PDA

View Full Version : Nagenieten met backstage nieuws en beelden uit Korea, Double Impact K1 2010



reat
05-10-2010, 11:22
Bij deze zoals beloofd enkele backstages foto’s en ervaringen uit Korea, Double Impact K1. Het was een aantrekkelijk gala dankzij de inzet en professionaliteit van de vechters die erg spannende en mooie partijen lieten zien. Dit geldt zowel voor de zwaargewichten en de 70 kg heren. Prachtige prestaties van de nieuwkomers bij de K1, Hesdy Gerges en Mootje Kamal. Wereldpartijen zoals het titanengevecht Chadid tegen Zambides door 2 “dwergen” in de K1 max. Dankzij deze atleten is het een geslaagd spektakel geweest. Min puntje was het weinig opgekomen publiek op beide dagen, geschat werd door ervaringsdeskundigen dat er per wedstrijd gemiddeld 2500 mensen waren. Nog een puntje van kritiek, de entourage in het Gymnastiek Olympisch Hall vond ik onder het niveau van de grote vechters die daar rondliepen. Een lange gangpad in de lengte richting afgescheiden en daarachter hadden alle vechters en teamleden een ruimte van 2x3 m met daarin een matras op de grond en 3 stoelen ernaast. Het leek erop alsof een hele groep mensen met z’n allen moesten bivakkeren vanwege een spoed evacuatie. Wat mij wel verwonderde was dat niemand erover klaagde, het gaf een knus en familie gevoel maar voor deze gelegenheid erg armoedig en niet K1 waardig.
Gelukkig zaten we wel een super de luxe hotel met top eet gelegenheden en dat maakte alles weer goed.
Om privacy overwegingen zijn mijn backstage foto’s geselecteerd uit voornamelijk bekenden van ReAT. Desondanks geeft het toch een goed beeld van de omgeving waar een ieders zijn favoriet vertoefde op zo’n wedstrijd dag.
Klik hier voor ruim 25 foto's (http://reat.nl/nieuws/85) met commentaar