PDA

View Full Version : perhaps a change in the final 16 card



univers1l
20-09-2010, 14:38
Its been less than 24 hours since K-1 announced the line-up for the Final 16 and already theres a potential snag. Or maybe a potential opportunity. Courtesy of Michael Schiavello on twitter:
Expect a change to the Final 16 card for K-1 folks! Cant reveal who yet but its exciting.
So it looks like our "final" card is not as final as we thought. And in case you question the source, dont forget it was Schiavello on twitter that revealed Arlovski was in the Final 16.
The question now is what could this change be. I would imagine the only names they would actually make a change for are Badr Hari and Remy Bonjasky, and given the status of each man, the safe bet would be that Badr Hari is in after all. How they would fit him in, since it would mean kicking someone out of the Final 16 (harsh!) remains to be seen.

Source:
More Final 16 Questions: A Change in the Card? - Head Kick Legend (http://www.headkicklegend.com/2010/9/19/1698495/more-final-16-questions-a-change)

Chane
20-09-2010, 15:09
Nou, als Badr toch mee doet, is hij ook geen man van zn woord.

mikeymcd
20-09-2010, 15:14
Man van woord of niet. Ik zie badr graag bij de laatste 16.

Amsterdam'r
20-09-2010, 15:27
Beste publiciteitsstunt dan, goede move van de organisatie, wel sneu voor diegene die er uit gekickt word.

Met dit in gedachte lijkt de wissel al rond:
k1 2010 pr spots (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?107833-k1-2010-pr-spots&p=954848#post954848)

musti
20-09-2010, 15:35
Met Badr wordt de k1 weer interresant!

dirk5
20-09-2010, 15:44
Crimineel, pathologisch leugenaar.....

Jonathan Reis?

bananenplukster
20-09-2010, 15:50
Yess ik hoop het en dan overeem weer verslaan

univers1l
20-09-2010, 15:55
Man van woord of niet. Ik zie badr graag bij de laatste 16.

x2

Bartju
20-09-2010, 16:15
Badr moet gewoon weg blijven daar met zn grote bakkes!
Ik denk dat dit een stunt is van de k1 om meer kaarten te verkopen omdat veel mensen tog speciaal voor hem komen

bananenplukster
20-09-2010, 16:26
Badr moet gewoon weg blijven daar met zn grote bakkes!
Ik denk dat dit een stunt is van de k1 om meer kaarten te verkopen omdat veel mensen tog speciaal voor hem komen

En jij hebt met je bakkes de keus om te kijken of niet. De liefhebbers zien hem er graag bij meer actie ,spannender

Ton
20-09-2010, 16:46
Ik zie hem er ook graag bij. Met de handschoen van Overeem vast in z'n bakkes!!

JeMalleMoer
20-09-2010, 16:56
Ik hoop dat Badr er bij zit. Interesseert mij het nou wat hij gezegd heeft.

univers1l
20-09-2010, 16:58
haha geweldig alle haters zijn pist off nu er een gerucht is dat badr toch misschien meedoet.
jongens ik denk persoonlijk niet dat badr meedoet, dit zal wel niets opleveren, maar mocht het wel zo zijn.

WAR BADR

MaartenManaus
20-09-2010, 17:02
als ie erbij is des te beter, zijn altijd wel vette partijen,. wel lullig voor de afvaller ,.

Bartju
20-09-2010, 17:12
En jij hebt met je bakkes de keus om te kijken of niet. De liefhebbers zien hem er graag bij meer actie ,spannender

uhh ja dus? ik kijk tog wel.. wat wil je nou zeggen? ik heb nooit ontkend dat hij goed kan vechten

Slome
20-09-2010, 17:53
De discussie is ook niet of Hari een goede vechter is of niet; de vraag is wie zal het zijn?

Ga persoonlijk niet uit van Bonjasky of Hari...

abdel1991
20-09-2010, 18:03
ze houden k1 in leven mocht hari meedoen, financieel is het niet best daar... maar zonder hari is het gewoon dodelijk, want die gozer verkoopt kaartjes of je het leuk vindt of niet.. als ze daar net als bij UFC met ppv doen dan heeft hari recht op bijna 85% bekant

Babalu 22
20-09-2010, 21:20
De discussie is ook niet of Hari een goede vechter is of niet; de vraag is wie zal het zijn?

Ga persoonlijk niet uit van Bonjasky of Hari...

Wie zou het dan kunnen zijn, wat de moeite waard is om iemand eruit te kciken en het van te voren te twitteren. Bonjasky is het zeker niet, maar er blijven niet zo veel namen over. Enigste die ik kan bedenken is Hong Man Choi of Sefo maar of dat nou zo spectaculair is..

TOON
20-09-2010, 21:27
hoop ook dat het badr is....zie um graag verliezen :)

andyhugfan
20-09-2010, 21:50
Ik hoop op z'n japans op 'BADDA HALI' san :lol:. Remy zou ook leuk zijn, alleen met die operatie gaat dat niet.:crying:

Irishrover
20-09-2010, 21:56
Badr moet gewoon weg blijven daar met zn grote bakkes!
Ik denk dat dit een stunt is van de k1 om meer kaarten te verkopen omdat veel mensen tog speciaal voor hem komen

Doe niet zo overspannen Bart,

On:

Ik verwacht dat Badr niet meedoet, maar zou natuurlijk te gek zijn als hij gewoon gaat vechten.

Is de enige die sensatie brengt, in mindere mate Alistair.

Babalu 22
20-09-2010, 22:14
Zimmerman vs Ghita wordt een mooie partij. Zo ook Spong vs Kareav.

Bartju
20-09-2010, 22:15
Doe niet zo overspannen Bart,

On:

Ik verwacht dat Badr niet meedoet, maar zou natuurlijk te gek zijn als hij gewoon gaat vechten.

Is de enige die sensatie brengt, in mindere mate Alistair.

haha jwel:p kan die niet maken.. na al zn interviews van ik wil me beteren en ik wil terug komen als een voorbeeld voor de sport ik wil mezelf terug vinden.

Irishrover
20-09-2010, 22:18
haha jwel:p kan die niet maken.. na al zn interviews van ik wil me beteren en ik wil terug komen als een voorbeeld voor de sport ik wil mezelf terug vinden.

Dat kan toch nog, misschien verwachtte hij een langere periode te hebben om tot zichzelf te komen, maar bleek hij ineens in een korte periode helemaal opgeladen te zijn.

Of is het gewoon dat je bang bent dat hij de K1 gaat winnen ?

stoet
20-09-2010, 22:23
haha jwel:p kan die niet maken.. na al zn interviews van ik wil me beteren en ik wil terug komen als een voorbeeld voor de sport ik wil mezelf terug vinden.

He BARTJU Badr Hari heeft toch niet gezegd wanneer hij terugkomt. Wie weet heeft hij zichzelf teruggevonden jongeman en zal hij als voorbeeld dienen voor de sport weet jij veel. Ik vind t best als hij gaat vechten hoor, zie m graag vechten.

Zonder Hari en dan ook nog Bonjaski dan zal t dit jaar gaan om Overeem en Schilt. Waar het vorig jaar nog spannend was omdat zeker 4 man aanspraak konden maken op de titel.

Mocht Badr Hari toch meedoen, dan is hij ons (de fans) de titel verschuldigd. Zie m dat nog doen ook.

Bartju
20-09-2010, 22:50
He BARTJU Badr Hari heeft toch niet gezegd wanneer hij terugkomt. Wie weet heeft hij zichzelf teruggevonden jongeman en zal hij als voorbeeld dienen voor de sport weet jij veel. Ik vind t best als hij gaat vechten hoor, zie m graag vechten.

Zonder Hari en dan ook nog Bonjaski dan zal t dit jaar gaan om Overeem en Schilt. Waar het vorig jaar nog spannend was omdat zeker 4 man aanspraak konden maken op de titel.

Mocht Badr Hari toch meedoen, dan is hij ons (de fans) de titel verschuldigd. Zie m dat nog doen ook.

in panorama nr 36 had hij een exclusief interview gegeven.
Ik citeer even hieruit:

'Dan maak ik the world's greatest come back, haha. Misschien wel in de ArenA, volgend jaar. Niet eerder. Vanuit japan zijn enorme bedragen geboden om mij snel weer te laten vechten. Maar ik heb geen haast ben pas 25, al heb ik het gevoel soms al heel oud te zijn. Het is nu of nooit veranderen. ik wil een echt voorbeeld worden, een boegbeeld voor de sport.'

JeMalleMoer
20-09-2010, 23:18
in panorama nr 36 had hij een exclusief interview gegeven.
Ik citeer even hieruit:

'Dan maak ik the world's greatest come back, haha. Misschien wel in de ArenA, volgend jaar. Niet eerder. Vanuit japan zijn enorme bedragen geboden om mij snel weer te laten vechten. Maar ik heb geen haast ben pas 25, al heb ik het gevoel soms al heel oud te zijn. Het is nu of nooit veranderen. ik wil een echt voorbeeld worden, een boegbeeld voor de sport.'

huilen

Bartju
20-09-2010, 23:27
huilen

ok wat jij wil :S
ik bedoel ermee aan te geven dat hij gezegt heeft dat hij voor ArenA volgend jaar neit van plan was om te gaan vechten.

andyhugfan
20-09-2010, 23:29
Badr moet gewoon weg blijven daar met zn grote bakkes!
Ik denk dat dit een stunt is van de k1 om meer kaarten te verkopen omdat veel mensen tog speciaal voor hem komen

http://demotivational.ca/haters-gonna-hate/wp-content/uploads/2010/08/haters-gonna-hate-kid.jpg

TheCarnage
20-09-2010, 23:35
Man van woord of niet. Ik zie badr graag bij de laatste 16.

X 20

Bartju
20-09-2010, 23:38
Dat kan toch nog, misschien verwachtte hij een langere periode te hebben om tot zichzelf te komen, maar bleek hij ineens in een korte periode helemaal opgeladen te zijn.

Of is het gewoon dat je bang bent dat hij de K1 gaat winnen ?

Nee ben ik niet bang voor want hij is gewoon een goede vechter een van de beste dus zou het niet onterechtzijn als hij zou winnen. maar ik vind niet alleen vecht prestaties het belangrijkste in een vechter zoals ik uit heb gelegd in dat andere topic

Bartju
20-09-2010, 23:41
Nee ben ik niet bang voor want hij is gewoon een goede vechter een van de beste dus zou het niet onterechtzijn als hij zou winnen. maar ik vind niet alleen vecht prestaties het belangrijkste in een vechter zoals ik uit heb gelegd in dat andere topic

ik kan absoluut geen symphatie meer opbrengen voor badr. dat hij een attitude heeft dat was al bekend. maar na de a'dam ArenA ben ik gewoon egt een hekel aan hem gaan krijgen. het is altijd een vechter geweest die je of mag of gewoon niet mag. en ik vind het heel jammer dat hij door zijn misplaatste acties vechtsport op een negatieve manier in het nieuws brengt. En niet alleen vechtsport maar er zijn heel veel mensen die dit ook linken aan het feit dat hij een marokkaan is. dus het nu al slechte beeld van de marokanen in nederland wordt door hem versterkt. Ook mede omdat hij verdacht wordt van een zware mishandeling.
Vechtsport is niet alleen het goed kunnen vechten maar ook het respect voor de sport respect naar de fans respect naar de tegenstander. Dat hij een groot vechters hart heeft dat is een feit. dat hij goed kan vechten dat is een feit. dat het spectakel is met hem Klopt. Maar ik vind het jammer dat zo'n goede vechter geen vooorbeeld kan zijn voor de sport. Hij wil het wel worden zegt hij dus ik hoop dat hij zich betert maar voor mij zal hij nooit geloofwaardig overkomen.
En ik geef toe soms reageer ik te in mijn posts over badr. heel eerlijk. maar over die dingen kan ik mij dan egt ergeren.