PDA

View Full Version : Bas Boon Responds To Fedor's Comment



snakerattle79
29-09-2010, 11:55
From Bas Boon’s facebook page:


“15 months we want to fight Fedor, but Fedor wanted (none strikeforce title holder) Rogers instead, then after Alistair destroys Rogers, Fedor fights Werdrum? Alistair goes to challenge the winner , which is Werdrum. Fedor only want rematch with Werdrum and not fight with Alistair. Werdum out with injury, we still want to fight Fedor, but he refuses. Then when we finally decided to particpate in K-1 and make the news official, M-1/ Fedor wants to fight Overeem 2 days after Alistair and GG make an official statement that he will fight in the K-1 WGP, what a joke M1/Fedor!!”

Sadix
29-09-2010, 11:58
en hij heb dit keer ook gelijk als ik de situatie goed heb gevolgd...

Tony
29-09-2010, 11:58
tja... niks aan toe te voegen...

Bas heeft hier een heel sterk punt. Idd een joke van management van Fedor.

Kemal
29-09-2010, 12:15
idd niks aan toe te voegen behalve misschien Love & Peace ;)

Baske
29-09-2010, 12:28
Ik zou hier toch echt het management van Fedor verwijten en niet hem zelf. Nou vertelt iedereen het van zijn kant uit, maar als ik dit zo lees kun je het moeilijk anders verwoorden.

dirk5
29-09-2010, 12:40
Ik zou hier toch echt het management van Fedor verwijten en niet hem zelf. Nou vertelt iedereen het van zijn kant uit, maar als ik dit zo lees kun je het moeilijk anders verwoorden.

x2 ik word echt misselijk van dit gejank wat dus duidelijk alleen van m-1 en Bas afkomt.

Net zoals dat verhaal dat Fedor zijn Japanse fans in de steek liet of niet Bas?

goro
29-09-2010, 14:18
Mij intereseert dat gevecht geen bal meer. Nu wil ik Alistair, Brock zien te verslaan. En ook de andere heavy weights in de UFC.
K1... Ik zie Alistair liever in mma iedereen op eten!

Fedor? Die wens ik het beste toe.
Fedors management? Mogen van mij vervangen worden.
Bas? Ondanks dat hij me heeft afgewimpeld toen ik hem textiel wou verkopen aan de telefoon. Toch goed bezig!

amilster
29-09-2010, 16:30
Ghehehe X2 :D

Sendur
29-09-2010, 16:53
Ik zou hier toch echt het management van Fedor verwijten en niet hem zelf. Nou vertelt iedereen het van zijn kant uit, maar als ik dit zo lees kun je het moeilijk anders verwoorden.

Ja dat doen ze ook, maar Fedor zijn camp blaimt Alistair weer dusja zo blijf je bezig.

Fuck M-1 ze hebben Fedor kapot gemaakt :(

Harrie Nak
29-09-2010, 19:09
Inderdaad Bas, de fans willen Ali tegen de top zien, oftewel de HW's in de UFC! Fuck Fedor, Werdum, Barnett, Silva! Make it happen!

Richelieu
29-09-2010, 19:25
Hoelang zou het duren voordat BB hier in eigen persoon een reactie op Mixfight gaat geven? ;)

tik_tok
29-09-2010, 19:56
Overeem moet gewoon naar de UFC gaan.. Durf te wedden dat Dana hem wel wil hebben..

Naj85
29-09-2010, 22:09
mee eens!
Ik zou hier toch echt het management van Fedor verwijten en niet hem zelf. Nou vertelt iedereen het van zijn kant uit, maar als ik dit zo lees kun je het moeilijk anders verwoorden.

carlsson
29-09-2010, 22:23
Ik ben een hele grote fan van Fedor maar nu ik de partij allistair vs rogers heb gezien ben ik nu ook van mening dat allistair echt bij de top 3 hoort.

CMURDER
30-09-2010, 13:18
Inderdaad, zou hem daar graag zien!

CMURDER
30-09-2010, 13:19
Overeem moet gewoon naar de UFC gaan.. Durf te wedden dat Dana hem wel wil hebben..

Ik zou hem daar graag zien........!!

CMURDER
30-09-2010, 13:20
From Bas Boon’s facebook page:

Lijkt me dus een duidelijk verhaal........

Pahlavan
30-09-2010, 14:01
Overeem moet gewoon naar de UFC gaan.. Durf te wedden dat Dana hem wel wil hebben..

ja maar ik betwijfel of alistair dat (momenteel) wilt... want als hij eenmaal voor de ufc vecht.. dan is het ook ufc only... dus geen k-1 partijen meer... geen dream partijen..

ik zie hem persoonlijk ook liever in de ufc vechten... alleen al om het feit dat daar geen co-promotion onzin is zoals met strikeforce - m1... de ufc bepaalt wanneer en tegen wie er wordt gevochten en zo hoort dat ook

michaell
30-09-2010, 17:49
2 days after Alistair and GG make an official statement that he will fight in the K-1 WGP
Kan iemand hier een bewijs van presenteren? Alvast bedankt.

Fasada
30-09-2010, 20:21
Zover ik weet is er geen 'hard' gedocumenteerd bewijs. Wel heeft Alistair tegenover Strikeforce en de K-1 gezegd dat hij de beslissing had genomen om K-1 te gaan vechten. Strikeforce kwam met Antonio Silva als optie voor een gevecht in December maar koos hierdoor K-1. Mensen bij de M-1 hebben zelf directe contacten met beide organisaties dus zij moest het weten....