PDA

View Full Version : Down for the count, volgende maand verkrijgbaar!



Justinian
23-09-2010, 11:57
Down for the count beschrijft de vechtsport en haar beoefenaren van binnenuit. Op fascinerende, maar ook ontroerende wijze. Het geeft een uniek inzicht in een wereld waar mensen altijd het risico lopen Down for the count te gaan. Dit boek is een kroniek over vechtsport en misdaad, winnen en verliezen in de ring en in het leven. Het gaat over doorzettingsvermogen en incasseren, neergaan en weer opstaan. En ook over de raakvlakken van vechtsport met gewelddadige criminaliteit en de ingrijpende consequenties daarvan.

Down for the count is medio oktober dit jaar in de winkels verkrijgbaar en via Bol.com. Mixfight.nl heeft een proefdruk ontvangen en op de site zal binnenkort een recensie worden geplaatst van dit interessante boek!

Zie ook: http://www.mixfight.nl/portal/2010/09/23/down-for-the-count/

Richelieu
23-09-2010, 12:07
Thanks voor de info, zeker iets om in de gaten te houden!

Kemal
23-09-2010, 14:41
thanks, zal volgens mij een mooi boek zijn

Justinian
23-09-2010, 14:43
Ik heb er al even in gelezen en wat ik heb gelezen is erg goed!

TOON
23-09-2010, 15:16
ga het zeker aanschaffen.....lees sowieso graag misdaadboeken, dus ben erg benieuwd hoe hier het verband tussen de vechtsport en de misdaad beschreven is.....

Justinian
23-09-2010, 23:13
Net weer een aantal verhalen gelezen. Er staan interessante feiten in die ik niet eerder heb gelezen en het leest erg makkelijk weg!