr is duidelijk een bad guy.. maar ik moet je heel eerlijk bekennen en het is echt niet omdat het mij favo vechter is dat het me geen flikker intresseert, van mij mag die de good,bad,de tante, de gentleman of de kabouter plop uithangen zolang die maar voor actie zorgt in de ring en dat doet die en daarom is het ook me favo vechter en alle randzaken daarbuiten kan me geen fuck schelen zolang ik hem maar kan zien vechten vind ik alles goed, wel vind ik het jammer en dan voornamelijk hari vs gerges dat soort acties en op zo'n avond schreeuw ik dan BOE en scheur ik me kaartje etc. maar als die dan de next time weer grandioos vecht ben ik het allang weer vergeten... je kunt er een obsessie van maken of gewoon negeren zoals ik doe en dat stukje over dat hij marokkanen op kwaad daglicht zet vind ik met alle respect onzin want was bv. bonjasky een marokkaan dan was de beeld van marokkanen er echt niet anders op geworden ofzo

je hebt gelijk het is altijd spectakel met badr. En ook ik sprong op in de ArenA scheurde mn kaartje want ook ik zat op puntje van mijn stoel om badr te zien vechten. maar ik vind die dingen ook belangrijk mss nog wel veel belangrijker dan een spectaculaire vecht stijl. ieder vind iets anders belangrijk. En ik wil wel ff mijn excuses maken als ik te ongepast heb gereageert in aantal posts.

rollermanskunk
21-09-2010, 02:27
Gelukkig is het in Zuid Korea.

Wat een mazzel heeft die dan.

calmarogym
21-09-2010, 10:26
Ik hoorde net van Ray Sefo dat hij het op gaat nemen tegen Spong.

Marco

Justinian
21-09-2010, 10:32
Ik hoorde net van Ray Sefo dat hij het op gaat nemen tegen Spong.

Marco
Thanks voor de info Marco! Lijkt me een leuke partij.

Chane
21-09-2010, 14:10
Sefo? Geen karaev dan?

BiCkOnE
21-09-2010, 14:22
je hebt altijd voor elke vechtorganisatie good guys en bad guys nodig, badr is duidelijk een bad guy.. maar ik moet je heel eerlijk bekennen en het is echt niet omdat het mij favo vechter is dat het me geen flikker intresseert, van mij mag die de good,bad,de tante, de gentleman of de kabouter plop uithangen zolang die maar voor actie zorgt in de ring en dat doet die en daarom is het ook me favo vechter en alle randzaken daarbuiten kan me geen fuck schelen zolang ik hem maar kan zien vechten vind ik alles goed, wel vind ik het jammer en dan voornamelijk hari vs gerges dat soort acties en op zo'n avond schreeuw ik dan BOE en scheur ik me kaartje etc. maar als die dan de next time weer grandioos vecht ben ik het allang weer vergeten... je kunt er een obsessie van maken of gewoon negeren zoals ik doe en dat stukje over dat hij marokkanen op kwaad daglicht zet vind ik met alle respect onzin want was bv. bonjasky een marokkaan dan was de beeld van marokkanen er echt niet anders op geworden ofzo
X2!

Sefo? Geen karaev dan?
Vroeg ik me ook af...

Harrie Nak
21-09-2010, 14:29
Het is die gare Sefo inderdaad. Bevestigd via Schiavello's Twitter, en via Sefo's eigen Facebook account:


I was asked yesterday if I wanted to fight in the K-1 top 16 in Korea I said yes it was confirm this morning and the fight is next Saturday October the 2nd so a week to train lol It's all good I've been training a little bit anyways so it should be a good fight... Please keep me in your prayers best wishes and God Bless!!

sterrenkijker
21-09-2010, 14:33
Sefo? Geen karaev dan?


visum?

simtekf1
21-09-2010, 14:41
Als Karaev weer niet mee doet omdat zijn visum niet in orde is dan maakt GG zich echt belachelijk, kom op zeg, dit is de 3de keer ofzo.
En waarom Sefo nou weer??
Hoop dat Spong hem een mooi lesje gaat leren.

Amsterdam'r
21-09-2010, 14:54
Overeem vs Edwards
Le Banner vs Kyotaro
Schilt vs Gerges
Teixeira vs Aerts
Zimmerman vs Ghita
Saki vs Kemayo
Arlovski vs Catinas
Sefo vs Spong

Remco
21-09-2010, 14:56
Sefo is vergane glorie. Krijg je weer zo'n pot waarin ie stokstijf staat te lachen en te incasseren tot het over is. Bah!

Chane
21-09-2010, 16:19
sked yesterday if I wanted to fight in the K-1 top 16 in Korea I said yes it was confirm this morning and the fight is next Saturday October the 2nd so a week to train lol It's all good I've been training a little bit anyways so it should be a good fight... Please keep me in your prayers best wishes and God Bless!!
Ongelooflijk... van alle vechters nemen ze iemand die er nu zo voor staat.
Ze willen Spong zeker gewoon bij de laatste 8 hebben.

Kameleon
21-09-2010, 16:57
Ik hoorde net van Ray Sefo dat hij het op gaat nemen tegen Spong.

Marco

Huhhhhhh???????? waar slaat dat nou op?

Zet dan aerts tegen Sefo en Spong tegen Texeira...

TOON
21-09-2010, 18:13
goed voor spong! hopelijk loopt ie niet tegen een stoot aan.....want dat zal sefo's gameplan wel worden.....incasseren en loeren op een gaatje.....
maar idd, vergane glorie, gaat niks meer worden met ray op dat niveau....

denk dat karaev gepamperd wordt door z'n management :)

Quincy
21-09-2010, 20:03
ik zet me geld op Sefo! kan niet wachten op 3okt op de partijen jammer van Badr ..

KayOne
21-09-2010, 20:03
jammer, ik had echt graag spong vs karaev gezien, had een hele leuk partij kunnen worden omdat ze beetje soortgelijk stijl hebben en allebei lekker beweegelijk, maar nu ineens een sefo? wtf... sefo heeft wel in verleden karaev 2 keer zwaaar KO geslagen in eerste ronde beide keer
of hij in zelfde niveau is de vraag..

Naj85
21-09-2010, 21:49
Mijn Picks

Overeem vs Edwards--1KO
Le Banner vs Kyotaro--WOP(+1ext.R)
Schilt vs Grges--(WOP)
Teixeira vs Aerts--(WOP)
Zimmeran vs Ghita--3KO
Saki vs Kemayo--2KO
Arlavski vs Catinas--(WOP)
Kareav vs Spong--2KO

hopelijke ziet de loting er dan zo uit

Arlovski vs Overeem
Schilt vs Ghita
Le Banner vs Spong
Aerts vs Saki

Overeem vs Schilt(na een harde partij over de volle (3rondes)
Spong vs Aerts


Schilt vs AertsHaha, hoop ook dat het Aerts nog lukt. als er iemand is die het verdient de titel dit jaar te winnen dan is hij het wel


was ook het eerste wat in me opkwam..
Heel erg jammer dat hij niet mee doet, missen we toch een topper die eigenlijk bij de Final 8 hoort van de afgelopen en aankomende jaren

Chane
23-09-2010, 11:23
Kan t niet uitstaan dat ze n niet fitte Sefo van stal hebben gehaald :P

Had dan Manhoef tegenover Spong gezet ;)

Durfal
23-09-2010, 11:51
Ik kan mezelf de irritatie richting Hari goed voorstellen,het zou ook vreemd zijn na alle commotie en interviews ,als Badr er nu opeens weer stond.
De K1 is al niet echt geloofwaardig meer als organisatie, en dan na deze hele geschiedenis Hari gewoon weer laten vechten doet ook weinig goed voor de K1 , het zou toch vreemd overkomen al hebben die Japanners met hun vreemde beslissingen daar waarschijnlijk weinig moeite mee.
Bij de K1 draait het om geld en zeker niet (meer) om sportiviteit.

ps echt is geschreven als echt, niet als egt, en dat is echt waar.......

Richelieu
23-09-2010, 12:10
Sefo is vergane glorie. Krijg je weer zo'n pot waarin ie stokstijf staat te lachen en te incasseren tot het over is. Bah!

Is waar, maar vergeet niet dat het een mooie kans voor Spong is. Hij heeft toch wel een grote kans om eindelijk door te dringen naar de laatste 8.

smike
23-09-2010, 12:53
Wie kan mij vertellen waarom Karaev niet meer meedoet?

BiCkOnE
23-09-2010, 13:38
Wie kan mij vertellen waarom Karaev niet meer meedoet?
Een vraag die al vele van ons gestelt hebben, maar waar nog steeds geen duidelijkheid over is...we wachten af..

Durfal
23-09-2010, 15:48
Ik wil niet speculeren maar Karaev is de laatste paar jaar wel een paar keer heeeeeeel zwaar KO gegaan,en heel misschien wordt er nu eens aan de gezondheid van de vechter gedacht ,die na zn carriere ook nog verder moet ,en liever niet als kasplantje.
Al zal bovenstaande ongetwijfeld wel niet de reden zijn,als is het wel een hele legitieme..........

Irishrover
23-09-2010, 16:06
Ja tuurlijk.. ik kan absoluut geen symphatie meer opbrengen voor badr. dat hij een attitude heeft dat was al bekend. maar na de a'dam ArenA ben ik gewoon egt een hekel aan hem gaan krijgen. het is altijd een vechter geweest die je of mag of gewoon niet mag. en ik vind het heel jammer dat hij door zijn misplaatste acties vechtsport op een negatieve manier in het nieuws brengt. En niet alleen vechtsport maar er zijn heel veel mensen die dit ook linken aan het feit dat hij een marokkaan is. dus het nu al slechte beeld van de marokanen in nederland wordt door hem versterkt. Ook mede omdat hij verdacht wordt van een zware mishandeling.
Vechtsport is niet alleen het goed kunnen vechten maar ook het respect voor de sport respect naar de fans respect naar de tegenstander. Dat hij een groot vechters hart heeft dat is een feit. dat hij goed kan vechten dat is een feit. dat het spectakel is met hem Klopt. Maar ik vind het jammer dat zo'n goede vechter geen vooorbeeld kan zijn voor de sport. Hij wil het wel worden zegt hij dus ik hoop dat hij zich betert maar voor mij zal hij nooit geloofwaardig overkomen.
En ik geef toe soms reageer ik te in mijn posts over badr. heel eerlijk. maar over die dingen kan ik mij dan egt ergeren.

Soo, lees je reactie nu pas Bart, heb er vorige keer erover heen gelezen.

Anyway, je maak een goed punt betreft het gedrag van Badr, ik respecteer je mening.

Het is inderdaad zo dat Badr de sport op deze manier de sport in een kwaad dag licht stelt, vooral nu de sport massaal wordt aangevallen door de persorganen & politiek.

Wat betreft de mensen die hem linken aan het marokkaans volk & hem zien als een icoon of vertegenwoordiger voor het marokkaans volk, ik kan alleen maar medelijden met hen hebben.

Zij hebben als denkwijze & motto: Het gehele volk is negatief als één van hen negatief delict begaat.


Het is een feit dat Badr zijn levensstijl moet gaan omgooien, hoe moeilijk het ook voor hem is, want je weet zelf wat een vicieuze cirkel inhoud.

Anyway, we wachten rustig af wat er precies gaat gebeuren met Badr, ik hoop net als jij dat hij hier voor eens & altijd uitkomt & weer gaat knallen wanneer hij er klaar voor is.

Bartju
23-09-2010, 18:12
Soo, lees je reactie nu pas Bart, heb er vorige keer erover heen gelezen.

Anyway, je maak een goed punt betreft het gedrag van Badr, ik respecteer je mening.

Het is inderdaad zo dat Badr de sport op deze manier de sport in een kwaad dag licht stelt, vooral nu de sport massaal wordt aangevallen door de persorganen & politiek.

Wat betreft de mensen die hem linken aan het marokkaans volk & hem zien als een icoon of vertegenwoordiger voor het marokkaans volk, ik kan alleen maar medelijden met hen hebben.

Zij hebben als denkwijze & motto: Het gehele volk is negatief als één van hen negatief delict begaat.


Het is een feit dat Badr zijn levensstijl moet gaan omgooien, hoe moeilijk het ook voor hem is, want je weet zelf wat een vicieuze cirkel inhoud.

Anyway, we wachten rustig af wat er precies gaat gebeuren met Badr, ik hoop net als jij dat hij hier voor eens & altijd uitkomt & weer gaat knallen wanneer hij er klaar voor is.

dus vandaardat ik geen badr fan ben en ok ik reageer soms onredelijk of te impulsief.. maarja kan gebeuren

Irishrover
23-09-2010, 19:53
dus vandaardat ik geen badr fan ben en ok ik reageer soms onredelijk of te impulsief.. maarja kan gebeuren

Ik snap het, je hoeft ook geen fan te zijn hoor haha.

Naj85
24-09-2010, 01:45
Wie kan mij vertellen waarom Karaev niet meer meedoet?


Blij dat je het leuk vindt, een blessure en daardoor gebrek aan training was de reden dat hij niet vecht. Maar voor jouw wil ik er ook wel een visum probleem van maken omdat het zo leuk klinkt.

sjaakie'tje
26-09-2010, 17:17
Ik vind het echt een super kaart met partijen die goed zijn uitgekozen en dit zonder Hari of Bonjasky.
Leuk om nog eens één keer de 3 oudjes aan het werk te zien met Aerts, Sefo en Le Banner; wellicht is dit de laatste keer dat ze samen in de laatste 16 komen te staan. Benieuwd wie van hen zal kraken en wie zal doorstoten.
Sefo heeft met zijn zware en snelle stoten zeker een kans tegen Spong. Kyotaro is erg snel moeilijk te raken en heeft een harde rechter counter stoot waarmee hij Aerts al tegen het canvas mepte. De wat tragere Le Banner is dus gewaarschuwd; oppassen voor die rechter stoot. Aerts zou het wel moeten kunnen halen van Teixeira die toch minder compleet is.

Top - ik kijk er naar uit!

Chane
29-09-2010, 10:42
Zo... heb er zin in zeg :)
Ga er zaterdag ff lekker voor zitten.

Ben benieuwd wie Arlovski gaat vervangen.

wrestler_nl
29-09-2010, 18:22
http://assets.sbnation.com/assets/451876/arlovski-tweet_medium.jpg (http://assets.sbnation.com/assets/451876/arlovski-tweet.jpg)

Andrei Arlovski doet niet mee , ik hoop dat Ruslan Karaev hem vervangt!

Hendy
29-09-2010, 18:54
Hoorde iets over een andere mma vechter die hem zou vervangen..

abdel1991
29-09-2010, 19:58
ze hebben een megabod gedaan op badr hari om alsnog te vechten hoorde ik vanochtend, maar die heeft die wederom afgewezen. manhoef wordt waarschijnlijk de vervanger althans dat was het managment van hari en mike's gym aan het proberen

Harrie Nak
29-09-2010, 20:08
Karaev? Dan zie ik nog liever Kharitinov of Corbett. Ik las zelf overigens iets over Leko, of erger Mighty Mo... :wacko:

Tykill
29-09-2010, 20:25
jammer!!!!


stiekem mis ik badr wel hoe diep teleur gesteld ik ook ben in zijn daden

Lionheart
29-09-2010, 20:42
Ik las dat ze als vervanger voor Arlovski kiezen voor een andere MMA vechter met als voorkeur Manhoef en oud
UFC vechter Keith Jardine.

Amsterdam'r
29-09-2010, 21:04
Karaev? Dan zie ik nog liever Kharitinov of Corbett. Ik las zelf overigens iets over Leko, of erger Mighty Mo... :wacko:

Heb ik ook gelezen..waarschijnlijk Mighty Mo..

Kemal
29-09-2010, 21:08
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_in_Seoul_Final_16

Arlovski announced also on Twitter (http://en.wikipedia.org/wiki/Twitter) that he will not fight in the tournament because of an injury (broken nose). [3] (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_in_Seoul_Final_16#cite_not e-Arlovski_to_miss_K-1_Seoul_2010-2) The Belarusian (http://en.wikipedia.org/wiki/Belarus) will be replaced by Mighty Mo (http://en.wikipedia.org/wiki/Mighty_Mo_(kickboxer)).

Hendy
29-09-2010, 21:11
Mighty Mo?? Pfffff

simtekf1
29-09-2010, 21:38
Pff doen ze weer een poging om populair te worden in Amerika?
Eerst Arlovski en dan nu Mighty Mo, alsjeblieft, daar zit toch echt niemand op te wachten?

Niet dat Arlovski iets heeft te zoeken bij de final 16 maar het is in ieder geval beter dan Mighty Mo.
Check zijn geweldig behaalde resultaten de laatste 9 partijen, echt een topper die er sowieso bij moet zijn.

http://i52.tinypic.com/1zl3yva.jpg

Hammerkick
29-09-2010, 21:44
Pff doen ze weer een poging om populair te worden in Amerika?
Eerst Arlovski en dan nu Mighty Mo, alsjeblieft, daar zit toch echt niemand op te wachten?

Klopt ! Raul Catinas is vandaag naar Korea vertrokken, samen met Dennis Krauweel en Albert Kraus en ze hebben te horen gekregen dat Raul vecht tegen Mighty Mo.

simtekf1
29-09-2010, 21:46
Klopt ! Raul Catinas is vandaag naar Korea vertrokken, samen met Dennis Krauweel en Albert Kraus en ze hebben te horen gekregen dat Raul vecht tegen Mighty Mo.

En nu met z'n allen hopen dat Catinas Mighty Mo zo hard KO trapt zodat we die niet meer terug zien. :D

Babalu 22
29-09-2010, 21:55
Met alle respect er is een te groot niveau verschil tussen de k1 vechters. Vechters als Mighty Mo, Teixera, Jah Deep enzo. Horen niet thuis op het allerhoogste niveau. De k1 moet meer zijn best doen om goede vechters aan te trekken, die kunnen concureren met de top ipv uit elke continent een mannetje plaatsen. Vechters als Kyatoro en Ghita zijn daar een goed voorbeeld van.

Kijk maar naar de MAX, het verschil in niveau is daar veel kleiner dan de HW. Wie je ook tegen mekaar zet, het zijn bijna allemaal top partijen.

Pahlavan
29-09-2010, 23:05
ben ik de enige die dit jaar een stuk minder zin heeft in the final 16?!

Naj85
29-09-2010, 23:07
klote dat Arlovski ook al niet mee doet
Ik zie Overeem de titel dit jaar echt pakken

Chane
29-09-2010, 23:40
Mighty Mo?!?!? :(
Ongelooflijk.

TOON
30-09-2010, 10:02
mighty NO

cornelus
30-09-2010, 12:15
Wat een BS!

univers1l
30-09-2010, 12:51
echt belachelijk.
dus dan zit of catinas of mighty no in de final 8?
k1 is dead.
ik verheug me op it's showtime final 16 in maart daar heb je tenminste vechters staan.

Tykill
30-09-2010, 13:54
doe dan een jong talent ofzo maar geen dwerg met een vetpens die wel es eerder in de k1 heeft gefaalt

bananenplukster
30-09-2010, 14:11
Moeten we mighty mo serieus nemen terwijl hij zwaar ko is gegaan tegen een -70 kg vechter hahaha?Plus hij heeft laatste nog een toernooi verloren die toegang gaf tot de k1 laatet 16 hij heeft zijn kansen gehad.

Zware mismatch(gewichtsverschil) maartoch gaat hij zwaar ko hahahahah(vanaf 6:25)

http://www.youtube.com/watch?v=BjnkKuI-YAY&feature=fvst

Amsterdam'r
30-09-2010, 17:28
:hugegrin: geen grap met Kaoklai Kaennorsing!

Vinand
30-09-2010, 17:40
:hugegrin: geen grap met Kaoklai Kaennorsing!

tering man, wat een trap was dat!!!

mario the count
30-09-2010, 18:43
Moeten we mighty mo serieus nemen terwijl hij zwaar ko is gegaan tegen een -70 kg vechter hahaha?Plus hij heeft laatste nog een toernooi verloren die toegang gaf tot de k1 laatet 16 hij heeft zijn kansen gehad.

Zware mismatch(gewichtsverschil) maartoch gaat hij zwaar ko hahahahah(vanaf 6:25)

http://www.youtube.com/watch?v=BjnkKuI-YAY&feature=fvst
kaoklai haalt de 70 niet, volgens mij woog hij toen 78 kg. Dat maakt het er niet minder indukwekkend, echt een toffe KO was dat:lol:

iconian
30-09-2010, 19:17
Moeten we mighty mo serieus nemen terwijl hij zwaar ko is gegaan tegen een -70 kg vechter hahaha?Plus hij heeft laatste nog een toernooi verloren die toegang gaf tot de k1 laatet 16 hij heeft zijn kansen gehad.

Zware mismatch(gewichtsverschil) maartoch gaat hij zwaar ko hahahahah(vanaf 6:25)

http://www.youtube.com/watch?v=BjnkKuI-YAY&feature=fvst

koaklai won ook van Ignashov

Chane
01-10-2010, 11:56
echt belachelijk.
dus dan zit of catinas of mighty no in de final 8?
Dit is idd wel erg gaar... terwijl er straks een veeeel betere vechter uit ligt... Schilt of Gerges :-/

Tsuki
01-10-2010, 12:44
is er ergens een PPV te kopen zodat je zeker weet dat je flitsend beeld hebt ?