PDA

View Full Version : Team Ashigaru Kyokushin Succesvol



Robert Pepels
13-10-2010, 13:24
Osu,
afgelopen week werden 4 ashigaru vechters 2e plaats in de diverse groepen bij het Ichiban Tezuka Kyokushin toernooi in Breda.

Het was een goed toernooi en beter georganiseerd dan vorig jaar. Minpunt was dat er een aantal scheidsrechters veel fouten maakten, maar ook dat hoort erbij. Ze waren in opleiding.

Ehbo was goed voor elkaar en er deden vele goede scholen mee zoals: Yantra Budokaido België, Kyokushin Paris Frankrijk, Budokai Breda, Ashigaru Honbu Dojo, Ashigaru Odessa Dojo, Dojo Ruud Muller, Dojo Reilman en andere scholen uit Nederland, België en Frankrijk.

Shihan Alain had zijn zaken goed in orde.

Ik vond alleen belachelijk dat een coach van een dame als een klein kind door zaal ging springen en schreeuwen toen zijn pupil met een geweldige trap een andere dame knockout schopte. De trap was perfect, maar de andere dame ging zwaar neer, en dan ga je niet als een ..... op en neer springen.

Osuhttp://pkks.9f.com/images/wkko_ashigaru_kyokushinkai_junior_team_jpeg.jpg

marijke5
10-11-2010, 16:37
whoh,
bij een man van 31 jaar die al 31 dangraden heeft zou ik wel willen trainen. Alleen...... ik vraag mij af of zijn vader c.q. moeder ook gevechtssportleraar/lerares was. Kreeg hij van hen met iedere verjaardag een dan erbij?
Ik loop pas 44 jaar in het gevechtssportwereldje rond maar kende de naam van deze "goede " leraar niet. Hiaat in mijn opvoeding???

Sadix
10-11-2010, 17:16
sjonge jonge Marijke,

Wat ben jij een negative nancy zeg

marijke5
10-11-2010, 17:22
sjonge jonge Marijke,

Wat ben jij een negative nancy zeg

marijke5
10-11-2010, 17:25
Ik hanteer alleen de budodenkwijze en houd niet van over en weer bandjes uitdelen.
Mijn dangraden behaalde ik in Tokyo bij Otsuka. Misschien zegt de naam je iets.
Noem me rustig een suffige muts, dat zegt meer over jou dan over mij.

cornelus
10-11-2010, 17:33
Ik kan het verloop van deze thread niet zo goed volgen maar gefeliciteerd Pepels sensei!! Osu

Mule-Kick
10-11-2010, 17:39
@ Marijke5: wat wil je nu precies zeggen want volg het ook niet helemaal? Je eerste reactie was aan Robert Pepels gericht neem ik aan?

Robert Pepels
10-11-2010, 22:35
Dank je voor reactie, daarvoor zijn forums.Ze mag rustig haar gedachte schrijven, al heeft ze zowel de leeftijden, dangraden en andere zaken hier vermeld helaas verkeerd. Daarnaast moet je nooit over mensen hun familie schrijven.Daar reageer ik allemaal niet op. Onze school bestaat in zijn eerste vorm pas sinds 1973 (kempo) daarna Kenpokai, Shindokan, Jujutsu en Kyokushin. Doen al jaren mee op grote nationale en internationale evenementen en wedstrijden zoals: Stamina Cup, Shinkyokushin Averbode, Ichiban Tezuka Cup, All Japan, Oyama Memorial Japan, Fight Night Hungary, Odessa Kyokushin Event, EK Kamakura, Shindokan Open Nederland, Shindokan Open Frankrijk, Ki Tournament Zweden, IRCA St.Petersburg Event, Katsu Matchmaking, Open Brabant Dosan, Budokai Belgie Event, Limburg Open Kumite en nog veel meer de laatste tientallen jaren, daarnaast seminars georganiseerd en ook gevolgd met en bij: Jon Bluming, Larry Tatum, Marc Richards, Jorgen Jorgensen, Nico Gordeau, Gerard Gordeau, Henk Kuipers, Jan De Bruin, Ruud Muller, Theo De Gelean, Peter Mylonas, Velin Hadjolov, Hans Hesselman e.a Kan zijn dan mevr Marijke daarbij was. Maar maakt ook niets uit.Dus bedankt voor reactie, dit was hierover onze laatste.Osu