PDA

View Full Version : Mixfight BJJ Black Belt Camp in León, Guanajuato, Mexico



Christophe
22-09-2010, 17:48
Ik kan hier beter een nieuwe thread voor aanmaken:


god bles you respect amigo dubbel en dik verdiend ik zou wel eens op stage bij jou willen komen echt grtz mr 1 leg


Daar ga ik binnekort meer werk van maken. Natuurlijk zijn al mijn Mixfight-makkers meer dan welkom om me eens een bezoekje te brengen, maar ik ben er ook over aan 't denken om het in de toekomst iets "georganiseerder" aan te pakken. Ik merkte bij mijn laatste bezoek aan Rio dat het leven daar behoorlijk duur geworden is en bovendien zitten de meeste gereputeerde instructeurs inmiddels over de hele wereld verspreid (grotendeels USA natuurlijk).

León, Guanajuato - de stad in Mexico waar ik woon - heeft goede verbindingen met de Verenigde Staten dus het is perfect doenbaar om een goede Black Belt (Rodrigo Comprido, Saulo Ribeiro, Demian Maia, ...) over te laten komen voor een weekje stage. Bovendien ligt León perfect centraal, dus het is ideaal gelegen om van hieruit enkele leuke plekken in Mexico te bezoeken. En mijn school is meer dan ruim en comfortabel genoeg om een groep van 20 tot 50 mensen goed te laten trainen. Reken daarbij dat de reis naar León vanuit België, Nederland, ... niet al te duur is (zeker buiten het hoogseizoen) en dat de "cost of life" hier behoorlijk lager dan in Europa is (dus je doet meer voor minder) ... en ik denk dat het interessant kan zijn voor jullie om eens een "Mixfight Black Belt Camp" te doen hier.

Laat maar weten wie geďnteresseerd is hierin, en welke periode perfect zou zijn. Welk budget doenbaar zou zijn en hoe lang jullie zouden willen komen (1 week trainen, 1 week rondtrekken of 10 dagen trainen zonder rondtrekken, of ...).

Dus ... ik kijk uit naar jullie reactie en eventuele interesse! :thup:

Christophe
22-09-2010, 22:41
Van Christophe bruine band!!!! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?107325-Christophe-bruine-band!!!!/page2) :


sounds good.....


Ik zou jullie alleen maar bang maken met m'n amazing white belt skills. Kan ik je niet aandoen.


TOP helemaal GEWELDIG!

a.s.c.
23-09-2010, 08:24
Als ik met mijn studentensalaris de reis kan ophoesten dan ben ik er zeker bij!

Christophe
23-09-2010, 15:36
Hmmm... aan het aantal reacties te merken, zal het toch nog een tijdje duren voordat het zover is! ;)

Christophe
23-09-2010, 15:40
Als ik met mijn studentensalaris de reis kan ophoesten dan ben ik er zeker bij!

Ik hoop dat jij - net als Wim binnen 2 weken - een wat langere tijd komt om samen te trainen en Mexico te ontdekken! ;)

Christophe
23-09-2010, 21:58
:confused:

jerul
23-09-2010, 22:05
top idee man!
weet niet of ik de tijd en/of het budget heb om mee te doen maar ik had het graag gewild;)

a.s.c.
23-09-2010, 22:15
Ik hoop dat jij - net als Wim binnen 2 weken - een wat langere tijd komt om samen te trainen en Mexico te ontdekken! ;)

Ik zou niks liever willen :D ik ben bezig om het bij elkaar te sparen voor de aankomende zomervakantie. Zou je een groffe indicatie kunnen geven wat de kosten van bijvoorbeeld het ticket en verblijf ongeveer zijn?

mama
28-09-2010, 08:54
Ik zou het super vinden. Alleen kunnen wij niet zo maar 2 weken weg. En het gaat toch best een hoop kosten om met zijn 4tjes naar Mexico te komen.

fireblade900
28-09-2010, 09:01
Hey Christophe,

Dat klinkt wel goed hoor. Ik mag van mijn vrouw niet alleen naar Brazilie haha maar Mexico dat valt wel weer te bespreken.
Stel nou dat ze toch mee wil. Is er voor de dames dan ook nog wat te doen in de buurt van jouw sportschool?

Greetz M

marcelt
29-09-2010, 22:58
Wel tijd en wel budget, maar nog geen niveau. Moet eerst de basis maar ff gaan leren.

Christophe
30-09-2010, 00:35
Hey Christophe,

Dat klinkt wel goed hoor. Ik mag van mijn vrouw niet alleen naar Brazilie haha maar Mexico dat valt wel weer te bespreken.
Stel nou dat ze toch mee wil. Is er voor de dames dan ook nog wat te doen in de buurt van jouw sportschool?

Greetz M

Hahahahaha, er is nog helemaal niks geregeld, dit zijn verre toekomstplannen. En aan de hand van wie komt en wat verwacht, regelen we het zo goed als mogelijk. Kijk, León ligt hier in het centrum van Mexico, dus aan het strand gaan liggen zal er voor de echtgenote(s) niet bij zijn, alvast niet in het gedeelte dat we in León doorbrengen. Maar ik wil het wel combineren met allerlei culturele bezoekjes. Shoppen kan hier dan wel weer leuk, en de prijzen zijn hier lager dan bij ons, dus helemaal vervelen zal ze zich vast niet.

Het hangt er natuurlijk vanaf hoe we het zien: als jij een beetje wilt trainen en vooral ook veel wilt rondreizen kan dat geregeld worden. Maar dan kan je me beter zo een bezoekje brengen met je vrouw. Als we een black belt laten komen, gaat het toch vooral een trainingsstage worden met waarschijnlijk tot 2 trainingen per dag en genoeg rust tussendoor ... en dan is het niet erg interessant voor de partners om mee te komen (naar mijn bescheiden mening).

Maar nogmaals, er staat nog helemaal niets vast ... the sky is the limit en het lijkt me voor mijn team hier en jullie daar een interessante combinatie dat jullie hier een weekje of zo komen trainen en Mexico leren kennen.



Wel tijd en wel budget, maar nog geen niveau. Moet eerst de basis maar ff gaan leren.
Ik kan je verzekeren dat - als we het organiseren - er mensen van alle niveau's zullen deelnemen. En bovendien is het niet voor morgen, dus train maar rustig verder en dan ben je zeker klaar eens het zo ver is! ;)

Christophe
30-09-2010, 00:36
Ik zou het super vinden. Alleen kunnen wij niet zo maar 2 weken weg. En het gaat toch best een hoop kosten om met zijn 4tjes naar Mexico te komen.

Ik snap dat het voor jullie niet zo makkelijk is. Je weet dat jullie ook altijd welkom zijn om zo eens langs te komen. En Marieke, ik ben hier nog niet weg, dus als het pas over een paar jaartjes kan, is dat ook geen probleem! ;)

Justinian
30-09-2010, 07:54
Lijkt me erg leuk Christophe! Voor de komende tijd heb ik al de nodige trips ingepland, maar ik wil hier zeker een keer gebruik van maken.