PDA

View Full Version : k1 mogelijk niet live te bekijken : (



bananenplukster
30-09-2010, 14:05
Wat me opgevallen is is dat mma tv altijd de stream uitzendt van hdnet en ik heb ff rondgekeken op de site van hd net(programmering van 2 en 3 oktober) en zie daar geen k1 tussen staan terwijl dat de vorige keer wel zo was:crying:http://www.hd.net/hdnet_schedule.html?whichschedule=airschedule&y=2010&m=10&d=2

Ik hoop dat het wel live te zien is in ieder geval de k1 gp(zwaargewicht) want de k1 max is bijna nooit live te zien alleen maar met vertraging(voorafgaande jaren).

Hendy
30-09-2010, 14:26
Ach.. zaterdag ochtend zullen de streams je wel weer om de oren vliegen hier;)

Zal vast wel loslopen!

bananenplukster
30-09-2010, 14:54
Ach.. zaterdag ochtend zullen de streams je wel weer om de oren vliegen hier;)

Zal vast wel loslopen!

alle streams die je de vorige keren zag waren allemaal van hd net(engels commentaar van michael schiavello), maar goed we zien het zaterdag wel.

Kemal
30-09-2010, 15:02
tja wordt het toch veronica 23.30...

Juul
30-09-2010, 15:08
Volgens mij deed HD-net gedurende de laatste DREAM 16-uitzending, via nieuwsgroep binnengehaald, wel een aankondiging, dat ze de Final 16 gaan uitzenden. 100 procent zeker weet ik het niet.

Zelf maak ik me ook zorgen, dat ik de Final 16 niet live zien kan. Zelfs wil ik graag betalen voor een live-stream, maar daar ook geen aanbod van kunnen vinden. Buiten het feit dat de samenvatting op Veronica pas veel later is, halen samenvattingen het niet met een heel evenement. Sfeer en spanningsopbouw, etc. Bovendien de kans, dat je de uitslagen van te voren per ongeluk al weet.

Vorig jaar schijnt Eurosport-player de K-1 GP Finals uitgezonden te hebben, lidmaatschap 5,- p/m. Dit jaar vermeldt Eurosport niets over het evenement. En hun klantenservice heeft een email hierover onbeantwoord gelaten. Streams via Sopcast en TVU vielen vorig jaar steeds weg, Dit jaar kondigen myp2p.eu en rojadirecta.org wel streams van de Final 16 aan, maar de betrouwbaarheid van die streams is dus niet groot. Het maken van een paypal-account om te kunnen doneren aan MMA-TV voor een donorstream komt niet op tijd rond (transacties van bank naar Paypal 3/4 werkdagen, net als Paypal-account aanmaken).

Als iemand een live-stream weet, zelfs betaal ik graag voor die stream, ben ik diegene zeer erkentelijk. En ik denk velen op dit forum met mij.

Vinand
30-09-2010, 17:38
10.3 MAX - LIVE on the Internet!! : NEWS | K-1 OFFICIAL WEBSITE (http://www.k-1.co.jp/en/news/2010/0930_max_01.html)

:)

Juul
01-10-2010, 15:18
Net toch een email gehad van Eurosport. Helaas hebben ze dit jaar niet de rechten.

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas hebben wij de LIVE rechten van dit evenement niet in ons bezit. Op 4 november zijn de beelden vanaf 20:00 uur wel op Eurosport te zien.
Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Eurosport Player klantenservice

dirk5
01-10-2010, 15:33
Grappig hoe iedereen hier altijd zijn eierstokken in de knoop krijgt zodra de k-1 poppenkast weer in beeld komt....

morgen 8:00 gewoon op emma voor de donors, de rest verdient het niet ;)

Naj85
01-10-2010, 15:58
wat is emma?
ik ben wel donor van mma-tv
Grappig hoe iedereen hier altijd zijn eierstokken in de knoop krijgt zodra de k-1 poppenkast weer in beeld komt....

morgen 8:00 gewoon op emma voor de donors, de rest verdient het niet ;)

ZakKa!
01-10-2010, 16:09
emma= mma tv

Trouwens als HDNET het niet uitzend wordt het wel van een zuid-koreaanse zender gestreamd.

dirk5
01-10-2010, 16:15
wat is emma?
ik ben wel donor van mma-tv

emma is de naam die we dienen te gebruiken omdat er ooit is afgesproken niet de naam die jij noemt te pas en onpas over het forum te gooien.

Dit om onze eigen kwaliteit te waarborgen....

p dordt
01-10-2010, 16:35
Dit staat op de site van hdnet http://hdnetfights.com/hdnetmmaschedule.php.Dus wel live te zien.

blackadder
01-10-2010, 16:45
Dit staat op de site van hdnet http://hdnetfights.com/hdnetmmaschedule.php.Dus wel live te zien.
Not Found

The requested URL /hdnetmmaschedule.php.Dus was not found on this server.
Apache/2.2.3 (Red Hat) Server at hdnetfights.com Port 80

Hmmm...intrigerend.

p dordt
01-10-2010, 16:51
Ik weet ook niet hoe het komt dat de link niet werkt,maar als je op de site van hdnetfights kijkt bij het mma schedule gedeelte,staat er dat het live uitgezonden wordt.

blackadder
01-10-2010, 17:03
Ik weet ook niet hoe het komt dat de link niet werkt,maar als je op de site van hdnetfights kijkt bij het mma schedule gedeelte,staat er dat het live uitgezonden wordt.
HDNet Fights (http://hdnetfights.com/hdnetmmaschedule.php)
Je had achter php een '.' en 'Dus' staan.

p dordt
01-10-2010, 17:04
Aha.Gelukkig heb jij de goede link.

blackadder
01-10-2010, 17:06
De link was goed. Je had er alleen wat extras bijstaan waardoor de browser het niet kon vinden.

Naj85
01-10-2010, 17:46
Thanx! dan weet ik het ook nu
emma= mma tv

Trouwens als HDNET het niet uitzend wordt het wel van een zuid-koreaanse zender gestreamd.

Oops, I didn't know
Ik bleef maar op google zoeken naar 'emma mma' :lol:
emma is de naam die we dienen te gebruiken omdat er ooit is afgesproken niet de naam die jij noemt te pas en onpas over het forum te gooien.

Dit om onze eigen kwaliteit te waarborgen....

dirk5
01-10-2010, 17:56
Thanx! dan weet ik het ook nu

Oops, I didn't know
Ik bleef maar op google zoeken naar 'emma mma' :lol:

hehe, ja het is een onbeschreven regel dus logisch dat niet iedereen het weet.