PDA

View Full Version : K-1 fighter Remy Bonjaski het gezicht van Sapph Men



Wheelie
13-10-2010, 09:19
Let’s Kick Some Ass!
K-1 fighter Remy Bonjaski het gezicht van Sapph Men.

In navolging van zwemster Inge de Bruijn heeft Sapph wederom een topsporter weten te strikken. De 34-jarige K-1 fighter Remy Bonjasky wordt het gezicht van de mannenlijn van het lingeriemerk.

De 34-jarige in Paramaribo geboren topsporter won drie maal het prestigieuze K-1 Championship (in 2003, 2004 en 2008), waar hij hoge ogen scoorde met gesprongen acties, wat hem zijn bijnaam ‘flying gentleman’ opleverde. In Japan, waar de vechtsport heel groot is, kan hij nauwelijks meer over straat. Hier in Nederland, kan hij nog gewoon boodschappen doen, zonder dat er dertig man om een handtekening staan te schreeuwen. Hij schreef dan ook een boek over zijn bewogen carrière met de toepasselijke titel ‘God in Japan’.

Remy zal net als Inge de Bruijn te zien zijn op de spraakmakende billboards van het snelst groeiende lingeriemerk van Europa. Remy is blij met de samenwerking met Sapph: “Ik was ontzettend blij dat Sapph me vroeg. Ik vind het een te gek merk. Ze hebben lef… en dat heb ik ook. Sapph gaat ook net een beetje verder dan andere lingeriemerken. Dat vind ik ook zo leuk van Sapph. Ze zetten iets brutaals neer. Sommige mensen houden er om die reden niet van, die vinden het te ver gaan wat Sapph doet. Maar ik houd er wel van. Het is net als met mijn sport feitelijk. K-1, je houdt ervan of je haat het. Vind je het niks, dan kijk je toch niet, zeg ik altijd. We kunnen nu eenmaal niet allemaal van volleybal houden.”

Remy opende onlangs zijn eigen kickbox-sportschool, de Bonjasky Academy in Almere. “Geen zweethok”, laat de altijd keurig geklede freefighter weten, “Ik heb mijn hele leven in van de zweethokken getraind en heb altijd tegen mezelf gezegd dat als ik ooit een eigen sportschool begin, deze er gelikt en strak uit moet zien. Die droom is uitgekomen”.

Hij mag dan een van de heftigste vechtsporten ter wereld uitoefenen en regelmatig iemand knock-out slaan, buiten de ring is Remy op en top gentleman, die overal strak in het pak verschijnt. “Ik ben ontzettend ijdel”, bekent de bokser. “Echt. Als ik de ring in ga, dan scheer ik elk haartje weg. Vooral onder mijn oksels, want als ik gewonnen heb en mijn armen omhoog doe, wil ik dat er geen enkel haartje te zien is. Zo ijdel ben ik wel. Het gaat zelfs zo ver dat ik voor de foto's voor Sapph eerst vier weken keihard train. Ik wil er helemaal afgetraind op staan, op de billboards van Sapph.”. Of Remy na de Sapph billboards in Nederland nog rustig over straat kan, is dus nog maar de vraag.

Sapph Men is te koop bij 350 verkooppunten in Nederland, o.a. Livera en V&D

Meer info: Sapph Lingerie | Dress less to impress (http://www.sapphlingerie.com)

Angel Mulder/Sapph

TOON
13-10-2010, 09:57
leuk zo'n fotoshoot....

Slome
13-10-2010, 10:06
Door die linkerchick op de onderste foto had k bijna ongeluk op de ring amsterdam vd. week... wat een lekkerwijf, vooral als ze gefotoshopt is!

http://logomania.nl/Images/20090312_2301_Marlies%20Dekkers%20vs%20Sapph/Sapph.jpg

ff serieus ik draag t al een tijdje ipv die klote bjornborg dingen, en t bevalt me prima!

LeeMurray
13-10-2010, 10:17
Leuk voor 'em, vind ik wel bij hem passen...

Is die vrouw naast hem niet Inge de Bruin?

Wheelie
13-10-2010, 10:19
Is die vrouw naast hem niet Inge de Bruin?

Ja dat is ze.

dirk5
13-10-2010, 10:24
Door die linkerchick op de onderste foto had k bijna ongeluk op de ring amsterdam vd. week... wat een lekkerwijf, vooral als ze gefotoshopt is!


kom op man, het is net of ze head first in een doos met kleurpotloden is gedoken....

Verder goed voor Remy, makkelijk centjes verdienen!

FMACH
13-10-2010, 10:40
nice

GnP
13-10-2010, 11:11
Door die linkerchick op de onderste foto had k bijna ongeluk op de ring amsterdam vd. week... wat een lekkerwijf, vooral als ze gefotoshopt is!

http://logomania.nl/Images/20090312_2301_Marlies%20Dekkers%20vs%20Sapph/Sapph.jpg

ff serieus ik draag t al een tijdje ipv die klote bjornborg dingen, en t bevalt me prima!

ja dat moet inderdaad moeilijk sturen zijn met braaksel over je stuur...

goro
13-10-2010, 11:11
IK WIL ZO EEN STRING!!!! eh boxer short!

wrestler_nl
13-10-2010, 14:35
kom op man, het is net of ze head first in een doos met kleurpotloden is gedoken....

Verder goed voor Remy, makkelijk centjes verdienen!

x2

lopez86
13-10-2010, 14:40
kom op man, het is net of ze head first in een doos met kleurpotloden is gedoken....

Verder goed voor Remy, makkelijk centjes verdienen!

x3 lmao.

Btw, die Inge de Bruijn ziet er ook nog goed uit.
I'd hit that.
Maar van die 4, is rechts toch echt mn favoriet.

dirk5
13-10-2010, 14:52
ze is wel een bron van inspiratie moet ik zeggen.....

http://media.fakeposters.com/results/2010/10/13/heokxp2d8f.jpg

Slome
13-10-2010, 15:06
ja ja, nu weet ik t wel... toch zou k dr gratis doen...

Wheelie
13-10-2010, 16:29
ja ja, nu weet ik t wel... toch zou k dr gratis doen...
Volgens mij ben jij niet zo kieskeurig ;)

sterrenkijker
13-10-2010, 16:42
ja ja, nu weet ik t wel... toch zou k dr gratis doen...

Is het vrouwtje/ scharrel van Ibrahim Affelay..

Richelieu
13-10-2010, 17:18
Doet ie goed!

Slome
13-10-2010, 19:28
Is het vrouwtje/ scharrel van Ibrahim Affelay..

Laat maar zitten dan...... Ibi scoorte mooie goals gister; tis hm gegund; de ... nevermind...

Ronald
13-10-2010, 19:37
Freefighter Bonjasky... ik hoop dat ze meer verstand hebben van lingerie :)

Hendy
13-10-2010, 20:19
Doet doet ie goed die Bonjasky!

Enuh... Lopez is right.. rechts is winner!

die linker doet me hier aan denken:

http://www.kermisarnhem.nl/files/images/Bassie.jpg