PDA

View Full Version : MR 1 LEG FRANKY VAN HOVE gaat naar B KLASSE MMA EINDELIJK



Mr 1 Leg
28-09-2010, 10:09
op 6 november zal ik mijn 1ste B partij MMA vechten eindelijk kan ik lekker op de smoel slagen op de grond en geslagen worden hahahaha je ziet ik geef ni op wat somige er ook van denken ik blijf gaan opgeven is geen optie grtz aan mijn forumbroeders nederlaandse en belgiesche vrienden KNALLENNNN

Kemal
28-09-2010, 10:48
Heel veel succes Franky!!

ARMENIA
28-09-2010, 10:59
huh, maar hoeveel heb jij er onderhand al gewonnen dan?

Yogi1
28-09-2010, 13:56
Good Luck Franky. kunnen we wel je wedstrijd hier zien later !

bryan
28-09-2010, 14:05
dus zonder te winnen naar de B.. zeer verantwoord allemaal dit.. denk niet dat dit de sport dit ten goede komt.. hier worden de krachtverschillen gewoon te groot... maar goed als jij het wil,, meer power to you man !

Richelieu
28-09-2010, 14:20
Veel succes kerel!!!!!!

SjorsWilms
28-09-2010, 14:26
bryan

dus zonder te winnen naar de B.. zeer verantwoord allemaal dit.. denk niet dat dit de sport dit ten goede komt.. hier worden de krachtverschillen gewoon te groot... maar goed als jij het wil,, meer power to you man !
Als dat zo is lijkt t me ook niet zo slim..

joury1986
28-09-2010, 14:32
Veel succes!:twak:

BiCkOnE
28-09-2010, 15:08
Franky succes!!

wrestler_nl
28-09-2010, 15:14
veel succes vriend!

castro
28-09-2010, 15:46
op 6 november zal ik mijn 1ste B partij MMA vechten eindelijk kan ik lekker op de smoel slagen op de grond en geslagen worden hahahaha je ziet ik geef ni op wat somige er ook van denken ik blijf gaan opgeven is geen optie grtz aan mijn forumbroeders nederlaandse en belgiesche vrienden KNALLENNNN

Mooi verwoord Franky!

MB667
28-09-2010, 16:21
of het slim is of niet, hij doet wat hij wilt en heeft schijt eraan wat andere mensen er van denken!

Dus succes kerel!

SebasMMA
28-09-2010, 16:30
Dus hij heeft 5 partijen verloren en mag nu een klasse hoger? Lijkt me een goed plan inderdaad. Snap ook niet waarom iemand tegen iemand met 1 been zou willen vechten. No offense maar das een lose-lose situatie. Als je wint heb je van iemand met een handicap gewonnen als je verliest... tja...

MMA-Joey
28-09-2010, 17:21
Hmm.. In Frankie's geval ligt dat wel anders hoor..
Hij heeft wel 1 been maar dat wil niet zeggen dat hij geen skills heeft !
Hij heeft staand genoeg in te brengen in het gevecht en kan zich op de grond meer dan prima redden.
Frankie is een tegenstander van formaat en is net zo hard vechten als tegen iemand met 2 benen.

Je wilt niet met Ground en Pound met Frankie op de grond liggen.. Dus daarom denk ik dat hij nu meer vrij spel heeft en meer kansen om het gevecht snel af te maken!.

Gefeliciteerd Frankie met je eerste gevecht op B-niveau
Knallen !
Osu,

phranq
28-09-2010, 18:41
Hmm.. In Frankie's geval ligt dat wel anders hoor..
Hij heeft wel 1 been maar dat wil niet zeggen dat hij geen skills heeft !
Hij heeft staand genoeg in te brengen in het gevecht en kan zich op de grond meer dan prima redden.
Frankie is een tegenstander van formaat en is net zo hard vechten als tegen iemand met 2 benen.

Je wilt niet met Ground en Pound met Frankie op de grond liggen.. Dus daarom denk ik dat hij nu meer vrij spel heeft en meer kansen om het gevecht snel af te maken!.

Gefeliciteerd Frankie met je eerste gevecht op B-niveau
Knallen !
Osu,

Bij het grapplen heeft Franky skills, bij MMA heeft hij ze niet. Dus het is zeker anders voor Franky maar dan in negatieve zin. Als je denkt dat Franky meer kans heeft in een B partij omdat hij dan wél z'n ground & pound kan gebruiken wil ik je toch even uit de droom helpen. Of je mag mij uitleggen waarom jij denkt dat een B klasse tegenstander wel met hem naar de grond gaat en een amateur niet.

Compleet onverantwoord dit en slecht voor de sport. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor er een sensatiekrant op duikt.

@ Franky's trainer: Goed gedaan man, je kan trots op je werk zijn.

knift
28-09-2010, 19:31
Nooit opgeven Franky of het verstandig is,of niet dat is aan jou ik wens je in iedergeval veel succes en heb veel respect voor je OSU!

lopez86
28-09-2010, 19:46
Hmm.. In Frankie's geval ligt dat wel anders hoor..
Hij heeft wel 1 been maar dat wil niet zeggen dat hij geen skills heeft !
Hij heeft staand genoeg in te brengen in het gevecht en kan zich op de grond meer dan prima redden.
Frankie is een tegenstander van formaat en is net zo hard vechten als tegen iemand met 2 benen.

Je wilt niet met Ground en Pound met Frankie op de grond liggen.. Dus daarom denk ik dat hij nu meer vrij spel heeft en meer kansen om het gevecht snel af te maken!.

Gefeliciteerd Frankie met je eerste gevecht op B-niveau
Knallen !
Osu,

Ik heb veel respect voor Franky dat ie t probeert, maar ik ben wel benieuwd hoe hij een toppositie kan krijgen zonder fatsoenlijke takedown.
In de guard trekken is ook erg moeilijk met 1 been.
Z'n tegenstander kan gewoon dat ene been controleren en pounden, nu ook naar het hoofd in de B.
Staand vechten is ook al moeilijk.
Kan zijn dat ik t mis heb hoor maar het is bijna niet te doen denk ik???

Iig, veel succes!!!

Lionheart
28-09-2010, 20:08
Succes man!!

MaartenManaus
28-09-2010, 23:42
Ik heb ook mn twijfels,.. echt verantwoord lijkt het me niet.

Wel mooi om te zien hoe iemand er zo voor blijft gaan,. Wilskracht heb je iig genoeg

Succes

761217186
29-09-2010, 12:45
Veel succes Franky, al weet ik niet zeker of het slim is (ik zie je liever in het BJJ verder komen).

ik hoop wel dat je trainer zeker weet dat dit ook verantwoord is.

ik hoop oprecht dat je de winst pakt in deze MMA wedstrijd.

GnP
29-09-2010, 13:28
blijve knalle franky boy!

Sadix
29-09-2010, 14:13
It's by doing whatever that you become whoever

Goodluck frank!

RisingSun
29-09-2010, 18:42
Ik heb heel veel bewondering voor de vecht mentaliteit van Franky. Als hij het heel graag wil en er kan ook een tegenstander gevonden worden die op die regels wil knokken tegen hem, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet goed is. Wat ik wel zonde vind van de sport is dat je blijkbaar zonder ook maar een partij te winnen een klasse omhoog kan gaan. Dit vind ik wel erg jammer en vind niet dat dit moet kunnen. Als Franky nu bijv eerst een paar partijen ziet te winnen, tja laat hem dan lekker een klasse omhoog gaan. Nu vind ik dat nog te vroeg.

Mr 1 Leg
29-09-2010, 19:44
thanks voor de positeive en negatieve reacties hahaha ik ga ervoor en ik ga 1 ding zeggen dit is wat ik wil en doe op het straat kan je niet tappen snap je ik ben opt straat opgegroeid en daar heb ik voor hetere vuren gestaan wat is dan een mma partij in de ring mijn been verloren is veel erger vrienden dan de ring in te stappen dit is mijn droom maar ik heb respect voor jullie mening mijne coach weet wat hij doet simpel hij gaat mij zomaar niet naar B klasse laten gaan we zullen zien ben noch nooit KO GEWEEST OF MOETEN TAPPEN IN DE RING ik wil mensen laten zien dat je echt iets wilt dat het gaat ook al heb je een handicap grtz ;)

wrestler_nl
29-09-2010, 21:02
warrrr franky

Surrender
30-09-2010, 01:07
Hey Frank ik noem jouw voortaan "Frankenstein" mate. You never die amigo. Ey bro doe je ding, je weet wat ze zeggen:" Some times it's just about the "cojones". Some got it some just don't.
100 % achter je Franky.

ps. Weet je wat nog prachtiger is, met B-klasse regels MOETEN ze wel komen. hehe Ik zeg volgende party : Franky op Visious Ground 'n Pound.

Succes matie!!!!

Marco
01-10-2010, 11:02
Alle respect voor de moed en spirit van Frank, maar dit is voer voor de sensatie pers, overheid etc. Onze sport is toch geregelementeerd ? hoe kan dan iemand naar de B klasse zonder een partij te winnen, dan kun je dus de regelementen wel schrappen. Ook vindt ik het absoluut onverantwoord, het woord handicap zegt het al, je bent beperkter dan je tegenstander, gelijkwaardig is de strijd dus niet... bovendien is er gewoon veel meer risico op letsel.

Tony
01-10-2010, 13:09
Ik heb absolute bewondering voor de wil en de drive van Franky... Velen in zijn situatie zouden zich erbij neerlaten...

toch, als ik dit probeer te relativer, dan vind ik dat Marco een heel sterk punt heeft. Er is een bepaalde regelgeving van kracht. En deze regelgeving zou het niet mogelijk moeten maken om van C naar B te gaan zonder daarbij een partij gewonnen te hebben. (of is het mogelijk om een klasse hoger te vechten puur op basis van ervaring?)

ARMENIA
01-10-2010, 13:17
Ag ja, hoe franky het brengt, zo kan je het ook zien. hij heeft veel ergere dingen meegemaakt wat is nu een partij in de ring, so what het een niveau hoger. dit is dus hoe hij er tegenaankijkt.

je kan het ook op een andere manier zien, een sport heeft regels en hij heeft er geen 1 gewonnen. mensen moeten zich aan de regels houden anders zijn ze er voor niets.

maarja ik heb ook sgijt en zeg dan maar war frank!!! Ik HOOOPPP dat je op een dikke gnp wint en dan niemand meer wat kan zeggen.. die instelling van hem mag ik wel iniedergeval!!

blackadder
01-10-2010, 13:57
Hoe werkt dat met die klasses in MMA?

lopez86
01-10-2010, 16:58
Klasses in MMA? Prfff, als je dacht dat het bij kickboksen erg was...
Shooto heeft wel klasses, WFCA heeft klasses, NOVER heeft alleen amateur en pro (beiden MET stoten naar het hoofd op de grond).
En dan zijn er nog tal van bondjes.
Denk zowieso dat het bij MMA veel lastiger is.
Als iemand een bb BJJ is, kampioen hier en daar, of een worstelaar met jaren worstelervaring, moet je die dan als amateur laten beginnen?

blackadder
01-10-2010, 17:01
Dus er zijn niet echt klasses in het MMA zoals we dat bij het kickboksen kennen? Je schuift gewoon een klasse op wanneer je daar zelf zin in hebt?

Surrender
02-10-2010, 03:44
Ja eigenlijk wel. Tes zoals het nu is zo dat je coach mag bepalen als je in een bepaalde klasse draait. Dus denkt je coach dat je in B-klasse past dan vecht je in B klasse. In Amerika is het ook alleen maar amateur of pro.

(zo koos ik dus zelf om na 1 jaar te trainen tegen over Martin Grandmont (die net drie maanden daarvoor tegen Sam Stout vocht) te staan als pro vechter, hehe)

Het is dus een punt waar er zeker aan gewerkt kan worden.

De MMA bondjes kunnen zeker iets meer energie geen steken in het sport!!!

Mr 1 Leg
02-10-2010, 11:32
wat jullie er ook van denken na 5 partijen mag je naar b klasse simpel ik kies ervoor en wees blij veel mensen denken dat het een barbaren sport is en nu ze zien dat er een kerel op 1 been dat doet ik denk wel dat de mensen op een ander gedacht gaat brengen maar swat ik respecteer jullie mening goed of slecht ik kan noch 1 ding zeggen IK DOE WAT IK WIL SIMPEL dit is mijn leven en mijn droom wacht maar ik ga jullie het tegendeel bewijzen ik blijf BJJ en grapling doen EN ZEKER MMA GRTZ zoals ik al heb gezegd wat is een partij MMA sport dus laat mij doen simpel grrtzzzzzzzz

sergio2285
02-10-2010, 18:30
wat jullie er ook van denken na 5 partijen mag je naar b klasse simpel ik kies ervoor en wees blij veel mensen denken dat het een barbaren sport is en nu ze zien dat er een kerel op 1 been dat doet ik denk wel dat de mensen op een ander gedacht gaat brengen maar swat ik respecteer jullie mening goed of slecht ik kan noch 1 ding zeggen IK DOE WAT IK WIL SIMPEL dit is mijn leven en mijn droom wacht maar ik ga jullie het tegendeel bewijzen ik blijf BJJ en grapling doen EN ZEKER MMA GRTZ zoals ik al heb gezegd wat is een partij MMA sport dus laat mij doen simpel grrtzzzzzzzz

je hebt helemaal gelijk franky, haters heb je er altijd bij zitten. Ik vraag me af of al die mensen die zo veel praten ook de ring in durven??

Veel succes met je partij. ik hoor je nog wel

Brochem
02-10-2010, 18:41
Als je in de C al geen partij weet te winnen denk ik dat je in de B al helemaal een pak slaag krijgt.
Je moet je droom naleven dat zeker. Maar vind dat de instanties die hierover gaan zeker in moeten grijpen want dit is niet verantwoord

-=AL CAPONE=-
02-10-2010, 18:43
Ik denk dat het commentaar hier niet zo zeer hate is maar meer bezorgdheid over de gezondheid van Frank alsmede het imago van de sport! Vind dit eigenlijk ook een normale en verantwoordelijke reactie van deze mensen!

Ik heb alle respect voor Frank als ik het verhaal zo lees maar hij moet toch goed nadenken over wat hij zichzelf aandoet en zeker niet overmoedig worden! Ik ga ervan uit dat hij nog meer lichamelijk letsel beter kan mijden.

Zou ik trouwens mogen vragen waaraan je jou been verloren hebt Frank? Ongeluk, ziekte o.i.d.?
Btw. respect voor je doorzettingsvermogen!

blackadder
02-10-2010, 19:06
Ja eigenlijk wel. Tes zoals het nu is zo dat je coach mag bepalen als je in een bepaalde klasse draait. Dus denkt je coach dat je in B-klasse past dan vecht je in B klasse. In Amerika is het ook alleen maar amateur of pro.

(zo koos ik dus zelf om na 1 jaar te trainen tegen over Martin Grandmont (die net drie maanden daarvoor tegen Sam Stout vocht) te staan als pro vechter, hehe)

Het is dus een punt waar er zeker aan gewerkt kan worden.

De MMA bondjes kunnen zeker iets meer energie geen steken in het sport!!!
Ah zo ja. Nou ja. Van Amerika wist ik het wel. Wat daar in het kick/thaiboxen soms als prof door het leven gaat...

MaartenManaus
02-10-2010, 19:29
Ik denk dat het commentaar hier niet zo zeer hate is maar meer bezorgdheid over de gezondheid van Frank alsmede het imago van de sport! Vind dit eigenlijk ook een normale en verantwoordelijke reactie van deze mensen!

Ik heb alle respect voor Frank als ik het verhaal zo lees maar hij moet toch goed nadenken over wat hij zichzelf aandoet en zeker niet overmoedig worden! Ik ga ervan uit dat hij nog meer lichamelijk letsel beter kan mijden.

x 2