PDA

View Full Version : Nieky Holzken heeft wat goed te maken...



Jamila
12-10-2010, 16:55
Nadat Nieky bij zijn laatste partij is neer gegaan, hebben wij; de fans, nog wat tegoed van hem.
Ik ga er dan ook vanuit dat het zaterdag a.s een super partij zal worden in de PTA.
Don't let us down Nieky!

Ben benieuwd of zijn grote fanclub nog steeds achter hem staat, want juist bij tegenslagen heeft hij steun nodig.
So big it up for Nieky!
And we see you on Saturday!

Groetjes Jamila

Tony
12-10-2010, 17:07
Ach, een verlies maakt nog geen verliezer.

war nieky!

fransvincent
12-10-2010, 17:09
NATUURLIJK BLIJVEN WE NIEKY STUUNEN

dirk5
12-10-2010, 17:14
Hij verliest dus heeft iets goed te maken... aan de fans?

rare manier van denken...

Wheelie
12-10-2010, 17:18
Nieky gaat knallen

Brochem
12-10-2010, 17:22
Als dit een thread is om Nieky te supporten sla je de plank mis met je opening.

WARRRRR Nieky

biggz
12-10-2010, 17:34
Als dit een thread is om Nieky te supporten sla je de plank mis met je opening.

x2

Bobson
12-10-2010, 18:15
De competitie "domste opmerking 2010 op mixfight" kan alvast gesloten worden. We hebben een winnaar. Jamila, gefeliciteerd.

MMAFAN-1122
12-10-2010, 18:52
Groethart gaat dit winnen, en ik denk dat deze partij niet over 3 ronden zal gaan!!

steftheboxer
12-10-2010, 18:53
De competitie "domste opmerking 2010 op mixfight" kan alvast gesloten worden. We hebben een winnaar. Jamila, gefeliciteerd.


is dat niet al de derde keer op rij? dan mag ze de wisselbeker houden!

Yogi1
12-10-2010, 18:55
Iedereen kan een keer verliezen ! Nieky blijft natuurlijk een wereldklasse vechter. (ook na een keer verloren te hebben)

Petrosyan188
12-10-2010, 18:56
ik vind dit een belediging voor zowel nieky als de fans van nieky... dit is toch niet de eerste keer dat nieky had verloren en kan me niet herrineren dat de fans hem in de steek lieten... en nieky heeft helemaal niks goed te maken de spectakel die hij ons al jaar in jaar uit bezorgd heeft genoeg krediet gegeven bij de gemiddelde k1liefhebber al verliest die 20x achtermekaar.. zoals eerder gezegd je slaat de plank helemaal mis

maar toch WAR Nieky!!

MMAFAN-1122
12-10-2010, 18:59
Iedereen kan een keer verliezen ! Nieky blijft natuurlijk een wereldklasse vechter. (ook na een keer verloren te hebben)

X 2...

Sadix
12-10-2010, 19:17
Erg jammer dat ik er niet bij ben.

Wordt echt een knallende partij! Ik vind Murthel echt een goede en harde vechter.
Nicky hoeft niets meer te bewijzen, hij is 1 van de beste ter wereld.

ALs het op punten ana komt dan wint nicky maar zie murthel het ook op KO winnen.

Jamila
12-10-2010, 19:19
De titel van deze tread is niet zo stellig bedoeld zoals velen interpreteren.

Wat ik wil zeggen is; dat Nieky na zijn onverwachtte tegenslag extra gebrand zal zijn om een mooie partij neer te zetten.
Ik verheug me dan ook op a.s zaterdag in PTA.

So kick some ass Nieky!

grtjs Jamila

Djani
12-10-2010, 19:20
Nieky is en blijft een groot vechter. Daar verandert een verliespartij niks aan. WAR NIEKY!!!

Brochem
12-10-2010, 19:21
Ik denk dat Murthel èèn van `s lands onderschatte vechter is.
Met zijn onorthodoxe style heeft ie al voor menig KO gezorgt.
Ik ben en enorme Nieky fan, maar moet hij oppassen niet overrompeld te worden.

Denk dat Groenhart vanaf de eerste sec gelijk voor de KO gaat.

Brochem
12-10-2010, 19:23
Nadat Nieky bij zijn laatste partij is neer gegaan, hebben wij; de fans, nog wat tegoed van hem.
Ik ga er dan ook vanuit dat het zaterdag a.s een super partij zal worden in de PTA.
Don't let us down Nieky!

Ben benieuwd of zijn grote fanclub nog steeds achter hem staat, want juist bij tegenslagen heeft hij steun nodig.
So big it up for Nieky!
And we see you on Saturday!

Groetjes Jamila

Wat valt er hier verkeerd aan te interpreteren?

Wat hebben wij tegoed van hem?
helemaal niks hebben we tegoed van hem.

Hij heeft ons al genoeg gegeven

NonaManisss
12-10-2010, 19:29
Ik steun Nieky sowieso
je bent fan, in voor en in tegenspoed toch..

en ik denk dat de meeste hier, jamilla der tread verkeerd opgevat hebben
voor fans is het natuurlijk altijd super om hem te zien winnen, verliezen is gewoon minder leuk, ja toch...
Dus inderdaad, big it up for Nieky!

Djani
12-10-2010, 19:30
Ik denk dat Murthel èèn van `s lands onderschatte vechter is.
Met zijn onorthodoxe style heeft ie al voor menig KO gezorgt.
Ik ben en enorme Nieky fan, maar moet hij oppassen niet overrompeld te worden.

Denk dat Groenhart vanaf de eerste sec gelijk voor de KO gaat.

Is hij veel gegroeid sinds hij tegen Cosmo Alexandre vocht 1,5 jaar geleden?

Brochem
12-10-2010, 19:41
Murry heeft natuurlijk al heel wat namen verslagen, Zeyada, Issaoui, Boudrouz. Zijn laatste partij was tegen een relatief onbekende jongen.
Maar ik denk dat Murthel hier voor een verassing kan gaan zorgen(al hoop ik het niet).
Veel mensen zeggen dat Murthel nèt dat kleine beetje extra talent mist, maar mijns inziens compenseert hij dat door zijn trainingsdrift en doorzettings vermogen.
die jongen gooit altijd alles erin.
Ik heb nog nooit een saaie partij gezien van Murry.

Ik vind Murry na zijn partij tegen Cosmo wel gegroeit ja.
In het opzicht iets meer met het verstand vechten als met het hart

micha
12-10-2010, 19:43
WAR Nieky

Slome
12-10-2010, 19:46
ik hoop t voor Niek, maar Groenhart is een serieuze tegenstander...

marcelt
12-10-2010, 20:12
Wordt niet makkelijk, maar ben voor nieky. Murthel is een enorm talent!

Petrosyan188
12-10-2010, 22:28
kom op zeg.. met alle respect voor murthel hij heeft een paar leuke potjes gevochten en goed gedaan maar komt nog echt te kort voor dit niveau enigste manier hoe nieky kan verliezen is hem door te onderschatten en dat heeft nieky helaas vaker gedaan tegenover andere vechters maar denk niet dat hij in zijn eigen event dat doet

simtekf1
12-10-2010, 22:34
Ook al ging Nieky neer, het is en blijft een topper.
Vind deze post een beetje raar, als of Nieky ons altijd teleurstelt... niet dus.

Hendy
12-10-2010, 22:35
Word zowiezo een knalpot met een nipte punten overwinning voor Holzken.. gok ik.

weks
12-10-2010, 22:45
echt een belachelijke openingspost tering hey
holzken is een topper
word vast een harde partij

Brochem
12-10-2010, 23:23
kom op zeg.. met alle respect voor murthel hij heeft een paar leuke potjes gevochten en goed gedaan maar komt nog echt te kort voor dit niveau enigste manier hoe nieky kan verliezen is hem door te onderschatten en dat heeft nieky helaas vaker gedaan tegenover andere vechters maar denk niet dat hij in zijn eigen event dat doet

Dude, die post van jou slaat echt nergens op.
Holzken heeft eenmaal een tegenstander onderschat en dat was Aussie.

Wat klets je nou met `dat heeft Nieky helaas vaker gedaan`

Nieky`s verliespartijen van de afgelopen 3 jaar zijn tegen souwe, Buakauw en tegen Lima, die heeft hij echt niet onderschat.

ik denk dat jij Murry onderschat

Petrosyan188
12-10-2010, 23:33
ik had het over partijen als ermis en met name salhi dit jaar die hij op het randje nog goed kon maken, murry is van hoger niveau als die 2 dus als die zou onderschatten zie ik hem er niet van terugkomen

Tony Galento
13-10-2010, 00:27
Dude, die post van jou slaat echt nergens op.
Holzken heeft eenmaal een tegenstander onderschat en dat was Aussie.

Wat klets je nou met `dat heeft Nieky helaas vaker gedaan`

Nieky`s verliespartijen van de afgelopen 3 jaar zijn tegen souwe, Buakauw en tegen Lima, die heeft hij echt niet onderschat.

ik denk dat jij Murry onderschat


volgens mij heeft holzken aussie helemaal niet onderschat, hij heeft gewoon verloren.

Illest
13-10-2010, 01:34
die Murthel blijft me verbazen.....dat is echt een taaie rakker.....

hele dikke partij...:pimp:

druk ligt net iets meer bij Nicky.....zal me daarom ook niet verbazen als ie keihard terug komt na die laatste verliespartij

m.g
13-10-2010, 02:13
Vergeten we niet iets?! Is het niet minder dan zes weken geleden dat hij KO ging en niet z'n klein beetje ook!? Waarom vecht hij?! Niet onverstandig voor je gezondheid om nog even wat rust in te lassen?!

johnmixfight
13-10-2010, 02:21
Wat valt er hier verkeerd aan te interpreteren?

Wat hebben wij tegoed van hem?
helemaal niks hebben we tegoed van hem.

Hij heeft ons al genoeg gegeven

ontspan gast, ze heeft gewoon zin in een knalpartij net als jij

Jamila
13-10-2010, 13:40
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by Brochem http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=961933#post961933)
Wat valt er hier verkeerd aan te interpreteren?

Wat hebben wij tegoed van hem?
helemaal niks hebben we tegoed van hem.

Hij heeft ons al genoeg gegeven





ontspan gast, ze heeft gewoon zin in een knalpartij net als jij




THNX Johnmixfight! '' je slaat de spijker op z'n kop ''

Grtjs Jamila

Wheelie
13-10-2010, 13:48
Nieky is mijn favoriete vechter en ik verwacht dat hij wint van Murthel, ik denk dat deze partij zelfs beter word dan Nieky vs Kaas

Sluwe Fox
13-10-2010, 14:13
kom op zeg.. met alle respect voor murthel hij heeft een paar leuke potjes gevochten en goed gedaan maar komt nog echt te kort voor dit niveau enigste manier hoe nieky kan verliezen is hem door te onderschatten en dat heeft nieky helaas vaker gedaan tegenover andere vechters maar denk niet dat hij in zijn eigen event dat doet

hey petrosyan long time no see ;-) waar was badr nou bij de K1? heb jij m misschien wel gezien :-(


ontopic: Nieky gaat aanstaande zaterdag een gevecht tegen zichzelf meemaken. Het is dat hij van een ko verlies komt en weer zelfvertrouwen moet hebben anders was het relatief gezien wel een makkie voor m tegen Groenhart.

moge de beste winnen