PDA

View Full Version : K-1 WGP final: uitslag loting.



slee
04-10-2010, 07:43
De loting voor de final 8 is net geweest. Met de volgende resultaat:

1. Mighty Mo vs Peter Aerts
2. Semmy Schilt vs Kyotoro
3. Gokhan Saki vs Daniel Ghita
4. Alistair Overeem vs Tyrone Spong

Mister T.
04-10-2010, 07:54
Niet slecht, ben zeer benieuwd naar Gokhan Saki vs Daniel Ghita.
Verder denk ik dat de Nederlanders wel redelijke kans hebben....

Jeru
04-10-2010, 08:02
Geen slechte loting idd. Is het daarna 1 vs 2 en 3 vs 4?

PD_EC
04-10-2010, 08:03
mooie loting voor peter . ik had gehoopt op overeem vs schilt

Peter0711
04-10-2010, 08:36
Zal waarschijnlijk nu wel de finale worden,Overeem vs Schilt!

Chane
04-10-2010, 08:42
Thanx :)
Spannendst zal worden Saki - Ghita.
Krijgen we weer een Schilt - Aerts. Hopelijk maakt Aerts er weer zo'n mooie pot van.

Kemal
04-10-2010, 09:01
thanks

steftheboxer
04-10-2010, 09:21
dit is een mooie loting voor de Nederlandse vechters...

mijn voorspelling:
Aerts
Schilt
Saki
Overeem

bryan
04-10-2010, 09:24
overeem - spong = david vs goliath.... tering daar zit wat tussen volgens mij... soort van brock vs gsp

Justinian
04-10-2010, 09:35
1. Mighty Mo vs Peter Aerts
Peter Aerts zal deze wel winnen lijkt me.

2. Semmy Schilt vs Kyotoro
Arme Kyotoro. Hij kan rennen wat hij wil, maar aan die lange ledematen van Schilt is geen ontkomen aan ;)

3. Gokhan Saki vs Daniel Ghita
Interessante partij. Beide vechters hebben indruk gemaakt. Toch geef ik deze aan Saki.

4. Alistair Overeem vs Tyrone Spong
De heren hebben vroeger met elkaar getraind en ongetwijfeld de nodige momenten samen hebben gespard. Sindsdien is er veel veranderd; zowel Alistair als Tyrone is veel aangekomen. Het lijkt me dat Alistair in deze vorm de partij wint.

micha
04-10-2010, 10:00
intersante line up

goro
04-10-2010, 10:33
Ali Vs Spong... Wat een gekkewerk!

MrLoverrr
04-10-2010, 10:46
Semmy schilt heeft dit in de Pocket! 5de titel is zo goed als binnen! Hopelijk kan Alistair er iets aan doen of heeel misschien gokhan saki!

Tony
04-10-2010, 11:01
Ben benieuwd naar kyatoro-schilt...

Lijkt me dat schilt zal winnen, maar die kyatoro heeft een sterke counter... zou nog wel eens de verrassing van de dag kunnen worden.

Spong-Overeem: denk dat spong door de ring zal stuiteren na die zware stoten van overeem.

Aerts-Mo: aerts For fuck sake!

Sjaak
04-10-2010, 11:31
1. Mighty Mo vs Peter Aerts
2. Semmy Schilt vs Kyotoro
3. Gokhan Saki vs Daniel Ghita
4. Alistair Overeem vs Tyrone Spong

Halve finale :

Alistair Overeem vs Semmy Schilt
Peter Aerts vs Gokhan Saki

Semmy Schilt vs Gohan Saki

5e titel voor Semmy !!

simtekf1
04-10-2010, 11:42
Weet iemand al wie wie heeft gekozen?

Fasada
04-10-2010, 11:47
Saki had bal 1 en ging op de plek staan van de rechterkant. Ghita trok bal 2 en ging meteen naast Saki staan. Bal 3 was voor Aerts die de eerste wedstrijd wil gaan vechten (dus linkerkant). Bal 4 ging voor Mighty Mo en die koos Peter Aerts in het eerste gevecht. Bal 5 was voor Sem Schilt en die koos partij 2. Tyrone Spong had bal 6 en koos de laatste partij en heeft dus samen met Sem nog geen tegenstander. Bal 7 was voor Alistair, hij kon dus kiezen tussen Schilt of Spong. Hij liep naar Sem toe maar besloot toch bij Spong te staan. Bal 8 was voor Kyotoro en die was verplicht om naast Schilt te staan.

Official Drawing for K-1 World GP 2010 FINAL, Official Drawing for K-1 World GP 2010 FINAL K1_Kuma on USTREAM. Mixed Martial Arts (http://www.ustream.tv/recorded/9991941)

Chane
04-10-2010, 11:48
Halve finale :

Alistair Overeem vs Semmy Schilt
Peter Aerts vs Gokhan Saki

Semmy Schilt vs Gohan Saki

5e titel voor Semmy !!
Je weet nog niet of de partijen zo geregeld zijn. Of is het toernooi-schema wel al bekend?
Hopelijk komen Ali en Schilt elkaar pas in de finale tegen.

ZakKa!
04-10-2010, 12:03
Medelijden met Kyotaro : (

En ben bang dat Spong het niet gaat redden.

bananenplukster
04-10-2010, 12:17
stel je eens voor dat spong van overeem wint ik hoop het zo eigenlijk ik gun het spong wel!!!!!
Of stel je eens voor dat kyatoro van schilt wint een kans van 0,0001 maar stel je voor:fp:

Ik ga altijd voor de underdog dus ik zeg saki of spong gaat met de titel naar huis ik hoop het zo.

andyhugfan
04-10-2010, 12:35
wat een mismatches, maarja zo gaat de loting. Niemand van GG tegen elkaar???

Ik gun het Spong en Aerts het meest. Ze hebben allebei bewezen dat ze het aankunnen.

WAR SPONG EN AERTS!!!!!:lol:

Sendur
04-10-2010, 12:48
WAR AERTS!!
WAR OVEREEM!!

BiCkOnE
04-10-2010, 12:56
wat een mismatches, maarja zo gaat de loting. Niemand van GG tegen elkaar???

Ik gun het Spong en Aerts het meest. Ze hebben allebei bewezen dat ze het aankunnen.

WAR SPONG EN AERTS!!!!!:lol:
X2!

Illest
04-10-2010, 12:59
er zijn tijden geweest dat Tyrone al die zware jongens bij FFC door de dojo heen joeg....die gasten hebben nog samen getraind geloof ik....

vreselijke loting trouwens.....verschil in gewicht is simpelweg te groot

simtekf1
04-10-2010, 12:59
Wat jammer dat Overeem niet als laatste moest, hadden we gelijk Schilt tegen Overeem gehad.

Vinand
04-10-2010, 13:04
war ghita, overeem, kyotaro en aerts!!! :)


Wat jammer dat Overeem niet als laatste moest, hadden we gelijk Schilt tegen Overeem gehad.

Wie weet had kyotaro wel voor Schilt gekozen :)

steftheboxer
04-10-2010, 13:09
http://assets.sbnation.com/assets/455989/K-1_medium.jpg (http://assets.sbnation.com/assets/455989/K-1.jpg)

Dit geeft bloodyelbow aan als opzet van de laatste 8

Tony Galento
04-10-2010, 13:09
Ali Vs Spong... Wat een gekkewerk!

elke dag paardenvlees voor spong.

steftheboxer
04-10-2010, 13:10
dus halve finales worden Overeem- Saki en Aerts - Schilt...

Ben benieuwd of Overeem en Saki voluit gaan tegen elkaar, lijken mij toch iets te goed bevriend

simtekf1
04-10-2010, 13:13
Ik moet nog maar zien of Saki wint van Ghita.
De winnaar zal iig met pijnlijke benen de volgende partij in gaan.

TOON
04-10-2010, 13:18
denk ook Overeem-Saki en Schilt-Aerts.....maar Saki krijgt het zwaar tegen Ghita, relatief zwaarder dan de andere drie denk ik.....

wrestler_nl
04-10-2010, 13:31
1. Mighty Mo vs Peter Aerts
Deze partij zal Aerts wel winnen denk ik maar het is zeker geen walk in the park. Mighty Mo is een veteraan met zware handen die iedereen kan ko slaan als zn handen landen. Maar ik zeg Aerts via dec.
2. Semmy Schilt vs Kyotoro
Dit gaat denk ik Schilt winnen via een tko in de eerste ronde alhoewel Kyotoro altijd voor een hoop verassingen zorgt denk ik niet dat hij schilt zal verslaan.
3. Gokhan Saki vs Daniel Ghita
Dit vind ik echt een interessante partij , beide vechters hebben zeer goede lowkicks en goede handen. moeilijk om een winnaat te kiezen maar me voorgevoel zegt Ghita via een dec.
4. Alistair Overeem vs Tyrone Spong
Dit vind ik echt een klote match up , de gewichtsverschil is gewoon veels te groot. Overeem via ko in de tweede ronde.

arabic-sniper
04-10-2010, 13:33
pff wat jammer dat badr hier niet bij is, dan had het een stuk mooier geweest!

Sjaak
04-10-2010, 13:44
Finale Saki vs Semmy en Semmy wint zijn 5e titel op KO.

BiCkOnE
04-10-2010, 13:50
dus halve finales worden Overeem- Saki en Aerts - Schilt...

Ik vind Saki echt een topvechter, maar Ghita heeft hij niet zomaar verslagen...

Brochem
04-10-2010, 13:53
dus halve finales worden Overeem- Saki en Aerts - Schilt...

Ben benieuwd of Overeem en Saki voluit gaan tegen elkaar, lijken mij toch iets te goed bevriend

denk dat overeem het minste heeft met dat `teamgedoe`.
Hij is duidelijk, hij wil de K1 winnen, en vernietigt wat ie vernietigen moet.

Dat potje sparren van Sem en Errol toen was schandalig.

Brochem
04-10-2010, 13:53
Ik denk een finale van schilt overeem

overeem wint op KO van schilt

Irishrover
04-10-2010, 14:04
Wow, verassende loting,

Vooral Ali Vs Tyrone, ik gun Tyrone echt geen vreselijke K.O, want dit zit er echt aan te komen.

Hoop dat het op punten beslist gaat worden.

Verder heeft Sem natuurlijk geen kind aan Kytaro, Kytaro zal als een ninja door de ring heen rennen, af & toe zal Kytaro met de nodige stress Sem proberen te raken met een springende hoek.

Lionheart
04-10-2010, 14:29
Wow, verassende loting,

Vooral Ali Vs Tyrone, ik gun Tyrone echt geen vreselijke K.O, want dit zit er echt aan te komen.

Hoop dat het op punten beslist gaat worden.

Verder heeft Sem natuurlijk geen kind aan Kytaro, Kytaro zal als een ninja door de ring heen rennen, af & toe zal Kytaro met de nodige stress Sem proberen te raken met een springende hoek.


x2

rafi
04-10-2010, 14:39
bizaar dat schilt de makelijkste opponent heeft. kat in het zakje. en saki gaat ze gewoon krijgen van ghita. al zal ghita niet makelijk uit de strijd komen.

Fan1976
04-10-2010, 15:31
Ja vind het wel een leuke loting. had ook liever wel schilt vs overeem willen zien. En nu Saki, ja die heeft het lastig van de favourite 4 qua partij. Winnen sta ik 100% achter hem, maar hoop dat ie ongeschonde uit de partij komt. Die snelheid heeft ie niks aan als ie geblesseerd tegen Overeem moet. Maar ben positief. Ik ben iig aanwezig in Japan om te supporten.


WARRRRRRR SAKI

Kameleon
04-10-2010, 15:39
Hele mooie loting! Ik denk dat Ghita een hele goede kans maakt om in de finale te komen. Saki is niet bestand tegen het geweld van de Roemeen die zijn dekking potdicht houdt. Ik zie Ghita ook van Overeem winnen. Aan de ander kant geeft ik toch Aerts weer een hele goede kans. Hij moet kunnen winnen van Mo en Schilt gaat een hele gekke wedstrijd te gemoet tegen Kyataro. Die man kan enorm incasseren en Schilt krijgt hem er niet zo maar uit. Wordt een heel spannend toernooi.

Glen
04-10-2010, 15:57
pff wat jammer dat badr hier niet bij is, dan had het een stuk mooier geweest!
Nou Snipert, ik zal niet verrast zijn als Mighty Mo wordt vervangen door Badr...
Mighty Mo maakt geen kans op de titel, krijgt een mooie 'step aside fee'...en dan wordt deze final 8 misschien toch nog leuk.
Snap alleen niet op basis van welke k-1 overwinningen de mensen het Spong zo gunnen..

simtekf1
04-10-2010, 16:10
Misschien omdat Spong gewoon een topper is, in alle opzichten.

TOON
04-10-2010, 16:23
bizaar dat schilt de makelijkste opponent heeft. kat in het zakje. en saki gaat ze gewoon krijgen van ghita. al zal ghita niet makelijk uit de strijd komen.

toch typisch dat kyotaro maar zo onderschat wordt.....heeft toch van aerts en saki gewonnen....en die staan ook bij de final 8....
denk ook niet dat schilt dat gaat verliezen, denk dat genoeg vechters bij de laatste acht moeite hebben met hem.....alleen niet schilt :)

Stallion
04-10-2010, 16:33
Mijn voorspelling:

Mighty Mo vs Peter Aerts
Dit moet Aerts eenvoudig kunnen winnen. Gewoon geen slagewisselingen aangaan en scoren met lowkicks en stoten. Zo kan hij ongeschonden naar de volgende partij.

Semmy Schilt vs Kyotoro
Tsja. Ik zie Schilt dit met geen mogelijkheid verliezen. Ik denk dat Kyotoro weer zal rondrennen en dan uiteindelijk op een paar jabs van Schilt loopt. Afmaken met een knie en doorgaan naar de halve finales.

Gokhan Saki vs Daniel Ghita
Vind het lasig deze partij te voorspellen. Ze hebben beide goede lowkicks. Gokje op Saki.

Alistair Overeem vs Tyrone Spong
Ik gun het Spong van harte maar dit zal hem niet lukken. Vroeg of laat loopt hij denk ik op een stoot en dan kan Overeem het afmaken.

Richelieu
04-10-2010, 18:36
Met deze loting denk ik dat Schilt zijn 5de titel gaat pakken.

rafi
04-10-2010, 18:43
Met deze loting denk ik dat Schilt zijn 5de titel gaat pakken.ik denk dat je gelijkhebt schilt tegen een japanse poesje. en dan tegen een oude aerts die hoogwaarschijnlijk zwaar gebleseerdt uit de strijd komt van mighty moh.

rollermanskunk
04-10-2010, 18:48
Aerts was zo gek als een deur bij de loting: "I will kick Mo's head off before I go to an old men's home"
Overeem's schijnbeweging tegen Schilt was ook wel geinig. Die Jap scheet in zijn broek op het podium

Halve Finales:
Aerts vs Schilt
Saki vs Overeem

Finale:
Schilt vs Overeem

abdel1991
04-10-2010, 18:59
ik zie aerts winnen van schilt met z'n ervaring en die kyotaro is nog nooit down gegaan laat staan KO en denk ook dat die 3ronden lang zal huppelen en schilt dus moet werken ivm japanse jury's en zeker opletten voor die stoot want die kin van schilt blijkt niet zo sterk te zijn als vele denken. helaas voor aerts trouwens staat waarschijnlijk overeem te wachten

ik ga voor

aerts wint van schilt
overeem wint van ghita en uiteindelijk helaas overeem, maar hoop aerts

knift
04-10-2010, 20:13
WARRRRRRRRRRRRRRRRRRR AERTS hoppa onze Mo krijgt gelijk die scheen in z'n nek en gaat liggen.
Schilt gaat wel winnen van die Japanse sissie.
Saki vs Ghita.......weet ik eigenlijk niet ik denk wel Saki echt alles wat die jongen doet is kogel hard.
En dan Overeem tegen Spong word denk ik wel een makkelijke winst voor Overeem.

arabic-sniper
05-10-2010, 01:07
Nou Snipert, ik zal niet verrast zijn als Mighty Mo wordt vervangen door Badr...
Mighty Mo maakt geen kans op de titel, krijgt een mooie 'step aside fee'...en dan wordt deze final 8 misschien toch nog leuk.
Snap alleen niet op basis van welke k-1 overwinningen de mensen het Spong zo gunnen..

Ik hoop dat je gelijk hebt, badr inplaats van Mo zou top zijn!!

T15Boxing
05-10-2010, 01:16
Ik ben ervan overtuigd dat het een Overeem-Schilt finale zal worden en daar ben ik erg blij om. Ik wacht al lange tijd op deze matchup en had niet gedacht dat het ooit zou gebeuren.

Maar goed Mo heeft hier niets te zoeken. Was ook zo met Le Banner. Het is gewoon zonde van andere jongere vechters die het echt willen en zo hard knokken maar er niet kunnen komen omdat ze niet zo'n grote naam hebben als hun.

tonebizz
05-10-2010, 01:47
vroeger sloopte spong overeen op trainen altijd...maar dat was voor al dat paardenvlees dus....gun het spong echt meer hij moet uit de buurt blijven van die mokerslagen

Naj85
05-10-2010, 01:59
idd haha
hopelijk overleeft spong het
Ali Vs Spong... Wat een gekkewerk!

univers1l
05-10-2010, 12:50
het wordt weer schilt.
maar wat ik zou willen is het volgende
aerts-mo AERTS (doorzettingsvermogen)
schilt- kyotaro KYOTARO (zeer sterke kin en bewegelijk)
saki- ghita GHITA ( ik zie trouwens saki gesloopt worden met lowkicks, weet niet waarom)
overeem spong SPONG (die gaat zo hard trainen als rocky)

aerts- kyotaro KYOTARO
ghita- spong SPONG

FINALE KYOTARO- SPONG

SPONG als winnaar.
hij verdient de gunfactor.

clubsportive
05-10-2010, 13:09
Mensen denken dat Saki verliest door lowkicks, ik denk van niet, als je vorige partijen van hem ziet, blokt hij de helft als het niet meer is.
Spong dat wordt een moeilijk verhaal, Overeem is een monster. Plus er is zeker 10 cm lengte verschil. Ik gun het hem wel maar realistisch gezien is het een moeilijk verhaal. Verder als Schilt zijn ding blijft doen dan heeft Kyotaro geen schijn van kans. Hebben jullie Hesdy zijn voorhoofd gezien, helemaal blauw geslagen door jabs. Let op mijn woorden, 1 jab en gevolgd door een linker knie. Het zelfde wat Overeem deed bij Badr en hoe Schilt vorig jaar Badr neer kreeg. Aerts verliest van Mo, Aerts had zn handen zo wat in zn broekzak zitten. Als hij dit doet zal het geen probleem zijn en dan wint hij op punten. Verder hoop ik dat een knal avond gaat worden daar en als Badr meedoet, dan zit iedereen op zn puntje van zn stoel........ps Complot dat Badr sowieso mee zou doen in de finale/ reserve vechter. Dat ze bang waren dat hij eruit zou liggen omdat hij niet getraind heeft, is toch hun cashcow???