PDA

View Full Version : Dit is waarom ik Kurt Angle 5 jaar geleden van Randy Couture zag winnen.



The_Rock
10-10-2010, 13:44
Kurt Angle voormalig Gold Medalist in the Olympics (1996)
Hij stapte over naar pro wrestling en groeide tot een levende legende.

In mijn ogen was kurt Angle de perfecte vechter voor 205 division. In dit filmpje zie je hoe hij te werk gaat. Let op: 3:10 begint de match. Het is jammer dat Kurt voor pro wrestling koos maar dat was omdat pro wrestling ka ching was ..en MMa nog aan het groeien was.

Dit is een afgesproken match maar je ziet de talenten van Kurt en de takedowns (die NIET afgesproken waren omdat Benoit wou bewijzen dat hij ze kon tegenhouden ...wat niet echt gelukt is)

Edit: Kurt Angle heeft backstage met brock Lesnar geworsteld. meerdere pro worstelaars zagen het gebeuren. Kurt, die 225 pounds woog won van Brock die toen 295 pounds woog. lesnar gaf zelfs aan dat Kurt de enige man was die beter kon worstelen dan Brock zelf.

http://www.youtube.com/watch?v=mSYfz1qVpQc

remco pardoel
10-10-2010, 14:02
Heb je weer lijm lopen snuiven????
Pro Wrestling is geen MMA en alles aan deze partij is FAKE

The_Rock
10-10-2010, 14:10
Heb je weer lijm lopen snuiven????
Pro Wrestling is geen MMA en alles aan deze partij is FAKE

Ik kan je geen MMA beelden van Kurt laten zien. Dit is maar een voorbeeld. Volgens mij was ik duidelijk in mijn verhaal.

Het is jammer dat deze man nooit in MMA stapte.

bazooka
10-10-2010, 14:31
Nep!

Vinand
10-10-2010, 14:37
epic fail

Ronald
10-10-2010, 14:55
Helemaal top die Kurt Angle, maar ik kan je een filmpje laten zien van Chuck Norris waarin duidelijk te zien is dat als hij in mma was gestapt, hij met gemak Kurt Angle had verslagen. In Walker Texas Ranger 3 is duidelijk te zien hoeveel mma-potentieel de man heeft. Als hij op dat moment een remake had gemaakt van "Way of the Dragon" hij had zelfs dit keer gewoon Bruce Lee verslagen, zo goed was hij. Oh ja, en natuurlijk ook nog 6 voudig wereldkampioen karate. Kurt Angle is slechts 1 keer Olympisch kampioen geweest dus Chuck Norris is gewoon 6 keer zo goed.

Ronald
10-10-2010, 14:59
Als voorbeeld heb ik even wat filmpjes opgezocht. In het eerste filmpje vecht Chuck zelfs tegen een beer. In het tweede filmpje is heel duidelijk het mma-potentieel van Chuck te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=z2XUgE6g7XU

http://www.youtube.com/watch?v=XFC30jCta_s&NR=1

Fasada
10-10-2010, 15:14
Wat een sneu reacties van mensen zeg! Die man is olympisch goud met worstelen, een prima basis voor een M.M.A. carrière als je het mij vraagt... Als iemand een filmpje post van een B.J.J. wereldkampioen hoor je mij ook niet roepen, "dit is geen M.M.A."

Denk zelf dat hij eerder te oud is om op niveau mee te draaien maar begrijp the topicstarter best....
Dat het showworstelen hoeft niet te betekenen dat het daardoor onmogelijk is en zegt voor mij dat zij wel degelijk sporters zijn...

Brock Lesnar is een prima voorbeeld dat het mogelijk is!

The_Rock
10-10-2010, 15:24
Bepaalde mensen hebben hun normale niveau vandaag niet. Best kinderachtig.

Waarom begin ik over Kurt? omdat hij telkens roept dat hij MMA in wilt stappen ...en Randy Couture, Brock etc. zien hem als een prospect ....die te oud is ...wat ik persoonlijk jammer vind.

Maar ik begrijp jullie irritatie hoor ..Brock Lesnar een pro worstelaar die de MMA wereld op zijn kop zet ligt jullie niet echt he. Wat jullie vaak vergeten is dat lesnar een amateur wrestling carriere achter zich heeft ....en Kurt was zelfs succesvoller.

Djani
10-10-2010, 15:29
Als Brock Lesnar en Joe Warren het kunnen, dan had die Kurt Angle het vast ook gekund. Alleen een Pro Wrestling partij ter illustratie is denk ik niet echt veelzeggend. Vooral omdat de meeste mensen denk ik nog nooit van die tegenstander gehoord hebben en omdat het 'show' is. Maar z'n worstelskills zijn vast up there with the best of them

The_Rock
10-10-2010, 15:37
http://www.youtube.com/watch?v=pQ17NKEQ69A

remco pardoel
10-10-2010, 16:12
@ Fasada: Er wordt ook niet ontkent dat de man geen kwaliteit heeft.
Maar lees de kop van de topic.
Hij zou 5 jaar geleden van Randy Couture op MMA regels moeten kunnen winnen..
Daar zie ik geen brood in en zeker niet na het zien van een opgezette worstel wedstrijd.

Hij zou het zelfde lot beschoren zijn als de entrence van Lesnar in de UFC

We hebben Galvao ook roemloos ten onder zien gaan
Als je tot de wereldtop in een sport behoort is het GEEN garantie dat je ook aansluiting krijgt in de MMA top 4

Yogi1
10-10-2010, 16:24
Kurt Angle is een top worstelaar dat is zeker. Maar ik gaf hem weinig kans 5 jaar geleden in een MMA wedstrijd tegen Randy Couture.

Fasada
10-10-2010, 16:47
@ Fasada: Er wordt ook niet ontkent dat de man geen kwaliteit heeft.
Maar lees de kop van de topic.
Hij zou 5 jaar geleden van Randy Couture op MMA regels moeten kunnen winnen..
Daar zie ik geen brood in en zeker niet na het zien van een opgezette worstel wedstrijd.

Hij zou het zelfde lot beschoren zijn als de entrence van Lesnar in de UFC

We hebben Galvao ook roemloos ten onder zien gaan
Als je tot de wereldtop in een sport behoort is het GEEN garantie dat je ook aansluiting krijgt in de MMA top 4

Ik zou inderdaad niet tegen Randy betten maar je kan het niet uitsluiten als ik eerlijk moet zijn. Als ik zie dat Brock Lesnar met maar 3 partijen al meteen erg succesvol kan zijn of een King Mo die door saai maar effectief Mousasi verslaat, zou ik een wedstrijd kunnen zien waarbij die Kurt gewoon Couture naar de grond krijgt en daar het gevecht dicteert... Hoewel Randy zelf een goede worstelaar is en door zijn ervaring zoiets niet laat gebeuren vind ik toch dat een type Kurt een kans maakt... Ook al is het niet groot maar hij is aanwezig...

Wat dachten jullie van Joe Warren tegen Kid Yamamoto, volgens mij was het de debuut van Joe Warren...

Ronald
10-10-2010, 17:48
Bepaalde mensen hebben hun normale niveau vandaag niet. Best kinderachtig.
LOL, dat zal het zijn ;) Maar het is precies wat Djani zegt: Kurt Angle heeft echt wel kwaliteit maar om dat nou te gaan onderbouwen met een filmpje van pro wrestling... Ik heb er echt hard om moeten lachen :lol:;)

The_Rock
10-10-2010, 17:53
Laat ik maar uitleggen wat ik bedoelde met dat 5 jaar geleden komentaar.

Ik bedoelde natuurlijk een Kurt Angle die in een hele goede vorm was. Nu is zijn lichaam naar de klote maar de Angle van 5 jaar terug was nog in een hele goede shape. Ik vind/vond hem(Kurt) de betere worstelaar en Couture wint zijn partijen met worstellen en clinchen tegen de cage. Zou een hele moeilijke match-up zijn voor hem zijn.

Dus wat ik wil zeggen ..als hij voor een andere weg had gekozen ...zou de MMA wereld iets anders uitzien, DENK IK.

T15Boxing
10-10-2010, 18:20
Ik denk dat je nog verder moet terug gaan. Meer dan 10 jaar, voordat hij zoveel blessures kreeg(met name zijn nek) zeg maar in plaats van dat hij naar WWF ging gewoon MMA deed. Toen was Randy zelf ook nog meer een pure worstelaar dus had Angle meer kans om hem te verslaan.

SjorsWilms
10-10-2010, 19:19
Wat is de bedoeling van worstelen?

lopez86
10-10-2010, 22:18
Ik zou inderdaad niet tegen Randy betten maar je kan het niet uitsluiten als ik eerlijk moet zijn. Als ik zie dat Brock Lesnar met maar 3 partijen al meteen erg succesvol kan zijn of een King Mo die door saai maar effectief Mousasi verslaat, zou ik een wedstrijd kunnen zien waarbij die Kurt gewoon Couture naar de grond krijgt en daar het gevecht dicteert... Hoewel Randy zelf een goede worstelaar is en door zijn ervaring zoiets niet laat gebeuren vind ik toch dat een type Kurt een kans maakt... Ook al is het niet groot maar hij is aanwezig...

Wat dachten jullie van Joe Warren tegen Kid Yamamoto, volgens mij was het de debuut van Joe Warren...

Helaas kunnen veel mensen hier het niet hebben dat topworstelaars succesvol zijn dankzij hun basis.
Ben Askren is er ook 1 van btw.
Ik snap het punt van The Rock wel, maar door z'n pro-wrestling filmpje erbij nemen mensen het te letterlijk.

The_Rock
10-10-2010, 23:02
epic fail

Je juicht te vroeg want ....ik WIN! :p

Eindelijk snappen sommige mensen het.

@T15boxin ..dat is ook goed en je hebt zeker een punt met die blesurres.