PDA

View Full Version : GOKHAN SAKI *Spoiler



Fan1976
02-10-2010, 16:35
Back in the Game, zo zou de titel eigenlijk moeten zijn.

Iedereen maar kritiek over stijl van vechten, hij is zou te kort en te licht. Hij was te dik en niet fit en noem het maar op. En nu...........nu hoor je niks. Want dit is 2010.

Geen blessures en zo fit als het maar kan. En geloof me er is niemand in die klasse die sneller is als Saki.

Start begin van het jaar 2 gala's in Rijswijk en Schiedam. Dat was een opwarmertje en om te zien wat het lichaam allemaal weer kon. Toen werd er April afgereisd naar Japan met de K-1. Ook al met winst afgesloten. Maar men was hier in NL nog niet onder de indruk van de tegenstanders tot nu toe.
Toen kwam de Amsterdam Arena. Tegenstander had al gewonnen voor dat de posters al gedrukt waren. Alleen liep het verhaal anders. Hij zette wederom een verpletterende partij neer. Kritiek was ff weg en verstopt. Tot vandaag niks gehoord en gelezen over hem. Trainde gewoon netjes door en liet de rest praten. Zelfs op de Maandagen wanneer de grote namen niet altijd aanwezig waren, reisde hij op en af naar Breda om te trainen. Kracht trainingen heeft hem zeker ook sterker gemaakt. Toen met zijn allen naar Thailand, ja dat ging wel goed daar. Gewoon hard door trainen. Cor heeft hem zeker op scherp gezet.

En toen vandaag, gewoon echt een kickbox wedstrijd. Die combinaties gingen achter elkaar door en snel. Kamayo wist echt niet wat hem overkwam. Dit had ie toch zeker anders gezien in zijn dromen. Haha nog 51 seconden over in de 1e ronde en het was al weer over. Zeer netjes, heel scherp en ongeschonden uit de strijd. Zie echt wel kansen in de Final 8, waarom ook niet. We zijn nu toch goed op dreef.

16 Oktober staat al weer Passengers Terminal in Amsterdam op het menu. Ga er vanuit dat die met winst wordt afgesloten en dat de trainingen die daar op volgen hem klaar stomen naar 11 December in Japan.

Denk dat we ff de critici's ff niet meer zullen horen, of zoals we dat hier in Rotterdam zeggen "LULLEN"!


WARRRRRRRRRRRR SAKI

marcelt
02-10-2010, 16:38
Saki is een geweldige vechter! Kemayo was een maatje te klein. Hoop dat Saki rematch tegen Kyotaro kan krijgen.

wrestler_nl
02-10-2010, 16:38
Gokhan Saki had mooie combinaties laten zien vandaag , super snel en krachtig . Maar IMO heeft hij weinig kans voor de titel in December , zeg nooit nooit maar ik zie hem de titel niet winnen.

lopez86
02-10-2010, 16:44
Spoiler?

pitbulram
02-10-2010, 17:18
Hij was idd in topvorm,wat een partij zeg!!!

Naj85
02-10-2010, 17:21
Ik heb altijd bewondering gehad voor Saki, die toch een paar koppen kleiner is dan de meeste HW's uit de K1
maar zich toch perfect staande weet te houden. Ik zie hem wel ver komen dit jaar

ps. fan1876 ben je familie van Saki?

Stallion
02-10-2010, 17:23
Ben je gefrustreerd ofzo? Ik heb maar weinig mensen horen zeggen dat Saki een slechte vechter is. Wat ik wel heb gehoord is dat mensen denken dat hij het niet haalt tegen de zwaardere jongens zoals Hari, Schilt, Overeem etc. Mag toch? Want laten we eerlijk zijn, hij is dan wel de snelste van de K1 zwaargewichtdivisie maar hij is ook kleiner dan eerder genoemde vechters, dat kan weer een nadeel zijn. Zo heeft iedere vechter zo zijn voor- en nadelen.

Daarnaast is Kamayo nou niet de tegenstander die het Saki lastig ging maken. Buiten dat vind ik Saki gewoon een topper, hij heeft heel goed gevochten, ik moet alleen nog maar zien hoe het hem afgaat tegen bijvoorbeeld Overeem.

TOON
02-10-2010, 17:27
Ben je gefrustreerd ofzo? Ik heb maar weinig mensen horen zeggen dat Saki een slechte vechter is. Wat ik wel heb gehoord is dat mensen denken dat hij het niet haalt tegen de zwaardere jongens zoals Hari, Schilt, Overeem etc. Mag toch? Want laten we eerlijk zijn, hij is dan wel de snelste van de K1 zwaargewichtdivisie maar hij is ook kleiner dan eerder genoemde vechters, dat kan weer een nadeel zijn. Zo heeft iedere vechter zo zijn voor- en nadelen.

Daarnaast is Kamayo nou niet de tegenstander die het Saki lastig ging maken. Buiten dat vind ik Saki gewoon een topper, hij heeft heel goed gevochten, ik moet alleen nog maar zien hoe het hem afgaat tegen bijvoorbeeld Overeem.

x2
saki is echt gegroeid de afgelopen tijd....een win op kemayo vind ik persoonlijk nog niet meteen genoeg om hem tot titelkandidaat te benoemen....z'n pot tegen manhoef was ook erg goed! maar ik blijf ook bij m''n standpunt dat ie te klein/licht is om uiteindelijk met die titel naar huis te gaan.....zie hem niet winnen van een schilt of overeem....

Brochem
02-10-2010, 18:48
saki is zeker gegroeit de afgelopen tijd.
Een erg complete vechter, razend snel en snoei hard.
Maar, ik denk dat hij toch wel het zelfde probleem heeft als Manhoef.
Te klein om mee te doen met de grote jongens.
No way dat Saki van Overeem of Schilt gaat winnen.

tonebizz
02-10-2010, 18:58
beste partij van de avond in mijn ogen, misschien is saki wat te licht maar wel super snel! ik ben FAN

marcelt
02-10-2010, 19:29
Topvechter, maar idd Schilt, Overeem en Badr zijn een tikkie te groot en sterk.

rollermanskunk
02-10-2010, 19:38
Saki zag er echt afgetraind uit. Supersnel en scherp. Maar zoals hierboven gezegd tegen echt grotere en zwaardere gasten uit de buitencategorie wordt het een ander verhaal.

carar
02-10-2010, 23:12
nou nou, jongens. ook ik was eerst geen fan van saki. maar geloof mij, in tijden heb ik geen zwaargewicht in de k1 ooit gezien met een snelheid als die van saki. kijk even die beelden van de 2e '8 tellen even terug en probeer zijn stoten achter elkaar ff te tellen pfoei!

had wel graag saki - zimmerman gezien in de final 8 ofso.

maar believe me, ik zie BUITEN schilt slome vechtstijl, saki de GROOTSTE kanshebber voor de dit toernooi dit seizoen.

MaartenManaus
03-10-2010, 00:15
Vette partij !!
wel jammer dat het zo snel voorbij was, ik wil meer !!

johnmixfight
03-10-2010, 00:31
maar believe me, ik zie BUITEN schilt slome vechtstijl, saki de GROOTSTE kanshebber voor de dit toernooi dit seizoen.

wat is dat toch met de vechtstijl van Schilt dat mensen het niets vinden?
Ik vond Saki top maar Sem vecht toch echt wel super goed hoor, perfecte technieken die man

Maarrrrr.... kicken partij van Saki !!!

MaartenManaus
03-10-2010, 00:47
wat is dat toch met de vechtstijl van Schilt dat mensen het niets vinden?
Ik vond Saki top maar Sem vecht toch echt wel super goed hoor, perfecte technieken die man

Maarrrrr.... kicken partij van Saki !!!

Heel simpel,.. het ziet er sloom uit.
Deze Saki vlamt echt

johnmixfight
03-10-2010, 00:59
Heel simpel,.. het ziet er sloom uit.
Deze Saki vlamt echt

oh...

:)

Mavi
03-10-2010, 02:58
Saki heeft zeker heel goed gevochten.. super!! lekker combinaties en ik verheug me erop om hem in de final 8 bezig te zien!

Kemal
03-10-2010, 10:37
Saki heeft zeker heel goed gevochten.. super!! lekker combinaties en ik verheug me erop om hem in de final 8 bezig te zien!

x2

remco pardoel
03-10-2010, 10:54
Hoe meer ik de wedstrijden zie.. Des te spijtiger vindt ik het dat er geen klasse -90 kilo is
Spong (op een meer natuurlijk gewicht)
Saki
Manhoef
(Hari)
Kyataro

Maar Saki was de man van de avond gisteren

payap
03-10-2010, 11:03
Hoe meer ik de wedstrijden zie.. Des te spijtiger vindt ik het dat er geen klasse -90 kilo is
Spong (op een meer natuurlijk gewicht)
Saki
Manhoef
(Hari)
Kyataro

Maar Saki was de man van de avond gisteren


X2 dat zou een geweldige klasse zijn. Zou zelf meer aan -95 denken evt.

En je vergeet Ashwin Balrak nog. Denk aan zijn partij tegen Gerges en hij versloeg onlangs ook Ghita die nu Zimmerman ko sloeg. En dan heb je nog een Nathan Corbett. Denk dat het gelijk de aantrekkelijkste klasse kan worden.

Jeru
03-10-2010, 11:06
-95 zou inderdaad een perfecte klasse zijn voor deze gasten.

El Bambino
03-10-2010, 12:13
Een goede wedstrijd van Saki, maar nietszeggend.
Tegen een Schill maakt ie geen kans, tegen de rest wellicht.

Vandaan
03-10-2010, 13:53
Ik vind het ook zo jammer dat er geen -95 kilo is. Persoonlijk vind ik dat de leukste klasse om naar te kijken. Die jongens zijn nog atletisch en snel en ze hebben power waardoor er elk moment een knockout kan vallen. Saki is echt de enige zwaargewicht die er een combinatie uit gooit. Zelfs Spong gooit er geen mooie combo's meer uit op dit gewicht. Zoals Carbin ook zegt.. over het algemeen zijn K1 partijen tegenwoordig gewoon slechte bokspartijen, het is geen eens meer kickboxen. Erger me ook mateloos aan dat je geen eens meer 1 knie mag geven met 2 handen om de nek.

Fan1976
03-10-2010, 23:12
Die -95 kilo gaat zeker niet gebeuren. Dan valt die zwaar gewicht klassen echt in een diep gat. Niemand die alleen op die slome akties zit te wachten waar bijna alleen maar de handen worden gebruikt, misschien op 2 of 3 na die een high kick er uit gooien. Die jongens die door de jaren heen ook zwaarder zijn geworden om mee te kunnen doen komen dan ook in de problemen. Als Balrak, Spong, Saki nu weer lichter moeten worden, worden ze er niet gelukkiger op. Saki weegt nu steeds tussen 100 en 105 max. Haal daar maar weer min 5 tot 10 kilo af. Nee wordt lastig.

En wat hiervoor wordt gezegt, met die handen in de nek......probeer maar eens je handen bij Schilt in de nek te leggen, wordt een beetje moeilijk. Je zag in die partij van Overeem dat ie dat bijna wilde doen en zich toen net inhield. Maar hij deed die knietjes 2 keer ook zonder die handen hoor.

Wat ik me afvroeg was, is die spinning backfist nog steed verboden?

Fan1976
04-10-2010, 15:35
De loting bekend, tering wat een partij gaat dat worden. Nou Saki je mag wel een klein beetje wraak nemen voor Errol.

WARRRRRRR SAKI

Kameleon
04-10-2010, 15:41
Saki gaat het niet redden tegen het geweld van Ghita. Die man vecht zo gesloten en trapt zo vreselijk hard. Voor Saki een slechte loting...

rafi
04-10-2010, 16:04
ik voorspel dat saki ook zwaar ko gaat in de 2e ronde.

dirk5
04-10-2010, 16:27
Saki gaat het niet redden tegen het geweld van Ghita. Die man vecht zo gesloten en trapt zo vreselijk hard. Voor Saki een slechte loting...

de lowkicks van Saki zijn zeker net zo hard en 2x zo snel. Ik moet het zien dus...

Great Gambler
04-10-2010, 17:58
Het is niet moeilijk om van een ongetrainde Errol Zimmerman te winnen. Ik hoop dat dit een grote les is voor Zimmerman. Daarnaast is Saki completer dan Ghita, de snelheid en de kracht van Saki gaat Ghita niet kunnen trekken.

rafi
04-10-2010, 18:47
het is niet moeilijk om van een fredy kamayo te winnen. maar met de snelheid en kracht van ghita gaat saki het ook niet tegen redden.

Bartju
04-10-2010, 19:07
even nog een keer genieten!!


http://www.youtube.com/watch?v=R8m4-1sfFRk

rafi
04-10-2010, 19:12
de reaktie van saki is wel een beetje overdreven. net of hij van een overeem had gewonnen.

Fan1976
04-10-2010, 20:25
Rafi we hebben je negatieve boodschap wel na 4 x begrepen, je had het ook in 1 boodschap kunnen zetten. Maar alsje zo zeker van je zaak bent kunnen we wel een ondelinge weddenschap afsluiten voor deze pot :), dat lijkt me nou een mooie deal. Dus check ff je spaarvarken alvast wat je kan missen. haha lol

maar maak je niet druk......het komt goed

TOON
04-10-2010, 21:49
de reaktie van saki is wel een beetje overdreven. net of hij van een overeem had gewonnen.

hij wint na wekenlange (maandenlange??) zware training op een dikke vette KO bij de final eliminations voor een plekkie bij de laatste acht.....laat die gast effe lekker uit z'n dak gaan......dat je daar nog iets negatiefs van moet maken is wel een beetje jammer hoor....

andyhugfan
04-10-2010, 22:18
LOL Kharitonov verliest van Ghita, Errol dacht effe wraak te nemen en beland ook op de canvas en nu neemt Saki wraak voor Kharitonov en Errol. Heheeheh kijken hoe dat afloopt.

joost
04-10-2010, 23:10
de reaktie van saki is wel een beetje overdreven. net of hij van een overeem had gewonnen.

Zeikerd!!!

Vinand
05-10-2010, 00:18
Ik zie die nieuwe nickname van ghita nu al komen. :)

Daniel "The Golden Glory hunter" Ghita

Maar ik weet het niet tussen ghita en saki, gaat zowiezo een knalpartij worden. Ik nijg toch iets meer naar de snelheid van Saki maar aan de andere kant als Ghita hard blijft trappen en zijn lengtevoordeel gebruikt met jabs aka schilt stijl dan gaat saki het moeilijk krijgen...

Marchant
05-10-2010, 00:37
Was van beide vechters onder de indruk zowel van Ghita als Saki.
Lijkt mij een knal partij en zal loggen aan de vorm van de dag tussen deze 2!!

Durfal
05-10-2010, 11:10
Saki= een juweel om naar te kijken in deze vorm maar net als Manhoef te kort en te licht in deze klasse tegenwoordig.
Met 1.78 is Mark hunt de kortste geloof ik onder de WGP winnaars en Andy Hug met 1.80 de lichtste denk ik.
Maar tegen een wolkenkrabber als Schilt zouden deze voormalige kampioenen het ook niet gered hebben,in hun glorie tijd.
Overigens betreur ik nog steeds de te vroege dood van Andy Hug wat een spektakel was het altijd met die man in de ring!!!.
Die kortere lichtere vechters zijn idd een genot om naar te kijken vergeleken met die lompe zwaargewichten ( niet beledigend bedoeld).


Osu

tnk2k
05-10-2010, 12:20
saki is een van mijn favorieten, super

Remco
05-10-2010, 15:19
Ik heb ook genoten van de stijl van Saki. Met name zijn stoten vielen in positieve zin op, terwijl het van huis uit toch echt een trapper is. Over die trappen maak ik me trouwens wel zorgen. Hij leidt ze in feite nooit in. Daardoor trapt ie vaak mis wat hem uit balans brengt en niet echt lekker voor je knie is, of hij trapt op een blok. Tegen een Schilt, Overeem of Ghita moet je dat niet te vaak doen denk ik.

Hopelijk komt hij ver, ik root graag voor de kleinere mannen!