PDA

View Full Version : 9 Okt 2010 topgala in de TT-Hall Assen



soufpromotions
05-10-2010, 19:33
Op zaterdag 9 Oktober 2010 gaat in de TT-hall te Assen een spektakel plaatsvinden dat het noorden nog niet gekend heeft.

Soufpromotions resenteert RingRage part 5!!

Zoals jullie reeds gewend zijn van de RingRage events wordt aan elk detail gedacht. Aankleding, licht en geluid, show, catering en natuurlijk de partijen zullen van hoog niveau zijn. Kortom, een evenement dat door de echte vechtsportliefhebber niet gemist mag worden!

Niet alleen de vechters zullen jouw op het puntje van de stoel laten zitten. Spetterende partijen afgewisseld met optredens van onze topdanseressen zorgen ervoor dat dit een avond wordt om nooit te vergeten.

Het hoofdprogramma ziet er als volgt uit:


William Diender VS David Kiria

Leroy Keastner VS Hakim ait Hma

Rico Verhoeven VS Michael Duut

Halim Issaoui VS Eddy van Gelder

Angelo Wilkens VS Beau Kapila


4-mans zwaargewicht toernooi:

Clyde van Dams, Koos Wessels, Christiano Delgado en Rik van Soest


Dit word nog aangevuld met 9 B partijen en enkele N/C partijen

Check www.ringrage.nl (http://www.ringrage.nl) voor meer info!!

Maupie
05-10-2010, 20:55
veel succes Souf !! Er staat weer een mooie line up en mooie show!

The Bulldog
06-10-2010, 17:17
vecht Knaapie niet?

The Bulldog
06-10-2010, 17:26
sorry soef...wasmijn eerste vraag..

vette line up ennnnn als het net zo vet word als je in groningen had wordt het een spektakel....

succes en geniet ervan..

Dawo
08-10-2010, 18:11
Knaap kon vechten tegen Hracho Darpinyan, maar hij heeft het geweigerd, Knaap zegt dat Hracho te sterk is op de grond en dat hij tegen hem niet wil vechten. Maar als een vechter moet je nooit zo iets zeggen, tegenwordig kiezen de vechters hun tegenstanders uit,, die wil ik wel die niet. Dat doet nu Knaap. Ik vind dat het niet goed is dat je kans krijgt om te vechten en je zegt dat hij te sterk is en je wil niet tegen hem vechten.
Hracho heeft maximum 15 keer gevochten maar Knaap doet al jaren mee. Moet je karakter voor hebben. Echt jammer.

blackadder
08-10-2010, 18:41
Zal er wezen. Wordt weer mooi.

blackadder
08-10-2010, 18:43
Alleen jammer dat er deze keer geen prijsvraag was. Had die 27, 50 euro wel liever ergens anders in gestoken.:hugegrin:

Stefano Ledda
08-10-2010, 23:54
Knaap kon vechten tegen Hracho Darpinyan, maar hij heeft het geweigerd, Knaap zegt dat Hracho te sterk is op de grond en dat hij tegen hem niet wil vechten. Maar als een vechter moet je nooit zo iets zeggen, tegenwordig kiezen de vechters hun tegenstanders uit,, die wil ik wel die niet. Dat doet nu Knaap. Ik vind dat het niet goed is dat je kans krijgt om te vechten en je zegt dat hij te sterk is en je wil niet tegen hem vechten.
Hracho heeft maximum 15 keer gevochten maar Knaap doet al jaren mee. Moet je karakter voor hebben. Echt jammer.

Wat een bullshit wat je hier neerzet chef.. Knaap heeft never maar dan ook never nooit gezegt dat Darpinyan te sterk is.. Hij heeft gezegt dat hij een grond vechter is.. Niet dat hij te sterk is. Knaap heeft hem niet aangenomen omdat een promoter van een gala graag echte knokpartijen wil zien en niet dat zwaankleefgeknuffel op de grond van Darpinyan.. Als je terug kijkt na de partijen van Darpinyan dan zie je dat die vaak naar de grond gaat.. dat is niet leuk voor het publiek.. Op Knaap zijn gala van afgelopen April heb ik vlakbij de partij van Darpinyan gestaan en zie je dat hij duidelijk alleen voor de Sub gaat en niet voor de Ko.. Ik heb Bob Schreiber zelf horen vloeken over dat hij niet luisterde tijdens het gevecht..

Wat wil je liever zien een echte knokpartij of wil je liever een overheerlijk knuffelpartij op de grond zien?? Knaap gaat niemand uit de weg!! En zeker geen Darpinyan.. Wie weet in de toekomst dat die jonge misschien nog een partij tegen Knaap krijgt..

ijsblok
09-10-2010, 00:27
wat een gelul dit. als je niet van grondvechten houdt moet je geen mma willen programmeren.

Stefano Ledda
09-10-2010, 01:59
wat een gelul dit. als je niet van grondvechten houdt moet je geen mma willen programmeren.

Onzin wat je zegt.. Het is niet dat Knaap niet op de grond wil vechten, maar om nou 10 minuten lang op de grond te gaan liggen grappelen... Nee dat vind ik niks.. (is mijn mening) Ik kom op een gala om te zien hoe er gevochten word.. En vind MMA leuk om te zien maar niet 10 minuten lang op de grond..

Brochem
09-10-2010, 02:17
Halim vecht eindelijk weer eens, niet voor GG zeker?
Die hebben niet veel voor hem gedaan

Brochem
09-10-2010, 02:19
Wat een bullshit wat je hier neerzet chef.. Knaap heeft never maar dan ook never nooit gezegt dat Darpinyan te sterk is.. Hij heeft gezegt dat hij een grond vechter is.. Niet dat hij te sterk is. Knaap heeft hem niet aangenomen omdat een promoter van een gala graag echte knokpartijen wil zien en niet dat zwaankleefgeknuffel op de grond van Darpinyan.. Als je terug kijkt na de partijen van Darpinyan dan zie je dat die vaak naar de grond gaat.. dat is niet leuk voor het publiek.. Op Knaap zijn gala van afgelopen April heb ik vlakbij de partij van Darpinyan gestaan en zie je dat hij duidelijk alleen voor de Sub gaat en niet voor de Ko.. Ik heb Bob Schreiber zelf horen vloeken over dat hij niet luisterde tijdens het gevecht..

Wat wil je liever zien een echte knokpartij of wil je liever een overheerlijk knuffelpartij op de grond zien?? Knaap gaat niemand uit de weg!! En zeker geen Darpinyan.. Wie weet in de toekomst dat die jonge misschien nog een partij tegen Knaap krijgt..

X2

Simone
09-10-2010, 10:36
Wordt een topgala! Ben erbij! :D

MoneyMaker
09-10-2010, 11:06
Knaap kon vechten tegen Hracho Darpinyan, maar hij heeft het geweigerd, Knaap zegt dat Hracho te sterk is op de grond en dat hij tegen hem niet wil vechten. Maar als een vechter moet je nooit zo iets zeggen, tegenwordig kiezen de vechters hun tegenstanders uit,, die wil ik wel die niet. Dat doet nu Knaap. Ik vind dat het niet goed is dat je kans krijgt om te vechten en je zegt dat hij te sterk is en je wil niet tegen hem vechten.
Hracho heeft maximum 15 keer gevochten maar Knaap doet al jaren mee. Moet je karakter voor hebben. Echt jammer.

het is ook meer omdat Knaap er heel weining voor getraint had vanwege de nieuwe verbouwing van ze nieuwe sportschool en die partij tege jamie zou gewoon een beuk partij worden wat Knaap goed past
Knaap heeft altijd tegen iedereen en overal gevochten, getraint en heel vaak ongetraint hij nam alles aan waardoor die ook aardig wat heeft verloren, en snap best dat die daar een beetje zat van is. hij vecht echt wel tege Hracho als die er meer voorbereiding voor had gehad. dus praat niet over karakter knaap heeft vaak genoeg bewezen dat die Karakter heeft, stumper gasten zoals jou praten over dingen waar ze helemaal geen verstand van hebben en goeie alles maar op internet neer triest man

Wheelie
09-10-2010, 11:13
Knaap weigert niemand en heeft wel voor hetere vuren gestaan, jammer dat zijn partij tegen Jamie niet door gaat.

lopez86
09-10-2010, 11:51
Knaap kon vechten tegen Hracho Darpinyan, maar hij heeft het geweigerd, Knaap zegt dat Hracho te sterk is op de grond en dat hij tegen hem niet wil vechten. Maar als een vechter moet je nooit zo iets zeggen, tegenwordig kiezen de vechters hun tegenstanders uit,, die wil ik wel die niet. Dat doet nu Knaap. Ik vind dat het niet goed is dat je kans krijgt om te vechten en je zegt dat hij te sterk is en je wil niet tegen hem vechten.
Hracho heeft maximum 15 keer gevochten maar Knaap doet al jaren mee. Moet je karakter voor hebben. Echt jammer.

Tis nu wel duidelijk dat je fan bent van Darpinyan, je kan ook over de top gaan.

Simon-chellie
09-10-2010, 12:07
Knaap vecht vanavond voor het eerst in zn leven een kickboks partij ;) Wat een top gala!!!!

Simon-chellie
09-10-2010, 12:48
Top gala

Simon-chellie
09-10-2010, 12:49
Top gala voor in het noorden ;)

Hendy
09-10-2010, 13:20
Blijft jammer dat Mixfight.nl niet aanwezig zal zijn..

jury
09-10-2010, 13:46
Blijft jammer dat Mixfight.nl niet aanwezig zal zijn..

Hoezo dan niet ?

Hendy
09-10-2010, 14:05
Helaas wil de organisatie geen Fotograaf aan de ring ivm film opnames.

The Bulldog
09-10-2010, 14:23
HAHA een ieder die beweerd dat Knaap niet durft, zijn tegenstanders uitzoekt of niet op de grond durft.......is voor mij officieel een nitwit...

Michael Knaap heeft het hart van een leeuw en durft tegen een ieder te knokken op elke regel....Maar heeft denk ik wel geleerd zich fatsoenlijk voor te bereiden....dus praat geen poep....heel verstandig van hem...

potje kickboksen ja vanavond knaapie? veel plezier man....

en Laat maar weer even zien welk hout je gesneden bent....

OSU!!!!

MMAFAN-1122
09-10-2010, 17:53
HAHA een ieder die beweerd dat Knaap niet durft, zijn tegenstanders uitzoekt of niet op de grond durft.......is voor mij officieel een nitwit...

Michael Knaap heeft het hart van een leeuw en durft tegen een ieder te knokken op elke regel....Maar heeft denk ik wel geleerd zich fatsoenlijk voor te bereiden....dus praat geen poep....heel verstandig van hem...

potje kickboksen ja vanavond knaapie? veel plezier man....

en Laat maar weer even zien welk hout je gesneden bent....

OSU!!!!

Zeker waar... Knaap succes...

jury
09-10-2010, 23:12
Helaas wil de organisatie geen Fotograaf aan de ring ivm film opnames.

Das vreemd, zie op de meeste Gala´s dat er gefilmd en gefotografeerd word ........gaat volgens mij goed samen . Mja wel een beetje jammer dat er dan wel een film van komt , maar geen foto´s .

Richelieu
09-10-2010, 23:20
Das vreemd, zie op de meeste Gala´s dat er gefilmd en gefotografeerd word ........gaat volgens mij goed samen . Mja wel een beetje jammer dat er dan wel een film van komt , maar geen foto´s .

Das inderdaad jammer, maar in mijn ogen niet meer dan een gemiste kans voor een promotor, door geen plek voor een fotograaf aan de ring vrij te maken.

ijsblok
10-10-2010, 00:03
Onzin wat je zegt.. Het is niet dat Knaap niet op de grond wil vechten, maar om nou 10 minuten lang op de grond te gaan liggen grappelen... Nee dat vind ik niks.. (is mijn mening) Ik kom op een gala om te zien hoe er gevochten word.. En vind MMA leuk om te zien maar niet 10 minuten lang op de grond..

fijn voor je. ander publiek komt misschien wel voor het grondvechten of het totale mma plaatje.

blackadder
10-10-2010, 02:48
Damn. Wat een tijden weer. 2 uur pas was het klaar. Tering.

SDMbox
10-10-2010, 11:39
................................................?? ????????????????????????????????

Snap je hem Harmen !!!!!!!!!

BB
10-10-2010, 11:43
Das inderdaad jammer, maar in mijn ogen niet meer dan een gemiste kans voor een promotor, door geen plek voor een fotograaf aan de ring vrij te maken.

Ben Portier was er wel hoor om foto's te maken. Was een mooi gala, maar ik snap niet waarom er gekozen is om nieuwelingen en jeugdpartijen toe te voegen. Voor dat soort partijen zijn genoeg andere gala's. Ik vind het niet passend op een gala met zo'n professioneel karakter. Zeker niet nu het gala tot 2 uur 'snachts duurde.

Hendy
10-10-2010, 11:50
Das vreemd, zie op de meeste Gala´s dat er gefilmd en gefotografeerd word ........gaat volgens mij goed samen . Mja wel een beetje jammer dat er dan wel een film van komt , maar geen foto´s .

Mee eens, bij bijv showtime of Slamm!! staan ook filmers en fotografen aan de ring.. zonder problemen.
Maar goed.. zal wel een andere reden zijn;)

blackadder
10-10-2010, 11:54
Ben Portier was er wel hoor om foto's te maken. Was een mooi gala, maar ik snap niet waarom er gekozen is om nieuwelingen en jeugdpartijen toe te voegen. Voor dat soort partijen zijn genoeg andere gala's. Ik vind het niet passend op een gala met zo'n professioneel karakter. Zeker niet nu het gala tot 2 uur 'snachts duurde.
*geeeeeeeuwww*
Helemaal mee eens.

blackadder
10-10-2010, 12:03
Wel vet trouwens, meneer Kaktus als ringspeaker. Ook al maakte hij een paar fouten met aankondigen.

dj
10-10-2010, 13:06
Zijn er al uitslagen bekend

BaldButcher
10-10-2010, 13:28
David Kiria wop vs William Diender
Rico Verhoeven wop vs Michael Duut ( Goeie partij van Duut )
Leroy Kaestner wop vs Hakim ait Hma ( Kaestner was meest overtuigende vechter van het gala mijn inziens)
Halim Issaoui wop vs Eddy v Gelder
Angelo Wilkens wop vs Beau Kapila
Clyde v Dams wop vs Cristano Delgado ( v Dams wint 4mans-toernooi )

dj
10-10-2010, 14:12
Bedankt.

SjorsWilms
10-10-2010, 16:45
Wie weet wat er met Cristano Delgado zn ogen was. Snap t niet helemaal.

BaldButcher
10-10-2010, 17:40
Delgado zal in zijn eerste partij van het 4mans-toernooi tegen Rik van Soest wel een paar stoten hebben opgelopen
zodat hij met bijna dichte ogen tegen v Dams vocht.

citygym
10-10-2010, 18:02
Wie weet wat er met Cristano Delgado zn ogen was. Snap t niet helemaal. Cristiano kampt sinds december vorig jaar met oog problemen. Hoe het precies zit is moeilijk uit te leggen voor mij. Als hij een klap op zijn hoofd krijgt, niet eens op zijn oog, gaat zijn oog dicht zitten en kan hij niet meer tegen licht! (wat ik heb begrepen dezelfde problemen als Edgar Davids) Gisteren gingen na zijn partij tegen rick beide ogen dicht zitten. Ook in zijn voorbereiding naar dit gala heeft hij dit 5x gehad. In overleg met een oogarts mocht hij vechten gisteren. Op korte termijn zal hij hieraan worden geholpen en we hopen dan dat het over is!

blackadder
10-10-2010, 18:11
Klinkt niet gezond.

SjorsWilms
10-10-2010, 18:21
Ok. thx voor de info.

The Bulldog
10-10-2010, 18:42
top dat clyde het toernooi won....

leroy b lijft goed bezig...

knaap nog gekickbokst?

Richelieu
10-10-2010, 19:35
Ben Portier was er wel hoor om foto's te maken. Was een mooi gala, maar ik snap niet waarom er gekozen is om nieuwelingen en jeugdpartijen toe te voegen. Voor dat soort partijen zijn genoeg andere gala's. Ik vind het niet passend op een gala met zo'n professioneel karakter. Zeker niet nu het gala tot 2 uur 'snachts duurde.

Denk dat ik in dit geval dan mijn quote enigszins moet aanpassen. In mijn ogen niet meer dan een gemiste kans voor een promotor, door geen plek voor een Mixfight fotograaf aan de ring vrij te maken ;)


Wel vet trouwens, meneer Kaktus als ringspeaker. Ook al maakte hij een paar fouten met aankondigen.

Vet? Een professioneel thaiboksgala en dan Peter Jan Rens als ringspeaker?

blackadder
10-10-2010, 19:41
Vet? Een professioneel thaiboksgala en dan Peter Jan Rens als ringspeaker?
Ey!!! Meneer Kaktus heeft ook veel ringervaring hoor!!!
:hugegrin:
Maar serieus. Een BN'er gaf er, voor mij, toch een meer mainstream gevoel aan. Helemaal na al het gezeik van een zekere burgemeester de laatste tijd. Ondanks dat de promoter, die net als Dino Soerel in Purmerend heeft gewoond, ook aanwezig was om te netwerken. En met z'n kop de camera probeerde te molesteren.

Richelieu
10-10-2010, 19:44
Ey!!! Meneer Kaktus heeft ook veel ringervaring hoor!!!
:hugegrin:
Maar serieus. Een BN'er gaf er, voor mij, toch een meer mainstream gevoel aan. Helemaal na al het gezeik van een zekere burgemeester de laatste tijd.

Haha, inderdaad. Meneer Kaktus heeft meer in de ring geknokt dan mening ander ringspeaker.

sterrenkijker
10-10-2010, 22:36
top dat clyde het toernooi won....

leroy b lijft goed bezig...

knaap nog gekickbokst?

Een onbeslist tegen mn mattie Zivota van KB Kangal, na 3 jaar weer in de ring, knappe prestatie!

Dawo
10-10-2010, 23:49
Stefano Ledda :: luister mannetje je weet maar nooit wat van te voren gaat gebeuren of het knufel partij wordt of en knokpartij, en als Hracho de meeste op de grond brengt dat betekent niet dat het niet spektakel wordt. Op de grond kan je ook wat laten zien en goed knokken. Dus wat praat je er over dat het een knufel partij wordt. jij praat bullshit en let maar op wat je zegt.
Het komt vast wel een keer die partij Darpinyan vs Knaap dan zien we wel wie wat doet. Maar wat Knaapie heeft gezegt dat hij niet tegen Hracho wil omdat hij te sterk is op de grond dat betekent grond, stand, liggend of zittend komt het zelfde neer. Hij heeft gewoon geweigert de resultaat is belangrijk niet hoe hij gezecht heeft.

The Bulldog
11-10-2010, 00:33
idd netjes.....
Een onbeslist tegen mn mattie Zivota van KB Kangal, na 3 jaar weer in de ring, knappe prestatie!

BB
11-10-2010, 12:58
Stefano Ledda :: luister mannetje je weet maar nooit wat van te voren gaat gebeuren of het knufel partij wordt of en knokpartij, en als Hracho de meeste op de grond brengt dat betekent niet dat het niet spektakel wordt. Op de grond kan je ook wat laten zien en goed knokken. Dus wat praat je er over dat het een knufel partij wordt. jij praat bullshit en let maar op wat je zegt.
Het komt vast wel een keer die partij Darpinyan vs Knaap dan zien we wel wie wat doet. Maar wat Knaapie heeft gezegt dat hij niet tegen Hracho wil omdat hij te sterk is op de grond dat betekent grond, stand, liggend of zittend komt het zelfde neer. Hij heeft gewoon geweigert de resultaat is belangrijk niet hoe hij gezecht heeft.

Ik wil me verder niet met de discussie bemoeien, want ik ben geen mma kenner. Echter bij mij komt de vraag naar boven: Sinds wanneer accepteert een vechter een partij wel of niet, waarbij hij de afweging maakt of de promotor wel belang heeft bij de partij? Volgens beslist de promotor zelf welke vechters hij op zijn gala wil laten vechten. En zal hij altijd ( althans bij partijen op dit niveau) overwegen of het aantrekkelijk zal zijn voor het publiek. Als Souf dat zo zou inschatten, hoeft de vechter alleen maar zijn ding te doen, lijkt mij.Dus kan me niet echt voorstellen dat de genoemde reden door Knaap of zijn management de werkelijke reden is.

Justinian
11-10-2010, 13:03
Ik wil me verder niet met de discussie bemoeien, want ik ben geen mma kenner. Echter bij mij komt de vraag naar boven: Sinds wanneer accepteert een vechter een partij wel of niet, waarbij hij de afweging maakt of de promotor wel belang heeft bij de partij? Volgens beslist de promotor zelf welke vechters hij op zijn gala wil laten vechten. Dus kan me niet echt voorstellen dat de genoemde reden door Knaap of zijn management de werkelijke reden is.
Volgens mij is het niet al te moeilijk. Knaap heeft zich onvoldoende voorbereid voor een tegenstander van het formaat van Darpinyan. Dat hij nog maar weinig ervaring heeft op het gebied van MMA doet daar niet aan af. Kijk maar naar de prestatie die hij wist neer te zetten tegen Jason Jones! Michael is niet iemand die tegenstanders weigert, maar in dit geval zou het mijns inziens niet verstandig zijn om in te gaan op deze 'last minute replacement'.