PDA

View Full Version : Al een live-stream voor K-1 GP Final 16 2010 bekend?



Juul
27-09-2010, 16:12
Vorig jaar viel via Sopcast en TVU steeds de verbinding van de K-1 Final 16/8 2009 weg. Via die weg kijken had dus geen zin. Daarom wilde ik net doneren bij MMA-TV voor die flash-livestream, waar ik goede beoordelingen over las op dit forum.

Echter kan doneren alleen via Paypal. Net heb ik me bij Paypal geregistreerd. Binnen 3/4 werkdagen maken zij twee bedragen onder de 1 Euro over, die ik in mijn nieuwe Paypal-account moet opgeven om dat account te voltooien. Als ik dan vervolgens geld overmaak van mijn bank naar Paypal gaan er weer 3/4 werkdagen over heen voor dat dat bedrag op mijn nieuwe Paypal-account staat. Oftewel te laat om op tijd voor die donorstroom van MMA-TV te doneren. (In mijn omgeving is er niemand met een Paypal-account).


Al googlend heb ik vooralsnog niets kunnen vinden over een aangeboden livestream. Ook niet op de k-1 website.

Vorig jaar schijnt Eurosport-player de K-1 GP Finals tegen betaling uitgezonden te hebben, maar op hun website ook niets kunnen vinden over het uitzenden van het evenement. Wel heb ik hun klantenservice zojuist gemaild.

Weet daarom iemand waar ik een live-stream van de K-1 Final 16 (en 8) kan bestellen? Omdat een 'bekende' van de familie meedoet willen wij het evenement namelijk absoluut live en in zijn geheel zien.

Bedankt alvast,

Julian

Kameleon
27-09-2010, 17:00
Zou mooi zijn als het weer live te bekijken is...

rollermanskunk
27-09-2010, 22:50
Hou Rojadirecta in de gaten. Daar kon je wel eens streampje vinden

wuppiechille
28-09-2010, 11:40
He Julian, Veronica zal de K1-GP live uitzenden vanaf 23.30 a.s zaterdag

http://www.sbs.nl/2010/k-1-world-gp-2010-uitgebreid-te-zien-bij-veronica

Osu

dirk5
28-09-2010, 12:00
He Julian, Veronica zal de K1-GP live uitzenden vanaf 23.30 a.s zaterdag

http://www.sbs.nl/2010/k-1-world-gp-2010-uitgebreid-te-zien-bij-veronica

Osu

Uitzenden doen ze het idd, maar dat is dus absoluut niet live.....

wuppiechille
28-09-2010, 12:12
Ow ok! naja dan kan je het in ieder geval wel nog dezelde dag terug zien! :)