PDA

View Full Version : Enfusion



dtgerald
05-10-2010, 00:45
Ik zie het nu voor de 1e keer.Ik zie ze helemaal in muy thay stijl naar de ring lopen.In een Thailand.Ik dacht mooi ouderwets muy thay.Maar niks is minder waar.Geen clinchen geen 5 ronden en geen ellebogen.Beetje vloeken in de kerk in Thailand lijkt me.

Ervani
05-10-2010, 10:25
Eerlijk gezegd vind ik het programma tegenvallen, het ontbreekt aan opbouw, spanningsbogen, emotie etc. Je ziet wat gefröbel aan de rand van een zwembad en vervolgens een partij van matig niveau. Met het hele programma-idee is toch wel wat meer te doen... Ik vind het zonde dat ze er niet meer uit halen.

univers1l
05-10-2010, 11:25
valt inderdaad tegen

tik_tok
05-10-2010, 12:02
Eerlijk gezegd vind ik het programma tegenvallen, het ontbreekt aan opbouw, spanningsbogen, emotie etc. Je ziet wat gefröbel aan de rand van een zwembad en vervolgens een partij van matig niveau. Met het hele programma-idee is toch wel wat meer te doen... Ik vind het zonde dat ze er niet meer uit halen.

Helemaal mee eens!

Het concept is zo geweldig, en wat ze ermee doen...... Echt heel erg zonde..

Coldcrust
05-10-2010, 12:12
los van dat het op Showtime regels is is het programma ook nog eens gewoon gruwelijk slecht. Het grootste deel wordt gewijd aan pistoolschieten,papagaaien die kunstjes moeten doen of vrouwen die in een vriescel moeten staan.
Van de sportieve achtergronden krijg je weinig mee,verder is het nivo van de vechters afgezien van de ons bekende namen (die allemaal ''toevallig'' bij elkaar in 1 team zitten) en Chapman en Colloso bedroevend laag.
Het is zelfs op uitzending gemist zonde van je tijd,laat staan om er zo laat voor op te blijven.

De vorige realityshow op Koh Samui was al een aanfluiting maar men lijkt niets geleerd te hebben.
Een gemiste kans !

clubsportive
05-10-2010, 12:37
ze zouden meer trainingen moeten laten zien
hierdoor kunnen mensen zien wat voor atleten vechtsporters zijn en wat ze moeten voorduren om uiteindelijk in de ring te moeten staan
en misschien geschiedenis, achtergrond informatie
ik denk dat 'wij 'als vechtsportliefhebbers dat ook kunnen waarderen, plus laat het een opstap zijn om uiteindelijk in de Arena te staan. 2 vliegen in een klap, promo voor Arena en publiek kan al vast uitkijken naar iets

LeeMurray
05-10-2010, 13:01
Ik sluit me aan bij de meeste leden; het programma valt inderdaad tegen. Ik ben nu twee keer laat opgebleven met achteraf een 'onbevredigd' gevoel. Ik heb me vooral verbaasd over het niveau van bepaalde vechters. De volgende aflevering neem ik op en als het weer zo'n tegenvaller is kijk ik niet meer.

Sadix
05-10-2010, 13:06
ik ben het ook met jullie eens.

Te weinig van alles dat ik zou willen zien en weten en te veel van onzin zoals papegaaien vliegen etc.

En ik wil ff snel die ruzie tussen kaas en armen zien!

Djani
05-10-2010, 13:21
Ik vind het ook niet echt boeiend. Maar ik blijf het wel kijken want ik wacht nog op de partijen van Kaas, Petrosyan en Pajonsuk. Die ruzie ben ik ook benieuwd maar.

Maar het programma is van gebrekkige kwaliteit en laat ook nog eens de kans liggen om vechters als Drago en Kaas te promoten in NL

youssef22
05-10-2010, 14:12
waar kan je gemiste episodes bekijken??

Amsterdam'r
12-10-2010, 00:24
Wel benieuwd naar deze partij..

marcelt
12-10-2010, 07:31
Idd. Showtime Reality en Enfusion zijn allebei tegenvallend.

blackadder
04-11-2010, 19:21
Net de aflevering van maandag gekeken. Wat me opviel is dat Joop naar de hoek van Polanen toeliep omdat blijkbaar iemand anders dan zij Barnabas coachte. Maar Drago coachte ook Kaas en Petrosyan en Kaas coachte Drago. En daar werd niks van gezegd.

tik_tok
04-11-2010, 19:45
waar kan je gemiste episodes bekijken??

Enfusion gemist? Kijk nu gemiste uitzendingen van Enfusion! | Hebikietsgemist.nl
(http://www.hebikietsgemist.nl/programma/2184/rtl-7/enfusion.html)

youssef22
04-11-2010, 19:46
wat mij pas irriteert is dat ze altijd alles letterlijk laten zien bij het begin nu weten we het wel wie de vechters zijn ....

blackadder
04-11-2010, 19:47
Is er een reden dat aflevering 3 met Drago's partij ontbreekt?

Hendy
04-11-2010, 20:31
Valt idd een beetje tegen, had er ook meer van verwacht.

Maar!!! Titiana doet het top! :)

connect
05-11-2010, 09:48
wat mij pas irriteert is dat ze altijd alles letterlijk laten zien bij het begin nu weten we het wel wie de vechters zijn ....

x2 en hoe die hele intro iedere x die duurt al 10 minuten,

ReZp
05-11-2010, 10:01
hmmz ik kan er niks van bekijken... heb ik eindelijk eens weinig te doen op me werk:"(