PDA

View Full Version : It's Showtime Christmas-edition 18-12-2010



abdel1991
23-09-2010, 23:43
IT’S SHOWTIME organiseert 18 december een CHRISTMAS-edition in The Sand, Amsterdam.

18 december organiseert IT’S SHOWTIME een CHRISTMAS-evenement in samenwerking met Sohrab van Fightclub. Als locatie voor dit evenement is gekozen voor het gezellige en sfeervolle The Sand in Amsterdam. Deze locatie kan 1750 mensen ontvangen en met de hieronder genoemde matchmaking denken wij dan ook dat deze bom- en bomvol zal zijn. Omdat de decembermaand een dure maand is, en de Kerstman een duit in het zakje heeft gedaan, hebben wij besloten om de prijs van een entreeticket op slechts 35 euro te houden.

Bijzonder trots zijn we erop dat de partij waarop vele fans al jaren hopen, die tussen Mosab Amrani en Mootje Khamal, bij ons op het programma staat. Deze partij zal vanaf de eerste seconde de vlam in de pan brengen.

Ook IT’S SHOWTIME-wereldkampioen in de zwaargewichtklasse, Hesdy Gerges, zal deze dag de ring betreden en wel tegen het aanstormend talent Rico Verhoeven. Wie heeft gezien hoe vrij eenvoudig Rico in de Amsterdam ArenA won van Dzevad Poturak, weet dat hij de absolute wereldtop binnenkort kan bereiken.

Aussi krijgt de kans om de ijzersterke Braziliaan Cosmo Alexandre zijn IT’S SHOWTIME-wereldtitel (77kg max) te ontnemen. Dit zal geen gemakkelijke klus worden, want deze Cosmo is echt de absolute wereldtop in zijn gewichtsklasse.

Ook een partij die vanaf de eerste seconden zal boeien, is de partij tussen Khalid Bourdif en de spectaculaire en jeugdige Murthel Groenhart.
Warren Stevelmans krijgt op deze dag de kans om zijn verliespartij tegen de Belg Kenneth van Eesvelde goed te maken. Wat echter veel mensen niet weten, is dat deze Kenneth van Eesvelde ondertussen behalve van Warren Stevelmans ook heeft gewonnen van Joerie Mes, William Diender en Mohammed Rahhaoui.

Matchmaking 18 december in The Sand te Amsterdam:

Mosab Amrani vs Mootje Khamal
Hesdy Gerges vs Rico Verhoeven
Cosmo Alexandre vs Aussi (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 77 kg max)
Khalid Bourdif vs Murthel Groenhart
Warren Stevelmans vs Kenneth van Eesvelde
Ashwin Balrak vs Anderson ‘Braddock’ Silva

Datum: zaterdag 18 December
Locatie: The Sand in Amsterdam
Prijs: 35 euro

Jeru
23-09-2010, 23:46
Mosab vs Mootje..... meesterlijk!

Sadix
24-09-2010, 00:11
Vreselijke goede fightcard!!

Mosab vs Mo khamal is sowieso een dikke knalpartij!

Waar ikook echt naar uitkijk is Murthel vs Bourdiff, murthel is echt gegroeid de laatste jaren en is 1 van mijn favoriete vechters door zijn KO stijl.

Sowieso denk ik dat Aussie gaat afmaken tegen Cosmo.
Aussie is echt een stapje hoger.

joury1986
24-09-2010, 02:22
Hele vette matchmaking! Niet teveel partijen maar wel allemaal stuk voor stuk top matches

Gerges is een maatje te groot voor Rico ben ik bang maar mischien weet hij voor een verassing te zorgen (1 x raak beuken)

Had verder in de lichtere klasse ook altijd spectaculaire Sergio Wielzen gezien vs. Ilias Bambi of David da Costa die onlangs nog van Ilias won (2 mannen die het hem gegarandeerd moelijk kunnen maken)

Yogi1
24-09-2010, 03:47
Zeker top kaart.
Cosmo Alexandre vs Aussi (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 77 kg max)
Dit word denk ik de wedstrijd van de avond.

Kemal
24-09-2010, 08:30
veel mooie partijen!

univers1l
24-09-2010, 08:59
ich bin dabei:thup:

Jeroenwm
24-09-2010, 09:19
Hele goede MM en een toplocatie.

Slome
24-09-2010, 10:09
ich bin ach dabei!!!!

PinPoint
24-09-2010, 10:11
Hesdy Gerges vs Rico Verhoeven


lekkere kluif voor Rico. Maar is het niet een te druk schema voor Hesdy? Die zit toch bij de laatste 16?

JeMalleMoer
24-09-2010, 10:13
Gruwelijke matchmaking.

Mastenbroek
24-09-2010, 10:18
gaat hesdy dat wel trekken nu die ook bij de laatste 16 zit?

abdel1991
24-09-2010, 11:03
Hesdy Gerges vs Rico Verhoeven


lekkere kluif voor Rico. Maar is het niet een te druk schema voor Hesdy? Die zit toch bij de laatste 16?

deze card was voor de loting van k-1.. dus mocht hesdy winnen van schilt en de final8 vechten zal uiterraard een vervanger zijn voor hesdy.. er komen trouwens geloof ik meer matches maar dit is zeg maar 'de main card' AUSIE vs COSMO!!! weet je wat voor toppartij dat wel niet is waar ik weinig van hoor!!!!!!!!!!!!

tonebizz
24-09-2010, 11:20
Mooie prijs ook!

stoet
04-10-2010, 21:48
Weten jullie misschien waar ik kaarten kan bestellen, zie namelijk niets staan over kaarten op de website van its showtime. Heb middels google overal gezocht maar kan helaas niets vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik moet zijn voor kaarten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

andyhugfan
04-10-2010, 21:55
Mosab vs khamal, khamal moet op 11 decemder mischien 3x vechten, kan hij binnen een week klaar staan??????

PinPoint
04-10-2010, 22:44
En is er inmiddels al meer bekend over een nieuwe tegenstander voor Rico?

FMACH
05-10-2010, 09:10
Cosmo vs. Aussi will be a war...

bananenplukster
05-10-2010, 09:17
Mosab vs khamal, khamal moet op 11 decemder mischien 3x vechten, kan hij binnen een week klaar staan??????

De k1 max finale is toch op 8 NOVEMBER ;) ? De k1 finale(zwaargewichten) die is op 11 december.

Wheelie
05-10-2010, 09:59
Mootje vs Mosab Amrani word echt een hele vette partij

Ervani
05-10-2010, 10:19
Mooie partijen en dat voor een vriendelijke prijs... en waar ik zelf ook blij van kan worden: een compact programma dus niet uren opwarmen met partijen die er eigenlijk niet toe doen.

Anderson
05-10-2010, 12:18
match making van het jaar !!!!!!!!! fightclub is goed bezig.

Hendy
01-11-2010, 16:09
Gerges zal hier niet knokken ivm een reserve partij K1 een week eerder.

joury1986
01-11-2010, 17:02
Das wel jammer maar Showtime kennende zullen ze wel met een waardige vervanger komen

wat ook een leuke zou zijn is Biggie boy te laten invallen, hij is goed bezig de laatste tijd (weet alleen of de onderlinge relaties dat niet in de weg staan)

Bartju
01-11-2010, 17:08
ik denk dat ik er ook bij ben!

mario the count
01-11-2010, 17:20
mooie partijen, ben benieuwd hoe rico het tegen hesdy doet. Ik gok op hesdy maar hoop dat rico wint.

Petrosyan188
01-11-2010, 17:57
mooie partijen, ben benieuwd hoe rico het tegen hesdy doet. Ik gok op hesdy maar hoop dat rico wint.

gaat niet door, hesdy vecht dan in japan. nog niets zeker!! maar heb gehoord dat bouzidi de tegenstander wordt

mario the count
01-11-2010, 18:07
gaat niet door, hesdy vecht dan in japan. nog niets zeker!! maar heb gehoord dat bouzidi de tegenstander wordt
:lol: misschien moet ik eerst de rest van de posts lezen voordat ik post. Had ik trouwens zelf ook wel kunnen verzinnen dat hesdy niet kan, aangezien hij die reserve partij heeft:fp:

Amsterdam'r
01-11-2010, 21:07
Gaat It's Showtime dit evenement ook live in Pathé vertonen?

Mickey
17-11-2010, 10:14
IT’S SHOWTIME organizes a CHRISTMAS-edition in The Sand in Amsterdam, December 18

On December 18, IT’S SHOWTIME will organize a CHRISTMAS-event in cooperation with Sohrab from Fightclub. For this event we’ve chosen the intimate and atmospheric The Sand in Amsterdam. This venue has a capacity of 1750 spectators and with the fight card we announce in this release, we expect The Sand to be completely sold out very, very quickly!
Because December is usually a very expensive month, and we had some financial help from good old Santa Claus, we’ve decided to set the price for a ticket at 35 euros.

We are very proud to host a fight many fans have been hoping for for years: Mosab Amrani vs Mootje Khamal. This fight will be fireworks from the very beginning. Also the IT’S SHOWTIME heavyweight champion of the world, Hesdy Gerges, will enter the ring and he will fight rising star Rico Verhoeven. Anyone who has seen Rico beating Dzevad Poturak in the Amsterdam ArenA rather easily, will know that this young gun is hammering at the gates of the absolute world elite.

Aussi gets a shot at the IT’S SHOWTIME 77 Max world title, now in the possession of the strong Brazilian Cosmo Alexandre. This won’t be an easy task, since Cosmo is really world class in his weight division.

Another fight that will be fascinating from the first seconds, is the fight between Khalid Bourdif and spectacular youngster Murthel Groenhart.

Warren Stevelmans will get a chance to avenge his loss against Belgian Kenneth van Eesvelde. A lot of people don’t know that Van Eesvelde did not only beat Stevelmans, but also Joerie Mes, William Diender en Mohammed Rahhaoui.

Fight card December 18 in The Sand, Amsterdam:

Mosab Amrani vs Mootje Khamal
Hesdy Gerges vs Chris Knowles
Cosmo Alexandre vs Aussi (IT’S SHOWTIME world title 77 kg max)
Khalid Bourdif vs Murthel Groenhart
Warren Stevelmans vs Kenneth van Eesvelde
Freddy Kemayo vs Anderson ‘Braddock’ Silva

Date: Saturday, December 18
Venue: The Sand in Amsterdam
Price: 35 euro

http://www.youtube.com/watch?v=-V3OTmR-CvU&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=Zzr4AillGE4

http://www.youtube.com/watch?v=MJABntuOD7U&feature=related

Slome
01-12-2010, 23:22
http://www.youtube.com/watch?v=RXVPA6d130M&feature=player_embedded

rampagejacksonfan
01-12-2010, 23:23
Ziet er netjes uit.

Amsterdam'r
01-12-2010, 23:54
Gaat It's Showtime dit evenement ook live in Pathé vertonen?


?

En, wie is nou uiteindelijk de tegenstander van Aussie? Shakuta..?

De IT'S SHOWTIME-wereldtitel 77kg Max per direct vacant (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109353-De-IT-S-SHOWTIME-wereldtitel-77kg-Max-per-direct-vacant/page2&highlight=cosmo+titel)

Slome
01-12-2010, 23:56
?

En, wie is nou uiteindelijk de tegenstander van Aussie? Shakuta..?

De IT'S SHOWTIME-wereldtitel 77kg Max per direct vacant (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109353-De-IT-S-SHOWTIME-wereldtitel-77kg-Max-per-direct-vacant/page2&highlight=cosmo+titel)

It's Showtime - Aussie vs. Levin (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109622-It-s-Showtime-Aussie-vs.-Levin&highlight=levin)

Amsterdam'r
02-12-2010, 00:25
It's Showtime - Aussie vs. Levin (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109622-It-s-Showtime-Aussie-vs.-Levin&highlight=levin)

Ah..thnx! Die thread was me ontgaan :).

Boem Boem
02-12-2010, 13:44
IT’S SHOWTIME organiseert 18 december een CHRISTMAS-edition in The Sand, Amsterdam.

18 december organiseert IT’S SHOWTIME een CHRISTMAS-evenement in samenwerking met Sohrab van Fightclub. Als locatie voor dit evenement is gekozen voor het gezellige en sfeervolle The Sand in Amsterdam. Deze locatie kan 1750 mensen ontvangen en met de hieronder genoemde matchmaking denken wij dan ook dat deze bom- en bomvol zal zijn. Omdat de decembermaand een dure maand is, en de Kerstman een duit in het zakje heeft gedaan, hebben wij besloten om de prijs van een entreeticket op slechts 35 euro te houden.

Bijzonder trots zijn we erop dat de partij waarop vele fans al jaren hopen, die tussen Mosab Amrani en Mootje Khamal, bij ons op het programma staat. Deze partij zal vanaf de eerste seconde de vlam in de pan brengen.

Ook IT’S SHOWTIME-wereldkampioen in de zwaargewichtklasse, Hesdy Gerges, zal deze dag de ring betreden en wel tegen het aanstormend talent Rico Verhoeven. Wie heeft gezien hoe vrij eenvoudig Rico in de Amsterdam ArenA won van Dzevad Poturak, weet dat hij de absolute wereldtop binnenkort kan bereiken.

Aussi krijgt de kans om de ijzersterke Braziliaan Cosmo Alexandre zijn IT’S SHOWTIME-wereldtitel (77kg max) te ontnemen. Dit zal geen gemakkelijke klus worden, want deze Cosmo is echt de absolute wereldtop in zijn gewichtsklasse.

Ook een partij die vanaf de eerste seconden zal boeien, is de partij tussen Khalid Bourdif en de spectaculaire en jeugdige Murthel Groenhart.
Warren Stevelmans krijgt op deze dag de kans om zijn verliespartij tegen de Belg Kenneth van Eesvelde goed te maken. Wat echter veel mensen niet weten, is dat deze Kenneth van Eesvelde ondertussen behalve van Warren Stevelmans ook heeft gewonnen van Joerie Mes, William Diender en Mohammed Rahhaoui.

Matchmaking 18 december in The Sand te Amsterdam:

Mosab Amrani vs Mootje Khamal
Hesdy Gerges vs Rico Verhoeven
Cosmo Alexandre vs Aussi (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 77 kg max)
Khalid Bourdif vs Murthel Groenhart
Warren Stevelmans vs Kenneth van Eesvelde
Ashwin Balrak vs Anderson ‘Braddock’ Silva

Datum: zaterdag 18 December
Locatie: The Sand in Amsterdam
Prijs: 35 euro

Lol: in de Line up staat Balrak: benieuwd of zijn partij nog doorgaat......................

osu

chris

jokertje
03-12-2010, 12:22
hahahaha zou wel een stunt zijn als de cokekoning van nederland mee mag doen hahahaha, denk niet dat hij een weekendverlof tegemoet zal zien.
ashwin " the cokeking Balrak"

rampagejacksonfan
04-12-2010, 21:29
Die Mootje Khamal is echt een baner. zie hem ongelooflijk gaarg bezig ik ga deze dan ook niet missen!
knallen!!! haha
zag hem laatst tegen Gregorian de finale van die k1-partijen draaien. Hij ging er goed in. lijkt of de juiste beslissin was om een gewichtje op te schuiven/

Mister T.
04-12-2010, 21:42
Ga er waarschijnlijk ook bij zijn.

univers1l
15-12-2010, 12:00
weet iemand wat de aanvangstijden zijn?
kan het nergens vinden zelfs niet op de site