PDA

View Full Version : Bas Rutten's Top 10 Heavyweights



Devilprince
03-10-2010, 19:12
On the latest episode of Inside MMA Bas Rutten presented his own ranking of the top ten heavyweights:

1. Alistair Overeem
2. Fedor Emelianenko
3. Brock Lesnar
4. Junior dos Santos
5. Fabricio Werdum
6. Cain Velasquez
7. Shane Carwin
8. Frank Mir
9. Antonio Rodrigo Nogueira
10. Antonio Silva


Bas Rutten's Top 10 Heavyweights - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/10/3/1727400/bas-ruttens-top-10-heavyweights)

Alistair hoort zeker in de top 10. Maar hoezo verdient hij op de 1ste plek te staan volgens Bas?

Hendy
03-10-2010, 20:23
Kan me hier wel in vinden!

Naj85
03-10-2010, 20:28
Me2
alleen dan nr 1 en 2 wisselen, Fedor op 1 Alistair op 2
Kan me hier wel in vinden!

Vinand
03-10-2010, 21:29
Bas Rutten +100 zoals gewoonlijk, alleen zou ik lesnar wat lager in de lijst hebben, mir eruit en barnett erin.

Pahlavan
03-10-2010, 22:07
ben het er voor een groot deel mee eens alleen heb ik alistair niet op nummer 1 staan... begrijp me niet verkeerd, alistair heeft veel kans om de nummer 1 HW te worden en het zou me niet verbazen als dat zou gebeuren... alleen moet hij dat eerst maar eens bewijzen... met rogers verslaan kom je naar mijn mening niet op nummer 1 te staan

Jurriaan
03-10-2010, 22:25
waar kan je afl van inside mma terugzien kan ze nergens vinden

lopez86
03-10-2010, 22:33
Bas Rutten +100 zoals gewoonlijk, alleen zou ik lesnar wat lager in de lijst hebben, mir eruit en barnett erin.

Waarom?
Ik vind Antonio Silva eruit en Barnett op die plek eerder terecht, Barnett heeft sinds PRIDE geen serieuze competitie meer gehad, en dat was 4 jaar geleden.
Mir draait al sinds jaar en dag op UFC niveau mee.

Devilprince
03-10-2010, 22:41
http://www.youtube.com/watch?v=-fniXzVsnng&feature=player_embedded#!

Mister T.
04-10-2010, 00:02
ben het er voor een groot deel mee eens alleen heb ik alistair niet op nummer 1 staan... begrijp me niet verkeerd, alistair heeft veel kans om de nummer 1 HW te worden en het zou me niet verbazen als dat zou gebeuren... alleen moet hij dat eerst maar eens bewijzen... met rogers verslaan kom je naar mijn mening niet op nummer 1 te staan

X2, Alistair heeft potentie, maar moet zich nog wel bewijzen.
Fredor heeft dat al gedaan en ik zou nummer 1 en 2 dan ook omdraaien.


Mvg. T.

remco pardoel
04-10-2010, 00:03
1. Fedor ( 1 verlies partij in 9 jaar maakt m nog steeds GOAT)
2. Junior Dos Santos (meest onderschatte zwaargewicht)
3. Fabricio Werdum (nog steeds winnaar op MMA van Fedor EN Overeem)
4. Overeem (waarschijnlijk volgend jaar rond deze tijd op een eerste plaats)
5. Brock Lesnar (wegrennen ??)
6. Cain Velasquez
7. Shane Carwin
8. Frank Mir
9. Antonio Rodrigo Nogueira
10. Antonio Silva

marcelt
04-10-2010, 00:12
Ik zou in ieder geval idd. Fedor op 1 hebben. En Alistair zou best wel eens no.1 kunnen zijn, maar heeft in MMA nauwelijks tegen echte topdogs gestaan de laatste jaren. Zijn winst op Rogers was indrukwekkend en zijn K-1 prestaties helemaal . Verder waren de laatste grote namen in 2008 tegen Hunt en Cro Cop. Tegen Cro Cop maakte hij toen ook veel indruk op me.

Moet maar een toernooi komen met Fedor-Werdum-Overem-Dos Santos-Lesnaren Velasquez ( Droom maar verder Marcel )

remco pardoel
04-10-2010, 00:28
Marcel.... Je hebt een mooie droom
Ik hoop dat hij uit mag komen!!!

Devilprince
04-10-2010, 17:07
1. Fedor ( 1 verlies partij in 9 jaar maakt m nog steeds GOAT)
2. Junior Dos Santos (meest onderschatte zwaargewicht)
3. Fabricio Werdum (nog steeds winnaar op MMA van Fedor EN Overeem)
4. Overeem (waarschijnlijk volgend jaar rond deze tijd op een eerste plaats)
5. Brock Lesnar (wegrennen ??)
6. Cain Velasquez
7. Shane Carwin
8. Frank Mir
9. Antonio Rodrigo Nogueira
10. Antonio Silva

waar slaat dat wegrennen op bij Brock Lesnar volgens mij deed Alistair dat ook;

http://www.youtube.com/watch?v=uZa6Fdfu8oY

wrestler_nl
04-10-2010, 17:21
waar slaat dat wegrennen op bij Brock Lesnar volgens mij deed Alistair dat ook;

http://www.youtube.com/watch?v=uZa6Fdfu8oY

x2!


anyway mijn top 10 ziet er een beetje zo uit: :P
1.Fedor
2.Brock Lesnar
3.JDS
4.Carwin
5.Velasquez
6.Frank Mir
7.Werdum
8.Overeem
9.Antonio Silva
10.Big Nog

XanaduNL
04-10-2010, 17:22
Dat noem ik niet wegrennen, maar ok.

Devilprince
04-10-2010, 17:35
Dat noem ik niet wegrennen, maar ok.

Kijk is vanaf 4:23 hij sprint zowat

El Bambino
04-10-2010, 23:03
hahaha Die Baas is een echte Nationalist.
ALI moet komende 5 jaar bewijzen dat ie de beste is, niet na een 2 taal top gevechten.
FEDOR is numero UNO!

wrestler_nl
05-10-2010, 00:41
Dat noem ik niet wegrennen, maar ok.

hahahahahahaahahahaahahahahaha dat noem je geen wegrennen hahahahahahahaahahahahahaahahahahahahahaahwuahahah ahahaaha?!?

remco pardoel
05-10-2010, 01:55
@Devilprince... Ik kan je alleen maar gelijk geven over Overeem. Maar voor mij had dat andere sportieve redenen waarom hij bij niet op 1 staat.
Lesnar behoort niet bij de beste 3.. In zijn laatste pot was hij aan het wegrennen voor zijn tegenstander en dat past niet bij de gevaarlijkste atleet van de wereld (volgens D(i)ana White. Ik denk dat JDS hem de eerste ronde NIET had laten overleven.

We zijn het in ieder geval eens dat Bas zijn top 10 niet echt een fan of kenners top 10 is

Wij weten allemaal dat Bas een hele grote fan is van Overeem (ook ik mag hem graag zien knokken) en dat hij Fedor niet zo graag mag. Daar zal ook een deel van zijn top 10 op berusten denk ik.

LeeMurray
05-10-2010, 14:26
Ik heb die Inside MMA eergisteren gezien en vond dat Bas z'n keuze goed beargumenteerde. Alleen vraag ik me af of je een vechter op basis van potentie/ talent op # 1 kan zetten. Alistair is zeker allround en sterk, maar als we het bij de feiten houden zijn Buentello (alweer een paar jaar geleden) en Rodgers zijn grootste overwinningen. Ik denk dat Ali wat grote namen moet verslaan voordat hij aanspraak op die # 1 plek kan maken. Ik heb respect voor z'n prestaties in K1, maar K1 en MMA is niet echt vergelijkbaar IMO.

JeIIe
06-10-2010, 01:56
Sherdogs top 10:


1. Brock Lesnar (5-1)
Big-time heavyweight bouts seldom deliver, but Lesnar’s July 3 title defense against Shane Carwin did just that. In addition to pulling significant PPV numbers, Lesnar’s rousing second-round submission comeback showed he is not just a hulking frontrunner. The win set up what will likely be Lesnar’s biggest test to date when he defends against Cain Velasquez at UFC 121 on Oct. 23.

2. Fabricio Werdum (14-4-1)
On Aug. 18, Fabricio Werdum underwent surgery and had 27 loose bone fragments removed from his left elbow. Already in physiotherapy to rehab, the author of 2010’s most significant upset now targets a return to action in the first quarter of 2011.

3. Fedor Emelianenko (31-2, 1 NC)
The chicanery of another Fedor Emelianenko pre-fight has begun. Emelianenko’s promoters at M-1 have openly announced their interest in fighting Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem, on the condition that Overeem submits to Olympic-style drug testing. Naturally, little headway has been made surrounding Emelianenko’s next bout.

4. Cain Velasquez (8-0)
The July 3 matchup between Brock Lesnar and Shane Carwin was especially interesting for Velasquez, who was already tabbed to face the winner. Now, Velasquez will tackle the tallest task of his young career when he challenges Lesnar for the heavyweight throne at UFC 121 in October.

5. Junior dos Santos (12-1)
For the first time in his UFC tenure, dos Santos could not stop his foe. Nonetheless, at UFC 117 in Oakland, Calif., “Cigano” put a 15-minute beating on tough heavyweight Roy Nelson to take a unanimous decision and entrench himself as the man to challenge the winner of October’s clash between Brock Lesnar and Cain Velasquez.

6. Shane Carwin (12-1)
One would have expected his July 3 loss to Brock Lesnar to be Carwin’s toughest pill to swallow. Instead, the Coloradan’s name has cropped up in a federal case for reportedly having received steroids. Though it will be his biggest fight in the near future, Carwin has yet to offer comment on the matter.

7. Frank Mir (14-5)
At UFC 119, Mir and Mirko "Cro Cop" Filipovic underwhelmed the Indianapolis crowd for 14 minutes with a dreadful exhibition of aimless clinching. Finally, with just 58 ticks to go in the fight, Mir landed a colossal knee that crushed the Croat, notching one of the least impressive highlight-reel KOs in recent memory.

8. Alistair Overeem (33-11, 1 NC)
The Strikeforce heavyweight champion’s efforts continue to come in kickboxing rather than MMA. “The Demolition Man” earned an easy first-round KO over Aussie Ben Edwards on Oct. 2 in Seoul, South Korea, to advance to December’s K-1 World Grand Prix finale in Yokohama, Japan. As for an MMA return, it remains anyone’s guess for now.

9. Antonio Rodrigo Nogueira (32-6-1, 1 NC)
Back in December 2008, Nogueira was shockingly wiped out by Frank Mir in lopsided fashion. He was scheduled for a chance at redemption against Mir at UFC 119 on Sept. 25, until a hip injury struck, forcing “Minotauro” from the fight and onto the surgeon’s table.

10. Antonio Silva (14-2)
Silva wanted a shot at Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem. It seemed he was going to get at least an Overeem, as a bout with elder sibling Valentijn Overeem was rumored for Strikeforce’s Dec. 4 card in St. Louis. However, Strikeforce boss Scott Coker said the bout was merely that at this point -- a rumor.

Other contenders: Andrei Arlovski, Josh Barnett, Roy Nelson, Brett Rogers, Ben Rothwell.

Devilprince
12-10-2010, 18:07
Alistair's laatste gewonnen gevechten:
Brett Rogers
Kazuyuki Fujita
James Thompson
Tony Sylvester
Gary Goodridge

Hoe kan Bas hem dan op nummer 1 zetten?

anoniem gg
12-10-2010, 18:30
Alistair's laatste gewonnen gevechten:
Brett Rogers
Kazuyuki Fujita
James Thompson
Tony Sylvester
Gary Goodridge

Hoe kan Bas hem dan op nummer 1 zetten?

Omdat veel mensen met de naam Bas een vooruitziend blik hebben, ik heb ook diezelfde galzen bol als Bas USA

Love & Peace

Petrosyan188
12-10-2010, 18:45
dan moet die erbij zetten toekomistige ranking... en niet van nu. overigens heb ik overeem ook heel hoog staan in 'mijn eigen' ranking maar op basis van die namen die hij versloeg zou die daar ook niet thuis horen maar oordeel ook op gevoel en hoe hij het deed tegen die 5 man, ik bedoel shane carwin is bv. een betere vechter als brett rogers... maar als je zoals overeem rogers zo hard afmaakt binnen 2minuten of je vecht tegen carwin en wint pas na 15min. vind ik de prestatie van overeem beter, ik wil ermee zeggen je moet ook behalve die namen ook kijken hoe die won van die namen..als je 8 en een halve minuut over al die 5namen die hij versloeg nou dan behoor je echt tot de beste ondanks het geen echte toppers zijn, maar zie het op dit moment alleen lesnar en misschien JDS richting die tijd komen

The_Rock
12-10-2010, 18:53
Alistar is een beest maar hij is niet #1. Dat is Fabricio ..want hij versloeg de beste MMA vechter in Fedor.

Fabricio Werdum (op papier dan)
Fedor Emelianenko
Alistar Overeem
Brock lesnar
Cain Valasquez/Junior Dos Santos

In mijn hart en hersens:

Fedor
Alistar
Brock
Cain
JDS

..Als Brock Cain verslaat mag hij naar #2 van mij.

Collina
12-10-2010, 19:02
Statistisch gezien is Fedor Emelianenko de absolute nummer 1 vechter van de wereld.

Zoals Ernesto Hoost en Peter Aerts in mijn beleving "Dé Helden van het K-1" zijn. (Alhoewel ik nu echt van mening ben dat Peter Aerts hierna echt moet stoppen). Maar goed,

Om terug te komen op de top 10 MMA vechters, dat is heel moeilijk te bepalen. Op basis waarvan maak je deze conclussie? Werdum verslaat Fedor, maakt dit Fabricio nummer 1, The MMA fighter of the World? Uiteraard kijk je naar zijn staat van dienst, maar ik denkt dat het een gevoel is wat je bij een vechter hebt.

Alistair Overeem zal iedereen van de top 10 lijst kunnen verslaan, daar ben ik heilig van overtuigd. Ik hoop van harte het gevecht ooit te zien Fedor vs. Alistair en uiteraard hoop ik dat Alistair wint. Maar eerlijk is eerlijk, voor mij blijft Fedor de absolute nummer 1 MMA vechter van de wereld.

Ik denk als een vechter aan het einde van zijn latijn is en afsluit met een goede staat van dienst, d.w.z. : "tegen de aller beste hebben gestaan", dat men mag spreken over De beste vechter!

Ik ben igg blij dat we minimaal nog 5jr kunnen genieten van Alistair en hoop dat hij net zo kan afsluiten als Fedor! Dat maakt voor mij "De beste vechter"!


Collina!

Hendy
12-10-2010, 20:24
Goed dat je terug bent Collina;)

Marchant
12-10-2010, 20:33
[QUOTE=The_Rock;961908]Alistar is een beest maar hij is niet #1. Dat is Fabricio ..want hij versloeg de beste MMA vechter in Fedor.
QUOTE]


Maar Fabricio verloor weer van Junior dos santos, zo kan je natuurlijk bezig blijven.
De titelhouder is in mijn ogen de nr 1dan kan je nog discusieren over welke bond het sterkst is (UFC - STRIKEFORCE )en zo dan bijv de nummer 2 van de sterkste bond boven de Champ van de andere kunnen zetten.
Maar om 2 contenders in een ranking boven de Champ te zetten vind ik een betje bullshit.
Als Fedor of Fabricio hoger in de ranking willen komen dan Alistair moeten zij hem zijn titel maar afpakken.
imo is Alistair daarom 1
Maar eerlijk gezegt vindt ik de eerste 4 erg dicht bij elkaar liggen.

Alistair Overeem - Fedor Emelianenko - Brock Lesnar - Junior dos Santos

Devilprince
12-10-2010, 22:26
[QUOTE=The_Rock;961908]Alistar is een beest maar hij is niet #1. Dat is Fabricio ..want hij versloeg de beste MMA vechter in Fedor.
QUOTE]


Maar Fabricio verloor weer van Junior dos santos, zo kan je natuurlijk bezig blijven.
De titelhouder is in mijn ogen de nr 1dan kan je nog discusieren over welke bond het sterkst is (UFC - STRIKEFORCE )en zo dan bijv de nummer 2 van de sterkste bond boven de Champ van de andere kunnen zetten.
Maar om 2 contenders in een ranking boven de Champ te zetten vind ik een betje bullshit.
Als Fedor of Fabricio hoger in de ranking willen komen dan Alistair moeten zij hem zijn titel maar afpakken.
imo is Alistair daarom 1
Maar eerlijk gezegt vindt ik de eerste 4 erg dicht bij elkaar liggen.

Alistair Overeem - Fedor Emelianenko - Brock Lesnar - Junior dos Santos

waarom is brock dan geen nummer 1 volgens jou?

Marchant
12-10-2010, 22:56
[QUOTE=Marchant;961967]

waarom is brock dan geen nummer 1 volgens jou?

Zoals ik al zei zal ik er geen veel geld op durfen zetten als Brock tegen Alistair zou staan
Maar ik denk toch dat Alistair een completere vechter is dan Brock daarom is hij mijn nummer 1

Collina
12-10-2010, 23:57
Goed dat je terug bent Collina;)

Héé, thank you!

Ik zal Mixfight weer vaker volgen, tijdje eruit geweest idd.

Gr. Collina.

slashd
13-10-2010, 08:56
Omdat veel mensen met de naam Bas een vooruitziend blik hebben, ik heb ook diezelfde galzen bol als Bas USA

Volgens mij ben je ietsiepietsie bevooroordeeld :D