PDA

View Full Version : Wat Cro Cop Zei Tegen Frank Mir Tijdens Het Gevecht



wrestler_nl
27-09-2010, 21:33
Cro Cop: Let me go, lets go to the center and fight
Mir: Let's go to the mat
Cro Cop: OK - if I'm on top
Mir: We'll stay in the clinch


loool wat een gesprek zeg tijdens zo'n gevecht...

Cro Cop na de fight


"I'm sorry like a dog! I could eat myself alive! I can only congratulate Mir, he really caught me with that knee. But taking all circumstances in to consideration I think I did a pretty decent job. Its too bad because there was only a minute left to go [when I was stopped]. I had him against the fence and that was my chance. The deal with my coach was not to go in any hard exchanges until the third round because I thought I was not as prepared as him. But it turned out that I was more prepared than him. I felt more powerful than him in the third and I went after him aggressively. Too bad I caught that knee, but that's what this sport is about. I want to thank everybody for their support and apologize to the ones I've disappointed."


MMA Mania - UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets (http://www.mmamania.com)

Baske
27-09-2010, 21:41
En hierom ben ik groot fan van CroCop!

wrestler_nl
27-09-2010, 21:42
En hierom ben ik groot fan van CroCop!

x2

zie mijn sig! Warrrrrrrr Cro COp

el bastardo
27-09-2010, 22:37
En hierom heb ik niks meer met de huidige Cro Cop. Altijd excuses achteraf. Het is gewoon niet meer de vechter van weleer en dat is helemaal niet erg, maar kom niet met van die kreten als "Ik had hem dit als..." of "Als hij dit had gedaan dan had ik". Als mijn tante een pik had gehad, dan was het mn oom geweest.

Doet me pijn om te zeggen dat ik hem liever zie stoppen. Dit ziet geen enkele Cro Cop fan graag, dat maak je me niet wijs.

Baske
27-09-2010, 22:46
Kutgevecht, zie ik inderdaad niet graag. Maar ik zie hem niet excuses maken achteraf zoals bijvoorbeeld Chael dit zou doen. Hij maakt duidelijk dat hij vind dat hij meer had moeten doen, en sommeert alleen maar wat hij beter had kunnen doen en wat er dan allicht gebeurd was. Ik zie dit niet echt als simpelweg excuses zoeken voor het verlies.

Zie hem inderdaad liever niet zo vechten, maar ik denk/hoop dat dit een one-time iets was.

Tykill
27-09-2010, 22:59
wat een bout partij... sorry hoor maar dit sloeg echt nergens op... letterlijk

eldiablos78
27-09-2010, 23:02
Jammer van deze pot idd, had veel potentie maar weinig van terecht gekomen!

jerul
28-09-2010, 00:11
Kutgevecht, zie ik inderdaad niet graag. Maar ik zie hem niet excuses maken achteraf zoals bijvoorbeeld Chael dit zou doen. Hij maakt duidelijk dat hij vind dat hij meer had moeten doen, en sommeert alleen maar wat hij beter had kunnen doen en wat er dan allicht gebeurd was. Ik zie dit niet echt als simpelweg excuses zoeken voor het verlies.

Zie hem inderdaad liever niet zo vechten, maar ik denk/hoop dat dit een one-time iets was.

Welke excuusjes heeft Chael dan gemaakt, ik dacht dat hij juist heel positief was over Anderson na het gevecht?
of bedoel je na andere partijen van hem?

Djani
28-09-2010, 00:17
:lol:

MaartenManaus
28-09-2010, 00:29
was dat exact wat er gezegd werd tussen die 2 ?
wel lachen maar komt wel raar over ,. beetje afspraken maken tijdens een partij

The_Rock
28-09-2010, 00:48
Dit is mijn letterlijke vertaling na het kijken van het filmpje:

"Nee, nee ik zei eerst tegen hem

CroCop: laat me los, dan gaan we in het midden vechten
Frank Mir: Nee ik wil niet, laten we naar de grond gaan
CroCop: Dat wil ik wel maar alleen als ik op jou mag
Frank Mir: Dan blijven we hier

Sendur
28-09-2010, 01:10
Achja, dit was in mijn ogen wel te verwachten van te voren.

Sta niet raar te kijken, wel met pijn in mijn hart :(
Wat mis ik die tijden maar achja, was vroeger niet altijd alles beter haha.

Mis the old days, not in mma alone!

appelsap
28-09-2010, 03:36
Je kan ook de strategie hebben om iemand er zo snel mogelijk uit te slaan/trappen, als je denkt dat je niet goed voorbereid bent. Als dat niet lukt kan je altijd nog op plan 2 over gaan.... Had ik leuker gevonden om naar te kijken.

dirk5
28-09-2010, 09:23
alles bewaren voor ronde 3?

Het lijkt me dat je dan in ronde 1 en 2 samen toch wel meer dan 3 keer kunt trappen....

Ik heb ook niks met de nieuwe CC, is niet te vergelijken met de oude.....

Kemal
28-09-2010, 09:43
Dit is mijn letterlijke vertaling na het kijken van het filmpje:

"Nee, nee ik zei eerst tegen hem

CroCop: laat me los, dan gaan we in het midden vechten
Frank Mir: Nee ik wil niet, laten we naar de grond gaan
CroCop: Dat wil ik wel maar alleen als ik op jou mag
Frank Mir: Dan blijven we hier

tja lijkt wel de vertaling van een goedkope seksfilm..;)

Roob
28-09-2010, 12:52
alles bewaren voor ronde 3?

Het lijkt me dat je dan in ronde 1 en 2 samen toch wel meer dan 3 keer kunt trappen....


Dan had Mir misschien een takedown kunnen forceren. Dit is hem de hele wedstrijd niet gelukt. Crocop ging op save denk ik de eerste 2 rondes, wat ik gezien de omstandigheden erg slim vind.

De nieuwe crocop is wel erg voorzichtig. Dat is jammer. Toen het hem met de opengp in pride niks meer kon schelen ging hij helemaal los. Dan is hij op z'n best denk ik. Maargoed wie weet zien we dat nog wel weer een keer terug bij de ufc.

WAR CROCOP!

dirk5
28-09-2010, 13:23
Dan had Mir misschien een takedown kunnen forceren. Dit is hem de hele wedstrijd niet gelukt. Crocop ging op save denk ik de eerste 2 rondes, wat ik gezien de omstandigheden erg slim vind.

De nieuwe crocop is wel erg voorzichtig. Dat is jammer. Toen het hem met de opengp in pride niks meer kon schelen ging hij helemaal los. Dan is hij op z'n best denk ik. Maargoed wie weet zien we dat nog wel weer een keer terug bij de ufc.

WAR CROCOP!

CC stond altijd bekend omdat hij 1 van de beste TD defences had in mma.
Mir zijn td's zijn niks vergeleken met degene die hij in zijn carriere al heeft gestopt.

Als je dan nog 2 rondes niks kunt doen omdat je niet neergehaald wilt worden dan vraag ik me af wat hij nog in de sport doet.
Het is zijn goed recht natuurlijk, maar van de magie van CC gaat elke keer dat hij vecht een groot stuk verloren, en dat komt ook nooit meer terug...
En dat vind ik als fan erg jammer...

Pahlavan
28-09-2010, 13:44
CC stond altijd bekend omdat hij 1 van de beste TD defences had in mma.
Mir zijn td's zijn niks vergeleken met degene die hij in zijn carriere al heeft gestopt.

Als je dan nog 2 rondes niks kunt doen omdat je niet neergehaald wilt worden dan vraag ik me af wat hij nog in de sport doet.
Het is zijn goed recht natuurlijk, maar van de magie van CC gaat elke keer dat hij vecht een groot stuk verloren, en dat komt ook nooit meer terug...
En dat vind ik als fan erg jammer...

x2

het was al vrij gauw duidelijk dat mir moeite had met cro cop naar de grond te krijgen... dan zou je denken dat cro cop dus helemaal los zou gaan omdat hij de takedowns niet vreesde... maar dat bleek dus niet het geval.
ik ben een grote cro cop fan maar het is duidelijk dat mirko de agressie en vuur mist om nog goed te kunnen vechten. is natuurlijk ook wel logisch... die man heeft meer dan 70/80 partijen gedraaid (k1, mma en boksen gecombineerd).

ik zou zeggen nog een aller laatste gevecht tegen een mindere tegenstander... die (hopelijk) winnen en dan stoppen met vechten

Stephan
28-09-2010, 15:30
Iedereen heeft het maar over CRO COP maar wtf die MIR dan hoe slecht was hij en valt hij even door de mand.

Marchant
28-09-2010, 15:57
Iedereen heeft het maar over CRO COP maar wtf die MIR dan hoe slecht was hij en valt hij even door de mand.

Maar Mir heeft gewonnen op KO, en winnende partij heeft altijd gelijk hoe slecht hij ook was hij heeft 100% rendement met minimale inspanning

kooivechter
28-09-2010, 16:23
crocop heeft meer dan 100 partijen gedraaid. Alleen de uitleg die hij eraan geeft is helemaal waardeloos net als het gevecht. Die man moet stoppen, vindt het zo jammer dat hij doorgaat en daarmee zijn legacy verpest. Herinner hem als in ijn pride dagen. Fantastisch vond ik het om naar te kijken in de k1 en pride, hij is nog maar een kwart van wat hij vroeger was.

GnP
28-09-2010, 17:17
iemand de beelden van dit onderonsje?
of wanneer ze het hierover hebben?

Djani
28-09-2010, 17:29
Iedereen heeft het maar over CRO COP maar wtf die MIR dan hoe slecht was hij en valt hij even door de mand.

Het was idd vreemd dat Mir zowat niks kon doen tegen een vechtlustloze CC. Ik zeg nog een afscheidspartij voor CC tegen Randy Couture en dan stoppen. Hoe fucked up hij ook vecht, ik zal zijn topdagen nooit vergeten. Maar nu heb ik een punt bereikt dat ik zijn partijen liever niet meer zie.

Stephan
28-09-2010, 17:33
Maar Mir heeft gewonnen op KO, en winnende partij heeft altijd gelijk hoe slecht hij ook was hij heeft 100% rendement met minimale inspanning

Dus het was een gameplan???? Nou ik weet zeker dat hij nooit meer voor de titel vecht en mocht dat wel zo zijn dan maar tegen Overeem dan wordt dat gedrag gelijk afgeslacht.

Marchant
29-09-2010, 02:49
Dus het was een gameplan???? Nou ik weet zeker dat hij nooit meer voor de titel vecht en mocht dat wel zo zijn dan maar tegen Overeem dan wordt dat gedrag gelijk afgeslacht.

Mir voor de titel tegen Overeem???????????

http://www.cadebsminishop.be/images/patch-are-you-stoned-or-just-stupid.JPG

Stephan
29-09-2010, 11:58
Ach iedereen zijn mening...

Nickuraba
29-09-2010, 15:33
hmmz...altijd een groot crocop fan geweest (en nog steeds), maar t viel mij al wel op dat ik niet meer zenuwachtig was voor z;n UFC gevechten. Reden was omdat die toch altijd tegen viel en er niet voor ging...hij mag van mij ook kappen, voordat die zn status schade bezorgd