PDA

View Full Version : Hracho Darpinyan vs Robert Jocz 16 Oktober PTA Golden Glory gala



Dawo
16-10-2010, 05:05
Wat denken jullie wie gaat het winnen? en hoe?

Justinian
16-10-2010, 08:27
Eerlijk gezegd zou deze partij zomaar naar Darpinyan kunnen gaan. Jocz is weliswaar de meer ervaren vechter, maar op de punten waar Jocz in uitblinkt (grappling) treft hij een sterke tegenstander. Goede matchup wat mij betreft!

lopez86
16-10-2010, 10:15
Zow, wel gelijk een héle pittige tegenstander voor Darpinyan.

arabic-sniper
16-10-2010, 12:26
Hracho moet vechten toch bij dat gala in Den helder ?

Danco
16-10-2010, 12:30
wat voor gewicht ????????

FightingDutchman
16-10-2010, 12:38
Hracho moet vechten toch bij dat gala in Den helder ?

Ja dat vroeg ik me dus ook af. Hij staat op 2 gala's nu. Neem aan dat hij op het meer prestigieuze Glory zal vechten dan...

payap
16-10-2010, 12:39
Hracho moet vechten toch bij dat gala in Den helder ?

Inderdaad hij staat op de mm van den helder.


De line up voor 16 oktober 2010 Gladiators of the Cathedral!!!!!
Gala SportsArt Den Helder 16 Okt
Wegen 17.00-18.00, zaal open 17.30, start 19.00 Kaarten vvk 22,50 deur 25
Adres: De Kathedraal, Willemsoord 60 F, 1781 AS Den Helder

Rode Hoek Blauw Hoek

Klasse nr. Naam Sportschool VS Sportschool Naam Kg

MTKB Jeugd 1 Davy Plieger 12 jr SportsArt VS Team Ben Nasser Imad Nasla 10 jr 38 kg 2x1,5

MTKB Jeugd 2 Amy Cuypers 9 jr SportsArt VS Scorpio Gym Anique Hilgerink 9 jr 35 kg 2x1,5

MTKB Jeugd 3 Damien Johanssen 11 jr SportsArt VS Team Ben Nasser Bilal Bounty 11 jr 43 kg 2x1,5

MTKB N-klasse 4 Annelies Koeman Team Paris/Gerber VS Balance Boxing Marianka Jelierse 69,85 kg 2x2

MTKB N-klasse 5 Edwin Schilder SportsArt VS Team Karatas Bas Meelmijsen 79,38 kg 2x2

MTKB C-klasse 6 Mirwayz Rozebaghi Fighting Spirit VS Scorpio Gym Mustafa Kazmaz 66,68 kg 3x2

MTKB N-klasse 7 Daniel vd Baak SportsArt VS Team Ben Nasser Otman Azzouz 76,20 kg 2x2

MTKB C-klasse 8 Farid Charradi Team Hoogvliet VS Scorpio Gym Vasyl Babukhivskuu 79,38 kg 3x2

MMA PROF 9 Hrach Darpinyan Team Schreiber VS Duitsland Markus Hipp 95 kg 2x5

PAUZE xxx PAUZE PAUZE xxx PAUZE PAUZE xxx

MTKB N-klasse 10 Regilio vd Ent SportsArt VS Scorpio Gym Darryl Koster 69,85 kg 2x2

MTKB B-klasse 11 Ferry Suitela KB Komen VS Continental FFC Mo Laouni 69,85 kg 5x2

MTKB C-klasse 12 Frank Lammers SportsArt VS Team Hoogvliet Brahim Arab 72,57 kg 3x2

MTKB A-klasse 13 Nick Beljaards Gym Haarlem VS Continental FFC Maiky Karathanasis 69,85 kg 5x3

MMA PROF 14 David Evers SportsArt VS Team Karatas Iwan Pang 75 kg 2x5

MTKB B-klasse 15 Marieke Post SportsArt VS Scorpio Gym Jaleesa Alfons 66,68 kg 5x2

MTKB A-klasse 16 Marino Schouten Van Os Gym VS Continental FFC Hammadi el Mahdaoui 76,20 kg 5x3

remco pardoel
16-10-2010, 12:42
Beetje raar...
Waar hij ook gaat draaien...
veel succes!

Dawo
16-10-2010, 13:13
Ja klopt hij moest in den helder vechten, maar gisteren avond heeft de tegestander afgebelt.
Bob en Irma hebben snel die partij tegen Robert Jocz geregeld vandaar gaat hij nu bij Golden Glory vechten!
Hij vecht tot 93kg

heel veel succes vanavond Darpinyan!

payap
16-10-2010, 13:52
Thanx Dawo, weten we nu hoe het zit.

remco pardoel
17-10-2010, 00:58
Echt de verrassing van de avond!!
Staande is de man beter als met grappling....
:)

Zando
17-10-2010, 01:15
Hracho, klasse gevochten vanavond!

Garcia
17-10-2010, 01:16
Wat een Knallend begin van het gala. Ben blij dat teammaat Hracho hier heeft kunnen vechten.

The old man
17-10-2010, 13:40
ben echt benieuwd wat hij tegen Jochim Rijmen doet op OneGate in Heerlen......

Garcia
17-10-2010, 13:42
Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van deze partij. Wie of wie kan mij hieraan helpen want op YouTube vind ik helaas niets :(

Justinian
17-10-2010, 13:48
Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van deze partij. Wie of wie kan mij hieraan helpen want op YouTube vind ik helaas niets :(
Bij deze ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Lr8xVXjRZi8

el bastardo
17-10-2010, 14:06
ben echt benieuwd wat hij tegen Jochim Rijmen doet op OneGate in Heerlen......

Na Hracho gisteren gezien en gesproken te hebben, ben ik er van overtuigd dat hij gaat slopen, zoals hij nu ook niks van Jocz heel liet! Wat een beest! En die gast is pas 24!!!

ARMENIA
17-10-2010, 15:23
Abris araa!!!!

lopez86
17-10-2010, 15:28
Hracho is wel klaar voor wat groter werk, wat een sloper.


Bij deze ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Lr8xVXjRZi8

HAHAHAHAHAH check dat commentaar van Bas en Mauro @ 0.33 :D:D priceless.

ijsblok
17-10-2010, 17:47
was volgens mij de eerste keer ooit dat jocz z'n partij voortijdig gestopt werd... (behalve die hij voortijdig won dan he), volgens mij heeft hij nog nooit op (t)ko of submission verloren. Dus echt een hele knappe overwinning van hracho.

Garcia
17-10-2010, 17:54
Team Schreiber did it again!! OSU!!

biggz
17-10-2010, 17:58
Heb deze partij jammer genoeg gemist door die kut politiecontrole gister bij de PTA

Djani
18-10-2010, 00:29
Goeie vechter. Ben benieuwd watvoor partijen hij in de toekomst gaat neerzetten

Darpinyan
18-10-2010, 02:38
Bedankt mensen! Ik ga in iedere geval me best doen om zo veel mogelijk mooie partijen neer te zetten.

en ik had toevalig paar dagen geleden op mixfight gelezen dat ik alleen maar knuffelen kan en hou, en dat het niet mooi is om te zien zo iets,,, die gene zo iets had gezecht nu heeft hij niets te zeggen!
Ik ben een vechter en ik hou van vechten en het maak me niet uit of het staand is of op de grond!
Dat wou ik even kwijt.
Nogmaals bedankt en tot andere keertje ;)

Dragon Tail
18-10-2010, 09:31
Bedankt mensen! Ik ga in iedere geval me best doen om zo veel mogelijk mooie partijen neer te zetten.

en ik had toevalig paar dagen geleden op mixfight gelezen dat ik alleen maar knuffelen kan en hou, en dat het niet mooi is om te zien zo iets,,, die gene zo iets had gezecht nu heeft hij niets te zeggen!
Ik ben een vechter en ik hou van vechten en het maak me niet uit of het staand is of op de grond!
Dat wou ik even kwijt.
Nogmaals bedankt en tot andere keertje ;)

Goed gezegd jongen!
:)

Sportvision
18-10-2010, 10:07
Top! Gefeliciteerd beest. He Darpinyan, ben je er ede weer bij?? Ik vecht daar nu tot 100 kilo, en ik zie dat je zelf ook wat zwaarder bent geworden :)

groeten,
Jochem

Darpinyan
18-10-2010, 11:04
Thanks Jochem! Ik wil graag in ede vechten en ik denk dat gaat wel lukken.
Ja, kloopt ik ben wat zwaarder geworden maar ik wil toch tot 91 draaien omdat ik al 10 punten heb. En ik maak kans dat ik Nederlands kampioen wordt tot 91 van daar. Anders zou ik niet moeite doen om af te valen!
verder alles goed met je? want ik heb je al een tijdje niet gezien...

groetjes,

Hracho

Justinian
18-10-2010, 11:18
Bedankt mensen! Ik ga in iedere geval me best doen om zo veel mogelijk mooie partijen neer te zetten.

en ik had toevalig paar dagen geleden op mixfight gelezen dat ik alleen maar knuffelen kan en hou, en dat het niet mooi is om te zien zo iets,,, die gene zo iets had gezecht nu heeft hij niets te zeggen!
Ik ben een vechter en ik hou van vechten en het maak me niet uit of het staand is of op de grond!
Dat wou ik even kwijt.
Nogmaals bedankt en tot andere keertje ;)
Het heeft je wat mij betreft in ieder geval de ko van de avond bezorgd, die stoten zaten er hard op! Gefeliciteerd met je overwinning en hopelijk zien we je snel weerin de ring.

lopez86
18-10-2010, 11:20
Thanks Jochem! Ik wil graag in ede vechten en ik denk dat gaat wel lukken.
Ja, kloopt ik ben wat zwaarder geworden maar ik wil toch tot 91 draaien omdat ik al 10 punten heb. En ik maak kans dat ik Nederlands kampioen wordt tot 91 van daar. Anders zou ik niet moeite doen om af te valen!
verder alles goed met je? want ik heb je al een tijdje niet gezien...

groetjes,

Hracho

He Hracho gefeliciteerd met je overwinning.
Btw, wat is je achtergrond?
Ik meen me te herinneringen dat ik je zag op de worstelcompetitie in den Haag afgelopen jaar, maar nu met Glory zeiden ze Judo.
Toen je in Ede tegen collega Amir rolde zag ik ook een paar behoorlijke worstelgrepen.
Laat ze maar lkkr lullen met hun "geknuffel", aan een KO valt niks af te dingen!!

Lionheart
18-10-2010, 12:49
Topper ben je Hracho!!

Ik hoop je na een paar mooie overwinningen hier in NL in Strikeforce te zien!!!

Briant
18-10-2010, 13:13
He Hracho gefeliciteerd met je overwinning.
Btw, wat is je achtergrond?
Ik meen me te herinneringen dat ik je zag op de worstelcompetitie in den Haag afgelopen jaar, maar nu met Glory zeiden ze Judo.
Toen je in Ede tegen collega Amir rolde zag ik ook een paar behoorlijke worstelgrepen.
Laat ze maar lkkr lullen met hun "geknuffel", aan een KO valt niks af te dingen!!

Hracho heeft zowel Judo als worstelen in zn achtergrond. Topper, hoop em snel op een groter podium te zien.

Darpinyan
18-10-2010, 13:53
Thanks gasten.
Ik ben begonnen met judo 10 jaar geleden en daarna heb ook aan worstelen gedaan samen met judo, maar ik voel me meer judoka dan worstelaar :) Ik ben nu heel veel stand bezig, en ik heb zelf meer vertrouwen in gekregen. Dus we gaaaaan knalleeennnnn.. ;))))))))

arabic-sniper
18-10-2010, 14:14
Jezus!! Hij heeft die gast gesloopt. Het tegendeel dat Hracho alleen wilt rollen is dus nu bewezen!! Toppie gefeliciteerd

The old man
18-10-2010, 15:15
Hrach je vecht toch ook in Heerlen op OneGte2Far ............
heel veel suc6 daar..........ook je tegenstander heel veel succes en maak er beiden een mooie pot van

Mister bokito
18-10-2010, 17:27
Wij van SportsaArt Den Helder baalde ook dat Hrach Darpinyan niet kon vechten op ons evenenemt :-((((

Helaas heeft zijn tegenstander vrijdag avond een zwaar ongeluk gehad in Duitsland,hier is ook een bewijs van de duitse ziekenhuis.


Ik zou ok graag de aanvulling zien op deze zin van FightingDutchman (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?11288-FightingDutchman) ?????????????????????

Ja dat vroeg ik me dus ook af. Hij staat op 2 gala's nu. Neem aan dat hij op het meer prestigieuze Glory zal vechten dan...

gr mike

Dawo
18-10-2010, 17:28
Ja, Hracho gaat 6 november vechten in Heerlen! Hij gaat er voor
success Cunami boy.

FightingDutchman
18-10-2010, 17:59
Wij van SportsaArt Den Helder baalde ook dat Hrach Darpinyan niet kon vechten op ons evenenemt :-((((

Helaas heeft zijn tegenstander vrijdag avond een zwaar ongeluk gehad in Duitsland,hier is ook een bewijs van de duitse ziekenhuis.


Ik zou ok graag de aanvulling zien op deze zin van FightingDutchman (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?11288-FightingDutchman) ?????????????????????

Ja dat vroeg ik me dus ook af. Hij staat op 2 gala's nu. Neem aan dat hij op het meer prestigieuze Glory zal vechten dan...

gr mike


Die zin was niet met verkeerde intentie in ieder geval! We hadden hier op mixfihgt op dat moment nog niets van het ongeluk gehoord (hoop overigens dat alles ok is met de Duitse vechter!) en ik dacht dat hij nog steeds op beie gala's gematched stond aangezien dat ook op beide line-ups hier op mixfight stond.

In dat geval dacht ik dat hij op Glory zou vechten, een gala met meer internationale exposure, aangezien deze partij alsnog op het laatste moment werd aangekondigd. Was gewoon benieuwd naar hoe het nou zat, maar dat is nu duidelijk! Nogmaals sterkte aan de Duitse vechter...!

Mister bokito
18-10-2010, 18:05
Oke alles duidelijk :-)))))))))))

Met de duitser gaat het redelijk naar omstandig heden,wij als organisatie kregen dit slechte bericht ook op het laatste moment tehoren 15 okt.20.35 en baalde ook echt toen we dit bericht binnen kregen :-((((((((((

Al met al even goede vrienden en tot een volgende keer,was een leuk stel van mixfight die aanwezig waren :-)))))))))))))))))))

gr Mike

Darpinyan
19-10-2010, 00:51
Mister bokito dit keer is niet gelukt mischien een andere keertje. Ik begrijp jullie helemaal en ik geef ook geen schuld want als en organisatie die wil graag dat alles goed geregeld wordt maar zo een evenement organiseren is ook geen een twee soms heb je dingen die tegen ziet, dus dit keer was mijn gevecht.
Ik denk dat in de toekomst als jullie nogmaals zo iets gaan organiseren dan kan ik het bij zijn!
Jullie weten waar ik zit!
In iedere gevaal bedankt voor jullie moeite.

Met sportieve groeten,

Hracho Darpinyan

Sportvision
19-10-2010, 01:28
Thanks Jochem! Ik wil graag in ede vechten en ik denk dat gaat wel lukken.
Ja, kloopt ik ben wat zwaarder geworden maar ik wil toch tot 91 draaien omdat ik al 10 punten heb. En ik maak kans dat ik Nederlands kampioen wordt tot 91 van daar. Anders zou ik niet moeite doen om af te valen!
verder alles goed met je? want ik heb je al een tijdje niet gezien...

groetjes,

Hracho

ah, mooi champ worden dan! Rollen we volgend jaar wel weer. met mij alles nu weer goed, blessureleed gehad, je kent et wel :).

spreek je op Ede wel weer,

groeten,
Jochem

ijsblok
19-10-2010, 12:51
hehe dat wordt gezellig volgend jaar in de -100 gevorderd in ede. ik heb afgelopen 2 keer meegedaan met ben nu geblesseerd. Volgend jaar hoop ik er wel bij te zijn, zie jullie dan :)

Dragon Tail
21-10-2010, 01:04
Wij van SportsaArt Den Helder baalde ook dat Hrach Darpinyan niet kon vechten op ons evenenemt :-((((

Helaas heeft zijn tegenstander vrijdag avond een zwaar ongeluk gehad in Duitsland,hier is ook een bewijs van de duitse ziekenhuis.


Ik zou ok graag de aanvulling zien op deze zin van FightingDutchman (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?11288-FightingDutchman) ?????????????????????

Ja dat vroeg ik me dus ook af. Hij staat op 2 gala's nu. Neem aan dat hij op het meer prestigieuze Glory zal vechten dan...

gr mike




Ik las een zelfde soort opmerking van een prominente poster hier, dat die suggereerde dat Team Schreiber voor het geld koos van de PTA en daarom Den Helder liet schieten. (Je hoort zoiets niet te suggereren maar Bob of Irma te bellen). Ik kan de bewuste post effe niet vinden of het is inmiddels weggehaald. Men was niet amused. (hopelijk straks geen taferelen als laatst in Ahoy voor de betrokkene) ;)

FightingDutchman
21-10-2010, 10:03
Ik las een zelfde soort opmerking van een prominente poster hier, dat die suggereerde dat Team Schreiber voor het geld koos van de PTA en daarom Den Helder liet schieten. (Je hoort zoiets niet te suggereren maar Bob of Irma te bellen). Ik kan de bewuste post effe niet vinden of het is inmiddels weggehaald. Men was niet amused. (hopelijk straks geen taferelen als laatst in Ahoy voor de betrokkene) ;)

Nogmaals, mijn post had niets met geld te maken. Ik ging er gewoon van uit dat (door de late aankondiging) hij op Glory zou vechten, een gala dat toch een stukje meer allure heeft dan het gala in Den Helder, daar lijkt me weinig discussie over mogelijk. Ik heb overigens wel de post gelezen waar je het over hebt en die was wel redelijk scherp inderdaad.

Ook in andere topics werd het een en ander gesuggereerd. Ik denk dat het ook voor een deel te maken heeft met het feit dat hij nog op beide lineups stond en het een en ander gewoon onduidelijk was.

Overigens congratz aan Hracho voor zijn overwinning. Netjes hoe hij zelf al inhield voordat de scheidsrechter tussen beide kwam!

cholitzu
21-10-2010, 10:30
Netjes hoe hij zelf al inhield voordat de scheidsrechter tussen beide kwam!

x2


Gefeliciteerd

Dawo
21-10-2010, 23:36
Toen hij tegen Rody troost had gevochten, hij had Rody op zijn nek gegooid en toen ging hij even stopen omdat hij hoorde Rody auuu te zeggen, maar paar seconden later hadden ze vanuit de hoek geschreeuwd door gaan door gaan toen begon hij te stoten en Rody ging af tikken. Wat ik hier mee wil zeggen dat hij altijd wat gevoeliger is met dat soort dingen. In de grappling toernooien heb ik hem vaak gezien mensen subbmiten maar hij laat gelijk los, wel sportief van hem!

Succes verder met je sport carere!

Dawo
21-10-2010, 23:37
trouwens hier is die gevecht tegen Rody

http://www.youtube.com/watch?v=K-V3t3RGBqo

lopez86
22-10-2010, 00:10
z'n volle lichaamsgewicht kwam op z'n nek terecht, erg pijnlijk