PDA

View Full Version : Technische problemen!



Justinian
02-10-2010, 13:35
De K-1 live volgen op Mixfight en er met andere fans over discussiëren, altijd leuk. Helaas kan onze server de drukte niet meer aan, zo hebben we gemerkt tijdens de grote evenementen de afgelopen tijd. Een ‘luxe-probleem’ zou je kunnen zeggen, maar wel een probleem dat we op korte termijn gaan oplossen!

Komende week gaan we over op een nieuwe veel zwaardere server. Dit houdt in dat we dit weekend en het begin van volgende week mogelijk nog tegen wat problemen zullen aanlopen – waarvoor bij voorbaat onze excuses – maar dat is binnenkort dus verleden tijd. Softwarematige problemen zullen deze week ook worden aangepakt. Binnenkort volgen een aantal erg leuke ontwikkelingen, maar daarover later meer!!

Justinian
02-10-2010, 13:35
Dit houdt overigens tevens een aardige investering in, maar dat hebben we er graag voor over! Het is de prijs die je betaalt wanneer je groeit zullen we maar zeggen ;)

blackadder
02-10-2010, 13:42
Een duidelijke plaats waar men smilies kan vinden zou leuk zijn.

Jeru
02-10-2010, 13:49
De smilies lijken me nog het minste van de problemen.... volgende K-1 ongestoord hier erover kunnen lullen lijkt me het belangrijkste ;)

Richelieu
02-10-2010, 14:12
Smileys zijn het probleem niet, wel de grote aantallen bezoekers die mee willen lezen en posten.

Naj85
02-10-2010, 14:28
De smilies lijken me nog het minste van de problemen.... volgende K-1 ongestoord hier erover kunnen lullen lijkt me het belangrijkste ;)
Precies, wou net een vreugdekreet plaatsen toen **** door was, bleek de server het opgegeven te hebben
Bij deze dan: yahooooooo! :thup:

-=AL CAPONE=-
02-10-2010, 14:46
Misschien is het slim om de website wat lichter te maken!
Minder grote plaatjes toestaan
Misschien andere frameworks gebruiken?
eigen content streamen via vimeo of youtube
de code een keer opschonen!
Misschien een streamgedeelte alleen voor de leden?

Een nieuwe zware server lost de problemen tijdelijk op maar het is beter deze bij de bron aan te pakken!

PinPoint
02-10-2010, 15:06
Precies, wou net een vreugdekreet plaatsen toen **** door was, bleek de server het opgegeven te hebben
Bij deze dan: yahooooooo! :thup:


Bedankt hoor! Ik dacht nog, ga nou niet naar mixfight want ondanks dat er zo vaak over gesproken is loop je altijd een risico op een spoiler. Omdat MF even niet bereikbaar was en nu wel, wilde ik weten waarom. Een topic als deze aan kliken leek veilig....


Maar nee hoor zelfs hier presteer je het om een spoiler er in te knallen.............damn zeg leert men het dan nooit!

blackadder
02-10-2010, 15:11
Smileys zijn het probleem niet
Welles.

Kemal
02-10-2010, 17:03
Goed nieuws! ben benieuwd

Justinian
02-10-2010, 17:50
Misschien is het slim om de website wat lichter te maken!
Minder grote plaatjes toestaan
Misschien andere frameworks gebruiken?
eigen content streamen via vimeo of youtube
de code een keer opschonen!
Misschien een streamgedeelte alleen voor de leden?

Een nieuwe zware server lost de problemen tijdelijk op maar het is beter deze bij de bron aan te pakken!
Het is een combinatie. De wijze van inrichten van de site (op de achtergrond) zal ook worden aangepakt. Zo wordt de code inderdaad opgeschoond en zullen er nog wat technische aanpassingen volgen waar ik eerlijk gezegd geen verstand van heb ;) Doordat we tevens overgaan naar een zwaardere server zijn we ook ingericht voor toekomstige ontwikkelingen. Wellicht zitten er de komende weken nog wat kinderziektes in, maar in principe is het binnenkort verholpen.

MaartenManaus
02-10-2010, 20:10
goed nieuws ! succes mannen, ben benieuwd wat er komen gaat ;)

Hendy
02-10-2010, 20:13
Dus na volgende week kunnen we weer f5'en;)

Justinian
02-10-2010, 20:37
Dus na volgende week kunnen we weer f5'en;)
Dat is de bedoeling inderdaad ;)

wrestler_nl
02-10-2010, 20:39
Goed Nieuws!
Good Luck!

remco pardoel
03-10-2010, 00:36
Het zal zeker goed komen...
Het is eigenlijk een heel groot luxe probleem als ik het goed mag lezen...
Mooi dat er op geanticipeerd wordt!

Justinian
03-10-2010, 09:59
Bedankt voor jullie begrip mensen!

761217186
03-10-2010, 19:32
Ik wil dit moment ook even aangrijpen voor wat feedback.

De afgelopen tijd heb ik veel problemen met het inladen van de MF pagina.
Ik heb hier zelf de volgende actie op ondernemen, zoals:
- wijziging van webbrouwser (van IE naar firefox)

Dit helpt echter niet! hebben meer mensen hier problemen mee?
De problemen uiten zich het blijven inladen van de site, of het zeer lang inladen 15 tot 20 sec.
O,ja.. met andere pagina's en het internet is niets mis. de internet snelheid is ook prima en de compter is nog niet zo oud..

blackadder
03-10-2010, 19:40
Ik wil dit moment ook even aangrijpen voor wat feedback.

De afgelopen tijd heb ik veel problemen met het inladen van de MF pagina.
Ik heb hier zelf de volgende actie op ondernemen, zoals:
- wijziging van webbrouwser (van IE naar firefox)

Dit helpt echter niet! hebben meer mensen hier problemen mee?
De problemen uiten zich het blijven inladen van de site, of het zeer lang inladen 15 tot 20 sec.
O,ja.. met andere pagina's en het internet is niets mis. de internet snelheid is ook prima en de compter is nog niet zo oud..
Ik had laatst idd ook wat last van het laden van de pagina. Waarna Firefox het ook welletjes vond en mij zei dat het te lang duurde. Maar dat was maar een keer.
Oh. En ik kan als ik een nieuw bericht post geen smilies vinden. Erg irritant.

Hendy
03-10-2010, 20:30
Met een beetje mazzel is dit probleem deze week opgelost;)