PDA

View Full Version : K-1 Max loting



slee
04-10-2010, 08:46
1. Zambidis vs Nagashima
2. Kraus vs Petrosian
3. Drago vs Mo Kamal
4. Glogowski vs Sato

Kemal
04-10-2010, 09:02
zozo deze potten zijn ook niet mis..

Darkness
04-10-2010, 10:48
Mo khamal zie je in de finale!!

MrLoverrr
04-10-2010, 10:49
Mootje tegevn Petrosyan! mooie finale!

ZakKa!
04-10-2010, 12:05
Khamal vs Drago wordt een knalpartij.

BiCkOnE
04-10-2010, 12:53
Khamal vs Drago wordt een knalpartij.
X2, Kraus-Petrosian wordt ook een knaller!

ARMENIA
04-10-2010, 13:07
Kraus - Petrosyan wordt juist niks aan. Petrosyan had hem de vorige keer al door, deze keer weet hij eerder dan kraus wat de acties van kraus zullen zijn. easy easy win voor petrosyan.

BiCkOnE
04-10-2010, 13:51
Kraus - Petrosyan wordt juist niks aan. Petrosyan had hem de vorige keer al door, deze keer weet hij eerder dan kraus wat de acties van kraus zullen zijn. easy easy win voor petrosyan.
Ik mag toch hopen dat ook Albert heeft geleerd...

Irishrover
04-10-2010, 14:09
Heeft Mootje weleens tegen Drago gestaan ? Verder een gunstige loting voor onze Mootje, die was goed & verassend bezig, mooie snelle combo's !


Giorgio is te snel & te slim voor hem ( Met alle respect voor Albert ) Albert wist hem de vorige match bijna niet te raken, maar betrapte hem wel in de 3e ronde met een goede rechterhoek op Giorgio, wie weet kan dat een finishing touch zijn voor Albert.

Sadix
04-10-2010, 14:12
eerlijk gezegd die ik ALbert oo kgeen kans maken tegen petrosyan. Misschien de Albert van 5 jaar geleden maar nu schat ik de kansen echt klein in.

Mootje khamal vs gago word echt een ongelooflijke knal partij!
|Zie Mo wel winnen maar haat het om gago te zien verliezen!

Ik zie de finale petrosyan - mootje wel staan!

TOON
04-10-2010, 14:18
ga voor petrosian vs drago (soort van gunfactor voor drago)
maar in de K1 max zijn er nauwelijks walk-overs, altijd ontzettend spannend....

Lionheart
04-10-2010, 14:31
Mootje ftw!!! Ik zie Mo wel de titel pakken!

Topvechter!

rafi
04-10-2010, 14:45
echt respect ook voor mootje die uit het niets opdook in de 70 kilo klasse en nu staat bij de laatste 8. maar wat ik erg jammer vind is dat souwer ontbreekt. lijkt me net een wk zonder duitsland.

Mattie73
04-10-2010, 14:55
Kraus maakt geen schijn van kans tegen Petrosyan. Maar dat is geen schande hoor, ik zie namelijk niemand die een kans maakt tegen Petrosyan. Die gozer is gewoon buitencategorie.

Marco
04-10-2010, 15:09
Kraus maakt geen schijn van kans tegen Petrosyan. Maar dat is geen schande hoor, ik zie namelijk niemand die een kans maakt tegen Petrosyan. Die gozer is gewoon buitencategorie.

x2, souwer komt in de buurt, de rest (nog) niet.

MrLoverrr
04-10-2010, 15:14
Denk Buakaw in vorm zou zeker wel kans maken! MAAAR helaas hij is er niet bij!

tonebizz
04-10-2010, 15:22
hoe erg ik het mootje gun denk ik toch dat petrosyan de winst gaat pakken

youssef22
04-10-2010, 16:22
trouwens hoe is die loting gegaan moetsen de vechter een balletje pakken en dan staan waar ze wilde of anders,..

abdel1991
04-10-2010, 18:46
kraus heeft blijkbaar meer vertrouwen in dan jullie, want hij had de keus tussen petrosyan of Glowgowski en koos voor petrosyan

WAR Albert!!

Zambids had bal 1 en ging op plek A1 staan
nagashima had bal 2 en ging langs zambidis staan en dus A2
petrosyan ging toen op B1 staan
Drago ging toen op C1 staan
en mootje ging langs drago en dus op C2
toen was Glowgolski en die ging op D1 staan
en toen was krauss dus en die koos zonder ene twijfel gelijk voor Giorgio en sato uiteindelijk de laatste match

edit:

Nagashima vs Zambidis(W),
een slugfest die zambidis makkelijker wint dan die tegen chahid

Petrosyan vs Kraus(W)
kraus gaat er niet zomaar staan en heeft volgens mij een hekel aan Giorgio, en verwacht een zware hoek in de 1e ronde en dan na een knockdown maakt Kraus het af, vergelijkbaar met Hari vs Schilt1

Drago vs Mo Khamal(W)
ook een slugfest maar KO voor mootje want drago is niet meer de drago van paar jaren terug

Glowgowski vs Sato
makkelijke overwinning voor sato maar we over de volle 3ronden

halve finale

Zambidis vs kraus(W)
ook weer een slugfest, maar die kraus wint omdat hij frisser is

Mo Khamal(W) vs sato
een partij net zoals tegen kyshenko maar dan nog iets makkelijker

finale

Kraus(W) vs Mo Khamal
een schitterende finale die helaas op KO voor kraus denk ik gaat

Sendur
04-10-2010, 19:02
Mooie potten!!!!

bananenplukster
04-10-2010, 19:11
kraus heeft blijkbaar meer vertrouwen in dan jullie, want hij had de keus tussen petrosyan of Glowgowski en koos voor petrosyan

WAR Albert!!

Zambids had bal 1 en ging op plek A1 staan
nagashima had bal 2 en ging langs zambidis staan en dus A2
petrosyan ging toen op B1 staan
Drago ging toen op C1 staan
en mootje ging langs drago en dus op C2
toen was Glowgolski en die ging op D1 staan
en toen was krauss dus en die koos zonder ene twijfel gelijk voor Giorgio en sato uiteindelijk de laatste match

at
Hahah wie heeft je dit wijs gemaakt? Ik heb namelijk een heel andere loting gezien:fp: en het is petsroyan die kraus heeft gekozen althans naast een afgevaardigde van kraus ging staan(kraus was er niet) en petrosyan had juist de keus tussen drago en kraus en koos voor krauss. Mootje had balletje 8 en had dus geen keuze en moest naast drago staan.

De hele loting kun je hier bekijken: http://www.ustream.tv/recorded/9992460

ARMENIA
04-10-2010, 20:03
kraus heeft blijkbaar meer vertrouwen in dan jullie, want hij had de keus tussen petrosyan of Glowgowski en koos voor petrosyan

WAR Albert!!

Zambids had bal 1 en ging op plek A1 staan
nagashima had bal 2 en ging langs zambidis staan en dus A2
petrosyan ging toen op B1 staan
Drago ging toen op C1 staan
en mootje ging langs drago en dus op C2
toen was Glowgolski en die ging op D1 staan
en toen was krauss dus en die koos zonder ene twijfel gelijk voor Giorgio en sato uiteindelijk de laatste match

edit:

Nagashima vs Zambidis(W),
een slugfest die zambidis makkelijker wint dan die tegen chahid

Petrosyan vs Kraus(W)
kraus gaat er niet zomaar staan en heeft volgens mij een hekel aan Giorgio, en verwacht een zware hoek in de 1e ronde en dan na een knockdown maakt Kraus het af, vergelijkbaar met Hari vs Schilt1

Drago vs Mo Khamal(W)
ook een slugfest maar KO voor mootje want drago is niet meer de drago van paar jaren terug

Glowgowski vs Sato
makkelijke overwinning voor sato maar we over de volle 3ronden

halve finale

Zambidis vs kraus(W)
ook weer een slugfest, maar die kraus wint omdat hij frisser is

Mo Khamal(W) vs sato
een partij net zoals tegen kyshenko maar dan nog iets makkelijker

finale

Kraus(W) vs Mo Khamal
een schitterende finale die helaas op KO voor kraus denk ik gaat

Albert zal wel denken: ik kan beter thuis blijven. Hij maakt nu nog minder kans als de eerste x dat hij tegen petro moest. Maar ik herinner me dat die twee ruzie hebben ja, albert had petrosyan in de kleedkamer uitgedaagd zo van kom nu maar vechten.. en petrosyan ging heel snel bij albert staan, hopelijk gaat die nu voor de KO..

Irishrover
04-10-2010, 20:11
Albert zal wel denken: ik kan beter thuis blijven. Hij maakt nu nog minder kans als de eerste x dat hij tegen petro moest. Maar ik herinner me dat die twee ruzie hebben ja, albert had petrosyan in de kleedkamer uitgedaagd zo van kom nu maar vechten.. en petrosyan ging heel snel bij albert staan, hopelijk gaat die nu voor de KO..

Serieus joh ? Wat raar van Albert, als ik zo kansloos had verloren zou ik heel snel naar m'n kleedkamer lopen & een koude douche nemen.

Maar goed, dat ze ruzie hebben, maakt het natuurlijk extra spannend, Giorgio gaat denk ik weer het snelle counterkickbox spelen waardoor Albert weer niet aan de bak komt.

ARMENIA
04-10-2010, 20:29
Serieus joh ? Wat raar van Albert, als ik zo kansloos had verloren zou ik heel snel naar m'n kleedkamer lopen & een koude douche nemen.

Maar goed, dat ze ruzie hebben, maakt het natuurlijk extra spannend, Giorgio gaat denk ik weer het snelle counterkickbox spelen waardoor Albert weer niet aan de bak komt.

ja ik had zoiets gehoord en gelezen.. in de kleedkamer zat albert te schreeuwen tegen petrosyan en had die petrosyan lopen uitdagen, zo van kom nu dan.. Hij was denk ik gefrusteerd dat hij petro niet eens fatsoenlijk heeft kunnen raken. is ook wel logisch dat je gek van wordt.

je bent a klasser, k1 max vechter, traint 2 x per dag en dan sta je daar opeens tegen petrosyan, je raakt hem niet eens en je lijkt net op iemand die 2 x per week traint.. zo laat hij je lijken.. tuurlijk wordt je dan gek

betuwebiker
04-10-2010, 22:30
Zeker de laatste partijen van Albert nie gezien?
Die waren juist TOP!!
Zeker de partij van Albert tegen William Diender in Nijmegen was een KNAL partij van zeer hoog niveau!
Neemt niet weg dat Petrosyan een zware dobber gaat worden maar dat is hij voor iedereen in de MAX!
Het niveau van alle max vechters ligt erg dicht bij elkaar.

andyhugfan
04-10-2010, 22:45
WTF dacht die Japanner, datie in een videospel speelt.

ARMENIA
04-10-2010, 23:31
Zeker de laatste partijen van Albert nie gezien?
Die waren juist TOP!!
Zeker de partij van Albert tegen William Diender in Nijmegen was een KNAL partij van zeer hoog niveau!
Neemt niet weg dat Petrosyan een zware dobber gaat worden maar dat is hij voor iedereen in de MAX!
Het niveau van alle max vechters ligt erg dicht bij elkaar.


je zegt het zelf: tegen diender.. niks tegen hem maar diender zou letterlijk geen schijn van kans maken tegen petrosyan. als kraus het goed doet tegen een vechter als diender, geeft dat helemaal geen zekerheid dat hij het goed zou doen tegen petrosyan.. wereld van een verschil in style.

anders tik je ff in youtube petrosyan vs kraus.. ik hoef denk ik niet veel meer te zeggen dan?

Irishrover
04-10-2010, 23:35
ja ik had zoiets gehoord en gelezen.. in de kleedkamer zat albert te schreeuwen tegen petrosyan en had die petrosyan lopen uitdagen, zo van kom nu dan.. Hij was denk ik gefrusteerd dat hij petro niet eens fatsoenlijk heeft kunnen raken. is ook wel logisch dat je gek van wordt.

je bent a klasser, k1 max vechter, traint 2 x per dag en dan sta je daar opeens tegen petrosyan, je raakt hem niet eens en je lijkt net op iemand die 2 x per week traint.. zo laat hij je lijken.. tuurlijk wordt je dan gek

Haha, ja ik begrijp wat je bedoelt, Albert kan zich soms raar uitlaten.
Anyway, Giorgio is iemand die hier niet op reageert lijkt mij.

MMAFAN-1122
05-10-2010, 11:05
Top... Hoop dat Albert voor een verassing zal gaan zorgen..

Primal
05-10-2010, 13:30
Toch blijf ik het een vreemde loting vinden... Waarom niet, balletjes trekken en dat nummer heb je.. klaar...
Dan kan je niet meer kiezen. Wil je winnen, moet je toch in wezen iedereen kunnen verslaan!

Anderson
05-10-2010, 14:00
Abdel heeft een paar borreltjes op. Hari - Shilt vergelijken met Petro - Kraus heb je duidelijk geen kaas van gegeten. Petro verliezen mwuaauauuauuauuauuau:lol:

Tony Galento
05-10-2010, 14:10
Top... Hoop dat Albert voor een verassing zal gaan zorgen..

misschien als hij deze keer twee trappen ipv één trap per wedstrijd maakt.

Sadix
05-10-2010, 14:11
hahahah Abdel heeft echt een paar diepe diepe glazen op.

Niets van dat verhaal klopt haha

en wtfffffff is er met die japanner die als vrouw verkleed is? jezus man

Djoggo
05-10-2010, 17:58
ik vroeg me af waarom souwer niet mee doet ? van buakaw hari en bonjasky weet ik het wel maar van souwer heb ik geen idee, iemand misschien ? (trouwens buakaw ging droppe naar 63 kilo heb ik begrepen ?)

Sadix
05-10-2010, 18:25
souwer heeft zijn geld nog niet gekregen en heeft daarom besloten niet mee te vechten.

Dat is wat ik weet, kan het mis hebben.

payap
05-10-2010, 19:15
De MAX heeft veel van zijn glorie verloren met Masato gestopt en geen Souwer en Buakaw. Denk dat Petrosyan dit vrij gemakkelijk gaat winnen. Verwacht ook dat Mootje Khamal de sensatie van de MAX van dit jaar wordt en zelfs de finale haalt.

Buakaw moet die 63 goed kunnen halen maar waarom nemen ze daar Saenchai niet voor? Voor die 70 hoeft Buakaw overignens amper af te trainen en is zo'n beetje zijn gewone gewicht en denk dat 63 ook wel te doen is voor hem. Wel jammer dat ze als zijn vervanging geen nieuwe Thaise talent hebben gehaalt maar een vrij oude Thai (28) met sagatpetch die drie jaar terug top was en Lumpinee kampioen lichtgewicht maar daarna weining van gehoord heb.

TOON
05-10-2010, 20:13
das in mijn ogen echt wel een issue ja.....bij de K1 voor the big guys kun je wel zeggen dat daar de beste aan mee doen....
bij de K1 max dit jaar is het echt wel vreemd dat buakow of souwer niet meedoen, neemt toch wel een beetje wat glans van dat toernooi weg in mijn ogen....

abdel1991
05-10-2010, 22:35
das in mijn ogen echt wel een issue ja.....bij de K1 voor the big guys kun je wel zeggen dat daar de beste aan mee doen....
bij de K1 max dit jaar is het echt wel vreemd dat buakow of souwer niet meedoen, neemt toch wel een beetje wat glans van dat toernooi weg in mijn ogen....

ik zie souwer en buakauw als de nummers 2 en 3 van de K1 MAX, maar de nummers 2 en 3 vvan HW Bonjasky en Hari zijn er dit jaar ook niet bij, misschien om andere reden maar beide zijn dus even sterke vechters voor hun klasse kwijt

Hammerkick
05-10-2010, 22:50
Albert zal wel denken: ik kan beter thuis blijven. Hij maakt nu nog minder kans als de eerste x dat hij tegen petro moest. Maar ik herinner me dat die twee ruzie hebben ja, albert had petrosyan in de kleedkamer uitgedaagd zo van kom nu maar vechten.. en petrosyan ging heel snel bij albert staan, hopelijk gaat die nu voor de KO..

Albert heeft helemaal geen ruzie met Petrosyan gehad. Hij had Petrosyan gefeliciteerd met zijn overwinning en hij heeft hem na de partij niet meer gezien. Dus dat hele verhaal is een broodje aap verhaal.

ARMENIA
06-10-2010, 01:13
Serieus? ik heb het meerdere malen gelezen.. hmm laat we het dan maar houden op een verzinsel waar ik voor gevallen ben.

ARMENIA
06-10-2010, 01:13
Hoe weetje dat trouwens dan? Jij spreekt Albert regelmatig? en hij heeft dat gezegd?

TOON
06-10-2010, 10:58
ik zie souwer en buakauw als de nummers 2 en 3 van de K1 MAX, maar de nummers 2 en 3 vvan HW Bonjasky en Hari zijn er dit jaar ook niet bij, misschien om andere reden maar beide zijn dus even sterke vechters voor hun klasse kwijt

vind ik absoluut een ander verhaal....bonjasky is geblesseerd en hari heeft bedankt....dus bij de HW's doet iedereen mee die kan en wil.....das wat anders bij de K1 max....daar worden twee toppers niet uitgenodigd....

Hammerkick
06-10-2010, 20:59
Hoe weetje dat trouwens dan? Jij spreekt Albert regelmatig? en hij heeft dat gezegd?
Ik sprak Albert erover op dinsdagavond. Ik ben buiten dat ik een hele grote fan bent van Albert, ook een vriend van hem.

Hendy
06-10-2010, 21:08
Hoe weetje dat trouwens dan? Jij spreekt Albert regelmatig? en hij heeft dat gezegd?

Als Hammerkick het zegt.. kun je er vanuit gaan dat het waar is Armenia;)
Hammerkick word ook wel de wandelende vechtsport encyclopedie genoemd.:)

ARMENIA
06-10-2010, 21:27
Als Hammerkick het zegt.. kun je er vanuit gaan dat het waar is Armenia;)
Hammerkick word ook wel de wandelende vechtsport encyclopedie genoemd.:)

k weet het vriend.

ARMENIA
06-10-2010, 21:30
Ik sprak Albert erover op dinsdagavond. Ik ben buiten dat ik een hele grote fan bent van Albert, ook een vriend van hem.

Aah oke.. ik heb het echt 2 x keer ofzo gelezen. dus ging ik er vanuit dat het waar was mjah zo zien we maar weereens hoe leugens worden verspreid.

wat vond albert ervan dat hij alweer tegen petro moet? denk je zelf trouwens dat hij een grote kans maakt tegen petrosyan?