PDA

View Full Version : Ook K1 heeft interesse in bioscoopdeal



Jamila
01-10-2010, 11:08
Nadat U.G een bioscoopdeal heeft gesloten is nu ook K1 zeer enthousiast hierover.
Natuurlijk zullen we nog moeten zien of het gaan aanslaan en de interesse groot genoeg is om grote evenementen 3D in de bioscoop te kunnen zien.

Zelf lijkt het mij te gek om op groot scherm 3 dimensioneel een topshow te kunnen bijwonen!

De vechters zullen hier wel op kicken om samen met mannen zoals robert de niro, al pacino, Vin Diesel, Matt Damon het bioscoopdoek te vullen.
Toppromotie voor de vechters!

Groet Jamila

LJ Silver
01-10-2010, 11:12
Gaan de mensen in de rij voor je dan ook steeds omhoog springen bij slagenwisselingen zodat je de ko mist?

Fyodor
01-10-2010, 11:25
Grappig, is precies wat ik aangegeven had in die vragenlijst bij de vraag wat voor evenementen je nog meer in de bios wil zien: K-1! Is tenminste ook op een fatsoenlijk tijdstip...
Zou leuk zijn als het erdoor komt, maar laten we ons niet te vroeg rijk rekenen. Eerst maar eens zien of K-1 financieel overleeft.

Kemal
01-10-2010, 11:35
ben idd erg benieuwd of dit aanslaat..

ZakKa!
01-10-2010, 15:10
Lijkt mij echt een geweldig idee

Facade
01-10-2010, 16:55
wordt er ook commentaar bij gegeven en zoja door wie?

remco pardoel
03-10-2010, 10:23
Zou geweldig zijn!
Ik zou er een kaartje voor kopen

ZakKa!
03-10-2010, 11:10
Ben overigens niet gecharmeerd van het idee om het in 3D te doen.

Strange Cutbean
03-10-2010, 12:02
Ben overigens niet gecharmeerd van het idee om het in 3D te doen.

Dat kan ook niet, 3D is een special effect en die moeten ze er in monteren. En dat gaat niet als ze het live uitzenden. Het voordeel nu is dat het HD-kwaliteit is. Op zich wil ik er best wel heen maar ik zou het zeker weten als ze zoiets ook in een bioscoop in Arnhem of Ede zouden doen.
Ik twijfel dus nog.

Vandaan
03-10-2010, 12:56
Op zich een mooi initiatief maar ben benieuwd welke bioscoop het aandurft. Denk dat je heel veel vervelend publiek er op af krijgt.

Strange Cutbean
03-10-2010, 13:03
Op zich een mooi initiatief maar ben benieuwd welke bioscoop het aandurft. Denk dat je heel veel vervelend publiek er op af krijgt.

Denk ik niet, die vervelende zitten in de PTA aan de ringtafels.

blackadder
03-10-2010, 13:09
Ben overigens niet gecharmeerd van het idee om het in 3D te doen.
Ik ook niet. Een vriend van mij heeft 3D op zijn TV. Heb het gisteren even voor het eerst gecheckt. Ik kreeg er koppijn van.

LJ Silver
03-10-2010, 14:01
Dat kan ook niet, 3D is een special effect en die moeten ze er in monteren. En dat gaat niet als ze het live uitzenden. Het voordeel nu is dat het HD-kwaliteit is. Op zich wil ik er best wel heen maar ik zou het zeker weten als ze zoiets ook in een bioscoop in Arnhem of Ede zouden doen.
Ik twijfel dus nog.

Nope. 3d is geen special effect. Je ziet dit wanneer er wordt/is gefilmd met een 3d camera (2 lenzen die de zelfde afstand van elkaar hebben als de ogen van de mens). Als ze dus 3d filmen kunnen ze ook 3d uitzenden.

Geloof dat de Motogp van Laguna Seca in de VS live in 3d is uitgezonden.