PDA

View Full Version : Nu ook LOSSE KAARTVERKOOP voor het GLORY Event op 16 oktober in PTA



Jamila
23-09-2010, 22:13
Ik heb vernomen dat ze dit hebben besloten zodat ook de 'die hard' fans er bij kunnen zijn!:D

Klik op de volgende link en bestel dus snel je kaarten!!:

https://www.ticketscript.com/shop_plus.php?org_id=3078&lang=nl

Groet Jamila

Justinian
23-09-2010, 22:15
Dat is niet verkeerd! De prijs is ook flink omlaag gebracht en dat is een positieve zaak voor de 'die hard fans' ;)

Slome
23-09-2010, 22:16
dat klinkt beter.... nu de line up nog....

Sadix
23-09-2010, 22:33
100 euro goedkoopste ticket?

en dikke piemel dat je dit voor de diehard fans doet, glory heeft gewoon niet genoeg tickets kunnen verkopen.

CannieY
23-09-2010, 23:02
100 euro goedkoopste ticket?

en dikke piemel dat je dit voor de diehard fans doet, glory heeft gewoon niet genoeg tickets kunnen verkopen.

Beter kon je het niet verwoorden!!

woutjuh
23-09-2010, 23:22
Had hier wel graag heen gewild, maar 100 euro ga ik alsnog niet betalen hoe "Die Hard" dan ook.

abdel1991
23-09-2010, 23:34
omg dit kan echt niet... met alle respect naar 2e rangsvechters kijken met af en toe hier en daar een goeie vechter zoals errol of gohkan wat nog afwachten is ivm K1 final16 en daar 100euro voor vragen?? hoeveel was it's showtime waar o.a mootje tegen mosab vocht in december? 40euri? en dat voor een waarschijnlijke 10x betere MM.. sorry hoor maar werkelijke schande dit!!

NonaManisss
23-09-2010, 23:48
Ow beter dat ze dat doen!!
Weet je hoeveel mensen wilde gaan maar niet het geld hadden voor een een tafel.
nu kunnen we vooralsnog met zn allen gaan en genieten van Wellicht het laatste grote kickbox evenement.
thnx golden glory!

Grtjs Nona

biggz
23-09-2010, 23:58
Ze beseffen dat ze niet alle tafels verkocht krijgen of dat ze nog ruimte over hebben.
Onder de mom van losse kaartverkoop voor de die hards €100 per man vragen.
Voor dat bedrag wil ik op ze een minst een bj van Jamilla erbij

Anderson
24-09-2010, 00:36
100 Euro !!!!!!! volgens mij betaal je voor een kaartje LA Lakers 100 a 150 dollar en dan zie je Kobe lopen die meer verdient dan alle vechters bij elkaar alleen al een inloopje van 10 minuten verdient die meer dan al die vechters samen in 5 uur.

micha
24-09-2010, 08:37
top dan kunnen er toch losse plaatsen worden verkocht. Met de tafel verkoop gaat het gewoon goed. 100 euro is veel maar je hebt wel een topplaats

univers1l
24-09-2010, 08:57
sorry GG maar dit is niet goed hoor. 100 euro voor een kaartje met niet echt een goede MM, ik kan je garanderen dat errol of gokhan gaan afvallen, let maar op.

ik wacht wel op 18 dec it's showtime voor nog geen 40 euries.

Gokhan
24-09-2010, 09:43
top dan kunnen er toch losse plaatsen worden verkocht. Met de tafel verkoop gaat het gewoon goed. 100 euro is veel maar je hebt wel een topplaats

x2 PTA is een superlocatie maar wel te klein..ik vind dat ze een goede keuze hebben gemaakt..
Als ik de plattegrond bekijk zit je ook echt dichtbij de ring..
brengt denk ik met publiek ook wat meer sfeer in de tent dan alleen vips! Goede zaak

mean machine
24-09-2010, 10:54
aoki en paul daley staan toch ook op de kaart ?
100 euro in de crisis tijd voor een kaartje zal wel stil worden

mean machine
24-09-2010, 10:56
sorry GG maar dit is niet goed hoor. 100 euro voor een kaartje met niet echt een goede MM, ik kan je garanderen dat errol of gokhan gaan afvallen, let maar op.

ik wacht wel op 18 dec it's showtime voor nog geen 40 euries.

dat is inderdaat een te groot verschil eerst de mm maar afwachten

MB667
24-09-2010, 14:39
voor de matchmaking zou ik nog geen 40 betalen!

achie
24-09-2010, 15:18
Eem meiertje maar?
Doe mij er dan maar een stuk of 12 hahaha

blackadder
24-09-2010, 16:19
Ze beseffen dat ze niet alle tafels verkocht krijgen of dat ze nog ruimte over hebben.
Onder de mom van losse kaartverkoop voor de die hards €100 per man vragen.
Voor dat bedrag wil ik op ze een minst een bj van Jamilla erbij
Of zou het politie 'onderzoek' van vorige keer er wat mee te maken hebben?

Slome
24-09-2010, 17:35
Of zou het politie 'onderzoek' van vorige keer er wat mee te maken hebben?

inspector gadgest was ook aanwezig?

knift
25-09-2010, 09:56
Of zou het politie 'onderzoek' van vorige keer er wat mee te maken hebben?

Belachelijk was dat kom je buiten word je gelijk weg gerost door oom agent had niet eens tijd om een taxi te zoeken.
Vind 100 euro wel mee vallen je heb daar een geweldige avond uit voor maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk maar ik kan ook echt genieten van een top partij van bijv tommy Depret of Vincet Latoel enz dat zijn vaak de spectaculaire partijen ik heb me vorig jaar prima vermaakt en het was het geld dubbel en dwars waard ben dit jaar helaas voor werk in het buiteland.

Illest
25-09-2010, 11:24
Wowwww vette shit! 100 euro is geen geld voor een gala met zo'n vette mm!! Nu ga ik zeker..

:fp:

king
25-09-2010, 19:10
Wat mij betreft is het is niet alleen de matchmaking - die in de PTA zeker goed zal zijn - maar ook alles er omheen wat voor mij een geslaagde avond maakt. Dit is een gala zoals geen ander, alles is tot in de puntjes verzorgd. Van de ontvangst tot aan de aankleding van de zaal tot aan de drankjes en hapjes en ga zo maar verder. Vorig jaar mocht ik er bij zijn, en ik ben inmiddels op aardig wat (grote) gala's geweest, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Heb echt een geweldige avond gehad. Zelf nog beter dan in de Arena. Als het ook maar in de buurt komt van vorig jaar, is het die 100€ dubbel en dwars waard.

knift
25-09-2010, 21:03
Wat mij betreft is het is niet alleen de matchmaking - die in de PTA zeker goed zal zijn - maar ook alles er omheen wat voor mij een geslaagde avond maakt. Dit is een gala zoals geen ander, alles is tot in de puntjes verzorgd. Van de ontvangst tot aan de aankleding van de zaal tot aan de drankjes en hapjes en ga zo maar verder. Vorig jaar mocht ik er bij zijn, en ik ben inmiddels op aardig wat (grote) gala's geweest, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Heb echt een geweldige avond gehad. Zelf nog beter dan in de Arena. Als het ook maar in de buurt komt van vorig jaar, is het die 100€ dubbel en dwars waard.

Ja zo heb ik het ook ervaren ja.

remco pardoel
26-09-2010, 00:18
In Japan en de VS betalen mensen tenminste €100 en dan is de line up vaak nog veeeeeel slechter.
Dit is een uniek event op een unieke locatie, daar zit ook een ander prijskaartje aan verbonden.

Dit is ook een van de redenen dat de grote shows moeite met de Benelux hebben.
Ze hebben er zelfs een mooie uitspraak voor....
We don't appreciate service

NonaManisss
26-09-2010, 20:08
Wat mij betreft is het is niet alleen de matchmaking - die in de PTA zeker goed zal zijn - maar ook alles er omheen wat voor mij een geslaagde avond maakt. Dit is een gala zoals geen ander, alles is tot in de puntjes verzorgd. Van de ontvangst tot aan de aankleding van de zaal tot aan de drankjes en hapjes en ga zo maar verder. Vorig jaar mocht ik er bij zijn, en ik ben inmiddels op aardig wat (grote) gala's geweest, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Heb echt een geweldige avond gehad. Zelf nog beter dan in de Arena. Als het ook maar in de buurt komt van vorig jaar, is het die 100€ dubbel en dwars waard.


Ja ik ben het er helemaal mee eens wat hier boven staat en het is maar net hoe diep je in je buidel wilt tasten he. en of je het er voor over hebt om bij dit spektakel aanwezig te kunnen zijn..
Maar aan de service etc is zeker niets aan of op te merken, idd tot in de puntjes verzorgt, iedereen kan zich daar dan ook echt als een V.i.p voelen

ik zou zeggen kom het zelf ervaren en trek daarna conclussies..

remco pardoel
26-09-2010, 21:58
Maak eens een rekensommetje:
Rutz heeft 25.000 mensen nodig die gemiddeld €80 p.p. aan entree betalen (VIP meegerekend)
Glory heeft een maximale capaciteit van 1000 personen... je kan dan nagaan dat je met €80 niet uitkomt op je totale begroting als je de line up bekijkt

abdel1991
26-09-2010, 22:20
oke rekenwonder! verklaar dan The Sand december waar een kaartje maar €35 kost en ook niet voor een grote publiek!... en vergeet niet hoe meer plaatsen hoe meer belasting, hoe groter pand je nodig hebt, hoe meer plaatsen je nodigt hebt dus grotere en duurdere pand nodig hebt zoals bv. de arena.. hoe meer beveiliging en vooral de allerbelangrijkste!! die MM van GG komt nog lang niet eens in de buurt van de Arena!! als de MM van arena een 10 is dan is die van GG een 2.. nee hoor ik heb het gevoel dat men hier dikke winst wil draaien maar ze voorlopig niet heeft gelukt gezien ze nu met losse kaartverkopen gaan beginnen en de prijs eigenlijk van 250 naar 100 hebben gebracht

dirk5
27-09-2010, 11:57
oke rekenwonder! verklaar dan The Sand december waar een kaartje maar €35 kost en ook niet voor een grote publiek!... en vergeet niet hoe meer plaatsen hoe meer belasting, hoe groter pand je nodig hebt, hoe meer plaatsen je nodigt hebt dus grotere en duurdere pand nodig hebt zoals bv. de arena.. hoe meer beveiliging en vooral de allerbelangrijkste!! die MM van GG komt nog lang niet eens in de buurt van de Arena!! als de MM van arena een 10 is dan is die van GG een 2.. nee hoor ik heb het gevoel dat men hier dikke winst wil draaien maar ze voorlopig niet heeft gelukt gezien ze nu met losse kaartverkopen gaan beginnen en de prijs eigenlijk van 250 naar 100 hebben gebracht

word jij met het mes op de keel verplicht om glory te bezoeken? Omdat je nog al los gaat over de prijs..... je hoeft niet te gaan, ik ga ook niet.... ga naar de UFC, kost zelfs meer dan 100 euro en is voor een card met crap namen :)

Volgensmij mag iedere organisatie vragen wat ze willen, aan ons is dan de keus wel of niet te gaan.

Slome
27-09-2010, 12:16
heren broeders vergeet niet, namen maken niet de partij.... bijv. Mir/Crocop - LilNOG/Bader... vondt het niet de spectaculairste...terwijl t wel main event was..

daarnaast is 100e natuurlijk een hoop centjes... heb je t ervoor over is aan een ieder opzich, denk dat dirk5 een heel goed punt heeft...

Sadix
27-09-2010, 13:48
word jij met het mes op de keel verplicht om glory te bezoeken? Omdat je nog al los gaat over de prijs..... je hoeft niet te gaan, ik ga ook niet.... ga naar de UFC, kost zelfs meer dan 100 euro en is voor een card met crap namen :)

Volgensmij mag iedere organisatie vragen wat ze willen, aan ons is dan de keus wel of niet te gaan.

Als je het zo brengt,

Dan moet Glory ook geen verkopers praatjes houden met voor de "Die-Hard" fans.
Daar zitten namelijk ook studenten tussen, daar zitten ook jonge vechters van een jaar of 17 tussen, daar zitten ook jongens tussen die met moeite een kaartje van 25 euro kunnen kopen.

En dat zijn ook de die-hards!

Glory had beter kunnen zeggen, de rijke die hards.

dan klopt het wel.

Gokhan
27-09-2010, 13:52
Als je het zo brengt,

Dan moet Glory ook geen verkopers praatjes houden met voor de "Die-Hard" fans.
Daar zitten namelijk ook studenten tussen, daar zitten ook jonge vechters van een jaar of 17 tussen, daar zitten ook jongens tussen die met moeite een kaartje van 25 euro kunnen kopen.

En dat zijn ook de die-hards!

Glory had beter kunnen zeggen, de rijke die hards.

dan klopt het wel.

Daarom kunnen die arme jonge vechters van een jaar of 17 naar het bios om live mee te genieten in Pathe Amsterdam

Sadix
27-09-2010, 13:53
Daarom kunnen die arme jonge vechters van een jaar of 17 naar het bios om live mee te genieten in Pathe Amsterdam


haha doe ff normaal aub.

dirk5
27-09-2010, 14:24
Als je het zo brengt,

Dan moet Glory ook geen verkopers praatjes houden met voor de "Die-Hard" fans.
Daar zitten namelijk ook studenten tussen, daar zitten ook jonge vechters van een jaar of 17 tussen, daar zitten ook jongens tussen die met moeite een kaartje van 25 euro kunnen kopen.

En dat zijn ook de die-hards!

Glory had beter kunnen zeggen, de rijke die hards.

dan klopt het wel.

Als ze bij GG zeggen Sadix is een loser als ie niet komt, ga jij dan een kaartje kopen om wel te gaan omdat je wil dat ze je geen loser vinden?

Wat kan jou het in hemelsnaam schelen dat ze jou wel of niet een die-hard fan vinden? Je weet toch zelf wel beter?

behoorlijke Calimero gevoelens gast....

Sadix
27-09-2010, 14:51
Als ze bij GG zeggen Sadix is een loser als ie niet komt, ga jij dan een kaartje kopen om wel te gaan omdat je wil dat ze je geen loser vinden?

Wat kan jou het in hemelsnaam schelen dat ze jou wel of niet een die-hard fan vinden? Je weet toch zelf wel beter?

behoorlijke Calimero gevoelens gast....

je snapt wat ik zeg niet beste dirk.

de term die hard fan slaat niet alleen op mensen die wel ff 100 euro voor een niet zo heel bijzondere match making kunnen betalen.
Maar het slaat op iedereen die, echt fan is van de sport. Maar niet iedereen die diehard is kan 100 euro betalen.

snap eigenlijk niet, hoe je mijn tekst zo heb kunnen interpreteren.

dirk5
27-09-2010, 15:09
je snapt wat ik zeg niet beste dirk.

de term die hard fan slaat niet alleen op mensen die wel ff 100 euro voor een niet zo heel bijzondere match making kunnen betalen.
Maar het slaat op iedereen die, echt fan is van de sport. Maar niet iedereen die diehard is kan 100 euro betalen.

snap eigenlijk niet, hoe je mijn tekst zo heb kunnen interpreteren.

Ik snap je heel erg goed, je maakt je druk over het gebruik van een term die jij niet vind passen....

univers1l
27-09-2010, 15:22
de MM is crap voor het bedrag dat ze vragen, dus ga ik niet.
sommige hier zijn vorige keer gegaan en vinden de service geweldig etc. maar lag dat niet aan dat alles vip was?
want voor 100 euro zit je niet vip als ik het goed heb begrepen.

ijsblok
27-09-2010, 15:35
Tis toch niet raar dat mensen kritisch zijn over die 100 euro? Ik ken genoeg mensen die dat geld helemaal niet eens kunnen betalen, dan gaat het er dus niet om of je het er uberhaupt voor over hebt.

Sadix heeft gewoon gelijk, het is een gala dat mikt op bezoekers uit het rijkere segment in de samenleving. Daar is verder niks mis mee en dat mag natuurlijk. Maar het is beslist geen gala voor alle die hard fans, want niet alle die hards kunnen nou eenmaal dat geld missen.

Kameleon
27-09-2010, 15:51
Die 100,- vind ik op zich een mooie prijs voor een VIP-plaats. Maar waar ik benieuwd naar ben is of Nieky Holzken vecht. Hij is toch echt KO gegaan tegen Aussie in de sporthal-zuid en zou dan toch zeker een startverbod moeten hebben/krijgen. Dat is toch altijd minimaal 6 weken?

dirk5
27-09-2010, 15:53
Tis toch niet raar dat mensen kritisch zijn over die 100 euro? Ik ken genoeg mensen die dat geld helemaal niet eens kunnen betalen, dan gaat het er dus niet om of je het er uberhaupt voor over hebt.

Sadix heeft gewoon gelijk, het is een gala dat mikt op bezoekers uit het rijkere segment in de samenleving. Daar is verder niks mis mee en dat mag natuurlijk. Maar het is beslist geen gala voor alle die hard fans, want niet alle die hards kunnen nou eenmaal dat geld missen.

dus dan zijn jullie toch kritisch op het plakaat die-hard en niet zozeer op de prijs?

Misschien raar, maar ik ken niemand die geen 100 euro bij elkaar kan krijgen in 2 maanden tijd voor iets waar hij graag heen wil. Of zijn er andere dingen belangrijker, of er zijn geen inkomsten.

Gokhan
27-09-2010, 15:55
haha doe ff normaal aub.

haha oke man

jij maakt je echt druk om dat een kaartje 100 euro kost

paar weken terug hadden we een topic in het offtopic gedeelte waar jij je helemaal geen zorgen over maakte(jij weet zelf wel welke)..
maarja dat is niet zo populair he broeder..maakt niet uit ik hoef mezelf niet populair te maken..

Ik denk dat Remco zijn uitleg wel duidelijk is..
En dan wordt hij door een snotaap, rekenwonder genoemd:fp:

Maak je over andere dingen druk
Zoals jezelf blijven en niet naast je schoenen lopen..
Heb respect voor je omdat je de jeugd in je buurt trainingen geeft maar heb absoluut geen medelijden met je..we leven tenslotte niet in Israel of Pakistan


Ben zelf student, train elke dag en in het weekend werk ik..maar ik zal wel rijk zijn omdat ik een bijbaantje heb en 100 euro kan missen..

Sadix
27-09-2010, 16:45
Gokhan jonge,
waar heb je het over man?
Wat is dat allemaal voor onzin?
wat is populair, waar heb je het over?
Wie zegt dat ik die 100 euro niet kan betalen? Hoezo moet je medelijden hebben met mij?wat zeg je allemaal voor rare dingen?
Of je bent echt een dikke golden glory nut hanger of je snapt echt niets van wat ik hier heb geschreven.
een prijs verlaging maken naar 100 euro en dan zeggen, zo dat de die hards fans ook kunnen komen, daar heb ik het over.
Dat is gewoon krom! Maak dan ene kaartje 40 euro, dan hoor je mij echt niet zeiken om het feit dat ze zeggen, die hard fan.
Maar zoals ijsblok al zei, dit event is gewoon voor de rijkere die hard fans, maar zeker niet voor allemaal.

Hoezo noem je abdel snotaap? Hij geeft een hele heldere en goede uitleg hoor.

Hoezo loop ik naar mijn schoenen? is iemand die moeilijk doet over 100 euro voor een event, iemand die naast zijn schoenen loopt? Ik denk dat ik dat zou hebben gedaan als ik zou opscheppen over hoe goedkoop het wel niet is, en dat die arme sloebers hier hun bek moeten houden en harder werken. Dat is naast je schoenen lopen.
Hoezo ben ik me zelf niet? snap er echt geen reet van jonge

echt een aparte reply, ik maakte me druk om het feit dat ze 100 euro vragen, dat klopt.
Maar waar the fuck maak jij je zo druk om?


@dirk, ja precies.

Slome
27-09-2010, 17:03
Heren broeders,

leuke discussie; maar hou het straat....(wel beetje netjes aub);)

Sadix
27-09-2010, 17:06
ja ik snap ook niet waarom hij het persoonlijk maakt.

Ik mag toch mijn mening geven hier over.

Slome
27-09-2010, 17:16
ja ik snap ook niet waarom hij het persoonlijk maakt.

Ik mag toch mijn mening geven hier over.

mening mag imo altijd geven... daar is het forum voor, net als discussies...

maar het taalgebruik is iets waar ik over struikel, en gaf dat aan in vorige post... no hard feelings...

ps.
je hoeft het niet eens te zijn met elkaar...daarom is t ook leuk de discussie te volgen...

Gokhan
29-09-2010, 10:44
ja ik snap ook niet waarom hij het persoonlijk maakt.

Ik mag toch mijn mening geven hier over.

Niets persoonlijk ben best wel zakelijk gebleven eigenlijk..

Doe niet alsof je uit de ghetto komt elke student kan hier een bijbaantje krijgen desnoods ga je pizza's bezorgen voor 5 euro per uur..

Abdel een Snotaap omdat hij geen respect toont voor een man(Remco Pardoel) die heel veel heeft betekent voor de sport en nog steeds veel voor de sport doet. En niet onder de indruk van een kickbokser die meedoet aan de laatste 8 bij de K-1

Naast je schoenen lopen omdat je nog niks gepresteerd hebt en doet alsof je 5 x wereldkampioen ben geweest en 15 kampioenen heb begeleid..
Je weet niet waarover je praat vriend..

En oohja populair? Koran verbranden geen probleem maar 100 euro ticket wel probleem?
Nogmaals ik geef mijn mening gewoon je hoeft er niet mee eens te zijn.

Voor de rest vind ik je oke hoor


edit geen ggnuthugger en ook geen ikbenzieliggast

Gokhan
29-09-2010, 11:04
Rezp kom er maar in vriend en leg maar uit waarom ik de plank mis sla.....

Kemal
29-09-2010, 11:24
tja.. hoe dan ook er zijn in iedergeval losse kaartjes te koop..

Osu

Sadix
29-09-2010, 11:47
sorry gokhan,

Ik ga hier in niet verder.

Je kent mij echt totaal niet, en hebt een totaal verkeerd beeld over mij.

Ten 2e, Remco is geen god, Abdel beledigt hem ook zeer zeker niet. Iemand rekenwonder noemen is alles behalve beledigen.
Remco kan ook voor zich zelf op komen.
Los daar van, is Remco en nog heel veel andere mensen hier een enorme inspiratie bron voor mij en zijn er veel idolen van mij.

Ik weet echt niet hoe je mij zo heb kunnen beoordelen, maar ik ben echt niet dat wat jij beschrijft.

en hoe je deze vergelijking heb kunnen trekken vind ik al helemaal een wonder, snap niet wat die 2 maar ook een klein beetje met elkaar te maken kunnen hebben :


En oohja populair? Koran verbranden geen probleem maar 100 euro ticket wel probleem?
Nogmaals ik geef mijn mening gewoon je hoeft er niet mee eens te zijn.Daarom ga ik er ook niet verder mee.

Hou je goed.

Adios.

Sadix
29-09-2010, 12:00
trouwens iemand die doet alsof hij het gemaakt heeft,

gaat niet opscheppen over het feit dat zn jongens voor het eerst de ring in gaan.

heb je enig idee hoe spannend ik dat vind?

Gokhan
29-09-2010, 12:21
Jij kent mij ook niet..ik zie niemand lager en niemand hoger
Ik veklaar niemand als god hier..ik geloof in 1 god..zou jij moeten weten haha

Het feit is dat ik voor niemand opkom maar dat haal jij erweer uit.

Ik heb van mijn ouders/trainers geleerd altijd respect te hebben ook voor mensen die het niet met mij eens zijn..
Zou jij ook eens moeten doen..en niet zo emotioneel worden..

Ik wens je heel veel succes met je jongens vriend!

verder ga ik er ook niet meer op in...

Gokhan
29-09-2010, 12:22
tja.. hoe dan ook er zijn in iedergeval losse kaartjes te koop..

Osu

x2 haha

danial
29-09-2010, 12:26
Ik heb zelf vaak gevochten op GG gala's en altijd bij geweest.
Vind GG gala een van mooiste gala's die we in Nederland hebben.
Qua MM vind ik gg en Bote de beste gala's hebben. Lekker veel MMA en Kickboks partijen met bekende namen.

Je merkt dat er steeds minder grote gala's zijn en dat er steed minder bekende vechters aanbod komen (goeie vechter=hogere gage). Dat heeft grotendeels met budget te maken.
Hoop dat in toekomst meer sponsoren in beeld komen.

ps. Ik begrijp wel dat sommige de prijzenkaart te duur vinden, het is ook prijzig. Maar wat ik vorige jaar zag bij gg gala (vorige editie) het zag ook duur eruit

Chane
03-10-2010, 10:24
Zimmerman zal nu niet vechten op dit gala neem ik aan?