PDA

View Full Version : Kickboksgala Bruinsma Stadskanaal?



SNOTJEvR
28-09-2010, 16:36
Weet iemand of ik ergens uitslagen kan vinden... ben wel erg benieuwd hoe het was daar?
Kan iemand mij hier iets over vertellen? alvast bedankt =)

Casparvdzouw
28-09-2010, 17:28
was super!

FightstarTV
28-09-2010, 18:56
Weet iemand of ik ergens uitslagen kan vinden... ben wel erg benieuwd hoe het was daar?
Kan iemand mij hier iets over vertellen? alvast bedankt =)

Misch op http://www.bruinsmasport.nl Beelden binnenkort op KickboxTV

ramona
29-09-2010, 11:28
Misch op http://www.bruinsmasport.nl Beelden binnenkort op KickboxTV

Waren jullie er wel dan ??
Ik hoorde dat het niet druk was , en dat het geen geweldig gala was .........

citygym
29-09-2010, 14:40
Waren jullie er wel dan ??
Ik hoorde dat het niet druk was , en dat het geen geweldig gala was .........

Jij bent vast iemand van Viriya aan je posten te zien hier en in het gastenboek van Viriya! Jammer dat jullie niet samenwerken ipv elkaar dwars te zitten. Ik persoonlijk vind het heel erg jammer dat je een gala gaat houden, 2 weken voor het gala van Bruinsma terwijl je weet dat Bruinsma altijd in dit weekend zit! Hou toch wat rekening met elkaar, maar goed dat is mijn persoonlijke mening!

Osu Dennis

jopke
29-09-2010, 14:45
hoe heeft harrold het gedaan denis?

gr jos

Anthony
29-09-2010, 16:12
hoe heeft harrold het gedaan denis?

gr jos

Jos,

Ik lees net dit bij Team van der Giessen op de site:
"Harold zijn tegenstander had afgemeld en kreeg een vervanger. Ervet Manga een jongen van 16 jaar die al meer dan 50 partijen heeft gedraaid. Harold zat totaal niet in de wedstrijd en kreeg in de 2e ronde een leverstoot, waarop hij niet snel genoeg herstelde en werd uitgeteld."

Hoop dat je zo weer voldoende weet.. ;)

Hans Vos
29-09-2010, 18:57
was gewoon weer een erg goed op gezet gala met erg mooie partijen , de matchmaking was goed zodat er een aantal erg spannende partijen waren / gr hans

btw volgende keer zijn we er zeker weer bij .

Richelieu
29-09-2010, 20:21
Jos,

Ik lees net dit bij Team van der Giessen op de site:
"Harold zijn tegenstander had afgemeld en kreeg een vervanger. Ervet Manga een jongen van 16 jaar die al meer dan 50 partijen heeft gedraaid. Harold zat totaal niet in de wedstrijd en kreeg in de 2e ronde een leverstoot, waarop hij niet snel genoeg herstelde en werd uitgeteld."

Hoop dat je zo weer voldoende weet.. ;)

Meld er dan even bij dat Harold in eerste instantie tegen Eshan Ullah moest vechten. Die heeft ook zeer veel ervaring. De sportschool Tooy Gym heeft in ieder geval voor een goede vervanger gezorg in de persoon van Ervet Manga, zie daarom het probleem niet zo.

citygym
29-09-2010, 21:26
Meld er dan even bij dat Harold in eerste instantie tegen Eshan Ullah moest vechten. Die heeft ook zeer veel ervaring. De sportschool Tooy Gym heeft in ieder geval voor een goede vervanger gezorg in de persoon van Ervet Manga, zie daarom het probleem niet zo.

Wat is jou probleem dan??? Ik omschrijf gewoon heel kort een partij niet meer niet minder, als ik er moeite mee had ik het niet aan genomen!

mntldr
01-10-2010, 09:18
Demien Gokoel won op TKO in de derde ronde en Ervet heeft echt lekker gedraaid ! winst Ko tweede ronde
de rest weet ik niet er staan foto's op de site van Bruinsma