PDA

View Full Version : Alistair Overeem genomineerd voor Fighter of the Year



Devilprince
13-10-2010, 14:09
Alistair Overeem op twitter;
You can vote for me on world M.M.A. awards 2010 for 'international fighter of the year'. Help a brother out haha

http://twitter.com/alistairovereem

De link waar je op Alistair kan stemmen; Fighters Only 2010 - Home (http://www.onlineawards.co.uk/fightersonly/Home.asp)

dirk5
13-10-2010, 14:26
tsja, met 1 gevecht in de pocket voor 2010 kan ik hem niet de titel "international fighter of the year" geven....

mijn stemming;
Jose Aldo
Korean zombie vs Garcia
Shogun vs. Machida
Miller vs Lauzon (ik was erbij)
Dream
Scott Coker (de rest is irritant of vervelend)
Shinya Aoki
John Hathaway
Mega Megu (bij gebrek aan Coenen)
Cesar Gracie (WAR DIAZ!)
Black House
Arianny
RVCA (staat op mijn fedor shirt)
John McCarthy
Tom Lawler (die gast spoort niet)
Hayabusa (ienemienemutte)
Hayabusa (wederom)
Sherdog
Ariel (minst storende gast)

wrestler_nl
13-10-2010, 14:28
The Charles 'Mask' Lewis Fighter of the Year:
Anderson Silva

Fight of the Year:
Chan Sung Jung vs Leonard Garcia, WEC 48

KO of the year:
Machida vs Rua , ufc 113

Submission of the Year:
Werdum vs Fedor

Best Promotion:
UFC

Leading Man of the Year:
Dana White

International Fighter of the Year:
Alistair Overeem

Breakthrough Fighter of the Year:
Jon Jones

Female Fighter of the Year:
Cyborg

Coach of the Year:
Zahabi

Gym of the Year:
Wand Fight Team

Ring Girl of the Year:
Celeste :)

Best Lifestyle Clothing Brand:
Affliction

Referee of the Year :
Herb Dean

Most Memorable Ring Entrance:
Mayhem Miller :)

Best Technical Equipment Brand:
TapOut

Best Technical Clothing Brand:
TapOut

Media Source of the Year:
Inside MMA :thup:

MMA Journalist of the Year :
Ariel Helwani


DONE!

Wheelie
13-10-2010, 16:27
Ik heb ook gestemd

dirk5
13-10-2010, 16:49
Ik heb ook gestemd

nou heb je me nieuwsgierig gemaakt, waar heb je precies op gestemd?

anoniem gg
13-10-2010, 18:07
tsja, met 1 gevecht in de pocket voor 2010 kan ik hem niet de titel "international fighter of the year" geven....

mijn stemming;
Jose Aldo
Korean zombie vs Garcia
Shogun vs. Machida
Miller vs Lauzon (ik was erbij)
Dream
Scott Coker (de rest is irritant of vervelend)
Shinya Aoki
John Hathaway
Mega Megu (bij gebrek aan Coenen)
Cesar Gracie (WAR DIAZ!)
Black House
Arianny
RVCA (staat op mijn fedor shirt)
John McCarthy
Tom Lawler (die gast spoort niet)
Hayabusa (ienemienemutte)
Hayabusa (wederom)
Sherdog
Ariel (minst storende gast)

Je mag best een eigen mening hebben dirk maar onderbouw hem dan wel met waarheid, als we het over het aantal gevecht hebben van alistair tel ik poturak in april bij K-1 winst op ko eerste ronde, dan Brett Rogers in May, ko eerste ronde en dan last 16 korea ko eerste ronde, ze hebben het over international fighter of the year daar hoort K-1 ook bij!

dirk5
13-10-2010, 18:26
Je mag best een eigen mening hebben dirk maar onderbouw hem dan wel met waarheid, als we het over het aantal gevecht hebben van alistair tel ik poturak in april bij K-1 winst op ko eerste ronde, dan Brett Rogers in May, ko eerste ronde en dan last 16 korea ko eerste ronde, ze hebben het over international fighter of the year daar hoort K-1 ook bij!

nee Bas, K-1 hoort er niet bij.... Dit zijn de mixed martial arts awards, niet de martial arts awards. :)
http://www.onlineawards.co.uk/fightersonly/images/headerandfooter/headerlogo.png

Kijk maar naar alle onderdelen en naar iedereen op wie je kunt stemmen, dit betreft alleen mma vechters/organisatoren en gevechten...

Dus nogmaals met de waarheid :) , met 1 gewonnen MMA partij hoor je IMO niet de titel beste international fighter te krijgen....

Fasada
13-10-2010, 18:40
Dirk je heb helemaal gelijk maar het feit dat zij hem nomineren op basis van 1 gevecht geeft al eigenlijk aan dat zij zijn K-1 avonturen toch indirect meenemen, denk je niet??

dirk5
13-10-2010, 18:49
Dirk je heb helemaal gelijk maar het feit dat zij hem nomineren op basis van 1 gevecht geeft al eigenlijk aan dat zij zijn K-1 avonturen toch indirect meenemen, denk je niet??

Ja natuurlijk, dat doen ze zeker. Iedereen weet dat Ali in staat is tot grote dingen, gebasseerd op zijn prestaties van dit jaar (en het verleden) in k-1 en mma. Ik persoonlijk vind alleen dat hij de prijs best international fighter bij de world mma awards hiermee niet verdiend heeft, vandaar dat ik gestemd heb op Aoki en niet op Ali.

Ik hoop btw wel dat ik hem volgend jaar wel gewoon aan hem kan geven, nadat hij 3/4 mooie mma partijen neer heeft gezet.

Marchant
13-10-2010, 19:17
The Charles 'Mask' Lewis Fighter of the Year:
Mauricio Rua

Fight of the Year:
Anderson Silva vs Chael Sonnen, UFC 117

KO of the year:
Rich Franklin vs Chuck Liddell, UFC 115

Submission of the Year:
Matt Hughes vs Ricardo Almeida, UFC 117

Best Promotion:
UFC

Leading Man of the Year:
Dana White

International Fighter of the Year:
Alistair Overeem

Breakthrough Fighter of the Year:
Jon Jones

Female Fighter of the Year:
Cristiane Santos

Coach of the Year:
Cesar Gracie

Gym of the Year:
AKA

Ring Girl of the Year:
Rachelle Leah

Best Lifestyle Clothing Brand:
Silver Star

Referee of the Year :
Dan Miragliotta

Most Memorable Ring Entrance:
Mayhem Miller

Best Technical Equipment Brand:
Everlast

Best Technical Clothing Brand:
Hayabusa

Media Source of the Year:
Inside MMA

MMA Journalist of the Year :
John Morgan

Fasada
13-10-2010, 19:49
Heb natuurlijk op Alistair gestemd maar sowieso zijn die nominaties wel erg vreemd...

Dan Hardy heeft maar 1 keer gevochten in 2010 en heeft die verloren
Aoki heeft 3 keer gevochten en 1 keer verloren van Strikeforce kampioen

Waarom zit iemand als Dos Santos er niet bij of wat dacht je van Jacare, beide ongeslagen en uit Brazilië dus niet USA.

Petrosyan188
13-10-2010, 20:22
mijn stemming;
Lesnar(voor mij was het zowiezo silva niet na zijn mindere optreden dit jaar niet,aldo heeft het super gedaan maar vind de tegenstand niet al te best dus eerst maar laten zien op LW, edgar also heel goed gedaan maar geen KO oid en toen was de keus tussen lesnar en rua hebben we helaas niet veel van kunnen zien dit jaar net als lesnar maar mijn voorkeur ging toch ietsiepietsie naar lesnar)

Lesnar vs carwin(zelden gezien zoveel klappen en dan zo hard terugkomen wauw!!)
Shogun vs. Machida(wat een dikke KO)
Hughes vs Almeida(lekkere sub en hij blijft een super warrior)
UFC(spreekt voor zich)
Dana White(ondanks dat het een klootzak is, vind ik hem wel een wereldpromoter)
Shinya Aoki(de rest komt niet eens in de buurt..........)
Jon Jones(goed jaar leuke vechter)
Santos(kan makkelijk mee bij die heren)
Jackson(ondanks die niet mijn favo vechters traint, lijkt het me wel een hele goeie)
Jackson(zie boven)
Arianny(spreekt voor zich)
Tapout(vind hem gewoon mooi staan)
Herb dean(doet het gewoon goed)
Jason Miller(gewoon leukste)
Everlast(heb zelf ook everlast)
Bad boy(vind hem zo mooi aan de achterkant van zo'n broekje)
MMA Inside(thanx to Bas)
Ariel (leuke intervieuws en durft te vragen)

anoniem gg
14-10-2010, 05:27
nee Bas, K-1 hoort er niet bij.... Dit zijn de mixed martial arts awards, niet de martial arts awards. :)
http://www.onlineawards.co.uk/fightersonly/images/headerandfooter/headerlogo.png

Kijk maar naar alle onderdelen en naar iedereen op wie je kunt stemmen, dit betreft alleen mma vechters/organisatoren en gevechten...

Dus nogmaals met de waarheid :) , met 1 gewonnen MMA partij hoor je IMO niet de titel beste international fighter te krijgen....

K-1 is MMA

Kijk naar de omschrijving waar de K voor staat, een hoop verschillende vechtsporten, dat daar geen grondgevecht bij zit maakt het nog niet less impressive.
HD net zend ook de K-1 uit en steeds meer Amerikanen beginnen het leuk te vinden.

Maar goed het is hoe je het bekijkt, volgens mij en Bas Rutten en veel andere tellen de K-1 prestaties ook mee. Als al die echte ïnternational" vechters ook interesse hadden om bij de beste stand up vechters ter wereld te horen voor een aardige som geld was het dan anders geweest? Ooh nee wacht er is nog nooit een fatsoenlijke Amerikaanse vechter in K-1 geweest en daarom zal het er wel niet bijhoren, niet?


Love Peace

Petrosyan188
14-10-2010, 06:42
raar dat schilt dan nooit is genomineerd... je zou dan verwachten aangezien k-1 dus volgens jouw meetelt dat een 4voudig k-1 winnaar ook wel een keer zou genomineerd worden in tegenstelling tot overeem die hem nog nooit won. overigens had een gozer als petrosyan vorig jaar dan ook niet misstaan die won van iedereen en ook nog eens oppermachtig

dirk5
14-10-2010, 08:16
K-1 is MMA



hahahahahaha

Dude, je kan jezelf altijd mooi voor lul zetten maar dit gaat zelfs voor jou te ver.

weet je zeker dat je zo graag je gelijk wilt halen tegenover mij dat je echt deze statement wil laten staan want ik vind het best hoor. :)


haha, k-1 is mma, lekkere manager ben jij: ik heb een k-1 gevecht voor je geboekt, onee mma, ach wat maakt het uit, het is toch hetzelfde :)

Dave72
14-10-2010, 08:25
ki is een onderdeel van mma (staande gevecht), dus waarom heeft hij hier geen punt.

anoniem gg
14-10-2010, 08:40
ki is een onderdeel van mma (staande gevecht), dus waarom heeft hij hier geen punt.

Voorbeeldje Orlowski doet mee aan de K-1 en wint de K-1 WGP final 8 maar heeft dat jaar maar een wedstrijd gedaan in een kooi, nomineer je hem dan als vechter of niet?

anoniem gg
14-10-2010, 08:41
hahahahahaha

Dude, je kan jezelf altijd mooi voor lul zetten maar dit gaat zelfs voor jou te ver.

weet je zeker dat je zo graag je gelijk wilt halen tegenover mij dat je echt deze statement wil laten staan want ik vind het best hoor. :)


haha, k-1 is mma, lekkere manager ben jij: ik heb een k-1 gevecht voor je geboekt, onee mma, ach wat maakt het uit, het is toch hetzelfde :)

Dat ik een lekkere manager ben is correct al zeg je dat natuurlijk niet over jezelf want dan komt er weer een arsenaal forumwarriors over zelf verheerlijking en blablabla), ik vroeg je om even aan te geven waar de K voor staat van K-1? Kijk even op hun site wel zo handig en dat was al lang voordat de naam MMA er was. ik heb dat niet verzonnen dat heeft de K-1 gedaan.

Nee hoor Dirk ik wil geen gelijk halen over de grote Dirk (hoe zou ik durven) ik geef gewoon een eigen mening en dat doe ik door het te onderbouwen, of jij het best vind of niet over welke mening ik heb of dat je mij voor lul ziet staan moet jezelf weten, ik slaap er niet minder door.

Dat jij K-1 niet mee vind tellen op het gebied van de internationale vechtsport moet jezelf weten, ik vind dat het wel zo is en een gevecht op wat voor regels dan ook, is en blijft een gevecht of je het MMA noemt , K-1, Glory of strikeforce. Als je het dan over international fighter of the year hebt hebben we het over een vechter, Alistair is een vechter en die vecht als enige op hoog niveau mee in de K-1 en in evenementen als Glory en Strikeforce en Dream.

Dus een vechter die drie officiele gevechten heeft afgeleverd internationaal (Usa, Korea en Japan) met drie maal winst in de eerste ronde. K-1 heeft zichzelf omschreven als een combinatie van verschillende vechtsporten al lang voordat de term MMA was uitgevonden.

Tjing Tjing (is thais voor zeker weten)

plons

dirk5
14-10-2010, 08:55
Dat ik een lekkere manager ben is correct al zeg je dat natuurlijk niet over jezelf want dan komt er weer een arsenaal forumwarriors over zelf verheerlijking en blablabla), ik vroeg je om even aan te geven waar de K voor staat van K-1? Kijk even op hun site wel zo handig en dat was al lang voordat de naam MMA er was. ik heb dat niet verzonnen dat heeft de K-1 gedaan.

Nee hoor Dirk ik wil geen gelijk halen over de grote Dirk (hoe zou ik durven) ik geef gewoon een eigen mening en dat doe ik door het te onderbouwen, of jij het best vind of niet over welke mening ik heb of dat je mij voor lul ziet staan moet jezelf weten, ik slaap er niet minder door.

Dat jij K-1 niet mee vind tellen op het gebied van de internationale vechtsport moet jezelf weten, ik vind dat het wel zo is en een gevecht op wat voor regels dan ook, is en blijft een gevecht of je het MMA noemt , K-1, Glory of strikeforce. Als je het dan over international fighter of the year hebt hebben we het over een vechter, Alistair is een vechter en die vecht als enige op hoog niveau mee in de K-1 en in evenementen als Glory en Strikeforce en Dream.

Dus een vechter die drie officiele gevechten heeft afgeleverd internationaal (Usa, Korea en Japan) met drie maal winst in de eerste ronde. K-1 heeft zichzelf omschreven als een combinatie van verschillende vechtsporten al lang voordat de term MMA was uitgevonden.

Tjing Tjing (is thais voor zeker weten)

plons

je geeft geen mening, je zegt K-1 is mma, en nee dat is het niet :)
Ik zeg niet dat ik k-1 niet mee vind tellen, ik zeg dat de k-1 prestaties niet thuis horen op een mma awards gala, daar heb je een k-1 awards gala voor.

blijkbaar maak je je wel druk, want ik geef een stemming (persoonlijk, moet iedereen voor hem/haar zelf weten) hierin geef ik aan dat ik niet vind dat ali deze verdiend, en jij hebt daar ondertussen al 3 reacties op achter gelaten, niet gek voor een forum warrior :)

je hebt in deze gewoon geen gelijk :)

dirk5
14-10-2010, 09:11
ki is een onderdeel van mma (staande gevecht), dus waarom heeft hij hier geen punt.

nee, kickboksen is een onderdeel.

k-1 is een organisatie die zich zelf zelfs in het kickboksen onderscheid door het gebruik van andere regels.... (niet met 2 handen clinchen, 3 downs eruit.)

Slome
14-10-2010, 09:15
k1 is een organisatie met (met daarin hun eigen regeltjes)
mma is een sport

Marchant
14-10-2010, 10:25
K-1 is een Japanse vechtsportorganisatie (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Vechtsportorganisatie&action=edit&redlink=1) die technieken van onder andere het thaiboksen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Thaiboksen), taekwondo (http://nl.wikipedia.org/wiki/Taekwondo), karate (http://nl.wikipedia.org/wiki/Karate), kungfu (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kungfu), kickboksen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kickboksen) en het traditionele boksen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Boksen) combineert. De K-1 werd gesticht door Kazuyoshi Ishii, een voormalig Kyokushin (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kyokushin)-karateka.
Bron wiki

k-1 is dus een combinatie van verschillende vechtsporten, dus vertaal het naar het engels en je hebt Mix Martial Arts.
Dat er geen grondgevecht bij zit betekend niet dat het gelijk geen MMA is.
Bas heeft hier in gewoon gelijk

ReZp
14-10-2010, 11:02
:) azijnzeikerts hiero

wrestler_nl
14-10-2010, 12:25
lol @ K1 = MMA!

Tykill
14-10-2010, 12:31
wacht, ik haal popcorn :D

ArtistiC
14-10-2010, 14:39
Geinig Dirk.. als je op dit moment een poll zou houden over welke internationale vechter men het liefst in de ring zou zien zou het toch wel Alistair moeten zijn. Aoki is na zijn verlies tegen Melendez minder interessant, hem de international fighter of the year benoemen vind ik enigszins hilarisch maar je zult altijd mensen hebben die per se tegen de richting in moeten lopen, zo ook in discussies en polls.

Dat Alistair maar één partij heeft gedraaid is nauwelijks zijn fout te noemen. Iedereen weet dat hij de #1 wou (Fedor), maar die ontliep hem.. geen if's en but's meer - Ali werd simpelweg ontlopen door Fedor, en aan het lijntje gehouden door diens management.

Anyways, ik hoop en denk dat Alistair de eerste vechter wordt met een Pride, Strikeforce, K1 en UFC titel op zak. Heb in ieder geval wel op hem gestemd, en op Arianny natuurlijk.

dirk5
14-10-2010, 14:58
Geinig Dirk.. als je op dit moment een poll zou houden over welke internationale vechter men het liefst in de ring zou zien zou het toch wel Alistair moeten zijn. Aoki is na zijn verlies tegen Melendez minder interessant, hem de international fighter of the year benoemen vind ik enigszins hilarisch maar je zult altijd mensen hebben die per se tegen de richting in moeten lopen, zo ook in discussies en polls.

Dat Alistair maar één partij heeft gedraaid is nauwelijks zijn fout te noemen. Iedereen weet dat hij de #1 wou (Fedor), maar die ontliep hem.. geen if's en but's meer - Ali werd simpelweg ontlopen door Fedor, en aan het lijntje gehouden door diens management.


Dat kan, die mening deel ik niet, moeilijk he accepteren dat er mensen zijn die anders denken.... Heeft niks te maken met tegen de richting in lopen...

het is toch geen verplichting om op de Nederlander te stemmen als die er bij staat?

verder ben ik benieuwd, vind jij k-1 ook mma? :)

Fight Master
14-10-2010, 15:01
Anyways, ik hoop en denk dat Alistair de eerste vechter wordt met een Pride, Strikeforce, K1 en UFC titel op zak.

Welke Pride titel ? Verder vind ik dat je gelijk hebt.

wrestler_nl
14-10-2010, 15:37
http://i636.photobucket.com/albums/uu90/vanessa68_2009/Macros%20and%20gifs/0001ts8g.gif

Splinta
15-10-2010, 13:22
http://i636.photobucket.com/albums/uu90/vanessa68_2009/Macros%20and%20gifs/0001ts8g.gif

hahahahah x2

Heb ook niet gestemt op Alistar, hij mag meer gaan presteren in MMA voor ik voor hem stem.
Zo wordt het wel heel makkelijk!