PDA

View Full Version : TUF 11 op RTL7 23:00 - 00:00 vanaf maandag 18 oktober



DVH
15-10-2010, 21:12
Hallo allemaal, ik kon hier niets van terugvinden op het forum dus leek het me interessant om te plaatsen, ook al zullen de meesten hier het inmiddels al lang hebben gezien.


'The Ultimate Fighter' terug bij RTL 7

De UFC-vechtsport events worden wereldwijd steeds populairder. Hetzelfde geldt voor de realityserie 'The Ultimate Fighter', een toernooi waarbij de deelnemers samen trainen en samen in één huis wonen. Voor het elfde seizoen van 'The Ultimate Fighter' konden ditmaal middengewichten met professionele ervaring zich aanmelden. Maar liefst driehonderd gegadigden daagden uiteindelijk in Los Angeles op voor de tryouts. 28 daarvan staan aan de start van het nieuwe seizoen, dat uiteindelijk één winnaar gaat opleveren die een contract krijgt om aan de UFC-events mee te doen. De deelnemers worden verdeeld over twee teams. Aan het hoofd van het ene team staat de nog immer actieve UFC-legende Chuck Lidell. Het andere team wordt gecoacht door Tito Ortiz, "the most decorated fighter in the history of mixed martial arts". Niet alleen komen de teams tegen elkaar uit in de kooi, ook de twee coaches zullen het uiteindelijk tegen elkaar opnemen. Veel sportieve hoogstandjes, spanning en spektakel in 'The Ultimate Fighter', dat vanaf maandag 18 oktober te zien is bij RTL 7.

Uitzending: RTL 7, wekelijks vanaf maandag 18 oktober, tussen 23.00 en 00.00 uur.
(artikel is een persbericht, leesbaar op www.rtl.nl (http://www.rtl.nl))


Ik ben trouwens al maanden een "lurker" op dit forum maar vond het tijd om me eindelijk eens te registreren hiero. :)

Groetjes Dennis

Dennuz
15-10-2010, 21:29
Welkom :D.. Goede zaak dat ze het weer gaan uitzenden..

Sadix
15-10-2010, 21:46
jij vieze gluiperd dennis!!

heb je maanden lang ons zitten bespioneren?!

geintje man,

Welkom! En bedankt voor de info, ook al heb ik dit natuurlijk als die hard allang gezien :D

DVH
18-10-2010, 23:53
Thanks guys!
Dalijk om 23:00 uur is het zover, voor degenen die het nog niet gezien hebben, of graag nog een keer willen zien! :)

universele
19-10-2010, 00:48
Beter als tuf 10

DVH
19-10-2010, 01:19
Beter als tuf 10

Ja absoluut, TUF 10 vond ik echt het minste seizoen. De gevechten gingen er nu hard aan toe, ben benieuwd naar de rest van het seizoen!

payap
19-10-2010, 11:30
Aardig bloedbad die ene partij vanavond

DVH
19-10-2010, 18:36
Aardig bloedbad die ene partij vanavond

Ja inderdaad, en ook veel quick finishes. Hopelijk gaat dat zo door de komende weken!

Santino
19-10-2010, 21:43
Ik vond dit seizoen een van de betere tot nu toe!

Seizoen 12 vind ik tot nu toe best tegen vallen qua matches, lach me wel rot om Josh Koscheck.

DVH
20-10-2010, 14:40
Ik vond dit seizoen een van de betere tot nu toe!

Seizoen 12 vind ik tot nu toe best tegen vallen qua matches, lach me wel rot om Josh Koscheck.

Hoe is Josh Koscheck eigenlijk als coach, neemt ie z'n job als TUF-coach een beetje serieus? En haalt ie veel geintjes uit bij GSP? :)

smike
20-10-2010, 14:45
Bedankt voor het melden, ik wist inderdaad niet dat ze gingen beginnen.

DVH
20-10-2010, 14:57
Bedankt voor het melden, ik wist inderdaad niet dat ze gingen beginnen.

Graag gedaan! :) Enkele weken geleden werd er bekend gemaakt dat TUF 12 uitgezonden zou worden vanaf maandag 15 november, maar dat plan lijkt me van de baan nu ze met seizoen 11 bezig zijn. Hopelijk zenden ze het nieuwste seizoen alsnog snel uit hier.

dirk5
20-10-2010, 15:00
seizoen 11 kon me echt absoluut niet boeien.

seizoen 12 ziet er tot nu toe goed uit.

DVH
27-10-2010, 20:15
Was een leuke aflevering eergisteren! En de preview voor de volgende aflevering zag er ook interessant uit, dus ik ben benieuwd! :)

blackadder
27-10-2010, 20:20
Hoe is Josh Koscheck eigenlijk als coach, neemt ie z'n job als TUF-coach een beetje serieus? En haalt ie veel geintjes uit bij GSP? :)
Koschek is a total ass.

DVH
27-10-2010, 20:25
Koschek is a total ass.

Haha dat dacht ik al, ik kan die Kosheck ook echt totaal niet uitstaan. Dat wordt flink rooten dan voor het team van GSP wanneer ik het ga kijken.

blackadder
27-10-2010, 20:36
Haha dat dacht ik al, ik kan die Kosheck ook echt totaal niet uitstaan. Dat wordt flink rooten dan voor het team van GSP wanneer ik het ga kijken.
Je gaat wachten tot RTL het eens gaat uitzenden?

DVH
27-10-2010, 20:43
Je gaat wachten tot RTL het eens gaat uitzenden?

Yep. Ik wacht in ieder geval totdat het seizoen op dvd verschijnt. Of RTL zou het eerder moeten uitzenden dan dat ik het op dvd kan krijgen. Mijn computer is namelijk oud, haperend en supertraag, TUF aflevering downloaden heeft op dit moment voor mij geen zin. :(

blackadder
27-10-2010, 20:46
Uuuhh dan kun je denk ik lang wachten. Zeker tot volgend jaar. Schaf liever een nieuwe computer aan. Zo duur zijn die dingen tegenwoordig niet meer.

DVH
27-10-2010, 20:52
Uuuhh dan kun je denk ik lang wachten. Zeker tot volgend jaar. Schaf liever een nieuwe computer aan. Zo duur zijn die dingen tegenwoordig niet meer.

Ja daar wordt het wel echt tijd voor, een nieuwe computer... Ik loop met bijna alles van UFC echt gruwelijk achter, ik volg alles op dvd, maar zie het over het algemeen pas uit wanneer het op dvd verschijnt. Af en toen download een vriend van me een TUF aflevering of UFC evenement en af en toe kan ik live iets kijken als ik terugkom van het stappen. Ik bekijk wel altijd meteen de resultaten, maar met kijken loop ik echt achter. Zelfs TUF 11 heb ik nog niet gezien, dus mooi voor mij dat RTL het uitzendt. :)

blackadder
27-10-2010, 20:55
Ik weet niet of jou computer streaming videos aankan. Maar uuhh...gij hebt post. Staat niet alles op maar 11 wel.

DVH
09-11-2010, 01:14
Zojuist weer een leuke aflevering gezien met 2 goede gevechten!