PDA

View Full Version : Rutz: "We hebben wel een aanbieding gekregen, maar Badr vecht niet in Seoel”,



sterrenkijker
21-09-2010, 09:41
Afgezien van Remy Bonjasky (oogblessure) is Badr Hari de opvallendste afwezige bij de 'Final 16', het kwalificatietoernooi voor de officieuze wereldtitelstrijd later dit jaar in Japan. De Amsterdammer van Marokkaanse komaf wordt nog steeds door de Nederlandse politie gezocht als verdachte in een mishandelingszaak. "Badr wil schoon schip maken en gaat zich daarom eerst bij de politie melden. Ik denk dat hij dit binnen veertien dagen doet”, aldus zijn manager Simon Rutz. ,,Badr verblijft nu nog in Marokko. Hij is niet in training.”

Diverse bronnen binnen de K-1 meldden gisteren niet vreemd op te zullen kijken als Hari toch in de ring verschijnt op 2 oktober. Hari is immers van grote (commerciële) waarde voor de K-1. Daarnaast zou zijn Zuid-Koreaanse hoofdsponsor Kia belang hebben bij een versnelde terugkeer. "We hebben wel een aanbieding gekregen, maar Badr vecht niet in Seoel”, drukte Rutz alle geruchten de kop in.

(telegraaf)

sterrenkijker
21-09-2010, 09:49
lijkt me nu duidelijk toch?

Kemal
21-09-2010, 10:32
ja duidelijk genoeg.. (maarja tis telegraaf he) ;)

Jackskiezo
21-09-2010, 10:41
Ik zit er niet raar van te kijken als Badr, gewoon komt opdagen en vecht. Je weet het maar nooit met hem.

Sendur
21-09-2010, 11:31
Het is leuk als hij zou vechten maar ik zie Badr liever gemotiveerd en afgetrained met zijn focus alleen maar op die GP.

Dat zit er dit jaar niet in dus blijf maar lekker thuis, staan genoeg namen op de kaart om er iets vets van te maken.

Facade
21-09-2010, 11:35
Nederland heeft onlangs een verdrag gesloten met Marokko dat Marokko zelf verdachten kan berechten die door Nederlandse autoriteiten worden gezocht in hun land en andersom, dus ik zou nu maar es opschieten alsk badr was :P

BJJrajawali
21-09-2010, 11:37
Badr moet lekker wegblijven hij is een schande voor de sport!

mikeymcd
21-09-2010, 11:55
Badr moet lekker wegblijven hij is een schande voor de sport!

Misschien wel, maar hij is wel de beste en compleetste (HW) vechter in deze sport. Ik zie hem graag vechten, jammer dat dat er dit jaar waarschijnlijk niet meer van komt.

dirk5
21-09-2010, 12:00
Misschien wel, maar hij is wel de beste en compleetste (HW) vechter in deze sport. Ik zie hem graag vechten, jammer dat dat er dit jaar waarschijnlijk niet meer van komt.

Dat is een mening.

Het feit is dat Sem de beste is op het moment, hence de 4 titels.

mikeymcd
21-09-2010, 12:09
Dat is een mening.

Het feit is dat Sem de beste is op het moment, hence de 4 titels.

Klopt, maar misschien is Sem wel de betere toernooivechter van de 2.
Maar het is idd een mening. Neemt niet weg dat hij wel altijd voor spektakel zorgt en een gemis is voor de K-1. Hij is tenslotte 1 van de grote favorieten.

Guile
21-09-2010, 12:33
Klopt, maar misschien is Sem wel de betere toernooivechter van de 2.
Maar het is idd een mening. Neemt niet weg dat hij wel altijd voor spektakel zorgt en een gemis is voor de K-1. Hij is tenslotte 1 van de grote favorieten.

Ja ja, vorig jaar had Hari veel schade opgelopen toe hij Schilt trof in de finale.

tonebizz
21-09-2010, 12:35
zonde, hij is nu jong dus als je geld wil pakken moet je nu knokken, er zit een houdbaarheids datum op je als vechter, hij moet zijn pauze niet te lang uitstellen..

Pindakaas
21-09-2010, 13:28
Het zou mij echt cool lijken als Hari zijn eerste gevecht weer heeft bij K-1 Dynamite!! als tegenstander van Bonjkasky in een afscheid gevecht zoals Masato vs Souwer vorig jaar.

Vinand
21-09-2010, 14:15
Ja ja, vorig jaar had Hari veel schade opgelopen toe hij Schilt trof in de finale.

volgens mij had schilt nog meer schade opgelopen dan hari...
Wat een onzin, Of ben jij mij nu aan het trollen? -.-...

mikeymcd
21-09-2010, 16:46
Ja ja, vorig jaar had Hari veel schade opgelopen toe hij Schilt trof in de finale.

Er komt iets meer bij kijken dan alleen de schade die je op loopt.

Durfal
21-09-2010, 22:13
Toch blijft het krom en belachelijk..... Hari kan echt alles maken (fout doen) en de regerend kampioen Schilt willen ze op allerlei manieren weren met vage voorwendselen.....
Rare jongens die Japanners................
En ja ik mag Hari in goede doen ook graag zien vechten ,is gewoon een mooie vechter om naar te kijken,beetje het Tyson-effect er gebeurd tenminste altijd wat ,en dan doel ik niet op zn twee domme veelbesproken acties,want die waren beidde echt belachelijk........

Guile
21-09-2010, 22:26
volgens mij had schilt nog meer schade opgelopen dan hari...
Wat een onzin, Of ben jij mij nu aan het trollen? -.-...
Wie ben jij?


Er komt iets meer bij kijken dan alleen de schade die je op loopt.

Uiteraard, maar als je zonder enige schade de finale haalt en die verliest van een ander ben je niet de beste en compleetste (HW) vechter in deze sport.

Darkness
22-09-2010, 10:34
Hate him or love him he is still number 1.
Compleetste (HW) die er rondloopt!!

iconian
22-09-2010, 10:44
hoop echt dat iemand anders dit jaar de k1 wint. niks op schilt af te dingen, maar voor de sport is het beter als een meer exciting fighter het eens wint. schilt heeft teveel de valuev factor, geweldige vechter, maar geen imago dat je kunt verkopen

BJJrajawali
22-09-2010, 11:06
Hate him or love him he is still number 1.
Compleetste (HW) die er rondloopt!!


Still isn't number 1..... Heeft nog nooit de K1 gewonnen......
Zeg toch ook niet dat Nederland de nummer 1 is..... want dat is spanje....

citrusfruit
22-09-2010, 11:34
Feit is wel dat Badr Hari de enige is die wat tegenwicht kan bieden aan het Golden Glory team. Als hij niet meedoet kunnen ze daar net zo goed vast de titel verloten

Vinand
22-09-2010, 12:05
Feit is wel dat Badr Hari de enige is die wat tegenwicht kan bieden aan het Golden Glory team. Als hij niet meedoet kunnen ze daar net zo goed vast de titel verloten

kom op man, je doet spong tekort...

off topic:
Stel je eens voor dat Arvloski alistair ko'ed... Hoe zou strikeforce voor schut staan. :)

Wiseguy
22-09-2010, 14:22
Denk je serieus dat Spong kans maakt tegen Schilt of Overeem? Spong komt veels te veel tekort op HW.

remco pardoel
22-09-2010, 14:33
Er zit ook een houdbaarheidsdatum op K-1

baraa_a
22-09-2010, 14:53
Denk je serieus dat Spong kans maakt tegen Schilt of Overeem? Spong komt veels te veel tekort op HW.

Klopt maar, Spong is zeker beter geworden dan de laaste tijd,
Maar tegen saki, overeem maakt hij geen kans wel tegen schilt!!

citrusfruit
22-09-2010, 15:47
Ik wil Spong niet te kort doen, maar ik zie hem nu nog niet als kanshebber. Misschien later, wie weet hoe hij zich ontwikkelt, maar nu is hij echt nog een maatje te klein voor Overeem of Schilt. Als ik me niet vergis is Badr de enige die tegen beiden heeft gevochten en gewonnen (maar ook verloren).

iconian
22-09-2010, 16:17
Ik wil Spong niet te kort doen, maar ik zie hem nu nog niet als kanshebber. Misschien later, wie weet hoe hij zich ontwikkelt, maar nu is hij echt nog een maatje te klein voor Overeem of Schilt. Als ik me niet vergis is Badr de enige die tegen beiden heeft gevochten en gewonnen (maar ook verloren).

en sergei :p

univers1l
22-09-2010, 17:03
toch gun ik het spong na badr het allermeest.
dus war spong:thup:

Bartju
22-09-2010, 17:22
zonde, hij is nu jong dus als je geld wil pakken moet je nu knokken, er zit een houdbaarheids datum op je als vechter, hij moet zijn pauze niet te lang uitstellen..

hij is pas 25 hij kan egt nog wel een hele tijd mee kijk maar naar peterr aerts!?

Ronald
22-09-2010, 19:26
Goed nieuws dat Badr niet meedoet. Na het verhaal over "spijt" en "willen veranderen" zou het een aanfluiting zijn geweest als hij nu al weer klaar zou staan. Badr heeft aangegeven eerst met zichzelf aan de slag te willen. Het is nu eigenlijk voor het eerst dat ik die uitspraak ook echt serieus neem.

Bartju
22-09-2010, 20:32
Goed nieuws dat Badr niet meedoet. Na het verhaal over "spijt" en "willen veranderen" zou het een aanfluiting zijn geweest als hij nu al weer klaar zou staan. Badr heeft aangegeven eerst met zichzelf aan de slag te willen. Het is nu eigenlijk voor het eerst dat ik die uitspraak ook echt serieus neem.

x2

Vinand
22-09-2010, 22:13
Goed nieuws dat Badr niet meedoet. Na het verhaal over "spijt" en "willen veranderen" zou het een aanfluiting zijn geweest als hij nu al weer klaar zou staan. Badr heeft aangegeven eerst met zichzelf aan de slag te willen. Het is nu eigenlijk voor het eerst dat ik die uitspraak ook echt serieus neem.

x3

kooivechter
22-09-2010, 22:21
ja maar de k1 wil hem gewoon weer hebben hoor. De man is een pscyhopaat en een geweldige vechter. Is idd het tyson effect. Je mag hem of je mag hem niet, dat maakt niet uit het is altijd vuurwerk in de ring. Het is dat hij er zelf voor kiest. Hari probeert iemand 2 keer heel erg te verwonden binnen de ring op een onreguliere manier( heb ik het nog niet eens over zijn acties in zijn prive leven, daar lukt het hem wel) en schilt willen ze van zijn k1 belt strippen, omdat hij een flauw grapje maakte. haha

knift
22-09-2010, 23:21
Klopt maar, Spong is zeker beter geworden dan de laaste tijd,
Maar tegen saki, overeem maakt hij geen kans wel tegen schilt!!


Nou misschien begrijp ik je verkeerd maar ik denk dat Schilt gewoon weer de titel gaat pakken daar gaat Spong (met alle respect) echt geen verandering in brengen.

ontopic jammer voor Badr maar ik denk dat de k1 titel er voor hen er niet meer bij zit ik denk ook dat de k1 niet lang meer bestaat zeker met dat achtelijke wildcard gedoe
Gewoon weer gp tournooien kijken wie de besten is en dan pas naar de final 16 dat was voor mij de k1 maarja geen geld is geen tournooi is ook niet zo gek als er op een finale nog maar 20000 man komt kijken in plaats van 60000 of meer in de goeie ouwe tijd.
En dit jaar dus geen Badr en geen Remy en dat zijn wel de publiek trekkers in Japan ik denk dat Simon Rutz er ook niet rauwig om zal zijn als de k1 stopt met het oog op een eigen europees tournooi waar denk ik veel meer belangstelling voor zou zijn.

remco pardoel
23-09-2010, 00:53
Met het oog op de perikelen in Amsterdam en de Bibob wet zal Rutz zich ook niet echt gemakkelijk voelen vrees ik..
Wellicht komen alle grote gala's straks in Bonn, Keulen of Antwerpen

Darkness
23-09-2010, 09:11
Still isn't number 1..... Heeft nog nooit de K1 gewonnen......
Zeg toch ook niet dat Nederland de nummer 1 is..... want dat is spanje....

Ow dat is kwestie van tijd,dat hij die belt(s) wint.
K-1 zonder Badr Hari is net als Barcelona zonder Messi...
En die vergelijking met NL laat ik maar links liggen.

BJJrajawali
23-09-2010, 13:24
Ow dat is kwestie van tijd,dat hij die belt(s) wint.
K-1 zonder Badr Hari is net als Barcelona zonder Messi...
En die vergelijking met NL laat ik maar links liggen.

Messi is een topsporter op alle vlakken, misschien dat je wat meer daglicht nodig hebt omdat te zien.....

Badr wint de K1 NOOIT!!!!! Zoals ik al jaren aangeef eigenlijk. Hij heeft niet de juiste instelling die had die vroeger ook al niet.
Talent genoeg echt waar daarom heeft hij het ook zover gebracht. Maar hij heeft het complete plaatje niet.

Badr komt of in de gevangenis of ze schieten hem overhoop. Lekker wegblijven die Badr.

Facade
23-09-2010, 17:15
Met het oog op de perikelen in Amsterdam en de Bibob wet zal Rutz zich ook niet echt gemakkelijk voelen vrees ik..
Wellicht komen alle grote gala's straks in Bonn, Keulen of Antwerpen

Mja lijkt me van een pr standpunt niet echt slim. Hij claimt immers dat ie niks te verbergen heeft. Als hij dan plotseling toch verkast naar het buitenland krab ik me ook wel even achter de oren moet ik zeggen....

mikeymcd
23-09-2010, 17:32
je kan het wel serieus nemen dat Badr met zichzelf bezig gaat, maar het aard van het beestje verander je toch niet. Het zal altijd een opvliegerig baasje blijven die je mag of niet mag. Dat hij nooit de K-1 gaat winnen lijkt me onzin. Hij is nu al 1 van de betere en zal alleen maar beter worden. Ben ook benieuwd wat het gaat gebeuren als hij wint. Hoe hij daar mee omgaat. Maja dit jaar nog maar een keertje Schilt dan maar, al denk ik dat Gerges gelijk een pittige tegenstander is. Wordt hoe dan ook een leuk jaar. Tenslotte is Barcelona zonder Messi nog steeds 's werelds best voetballende team.

El Bambino
24-09-2010, 09:44
kom op man, je doet spong tekort...

off topic:
Stel je eens voor dat Arvloski alistair ko'ed... Hoe zou strikeforce voor schut staan. :)


Spong, hahaha wat een lachertje. Nu ff serieus. Badr is de beste en de fans betalen graag een kaarte van 100 euro om hem te zien vechten. Als ik naar AJAX ga wil ik Suarez in aktie zien!!

Quato
24-09-2010, 19:36
je kan het wel serieus nemen dat Badr met zichzelf bezig gaat, maar het aard van het beestje verander je toch niet. Het zal altijd een opvliegerig baasje blijven die je mag of niet mag. Dat hij nooit de K-1 gaat winnen lijkt me onzin. Hij is nu al 1 van de betere en zal alleen maar beter worden. Ben ook benieuwd wat het gaat gebeuren als hij wint. Hoe hij daar mee omgaat. Maja dit jaar nog maar een keertje Schilt dan maar, al denk ik dat Gerges gelijk een pittige tegenstander is. Wordt hoe dan ook een leuk jaar. Tenslotte is Barcelona zonder Messi nog steeds 's werelds best voetballende team.

Het hele verhaal van Badr die aan zich zelf moet werken en die kort gezegd gewoon niet helemaal oke is, begint wel wat weg te hebben van Ignashov. Zijn talent en prestaties beloofden destijds ook gouden bergen, maar doordat hij zijn levensstijl niet kon aanpassen werd 't nooit wat. Ben bang dat Badr deze lijn ook wel eens kan nemen, mocht hij zichzelf niet op het goede spoor krijgen.

A-team
24-09-2010, 21:18
Spong, hahaha wat een lachertje. Nu ff serieus. Badr is de beste en de fans betalen graag een kaarte van 100 euro om hem te zien vechten. Als ik naar AJAX ga wil ik Suarez in aktie zien!!

Waarom is Badr de beste.

BJJrajawali
24-09-2010, 22:59
Waarom is Badr de beste.


Dat is dit..... nog nooit geweest en zal die ook niet worden.
Is die al wel weer in Nederland of hoe zit dat?

Echt een typisch geval van : wasting talent

weks
24-09-2010, 23:02
erg jammer
met afstand mijn favo k1 vechter

Darkness
25-09-2010, 10:41
Messi is een topsporter op alle vlakken, misschien dat je wat meer daglicht nodig hebt omdat te zien.....

Badr wint de K1 NOOIT!!!!! Zoals ik al jaren aangeef eigenlijk. Hij heeft niet de juiste instelling die had die vroeger ook al niet.
Talent genoeg echt waar daarom heeft hij het ook zover gebracht. Maar hij heeft het complete plaatje niet.

Badr komt of in de gevangenis of ze schieten hem overhoop. Lekker wegblijven die Badr.

Ik heb liever dat jij wegblijft.
Zoals jij jaren aangeeft? en wie moet jij dan wel zijn? je bent al die jaren een hater geweest dus.
Dat verklaard ook alles eigenlijk.

Darkness
25-09-2010, 10:44
Dat is dit..... nog nooit geweest en zal die ook niet worden.
Is die al wel weer in Nederland of hoe zit dat?

Echt een typisch geval van : wasting talent

Wasting talent Hij is nog 25!!!!!
Heb jij ook een glazenbol dat je beweerd dat hij het niet gaat worden?

BJJrajawali
25-09-2010, 13:25
Wasting talent Hij is nog 25!!!!!
Heb jij ook een glazenbol dat je beweerd dat hij het niet gaat worden?


Hey triest mannetje , met je nutteloze uispraak "hater"geweest. Leren lezen vrint.

25 jaar en ondergedoken/gevlucht in marokko, 2 x zwaar misdragen in de ring laat staan erbuiten.
ZIJN FEITEN!! Mijn mening is dat hij heel veel talent heeft! maar hij het nooit zal maken.
En als je 25 bent en je bent dan niet doorgebroken ben je talentje af vrint.

Heeft niks met haten te maken, mensen zo als jij fokken de boel op en als ze niet met de feiten kunnen omgaan ben je meteen een hater.

ik haat niemand. Badr is een waardeloos figuur tot nu toe en denk niet dat hij ooit zal veranderen.

Brochem
25-09-2010, 13:41
Messi is een topsporter op alle vlakken, misschien dat je wat meer daglicht nodig hebt omdat te zien.....

Badr wint de K1 NOOIT!!!!! Zoals ik al jaren aangeef eigenlijk. Hij heeft niet de juiste instelling die had die vroeger ook al niet.
Talent genoeg echt waar daarom heeft hij het ook zover gebracht. Maar hij heeft het complete plaatje niet.

Badr komt of in de gevangenis of ze schieten hem overhoop. Lekker wegblijven die Badr.

Dus Badr is geen topsporter?
Kerel ik hoop voor je dat dit alles wat je zegt een grote grap is want anders
moet je je eigen echt eens grondig laten onderzoeken.

Badr wint de K1 nooit?
Als hij niet de juiste instelling had gehad dan had hij uberhaupt nooit in de K1 gestaan.
Het zegt genoeg dat hij 2 jaar achter elkaar in de finale staat.

Die jongen staat 24 uur per dag in de schijnwerpers, en ja als je dan een keer de fout ingaat word het gelijk wereldnieuws.
Zijn goede kanten worden in de media nooit beschreven.

Hij is een lust voor het oog voor iedere vechtsportliefhebber.

hate him or love him, he is a boss.

Veel succes verder in je bekrompen haters wereldje

Bartju
25-09-2010, 16:04
ik ben t eens met bjjrajawali!
En over hater gesproken KIK M GOAN tegen bjjrajawali..
You hate haters so you are an hater to!

king
25-09-2010, 20:02
Erg jammer. Is toch een beetje een WK zonder Duitsland.

knift
25-09-2010, 21:19
Dus Badr is geen topsporter?
Kerel ik hoop voor je dat dit alles wat je zegt een grote grap is want anders
moet je je eigen echt eens grondig laten onderzoeken.

Badr wint de K1 nooit?
Als hij niet de juiste instelling had gehad dan had hij uberhaupt nooit in de K1 gestaan.
Het zegt genoeg dat hij 2 jaar achter elkaar in de finale staat.

Die jongen staat 24 uur per dag in de schijnwerpers, en ja als je dan een keer de fout ingaat word het gelijk wereldnieuws.
Zijn goede kanten worden in de media nooit beschreven.

Hij is een lust voor het oog voor iedere vechtsportliefhebber.

hate him or love him, he is a boss.

Veel succes verder in je bekrompen haters wereldje

Onzin imo dat Badr een talent is is wel duidelijk dat heeft hem ver gebracht maar je bent pas een top sporter als je er naar weet te gedragen in de ring en er buiten, liefhebbers van de sport moeten elke keer weer aanzien dat het weer slecht in het nieuws komt en op 1 of andere manier is Badr er vaak bij betrokken.
Ben het ook zeer eens met bjjrajawali en ik haat Badr persoonlijk niet maar wel zijn akties kijk naar jongens als Mo Kamal Aussie Souwer Schilt Aerts enz enz dat zijn jongens die serieus met de sport bezig zijn nogmaals ik ben geen Badr hater maar gewoon een liefhebber van de sport!

univers1l
25-09-2010, 22:19
Hey triest mannetje , met je nutteloze uispraak "hater"geweest. Leren lezen vrint.

25 jaar en ondergedoken/gevlucht in marokko, 2 x zwaar misdragen in de ring laat staan erbuiten.
ZIJN FEITEN!! Mijn mening is dat hij heel veel talent heeft! maar hij het nooit zal maken.
En als je 25 bent en je bent dan niet doorgebroken ben je talentje af vrint.

Heeft niks met haten te maken, mensen zo als jij fokken de boel op en als ze niet met de feiten kunnen omgaan ben je meteen een hater.

ik haat niemand. Badr is een waardeloos figuur tot nu toe en denk niet dat hij ooit zal veranderen.

badr heeft zich 3x achter mekaar weten te plaatsen in het wgp final 8 toernooi, waarvan de laatste 2 tot aan de finale.
hij is tweevoudig wereldkampioen 2007, 2008 k1. DIT ZIJN OOK FEITEN!!!
en behalve dit alles is zijn ko percentage indrukwekkend. buiten de ring heeft badr genoeg positieve dingen gedaan in het leven, waar jij niets van af weet. het negatieve blijft natuurlijk alleen hangen.

je zeikt over wasting talent en als je niet bent doorgebroken ben je je talent af, badr is meer dan doorgebroken VRINT

andyhugfan
25-09-2010, 22:26
http://3.bp.blogspot.com/_8VcL9c3OVog/TGdq7y1W4MI/AAAAAAAAASo/PXM2Gma2p_4/s1600/u+mad.jpg

Facade
26-09-2010, 00:21
Badr is nog geen kampioen in de klassieke zin van het woord.. Een kampioen is zowel fysiek als mentaal sterk. Fysiek/technisch zit het wel snor, maar mentaal is hij gewoon zwak dat zegt ie zelf ook in het interview. Snap niet dat iedereen daar nu zo pissig om wordt wanneer hij dat zelf ook al toegeeft.

Wel respect dat hij dat ook eerlijk zegt en in ieder geval echt de tijd neemt om daar aan te werken.

Darkness
26-09-2010, 11:18
Hey triest mannetje , met je nutteloze uispraak "hater"geweest. Leren lezen vrint.

25 jaar en ondergedoken/gevlucht in marokko, 2 x zwaar misdragen in de ring laat staan erbuiten.
ZIJN FEITEN!! Mijn mening is dat hij heel veel talent heeft! maar hij het nooit zal maken.
En als je 25 bent en je bent dan niet doorgebroken ben je talentje af vrint.

Heeft niks met haten te maken, mensen zo als jij fokken de boel op en als ze niet met de feiten kunnen omgaan ben je meteen een hater.

ik haat niemand. Badr is een waardeloos figuur tot nu toe en denk niet dat hij ooit zal veranderen.

Badr een waardeloos figuur? Wat voor waarde heb jij dan hatertje.
Ik fok de boel niet op,maar de naam Badr Hari fokt jou op!
En niemand staat te wachten hoe jij over Badr Hari denkt triest figuur.

knift
26-09-2010, 12:12
Badr een waardeloos figuur? Wat voor waarde heb jij dan hatertje.
Ik fok de boel niet op,maar de naam Badr Hari fokt jou op!
En niemand staat te wachten hoe jij over Badr Hari denkt triest figuur.

Houd het ff gezellig graag!

Justinian
26-09-2010, 12:25
Houd het ff gezellig graag!
x2! Discussie is goed, maar wel op een normale manier.

Bartju
26-09-2010, 12:55
Badr een waardeloos figuur? Wat voor waarde heb jij dan hatertje.
Ik fok de boel niet op,maar de naam Badr Hari fokt jou op!
En niemand staat te wachten hoe jij over Badr Hari denkt triest figuur.

dit is toch een vechtsport forum?? Hier mogen toch meningen gegeven worden? Of heb ik het nou mis daar is toch een forum voor discussieren? En als jij het niet belangrijk vind hoe iemand zijn mening is dan moet je er vooral niet op reageren.

remco pardoel
26-09-2010, 13:21
Top sporters hebben een vast trainingsregime waarin ze een kleine drie weken per jaar vrij zijn.
In de rest van de tijd trainen ze een kleine 16-18 uur per week. waaronder dagelijks een training met de reguliere groep. Zo gaat dat in vechtsporten. Of Badr daar in thuis hoort mag hijzelf en zijn team aan begeleiders over oordelen.

Badr was al eens kampioen -100 kilo.
Het grote toernooi heeft hij nog niet op zijn naam mogen of kunnen schrijven.

Het is aan Badr zelf hoe hij herinnerd wil gaan worden... Als de Tyson of al de Ali van het Thaiboksen

stoet
26-09-2010, 17:54
Het is aan Badr zelf hoe hij herinnerd wil gaan worden... Als de Tyson of al de Ali van het Thaiboksen

Dit is naar mijn mening de mooitste uitspraak die ik in deze topic heb gelezen.

Badr Hari doet me veel denken aan Lee Murray, gevaarlijke, explosieve, agressieve MMA vechter maar had helaas zichzelf buiten de ring niet onder controle. Hij zit nu vast in Marokko (10 jaar) voor de meest beruchtste bankoverval in de Britsche geschiedenis.

Ik verwacht dat Badr Hari zich binnenkort zal melden bij de politie, wanneer dit allemaal achter de rug is gaat hij zeer zeker knallen. Ik denk dat hij hier veel van heeft geleerd en zich hierin sterk zal gaan ontwikkelen.

:thup: BADR HARI:thup: ME SEE YOU IN 2011!

BJJrajawali
27-09-2010, 11:03
Badr Hari doet me veel denken aan Lee Murray, gevaarlijke, explosieve, agressieve MMA vechter maar had helaas zichzelf buiten de ring niet onder controle. Hij zit nu vast in Marokko (10 jaar) voor de meest beruchtste bankoverval in de Britsche geschiedenis.

:thup: BADR HARI:thup: ME SEE YOU IN ............ 2021

hahah dit vind ik nu de beste vergelijking!

BJJrajawali
27-09-2010, 11:04
badr heeft zich 3x achter mekaar weten te plaatsen in het wgp final 8 toernooi, waarvan de laatste 2 tot aan de finale.
hij is tweevoudig wereldkampioen 2007, 2008 k1. DIT ZIJN OOK FEITEN!!!
en behalve dit alles is zijn ko percentage indrukwekkend. buiten de ring heeft badr genoeg positieve dingen gedaan in het leven, waar jij niets van af weet. het negatieve blijft natuurlijk alleen hangen.

je zeikt over wasting talent en als je niet bent doorgebroken ben je je talent af, badr is meer dan doorgebroken VRINT


nou zoals wat? wat heeft hij dan buiten de ring voor positieve dingen gedaan?

Sadix
27-09-2010, 13:58
BJJ rawali,

Ben je nou een echte trol of lijkt het zo?

Darkness
27-09-2010, 16:20
BJJ rawali,

Ben je nou een echte trol of lijkt het zo?

Het is een echte haha