PDA

View Full Version : Docu: Lucien Carbien



Hendy
26-09-2010, 15:05
http://www.vimeo.com/15164657

Justinian
26-09-2010, 15:29
Absolute aanrader om te kijken! Lucien weet het wat mij betreft heel erg goed te verwoorden. Tijdens het interview dat ik een tijdje geleden met hem had kwam ook naar voren dat hij een hele duidelijke visie heeft op de vechtsport. Mijns inziens een legende binnen de sport. Deze documentaire geeft een goed beeld van Carbin als trainer.

Slome
26-09-2010, 15:31
Lucien is een topper zowel buiten de dojo als naast de ring....

tonebizz
26-09-2010, 15:55
heel vet, niet arrogant maar gewoon de beste hehe

Sadix
26-09-2010, 16:02
Met alle respect,

Ik erken lucien zeer zeker als 1 van de beste trainers die er rondlopen.

maar ik zou het niet kunnen opbrengen om te kunnen trainen onder hem...

Illest
26-09-2010, 16:45
de man heeft iets speciaals....eerlijk is eerlijk

Sendur
26-09-2010, 17:05
haha mooie vent om naar te kijken en naarr te luisteren.
Hij weet het goed te verwoorden en is een top trainer.

Ook mooi hoe die gast zijn partij wint lekker die leverstoten :P

Justinian
26-09-2010, 17:31
Met alle respect,

Ik erken lucien zeer zeker als 1 van de beste trainers die er rondlopen.

maar ik zou het niet kunnen opbrengen om te kunnen trainen onder hem...
Het moet je liggen denk ik. Het is denk ik ook een kwestie van vertrouwen in je trainer. Als vertrouwt op je trainer, haast weet dat zijn methodes garant staan voor de weg naar succes dan ben je denk ik eerder geneigd er blind op te vertrouwen. Met mijn trainers (o.a. Remco Pardoel) had ik vroeger ook zo'n band en voor mij werkte het erg goed. Denk dat ik erg goed zou kunnen trainen onder Carbin.

wrestler_nl
26-09-2010, 17:55
Thanks Hendy , leuke docu

Sadix
26-09-2010, 18:56
Het moet je liggen denk ik. Het is denk ik ook een kwestie van vertrouwen in je trainer. Als vertrouwt op je trainer, haast weet dat zijn methodes garant staan voor de weg naar succes dan ben je denk ik eerder geneigd er blind op te vertrouwen. Met mijn trainers (o.a. Remco Pardoel) had ik vroeger ook zo'n band en voor mij werkte het erg goed. Denk dat ik erg goed zou kunnen trainen onder Carbin.

precies wat je zegt roy, het moet je echt liggen.
ik kan niet goed omgaan met autoriteit en of iemand die mij leiding geeft op een te directe manier.
Dus deze manier van trainen zou botsen met mijn persoonlijkheid denk ik..

BiCkOnE
26-09-2010, 19:07
Lucien is een topper zowel buiten de dojo als naast de ring....
X2!

Illest
26-09-2010, 20:59
hij is wel heel erg bezig met hoeveel beter hij is dan anderen, maar goed.....hij is ook erg goed....

ik ben zelf begonnen bij Hippo.....die is ook echt de baas daar bij Vos, maar is gewoon een veel sympathiekere kerel.....tijdens de les een en al discipline, als je de trap op gaat bij Vos hoor je 'm al schreeuwen....maar oh zo relaxed met al z'n leerlingen....

ik ken Carbin niet dus kan ik niet goed oordelen, maareh nee joh......zou niet onder hem willen trainen:lol:

marcelt
26-09-2010, 21:11
Zou voor mij ook geen punt zijn. Hij is de baas en weet wat er gebeuren moet. Denk wel dat hij door zijn generaalsrol bijgedragen heeft aan het vertrek van een aantal leerlingen.

MMAFAN-1122
26-09-2010, 22:40
Super.. Bedankt..

remco pardoel
26-09-2010, 22:47
@ Sadix:
Daarom zijn er ook, gelukkig, verschillende trainers, je hebt een keuze.
Een trainer moet een autoriteit zijn als jij echt de absolute top wil bereiken.

Anders moet je gewoon lekker recreatief gaan trainen en op dat niveau zwerven zonder enige ambitie te hebben om hoger op te komen.
Er zijn genoeg geweldige recreatieve docenten in buurthuizen en sportclubs

remco pardoel
26-09-2010, 22:50
Lucien is een grootheid binnen de sport.

Illest
26-09-2010, 23:10
Lucien is een grootheid binnen de sport.

dat zonder meer, maar met de stijl die hij doceert komen vechters op k1 regels niet uit de voeten en daar ligt (lag) het geld..

wat ie gepresteerd heeft als vechter en als trainer is ronduit indrukwekkend.....daar bestaat geen twijfel over

Sadix
27-09-2010, 00:59
@ Sadix:
Daarom zijn er ook, gelukkig, verschillende trainers, je hebt een keuze.
Een trainer moet een autoriteit zijn als jij echt de absolute top wil bereiken.

Anders moet je gewoon lekker recreatief gaan trainen en op dat niveau zwerven zonder enige ambitie te hebben om hoger op te komen.
Er zijn genoeg geweldige recreatieve docenten in buurthuizen en sportclubs

Ben ik het niet eens met je.
Een trainer kan heeel erg autoritair zijn, maar toch op een niveau zijn met zn leerlingen.
Hij kan er ook voor kiezen er ver boven te staan.

De ene leerling heeft de ene aanpak en de ander een andere aanpak nodig.

Als ik naar Thom Harinck kijk zijn hij en zijn leerlingen net vrienden maar hij is wel de oude wijze van de groep.

Maar goed, ieder zijn ding.

En laat me nog is voor opstellen, Lucien is een legende binnen de sport en ik kijk erg naar hem op als trainer en wat hij heeft bereikt.

superpiele
27-09-2010, 15:34
super trainer

Slome
27-09-2010, 17:33
Ben ik het niet eens met je.
Een trainer kan heeel erg autoritair zijn, maar toch op een niveau zijn met zn leerlingen.
Hij kan er ook voor kiezen er ver boven te staan.

De ene leerling heeft de ene aanpak en de ander een andere aanpak nodig.

Als ik naar Thom Harinck kijk zijn hij en zijn leerlingen net vrienden maar hij is wel de oude wijze van de groep.

Maar goed, ieder zijn ding.

En laat me nog is voor opstellen, Lucien is een legende binnen de sport en ik kijk erg naar hem op als trainer en wat hij heeft bereikt.

hebben we 't over dezelfde Harinck....