PDA

View Full Version : Holland Ole, Bas is coming



Bas Rutten
12-10-2010, 10:33
He daar iedereen!

Ga Vrijdag in het vliegtuig, heb eerst Donderdag een TV shoot, vlieg terug naar huis, en meteen naar NL de volgende ochtend. Aankomen op Zaterdag, even een uurtje of drie slapen en dan het Gala presenteren. Meteen Zondag weer naar huis want ik moet Maandag weer een TV show schieten, zo zie je dat het allemaal lekkere druk is, maar ik wil dit voor geen geld missen!!

Luister, ik heb gehoord dat de gemeente er op tegen is in Amsterdam? Zo vreemd, als je kijkt wat er met het voetballen allemaal gebeurd, en dat is wel goed, oh wacht even, daar verdienen ze geld mee. AAAaah, dan is het goed, maar als er geen geld mee verdient wordt, en alles gewoon normaal is, is het niet goed? Word ik zo ziek van, zo bekrompen, proberen het in een slecht dag light te zetten. Het zijn allemaal criminelen, het is KOOI vechten, barbaars, en God weet wat nog meer. Als ik dan uitleg dat MMA een blend is van 4 Olympische sporten, dan is het, wat??? Ja, trappen van Tae Kwon Do, Stoten van Boksen, worstelen van worstelen en de grond van Judo, nou doe je die elkaar en dan is het ineens crimineel? Zie je, dat bedoel, ik, ik zie niet wat er in hun hoofd omgaat. De MMA athletes moeten al die 4 sporten kennen, niet simpel maar EEN sport, nee VIER, maakt hun dat niet beter?

En dan hebben we net er weer een wereld kampioen bij in Marloes Coenen, daar moeten ze trots op zijn.

Maar goed, ik schrijf even omdat ik wil dat iedereen gaat komen.

Laatst zagen we een AT team (arrestatie team) een OT (Observatie team) en die avond zag ik ook dat er een nieuw team geboren was, het FT (Frustratie team). Ik bedoel, als iemand van dat team de vrouw van de promotor uit gaat vragen, dan is er toch iets mis niet? heel professioneel.

Dus laat alsjeblieft zien dat je de sport waar ik zoveel van hou, MMA, support, en kom gewoon, dan weten ze meteen dat echte MMA fans niet weg te slaan zijn.

El Guapo says; Godspeed and Party on! Zie jullie Zarterdag, wordt een mooie show, heb er super zin in!

Thx! Bas

Justinian
12-10-2010, 10:40
Gaat een mooi gala worden en ik ben uiteraard van de partij!

Bobson
12-10-2010, 10:46
:thup: Goed zo Bas. Zulke teksten hebben we nodig. Dat burgemeestertje wil, niet gehinderd door enige kennis van zaken, even makkelijk scoren. Laten we niet teveel energie verspillen aan dat sujet en ons meer richten op het positieve dat de sport te bieden heeft. En daar horen gala's zoals zaterdag bij.

Komop jongens, reageren. Hou deze post van Bas hoog!

Garcia
12-10-2010, 11:00
Goed gesproken Bas. Ik spreek je zaterdag vast wel even.

Have a nice flight!!

Sendur
12-10-2010, 11:00
go Basje!

simtekf1
12-10-2010, 11:03
Bassie 4 president!!!!!!!!!!!!!!!!

:cool2::pimp:

tik_tok
12-10-2010, 12:27
Bassie 4 president!!!!!!!!!!!!!!!!

:cool2::pimp:

X2

Gokhan
12-10-2010, 12:32
X2

x3 Ik ben er zeker bij..wordt top!

de Stiep
12-10-2010, 12:41
De burgemeester van Amsterdam zou potdorie op Schiphol moeten staan om Bas met gepaste trots te ontvangen. Hoeveel
' Ollanders in den vreemde komen zo positief en sportief in het nieuws ? Pfffffffffff, wordt er soms errug moe van. Zoals Bas schrijft heb ik als politieman toch vaak moeten knokken tijdens een potje voetbal, waarbij de bezoekers qua IQ mijn schoenmaat niet overstijgen en tijdens vechtsportgala's ben ik nooit verder gekomen dan een "oeps, sorry" van iemand die op mijn voet ging staan.

Yogi1
12-10-2010, 12:50
Top geschreven Bas.
Bas voor Burgemeester van Amsterdam.

Tony
12-10-2010, 12:57
goed punt dat je hier aankaart Bas... Maar goed, zoals we allemaal al lang weten is de overheid uiteraard redelijk bekrompen (vooral voor wat betreft het trekken van ongegronde conclusies)

Overheid: Ja, maar bij vechtsport events zitten allemaal criminelen
Wij: Ja pak ze dan op
Overheid: Ja maar een heleboel daarvan zijn ex-criminelen of gewoon verdacht
Wij: Dus zijn het geen criminelen.... PUNT

tnk2k
12-10-2010, 13:35
MMA/Freefight is crimineel. Je was er nota bene zelf bij!

2:40
http://www.youtube.com/watch?v=fMp6P2_rats

dirk5
12-10-2010, 13:40
MMA/Freefight is crimineel. Je was er nota bene zelf bij!

2:40
http://www.youtube.com/watch?v=fMp6P2_rats

Bas is overal bij, Ik heb hem zelfs ooit stennis zien schoppen in Zonnedael...

remco pardoel
12-10-2010, 13:47
?
Wil jij mij schrijven dat ik een crimineel ben?
Dat is heel erg kort door de bocht.

Dat er mensen zijn die criminele activiteiten ondernemen en naar sport evenementen komen kijken (dus ook voetbal) daar moet ik je gelijk in geven.

Petrosyan188
12-10-2010, 14:39
welke topgala is er dan zaterdag die bas gaat presenteren?, PTA? of gaat hem gewoon om iets anders...

Kemal
12-10-2010, 14:56
Bassie 4 president!!!!!!!!!!!!!!!!

:cool2::pimp:

x4

blackadder
12-10-2010, 16:40
Is er eigenlijk alweer wat nieuws bekend van de slechtste burgemeester van Nederland? De mail actie is toch alweer een paar weken oud en ze wouden het verbod toch in de gemeenteraad bespreken de week daarop?

Wheelie
12-10-2010, 17:20
welke topgala is er dan zaterdag die bas gaat presenteren?, PTA? of gaat hem gewoon om iets anders...

Bas komt voor de PTA

wrestler_nl
12-10-2010, 17:27
BASITO geweldige post!
Keep it up woop woop lool

Jeru
12-10-2010, 17:29
Dat wordt een druk weekendje Bas! Veel succes!

carlsson
12-10-2010, 17:49
Ik zou zeggen verzamel alle iconen van de mma en kickboks wereld bij elkaar en ga in gesprek met de burgemeester en nodig hem daarna uit op een training en een gala .

marcelt
12-10-2010, 20:18
Volkomen gelijk Bas, behalve op een punt : ellebogen, ground and pound, footstomps en soccerkicks zijn niet erg olympisch!

N.b. top dat je hier wat van je laat horen. Zo wat het hele forum hier is Rutten fan.

Hendy
12-10-2010, 20:19
Mooi verhaal Bas! top!

Marchant
12-10-2010, 20:44
Volkomen gelijk Bas, behalve op een punt : ellebogen, ground and pound, footstomps en soccerkicks zijn niet erg olympisch!

N.b. top dat je hier wat van je laat horen. Zo wat het hele forum hier is Rutten fan.

mwa ik zie de vergelijking wel

http://files.sharenator.com/funny_soccer_kick_s328x348_369_Nemoku_Juokingi_nuo tykiai-s328x348-438.jpg

Leuk stukje en ik hoop op een knal gala!!!

micha
12-10-2010, 21:56
we zijn klaar voor je Bas!!

The Persian Killer
12-10-2010, 23:02
http://www.blogcdn.com/www.mmafighting.com/media/2009/02/basrutten.jpg

El Guapo!

Hans Vos
13-10-2010, 13:18
ach die 60 % crimineel is ook maar uit de lucht gegrepen . slaat werkelijk helemaal nergens op . gr hans

rollermanskunk
13-10-2010, 22:05
Misschien een idee om bij de gala iedereen deze t-shirt te laten aan trekken
http://www.wearyourfaith.com/v/vspfiles/photos/GF_Criminal-2T.jpg

Jamila
13-10-2010, 22:42
Mooi stuk geschreven Bas!

We zijn blij om je erbij te hebben a.s zaterdag, en ja, het word zeker een Topavond!
En met jou mooie woorden kan het alleen nog maar beter worden.

See you all on Saturday!

Grtjs Jamila

Bas Rutten
14-10-2010, 06:24
Thx allemaal, het gaat een super gala worden, groetjes, ik ga naar Sacramento voor Inside MMA en dan Vrijdag naar NL, doei!

Bas

Durfal
14-10-2010, 11:24
Hee Bassie jij maakt hele lekkere verse kroketten en laten wij hier allemaal nou dol zijn op kroketten!!
En aangezien jij een vrij rustig leven leid zo te lezen hierboven kun jij ons dan als tv kok niet eens leren hoe je zulke lekkere kroketten moet fabriceren!!
Onze nationale trots Bas Rutten als tv kok en dat Burgemeester van der Laan dan zn b.. mag verbranden aan Bas zn culinaire kunsten!!!
Lijkt mij wel wat.................

JeIIe
14-10-2010, 15:11
Hee Bassie jij maakt hele lekkere verse kroketten en laten wij hier allemaal nou dol zijn op kroketten!!
En aangezien jij een vrij rustig leven leid zo te lezen hierboven kun jij ons dan als tv kok niet eens leren hoe je zulke lekkere kroketten moet fabriceren!!
Onze nationale trots Bas Rutten als tv kok en dat Burgemeester van der Laan dan zn b.. mag verbranden aan Bas zn culinaire kunsten!!!
Lijkt mij wel wat.................
Als je goed zoekt op youtube vind je wel ergens een tv-show waarin bas kroketten maakt.

wrestler_nl
14-10-2010, 16:54
Als je goed zoekt op youtube vind je wel ergens een tv-show waarin bas kroketten maakt.

http://www.youtube.com/watch?v=C6iIULNrbjU

bananenplukster
14-10-2010, 18:03
Mooie post bas maar ik denk dat veeel vechtsportliefhebbers zullen afhaken om die toegangsprijs(100 euro) voor zo een matchmaking misschien de volgende keer bij een betere matchmaking.

Bekijk het wel in de avond op rtl;)

micha
15-10-2010, 11:59
Mooie post bas maar ik denk dat veeel vechtsportliefhebbers zullen afhaken om die toegangsprijs(100 euro) voor zo een matchmaking misschien de volgende keer bij een betere matchmaking.

Bekijk het wel in de avond op rtl;)


alleen Bas Rutten is die 100 euro waard

Peter0711
15-10-2010, 12:46
Zo vriend,jij zit er diep in! :D


alleen Bas Rutten is die 100 euro waard