PDA

View Full Version : PERSBERICHT: n.a.v. Ladies Fightclub Titiana van Polanen Petel VS Jemyma Betrian



Fightmasters
22-09-2010, 07:56
A.s. zaterdag 25 september, stonden tegen elkaar gematched tijdens de eerste editie van Ladies Fightclub: Titiana van Polanen Petel (The Colosseum) en Jemyma Betrian (KB Arnhem / Slamm).

Tot onze spijt moeten wij u melden dat deze partij geen doorgang zal vinden!

Zaterdag 18 september ’10 heeft de organisatie, Fightmasters, de afmelding van Titiana van Polanen Petel. Uiteraard heeft Fightmasters direct na deze afmelding getracht in contact te treden op diverse wijze met Titiana. Helaas was Titiana na haar afmelding voor Fightmasters niet meer bereikbaar, zij wenste ook niet meer te reageren.

Na de zeer late afmelding is uitvoerig overleg gevoerd tussen de promotor en het management van Jemyma Betrian. Uiteindelijk hebben wij gezamenlijk de conclusie moeten trekken dat op een dergelijke korte termijn géén waardige tegenstandster meer voor Jemyma voorhanden zou zijn.

De promotor en het management van Jemyma betreuren de situatie waar zij zo kort voor aanvang van de match in verzeild zijn geraakt ten zeerste.

Uiteindelijk is het publiek en Jemyma de grote verliezer geworden.

Fightmasters

Richelieu
22-09-2010, 10:18
Jammer, maar er zal vast een goede reden achter zitten.

geilegoudvis
22-09-2010, 12:08
Er zit inderdaad een goede reden achter dat titiana zich heeft afgemeld.

En het verhaal hier boven is niet de juiste weerspiegeling van wat er aan de hand is. Wil niet inhoudelijk op de zaak ingaan want fightmasters weet zelf ook wel wat er aan de hand is/was.

connect
22-09-2010, 12:14
weet de reden niet maar ze is niet het type om zomaar voor niks af te zeggen.

Kemal
22-09-2010, 12:57
Jammer, maar er zal vast een goede reden achter zitten.

x2

MMAFAN-1122
22-09-2010, 15:37
Jammer.. Was een top partij.. Ben benieuwd wat de reden is..

geilegoudvis
22-09-2010, 16:08
zal later vandaag een reactie vanuit titiana geplaatst worden ... :)

BiCkOnE
22-09-2010, 16:25
Er zit inderdaad een goede reden achter dat titiana zich heeft afgemeld.

En het verhaal hier boven is niet de juiste weerspiegeling van wat er aan de hand is. Wil niet inhoudelijk op de zaak ingaan want fightmasters weet zelf ook wel wat er aan de hand is/was.
Ik kon me ook niet voorstellen dat ze zonder enig bericht haar partij afzegt....
Vreemde reactie van fightmasters om dit bericht dan zo naar buiten te brengen..

Justinian
22-09-2010, 19:08
Van Titiana kreeg ik onderstaande bericht. Geeft toch een iets ander beeld.


Ik betreur ten zeerste hoe de situatie zich heeft doen ontstaan.
De reden waarom ik mij heb terug moeten trekken uit deze partij is omdat de organisatie van
Fightmasters maandag 16 september mij een mail heeft gestuurd waarin werd medegedeeld dat
eerdere gemaakte afspraken kwamen te vervallen.
Hierop heb ik per email gereageerd waarop zij en ik een aantal malen met elkaar heen en weer hebben
gemaild dus we hebben wel degelijk contact met elkaar gehad en ook zelfs telefonisch op 20 september.
Tot op heden heb ik zoals verzocht geen schriftelijke bevestiging mogen ontvangen van de eerder gemaakte afspraken, ondanks de concessie vanuit mijn kant zoals het wegen op de dag van de partij.

Uiteindelijk heb ik na een aantal dagen heen en weer gemail besloten uit principiële overwegingen op zondag 19 september middels een mail aan Fightmasters en Fred Royer ( trainer van Jemyma Betrian) mij definitief terug te trekken uit de partij.

Nogmaals betreur ik de gang van zaken voor zowel Jemyma, haar team en uiteraard voor het publiek.
Zoals mensen wellicht ook zullen weten zal ik niet zo snel een partij afzeggen maar soms moet je nu eenmaal voor jezelf opkomen ook al betekent dat een stapje opzij te doen.

Evengoed wens ik de organisatie succes met het evenement want er staan genoeg andere meiden
op de card die een spetterend avondje zullen gaan leveren

Met vriendelijke groet,
Titiana van Polanen Petel

Kemal
22-09-2010, 19:34
dat is duidelijk

Hendy
22-09-2010, 19:40
Duidelijk verhaal Tizy!

Ronald
22-09-2010, 20:07
Met de reactie van Titiana is in ieder geval gelijk al ontkracht dat zij niet meer wenst te reageren. Opmerkelijk ook hoe eenzijdig het persbericht is opgesteld.

Maar los van het "hoe en waarom", toch erg jammer dat de partij niet doorgaat.

Slome
22-09-2010, 20:53
Jammer dat de partij niet doorgaat.... was een leuk b-day cadeau'tje geweest!!

Fightmasters succes...

Titi jij ook he meid.....kop op!!! Laat je nie kenne........

Richelieu
22-09-2010, 21:35
Duidelijk verhaal van Titiana, ben benieuwd naar een tegenreactie. Over "gemaakte afspraken" lees ik bijvoorbeeld niets in het persbericht.

smike
23-09-2010, 12:45
Zeer schimmig allemaal.

Dit komt weer ontzettend amateuristisch over.
Wie heeft wat wel en niet gedaan en dergelijke... het blijkt nog steeds niet mogelijk om gala's met partijen op een normale manier doorgang te laten vinden.
Bwegrijpelijk dat de sport zo'n negatief imago heeft...