PDA

View Full Version : even iets kwijt



Dave72
09-10-2010, 14:43
Als ik zie hoe af toe vechters worden afgebrand vraag ik mij af zijn dit echte fans zijn of niet.
Afgelopen maanden te vaak gezien/gelezen
voorbeeld bas rutten wilde nooit meer vechten in nederland, super gevechten gehad, 1 wedstrijd die niet goed verliep en heel het pubiek was tegen hem.
Ook hier merk het vaak vaak, heb toch eens meer respect voor de vechters die er staan ook al is het fout gegaan.
In de ring is alles anders, soms heb je dag soms niet, maar waardeer de vechters
Als je ooit in de ring heb gestaan weet je wat ik bedoel

Kritiek mag je hebben maar wel respect tonen

Justinian
09-10-2010, 14:52
Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat het tegenwoordig reuze meevalt. Natuurlijk heb je er altijd mensen bij die er genoegen in scheppen een vechter af te branden, maar het grote deel geeft gefundeerde kritiek naar mijn mening.

Facade
09-10-2010, 14:57
Ik vind het ook wel wat meevallen. Altijd de eeuwige discussie dat Nederlanders hun sporters niet genoeg zouden waarderen 'want kijk maar eens naar land X hoe het daar gaat!'
Word ik een beetje moe van om eerlijk te zijn....

redjuh
09-10-2010, 15:16
ookal vind ik het zelf niet oke, zie ik het zo: als er in de arena 20.000 man zit, die gemiddeld een eurootje of 70 betaald hebben voor een kaartje, +- 20 euro aan transport, en 25 aan eten en drinken (en 50 aan dope), en daarvan fluiten er op momenten zo'n 8.000, kun je niet zeggen dat ze dat niet mogen. als er zoveel mensen iets niet goed of vermakelijk oid vinden, dan is de kans groot dat zij iig voor een aanzienlijk deel, gelijk hebben.

er zijn na elke, belangrijke interland van oranje zeker een miljoen mensen die een of meerdere spelers ondermaats vonden presteren. dat mag gezegd worden, aangezien deze mensen betalen voor het zien van de wedstrijden. zelfs mensen die niet kijken, maar wel de nos of sbs kunnen ontvangen, betalen mee.
wie betaalt, mag kritiek leveren. als je vroeger, in het colosseum, ondermaats presteerde, ging er een duim omlaag.......

Yogi1
09-10-2010, 15:53
Dave72 helemaal mee eens. Vaak zitten er van die bierzuipende gasten in het publiek en aan het commentaar kun je horen dat ze nog nooit in de sportschool zijn geweest. Als er een mma partij is en de vechters gaan naar de grond word er al vaak door zo'n idioot, Homo's geroepen ofzo.
Ik erger mij kapot aan dit soort gasten. Als je niet wil dat er op de grond word gevochten gaan dan naar een kickboks gala.

Bartju
09-10-2010, 15:54
het is tegen woordig ook zo als je uitspraken voor de wedstrijd bekijkt dat ze dan zeggen

Ik maak hem dood ik ga hem pijn doen.. wtf je bent met sport bezig
andere willen er een grote show van maken en als ze dat vervolgens niet doen
en die beloften niet waar maken. dan moet ie ook zn mond dicht houden!
ik denk dat het meeste publiek daar ook op aftaait en disrespect toont.

en het is zoals redjuh zegt we betalen er geld voor we betalen geld om ze te zien knokken!
net zo hard knokken als dat ze getraint hebben. om al die enrgie die ze in de training gestopt
hebben in de ring te laten weerkaatsen.
Het is waar ze trainen allemaal kei en kei hard! en groots respect daar voor!
maar we betalen geen geld om ze te zien trainen of omdat we respect hebben voor hoe hard ze
getraind hebben.. er wordt betaald om een knal partij te zien

marcelt
09-10-2010, 15:58
He bierzuipende gasten komen soms ook veel in sportscholen hoor !

Yogi1
09-10-2010, 16:13
He bierzuipende gasten komen soms ook veel in sportscholen hoor !

Klopt maar die hebben niet van die stomme uitspraken mag ik aan nemen

redjuh
09-10-2010, 16:16
He bierzuipende gasten komen soms ook veel in sportscholen hoor !

x2

alles mag gezegd worden: wilders is kut, moslims zijn kut, het koningshuis is geldverslindend kut, xbox of ps3 is kut, r&b is kut...
MAARRRRRRRRRR..................... (naam vechter) is kut... u better beware

Dave72
09-10-2010, 16:19
neem als voorbeeld remco pardoel ik heb hem nog nooit een vechter zien afzeiken je kunt commentaar geven maar iemand die in de ring staat verdient gewoon respect, ga er maar eens staan , ik heb zelf meegemaakt dat ik de ring instapte en mijn benen voelde als plastic
commentaar mag respect ook, als je het ooit heb meegemaakt snap je wat ik bedoel

Facade
09-10-2010, 16:23
Kom dan eens met concrete voorbeelden van recente topics waarin sporters helemaal afgemaakt worden dan...

Yogi1
09-10-2010, 16:29
Kom dan eens met concrete voorbeelden van recente topics waarin sporters helemaal afgemaakt worden dan...

Als je regelmatig naar gala's gaat moet je het ook regelmatig horen. En natuurlijk mag iedereen zeggen wat hij/zij wil maar soms is het echt respectloos dat ben ik zeker met Dave eens

univers1l
09-10-2010, 18:04
Kom dan eens met concrete voorbeelden van recente topics waarin sporters helemaal afgemaakt worden dan...

nou schilt bijvoorbeeld vanwege zijn lompe stijl
overeem vanwege zijn te gespierde lichaam en gelijk doping erbij halen
bonjasky vanwege het blijven liggen na het natrappen en zijn defensieve vechtstijl
spong als heavyweight
zimmerman voor niet gedisciplineerd
om maar over badr te zwijgen daar worden records aan topics verbroken met negatieve teksten.

redjuh
09-10-2010, 18:31
ok en dat van badr is onterecht?

Bartju
09-10-2010, 19:30
nou schilt bijvoorbeeld vanwege zijn lompe stijl
overeem vanwege zijn te gespierde lichaam en gelijk doping erbij halen
bonjasky vanwege het blijven liggen na het natrappen en zijn defensieve vechtstijl
spong als heavyweight
zimmerman voor niet gedisciplineerd
om maar over badr te zwijgen daar worden records aan topics verbroken met negatieve teksten.

ik snap niet dat je vechters om hun stijl gaat liggen verrotten. je weet van te voren waar je naar gaat kijken toch?!
vechters uitfluiten e.d. voor het verrotten van de sport en van gedrag wat ontoelaatbaar is ok

Dave72
09-10-2010, 19:37
bas rutten , ken/kon ik goed jaren mee getraind , nu zijn alle mensen als er iets nieuws is over hem helemaal hilarious,
1 verkeerde/slecht getimde wedstrijd en hij werd helemaal afgemaakt, ik heb zelf meegemaakt hoe zoiets iemand kan dismotiveren
hij heeft toen besloten nooit meer in nederland te vechten,

ICON
09-10-2010, 20:34
oooh ik dacht dat je echt iets kwijt was.

The Bulldog
09-10-2010, 21:29
onderbouwde kritiek kan ik ook wel wat mee...


maar schelden, voor loser uitmaken en geloijk beginnen over aas bij sommige gasten vind ik ook minder...

al gebeuren die rare uitspattiongen een stuk minder vind ik....

TOON
09-10-2010, 21:36
vind het hier op het forum wel meevallen....probleem is vaak dat als mensen kritiek hebben op een vechter dat tegen het zere been is van de fans van die vechter......kritiek wordt dan vaak aangezien als afzeiken en dan zijn de mensen met kritiek meteen haters....maar dat is onterecht in mijn ogen....

tnk2k
13-11-2010, 14:04
wie betaalt, mag kritiek leveren. als je vroeger, in het colosseum, ondermaats presteerde, ging er een duim omlaag.......

Vindt ik goed punt. Maar fluiten voordat iemand de ring instapt kan echt niet. Fluiten kan bij;

- ondermaats presteren (kut wedstrijd)
- onsportief gedrag
- bier pas na tijdstip x
- lelijke ronde dames

remco pardoel
13-11-2010, 14:17
De sfeer op mixfight is met sprongen vooruit gegaan ten opzichte van enkele jaren geleden.

Voordat je jouw mening geeft over een atleet bedenk dan eens het volgende...
Van alle dagen dat je werkt per jaar, gaan er ook wel een aantal dagen niet zoals je had voorgesteld

@Redjuh: Ik ben blij dat ik niet in die tijd leefde als sporter :)
@ tnk2k: Klinkt als een meer dan redelijk voorstel

Misschien volgend jaar een speciale mixfight dag maken
Alle azijnzeikers mogen in een ring tegen elkaar en de rest van het forum mag als publiek fungeren
(biergooien is dan geen optie maar een must bij ontevredenheid)
I'm in!!

tnk2k
13-11-2010, 14:19
wahahah me2!

remco pardoel
13-11-2010, 14:26
Roy, Wheelie, Mickey en de rest v.d. crew make it happen!!

Briant
13-11-2010, 14:36
Vindt ik goed punt. Maar fluiten voordat iemand de ring instapt kan echt niet. Fluiten kan bij;

- ondermaats presteren (kut wedstrijd)
- onsportief gedrag
- bier pas na tijdstip x
- lelijke ronde dames

Ik fluit liever naar knappe ronde-dames... maar voor de rest ben ik het met je eens ;)

Hendy
13-11-2010, 14:40
De sfeer op mixfight is met sprongen vooruit gegaan ten opzichte van enkele jaren geleden.

Yup mee eens, tov ruim een jaar geleden is de sfeer vele malen beter geworden.

Slome
13-11-2010, 15:25
Ik fluit liever naar knappe ronde-dames... maar voor de rest ben ik het met je eens ;)

fluit jij maar, ik hang hm r dan wel in....;)

Briant
13-11-2010, 15:28
fluit jij maar, ik hang hm r dan wel in....;)

ja idd, jij hangt hem graag in ronde dames ;)

NielsN
13-11-2010, 15:49
Yup mee eens, tov ruim een jaar geleden is de sfeer vele malen beter geworden.

:lol: