PDA

View Full Version : * Uitslagen Maassilo 3 Team Slamm



carar
04-10-2010, 02:58
Hierbij enkele uitslagen van de A partijen

Afmeldingen; nathan van't hof, abid boudhan, benji zimmerman, victor kuku


Utley Meriana VOS GYM AMSTERDAM vs J.rozenstruik Team slamm Wtko 2e ronde
Mike De snoo (1e A partij) vs .... ITALIE WKO
Jesus Di pendekar vs mo Team furious. Wtko 2e ronde
Ismael londt Team slamm vs Tommy v wijngaarden bulls gym. Scheidsrechter stopt de wedstrijd 3e ronde. winst ismael.

Onlangs de gebroken scheen/been van een vechter die stabiel uit de ring vervoerd moest worden en de gala even 45 min werd stil gezet was het top fitjes verzorgd en was alles op tijd van start gegaan.

carar
04-10-2010, 04:49
Iemand enig idee hoe de opkomst nummer van Ismael londt heet?
House nummer met een saxephone deuntje.

FightstarTV
04-10-2010, 05:08
Net terug van Rotterdam was een mooi gala op een sfeervolle locatie, deze week behind the sences online en met de gevechten is het even wachten op de beelden van 2 camera's

KickboxTV.nl: KickboxTV is de nieuwe internetzender voor iedereen die helemaal idolaat is van kickboxing en alles wat met deze sport te maken heeft. Home (http://www.kickboxtv.nl)

The Wes
04-10-2010, 09:20
De partij tussen Ismael en Tommy is niet gestopt door de scheids. Deze is over de volle 3 rondes gevochten.

stefan
04-10-2010, 11:00
Het was een goed verzorgt event met en goede matchmaking, en waar de meeste nog een voorbeeld aan kunnen nemen genoeg water en ijs in de kleedkamers!!
Props to team Ferious and Slamm!!

sebastiaan
04-10-2010, 11:15
Het was een goed verzorgt event met en goede matchmaking, en waar de meeste nog een voorbeeld aan kunnen nemen genoeg water en ijs in de kleedkamers!!
Props to team Ferious and Slamm!!

Was Chans tegenstander uiteindelijk nog op gewicht?
Hoorde dat ie te zwaar was.
Grapjas van een Arnout vroeg nog of ik ff snel kon invallen :P
Ben niet zo'n stoere vrees ik, ik train liever voor mn mma partij ;)

Anderson
04-10-2010, 12:10
Mo team Furious ? Vocht abid niet dan tegen Jesus. Waarom vocht Darryl Sichtman niet tegen Mike de Snoo

jay-elijah
04-10-2010, 12:19
Tommy vs Ismael is over 3 volle rondes uitgevochten. ff aanpassen

Jackskiezo
04-10-2010, 12:24
Hoorde veel mensen klagen, dat ze de hele avond moesten staan..

ijsblok
04-10-2010, 14:54
is dat niet op meer gala's?

mario the count
04-10-2010, 15:48
De partij tussen Ismael en Tommy is niet gestopt door de scheids. Deze is over de volle 3 rondes gevochten.
so gelukkig man wes, schrok me kapot.Dacht dat tommy zn scheenbeen had gebroken man.
Hij ging de partij?

mario the count
04-10-2010, 15:49
Tommy vs Ismael is over 3 volle rondes uitgevochten. ff aanpassen
Gefeliciteerd met de winst jay.

The Wes
04-10-2010, 17:36
Hey Mario, De partij was eigenlijk helemaal voor Ismael. Alle 3 de rondes waren voor Ismael. Was wel een inval partij voor Tom, dus niet helemaal lekker voor kunnen bereiden. Maar verliezen van een kanon als Ismael is geen schande.

mario the count
04-10-2010, 18:24
Hey Mario, De partij was eigenlijk helemaal voor Ismael. Alle 3 de rondes waren voor Ismael. Was wel een inval partij voor Tom, dus niet helemaal lekker voor kunnen bereiden. Maar verliezen van een kanon als Ismael is geen schande.
van ismael verliezen is idd geen schande, dat is een topper in wording. Het mooie aan tommy is dat hij nergens voor terug deinst, als je nu vraagt of hij morgen bij wijze van tegen schilt wilt vechten doet hij het, dat is tommy. Volgende keer beter maat.

Richelieu
04-10-2010, 18:33
van ismael verliezen is idd geen schande, dat is een topper in wording. Het mooie aan tommy is dat hij nergens voor terug deinst, als je nu vraagt of hij morgen bij wijze van tegen schilt wilt vechten doet hij het, dat is tommy. Volgende keer beter maat.

Ben benieuwd naar de beelden.

mario the count
04-10-2010, 18:38
Ben benieuwd naar de beelden.
+1

remco pardoel
04-10-2010, 19:08
Maassilo is staanplaatsen
Dat weet je van te voren

The Wes
04-10-2010, 19:42
Ik wist het ook niet dat daar alleen staanplaatsen waren. Een voordeel ik sta altijd het liefst op een gala haha

FightstarTV
04-10-2010, 23:36
Ben benieuwd naar de beelden.

Hey Harmen hoe is ie daar in verwegistan....?

Nu ff ontopic morgennamiddag uur of 17.00uur behind the sences en fragmenten van gevechten en opkomst Ismael online op KickboxTV.nl: KickboxTV is de nieuwe internetzender voor iedereen die helemaal idolaat is van kickboxing en alles wat met deze sport te maken heeft. Home (http://www.kickboxtv.nl)

jay-elijah
04-10-2010, 23:42
Weten jullie of er nog een fotoverslag online komt ?

FightstarTV
05-10-2010, 00:08
Weten jullie of er nog een fotoverslag online komt ?

Payap heeft de hele avond staan schieten aan de ring en zullen zoals gewoonlijk wel snel online staan hier, en de bewegende beelden natuurlijk op http://www.kickboxtv.nl......waar anders :-)

payap
05-10-2010, 00:28
Weten jullie of er nog een fotoverslag online komt ?

Hoop morgenvroeg het verslag af te hebben en online te zetten. Moet wat sleutelen aan de foto's ivm het zwakke licht. En er is ook veel belangstelling van kranten uit het buitenland waar ik foto's naar het sturen ben en ook een verslag.