PDA

View Full Version : Vechters die je hebt ontmoet & Of Ze ''Fan Vriendelijk'' zijn?



wrestler_nl
18-10-2010, 16:57
Kortom welke vechters heb je wel eens ontmoet en wat vond je ervan? Waren ze Irritant , aardig , arrogant of enthousiast?

Ik zelf heb Sem Schilt en John Hathaway ontmoet.
Sem Schilt had ik in Schiphol ontmoet nadat hij Jerome Le Banner had verslagen in 2008. Hij was erg aardig en fan vriendelijk, vroeg om een handtekening , die kreeg ik , ik gaf hem een handje en that's it. Ik heb niets slechts te zeggen over hem. John Hathaway had ik in een Game Store in London ontmoet waar hij een autograph signing had voor de fans in London. Hathaway is ook een coole pik , erg down to earth , foto met hem genomen en nog ff een praatje gehouden over zijn partij @ UFC 120 die niet zo goed voor hem aflliep trouwens :blush:. Dit was trouwens voor zijn gevecht tegen Mike Pyle , het was geloof ik 2 maanden terug ofzo.
Er kwam laatst trouwens ook een Engelse vechter bij ons in de club om zijn worstel skills te verbeteren , In Engeland is hij een vrij bekende MMA vechter. In Nederland ken vast niemand hem , hij heeft recentelijk Alex Reid verslagen voor de BAMMA title. Niets bijzonders maar wel een soon to be star denk ik .
Dit was mijn experience , share your thoughts!:thup:

gr,

Sendur
18-10-2010, 17:07
Ja ik heb Peter Aerts al meerdere malen ontmoet, op verjaardagen en ook gewoon buiten de trainingen om.

Kan altijd met hem lachen en is niet te flauw om heel zijn verhaal te vertellen haha.
Een van de meest echte gasten die ik ooit heb ontmoet, altijd lachen met peter komt ook door zijn Bestse humor denk ik :p

blackadder
18-10-2010, 17:23
Peter Aerts, Ernesto Hoost, Sem Schilt, Leroy Kaestner. Op galas en gast trainingen. Vond ze wel cool.

Bartju
18-10-2010, 17:34
Remy bonjasky ernesto hoost tyrone spong badr hari sato murat direkci william diender melvin manhoef nieky holzken.

joost
18-10-2010, 17:56
Melvin Manhoef vond ik erg vriendelijk tijdens de Mixfightdag @ Mike's gym! Daar ook aanwezig en eveneens super vriendelijk (Joeri Mes, Remco Pardoel en Mike Passenier)

Sem Schilt een keer ontmoet tijdens Grappling Ede evenals Stefan Struve en Amir Sadollah Hele aardige gozers!!
Tijdens grappling ook een keer Alistair ontmoet, die deed toen nog mee :D Erg cool!

Peter Aerts kwam ik afgelopen zaterdagnacht nog tegen in Enschede waar hij vaker te vinden is!

goro
18-10-2010, 17:59
Ik Ramon Dekkers, die zat in het zelfde vliegtuig, van Bangkok naar Amsterdam en daarna op de trein richting Breda.
Ook een fijne gozer. Met zijn vrouw en kindje. (+-2004)

En sommige andere vechters ook. raar als je ze zo ziet. Het is precies of je ze kent. bvb, Schilt of zo. Maar eigenlijk is het de eerste x dat je ze tegen kom in heel je leven. Je wilt er precies gelijk een babbeltje mee doen of het een oude kennis is!

Hendy
18-10-2010, 18:08
te veel om op te noemen..

Yvell is me het meest bijgebleven.. ontmoete hem tijdens een festival op ijburg en vroeg ff om een foto momentje,
Yvell nam alle tijd en bood me zelfs een drankje aan.. heb die middag erg veel lol met hem gehad;) top gozer!

oh ja, Barrington Paterson was erg geintreseerd in mn ''Mixfight Crew'' shirt.. als ik niks positiefs schreef.. kwam ie me wel ff opzoeken:lol:
zei hij met een knipoog.

Wheelie
18-10-2010, 18:35
Ik heb al heel veel vechters ontmoet en heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze geen tijd hadden voor een foto of een praatje.

Hier een aantal vechters die ik ontmoet heb:

Ernesto Hoost, Peter Aerts, Sem Schilt, Badr Hari, Melvin Manhoef, Randy Couture, Murilo "Ninja" Rua, Noquiera, Fedor, Gilbert Yvel, Alistair Overeem, Nieky Holzken, Saki, Errol Zimmerman, Sergey Kharitonov, Albert Kraus, Andy Souwer, Perry Ubeda, Phil Baroni, Ruslan Karaev, Stefan Leko, Joop Kasteel, Valentijn Overeem, Siyar Bahadurzada, Aleks Emelianenko, Marc Coleman, Kevin Randleman, Michael Bisping, Heath Herring, Ray Sefo en nog veel meer vechters.

ZanZaiZuk
18-10-2010, 18:42
Ik wou een foto met alistair overeem, maar die wou zelfs niet van zen stoel, heb die foto dan ook onmiddellijk gewist, zag er zielig uit :p
Badr Hari daarintegen was heel vriendelijk

universele
18-10-2010, 18:52
Frank Shamrock en Gegard mousasi van beide een leuke seminar gehad en aardige gasten.
Bij zo'n seminar een altijd wel een foto moment en ze reageren tof.

MONGKON MT
18-10-2010, 19:05
Nog niet mee gemaakt dat een vechter geen tijd had voor een voor een foto of een praatje, allemaal toppers. Drie vechters in het bijzonder (toch wel mijn voorbeelden) Lucia Rijker, Ramon Dekkers en Melvin Manhoef ben ik helaas nooit tegengekomen (alleen van een afstand). Wie weet....

marcelt
18-10-2010, 19:10
Heb les gehad van Rob Kaman, Ernesto Hoost, Lucia Rijker, Fedor Emelianenko , Bas Rutten, Joeri Mes, Sahin " Kaas" Yakut , Remy Bonjasky , Sem Schilt, Peter Aerts, Raymond Joval, Ryan Simson en Tyrone Spong. De meesten heb ik als vriendelijk ervaren en ben met ze op de foto gegaan. Echt gesproken heb ik de meeste niet. Sem Schilt heb ik wel even gesproken. Die was heel aardig. Er zijn op dat soort momenten zoveel mensen die om hun aandacht vragen, dus ga ik meestal alleen in de rij voor een fotootje. Dat vind ik dan wel een leuke herinnering.
Voel me trouwens zeer geprivilegieerd dat ik van zulke mensen les kan krijgen hier. We hebben erg geluk hier in Nederland!

gieloe
18-10-2010, 19:37
Ik heb Mosab weleens als snorder gehad!

Tykill
18-10-2010, 20:08
Faldir Chahbari is ook een topper. Heb training van hem gehad maar neemt ook altijd graag de tijd voor je.

marrilia
18-10-2010, 20:30
Jeff Monson op een evenement hier in de buurt,was erg vriendelijk en vond het geen probleem om even de tijd te nemen voor een foto.http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs409.snc4/47264_426799982692_723067692_5513713_5721549_n.jpg

Babalu 22
18-10-2010, 20:43
Hoost en Manhoef. Beide top gozers!

Marco (scheids)
18-10-2010, 21:20
Ga ze niet allemaal noemen ...lol...

Buitenlandse toppers waren wel:
Fedor / Aoki / Rampage / Royce Gracie / Randleman / Coleman / Werdum / Dan Henderson / Rua / Klitsko

Alle Nederlandse vechters wel ergens gesproken ... of gescheidst

Sadix
18-10-2010, 21:35
ik heb helaas nog niet echt kennis gemaakt veel vechters of hele grote namen.

De grootste naam waarmee ik heb kennis gemaakt zijn toch: Onze eigen Remco Pardoel! en vrienden van mij, miloud el guebli en Ramzi tamadithi en Mosab AMrani.

Allemaal zijn het toppers!

FightstarTV
18-10-2010, 21:53
In de anderhalf jaar dat we nu bezig zijn al vele vele vechters ontmoet en overal werden we vriendelijk ontvangen en namen ze alle tijd voor ons, het meest bijzondere wat ik mee gemaakt heb is Peter Aerts en Sem Schilt samen bij me thuis op de avond van de launch van KickboxTV

OSU

Sadix
18-10-2010, 22:09
In de anderhalf jaar dat we nu bezig zijn al vele vele vechters ontmoet en overal werden we vriendelijk ontvangen en namen ze alle tijd voor ons, het meest bijzondere wat ik mee gemaakt heb is Peter Aerts en Sem Schilt samen bij me thuis op de avond van de launch van KickboxTV

OSU

erg cool dat laatste.

sowieso vind ik dat je echt geweldig werk verricht.

Ik zit elke dag vele uren op je site gevechten te kijken.

bedankt voor je inzet voor de vechtsport community!

blackadder
18-10-2010, 22:20
In de anderhalf jaar dat we nu bezig zijn al vele vele vechters ontmoet en overal werden we vriendelijk ontvangen en namen ze alle tijd voor ons, het meest bijzondere wat ik mee gemaakt heb is Peter Aerts en Sem Schilt samen bij me thuis op de avond van de launch van KickboxTV

OSU
Wat Sadix zei. Was een mooie launch party trouwens. Ik dacht toen ik binnen liep dat Sem op een verhoging stond. Maar hij is gewoon zo lang!!! Aerts die naast hem stond zag ik pas toen ik dichterbij kwam.:lol:

FightstarTV
19-10-2010, 10:20
erg cool dat laatste.

sowieso vind ik dat je echt geweldig werk verricht.

Ik zit elke dag vele uren op je site gevechten te kijken.

bedankt voor je inzet voor de vechtsport community!

Thanx is ook leuk om te doen en jij doet ook erg goede dingen voor de jeugd respect !

OSU

joost
19-10-2010, 12:27
Schiet me nu te binnen :) heb een keer met Bas Rutten mee mogen trainen in Los Angeles bij zijn sportschool in 2006
http://www.road-trip.nl/images/Vakanties/Road-trip2006/Dag3/dag3_113.jpg


en burce buffer tijdens het gala in Ahoy ''Tough is not Enough'' allemaal erg aardig

http://www.road-trip.nl/images/Persoonlijkprofiel/BruceBuffer.jpg

wrestler_nl
19-10-2010, 15:06
Allemaal erg leuk om te lezen mensen!
TOP!

MrMiyagi
19-10-2010, 18:43
Ik heb Bas Rutten eens een lift gegeven van Bergen op Zoom naar Arnhem, dat was een van de mooiste ritjes van mijn leven! Hij paste bijna niet in het Fiëstaatje van mijn moeder, en Boem Boem paste al bijna niet achterin;)

Ook Peter Aerts al heel vaak tegekomen in Enschede en omstreken, de mooiste keer was toen ik hem vroeg of hij een keer een handtekening wilde zetten op mijn uitvergrootte foto van mij en hem, toen gaf hij me zijn nummer en zei bel me maar dan spreken we een keer wat af, vet relaxte gast!

Peter0711
19-10-2010, 19:26
Heb wel aardig wat vechters gezien buiten de ring,maar nog nooit echt hele gesprekken mee aangegaan..Dus lang niet zo indrukwekkend als de bovenstaande lijstjes :D Heb vorig jaar nog een paar uur naast Tyrone Spong gestaan bij een gala,waarbij we op een gegeven moment aan de praat raakte,het leuke daarvan was,dat hij me daarna ook gewoon aasprak als er iets intressants gebeurde tijdens de wedstijd.. Kortom,normale coole dude..Heb les gehad van Ton Vriend,en wel eens gesproken met Robin Vriend..Allebei super aardige mensen.
Bericht op Facebook als Fan zo nu en dan wel eens met Ernesto Hoost,maar ook dat voelt alsof hij gewoon je buurman zou kunnen zijn,mischien toch die hollandse nuchterheid,want volgens zijn de meeste vechters uit nederland allemaal wel frisse mensen.

Hammerkick
19-10-2010, 19:34
Ik had het geluk dat ik een vriend had, die later wereldkampioen werd, Peter Smit. Via hem heb ik veel vechters leren kennen en ook omdat ik al 25 jaar lang naar gala’s gaat. Het zijn er heel veel, Rob Kaman, Ramon Dekkers, Peter Aerts, Branco Cikatic, Ivan Hippolyte, Fred Royers, Ernesto Hoost, André Mannaart, Luc Verheije, Lucien Carbin, Tyrone Spong, Imro Main, Alistair Overeem, Ilonka Elmont, Albert Kraus, Chris van Venrooij, Alviar Lima, Chico Swerts, Malaipet, Marcel Doomernick,Ole Baguio Laursen, Peter Crooke, John Wayne Parr, Frank Lobman, Jan Oosterbaan, Nieky Holzken, Gokhan Saki, Errol Zimmerman, Andy Souwer, Warren Stevelmans, William Diender, Sergei Kharitonov, Ruslan Karaev, André Masseurs, Faldir Chahbari, Chris Dolman, Dick Vrij, Hans Nijman, Bas Rutten, Peter Verschuren, Joop Kasteel, Rob van Esdonk, Pajonsuk, Benji Zimmerman en alle vechters van Team Super pro en Team Kraus en dan vergeet ik er nog wel een paar !!

Santino
19-10-2010, 20:31
Ryan Simson, erg relaxte kerel. Tijdens Latin Village tegen gekomen en ff snel foto'tje gemaakt, wilde 'm ook niet storen tijdens zijn vrije tijd...:thup:

Bartju
19-10-2010, 21:50
Remy bonjasky ernesto hoost tyrone spong badr hari sato murat direkci william diender melvin manhoef nieky holzken.
owja pajonsuk ook ja:p

Mario Witteman
19-10-2010, 22:06
MINOWA-MAN!!!! Geweldige kerel..!!

Jeru
20-10-2010, 11:41
Meerdere gasten (en dames) ontmoet de meesten waren zeker fan vriendelijk, maar even de ontmoetingen uit Japan uitlichten. Caol Uno was lachen en daar op sleeptouw genomen door Albert Kraus, Alviar Lima en Dennis Krauweel. Super relaxte gasten.

Collina
20-10-2010, 12:04
Veel vechters ontmoet maar de leukste ontmoeting was toen we met zijn alle in Japan waren GP 2005.

Alistair verloor toen van Shogun. Daarna zijn we met alle wezen stappen, uiteraard ging Shogun mee.

Alistair en ik kregen als gewoonlijk en leuke kinderlijke discussie waarop ik tegen Mauricio Shogun zei, Please, kick his ass again waarop Shogun en Alistair mij een pakrammel gaven. (voor de grap natuurlijk) wie de Demolitionman Docu heeft gezien zag een kleine surinamer rennen door het Center Haihat hotel einde van de docu, dat was dus de reden. Twee giganten die iemand van 70 kilo een pakslaag wilde geven.

Maar shogun is een tegekke gast en erg vriendelijk.

Dragon Tail
20-10-2010, 12:19
Roy van der Wal - coole gast uit het oosten, nooit te beroerd voor een praatje over zijn passie... ;)
Danial Sharifi - ook zo'n coole gast. Was een keer met hem in Zaandam, zat hij te mediteren op een vuilnisbak in de kleedkamer.
Peter Aerts uiteraard - nog nooit in zo'n grote auto gezeten als hij had. Kan ook komen doordat ik klein van formaat ben... :)

reefer
20-10-2010, 12:58
èèn ontmoeting blijft me bij : was volgens mij 2003,superleague,Topsporthal Rotterdam,Chico Swerts moest toen tegen Japanner vechten,en de volgende dag kwam hij bij z`n broer kijken in de kuip,die moest toen voetballen met feyenoord.Stond ik in de rust met Swerts te praten over z`n gevecht de avond ervoor,staat er ineens een Japanner naast ons met een grote grijns en een dik oog,was het z`n tegenstander van de avond ervoor.Bleek dat die was uitgenodigd door landgenoot en feyenoordspeler Shinji Ono!!!Was leuk om te zien hoe de beide vechters daarna met elkaar een gesprek wilden aangaan maar wat niet helemaal lukte doordat de Japanner geen Engels sprak!!!

weks
20-10-2010, 14:25
tijdje geleden loyd van dams geholpen die met autopech stond. ik had gelukkig wat spullen mee. daarna kon hij weer verder.
denk dat hij mij vooral aardig vond :)

mn vader kreeg op zn werk weerbaarheidstraining. eigenlijk van de broer van bob schreiber maar die kon niet en dus was bob er. mn vader herkende hem van de videos die ik al een x of 1000 had bekeken. vertelde dat zn zoon groot fan was en kwam de volgende training met een shirt van team schreiber, een promo video en een gesigneerde foto. uiteindelijk mijn mooiste kerstkado ooit!
heb m niet zelf ontmoet maar vond het wel passen in dit topic

dirk5
20-10-2010, 14:58
Gilbert Yvel in Las Vegas 2 dagen voor UFC 108. relaxt praatje staan houden over zijn aankomende gevecht met JDS en hoe we de nieuwjaar viering in Vegas waren doorgekomen.

Amir Sadollah bij Calmarogym, waar hij enkele weken per jaar traint.

Terry Etim op de Fibo 2009. heel lang en relaxt mee staan buurten, vooral omdat hij verschrikkelijk moeilijk te verstaan is; echt Liverpools accent.

wishlist: Aoki, Hellboy, Fedor....

knift
20-10-2010, 18:42
Een hoop ontmoet maar Yvel is echt kicken ik zat naast 'm tijdens Showtime in eindhoven heb echt gelachen!!

blackadder
20-10-2010, 18:52
Oh. Die was ik helemaal vergeten. Denis Schneidmiller. Toen hij bij de S-Cup Europe in Gorinchem had gewonnen was hij de dag daarop met zijn trainer bij Ring Rage....3, geloof ik, in Groningen. Zijn trainer moest toen tegen Akdeniz vechten. Aardige vent. Blijkbaar blij verrast dat zomaar iemand op hem afstapte om hem met zijn overwinning te feliciteren.

wrestler_nl
20-10-2010, 18:56
Er kwam laatst trouwens ook een Engelse vechter bij ons in de club om zijn worstel skills te verbeteren , In Engeland is hij een vrij bekende MMA vechter. In Nederland ken vast niemand hem , hij heeft recentelijk Alex Reid verslagen voor de BAMMA title. Niets bijzonders maar wel een soon to be star denk ik .



Trouwens hij heet Tom Watson.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Watson_(fighter)

wrestler_nl
24-12-2010, 15:04
Roger Gracie kwam gisteren langs bij ons om aan z'n worstelen te werken in voorbereiding voor z'n volgende gevecht tegen Trevor Prangley @ Strikeforce. Hij is echt een coole dude , ff serieus echt niet iemand die aandacht zoekt of die arrogant is . Hij is een hele hardwerkende vechter met een super karakter. Totdat hij vliegt naar USA zal hij bij ons 2x per week aan z'n worstelen werken.

chechen
24-12-2010, 16:17
melvin manhoef heb ik op kkc gala gevraagt en hij zij meteen ja , die dag op 21 juni in kkc gala heb ik ook badr hari gezien en vroeg aan hem of hij ook met mij op de foto wou en als grap zij hij in het begin nee! en ik dacht van WTF!!! en dan zij jawel kom , en ik was terug blij geworden

el mustafa
24-12-2010, 18:40
FLOYD MONEY MAYWEATHER en zijn trainer-oom roger heb ik enkele weken geleden in antwerpen gezien en zij waren echt aardig !
CROCOP ZOU IK EENS WILLEN ONTMOETEN

Tony
24-12-2010, 18:42
Stefan Struve tijdens zijn workshop in heerlen (en ff lunch vooraf en een sponsordeal)

Hele aardige nuchtere gast. En tering wat is ie lang.

Slome
24-12-2010, 18:47
jeetje... moet ik dat hier vertellen....

Lennie
24-12-2010, 19:18
Was Badr tegen gekomen twee dagen nadat hij vrij was, hele chille baas!

Mister_K1
24-12-2010, 19:50
Heb voor de zomer bij Mikes Gym Melvin Manhoef gesproken, supperchille gast!!! Hij was net klaar met training. Ik was daar ff op bezoek.

Joop Ubeda vaak gezien en gesproken, top Gozer


Peter Aerts zou ik wel eens willen ontmoeten, lijkt me lachen met die gast :p

RS297
24-12-2010, 20:15
woensdag mma training, tips gekregen van de kant door Melvin Manhoef, bij mike's gym!
schijnt daar heel normaal te zijn:P

Illest
24-12-2010, 22:08
had dit al een keer gepost volgens mij....maar past wel bij dit topic..

Ergens begin jaren 2000 besloot ik bij Vos gym te gaan kickboksen.......'kickboksen' zo noemde ik het....aangekomen bij Aiko Budo sports in Amsterdam (geuzenveld) was ik een broekje aan het uitzoeken toen de verkoper op me afliep en vroeg of ik naar iets speciaals zocht....een tengere indo-achtige gozer....ik zei van 'Ja, ik zoek een leuk broekje.....ik ga kickboksen'....hij zo van 'kickboksen?'.....ik....'ja, kickboksen'......verkoper: 'waar ga je trainen?'................ik weer 'uhmm Vos gym'.....verkoper: 'ooooooooooh dan ga je thaiboksen man, want kickboksen is voor flikkers!'.....hij vond het maar niks dat trappen boven de gordel en die lange broeken.....

later kwam ik erachter dat dat Tyrone Spong was.....vet relaxte gast!.....hij vond dat ik 1 broekje echt moest nemen......die vond ie zelf ook erg vet.....een gab van me vond dat broekje veels te blits en zei met z'n stonede kop...'nee, als je die neemt krijg je klappen'.....de blik die tyrone hem daarop gaf was TE grappig....het is me altijd bijgebleven hahaha....

redjuh
24-12-2010, 23:00
zuipen met barrington patterson en ze broertje was wel geinig

Pahlavan
25-12-2010, 00:30
ik heb een tijdje training gehad van perry ubeda en had ook met hem samengewerkt voor een studie opdracht.
een top gozer is het, erg vriendelijk en down to earth

Petrosyan188
25-12-2010, 00:41
BADR HARI laat ik daarmee beginnen!! andere k1 vechters, ngimbi en holzken uiteraard en met name die laatste heel vaak, mootje,kyshenko,direcki,diender,chabhari,manhoef,m es,groenhart,drago en hoop ooit met Giorgio op de foto te kunnen.
wat betreft MMA MOUSASI!!,Yvel,Struve, en tijdens ufc93 kampmann,kang,belcher,coleman en franklin en zullen vast nog meer zijn maar niet bekende dus

simtekf1
25-12-2010, 10:20
Leuk idee. :)

De meeste vechters die ik ooit heb gesproken of mee op de foto ben geweest waren allemaal zo chill.
Direcki, Faldir, Saki, Holzken, Slowinski, Bregy, Lima, Leko, de broertjes Overeem, Spong, Passenier, Groenhart, Balrak en Schilt, dat was zo'n beetje m'n lijstje.

3 dingen zijn me het meest bijgebleven.

1: Nieky Holzken die ik in 2008 sprak in de Amsterdam Arena, ff foto, ff ouwehoeren, top. En later in Zutphen bij Beast of the East, meerdere keren. Aardige gozer die altijd wel in is voor een praatje, super! (Z'n schoonvader trouwens ook, super aardige kerel)

2: Mijn grote held Peter Aerts.
Ik sprak in 2008 hem ook voor het eerst.
Toen ik hem vroeg of ik ff foto kon maken moest hij eerst met Eurosport even een interview doen, maar hij zei al, wacht maar ff kom zo naar je toe. Dat deed hij uiteindelijk, foto'tje, en even gepraat over zijn partij tegen Hari die hij toen net verloren had. En later op andere gala's hem nog een paar keer gezien en ff kort gesproken. Net zoals Holzken, altijd tijd voor mensen en zo gewoon, totaal niet uit de hoogte.

3: Nog iemand die ik echt tussen m'n foto verzameling wou hebben, Badr Hari.
Dit jaar was het dan eindelijk zo ver, ik kwam hem tegen bij de Arena buiten.
Camera in de aanslag, vragen of we even snel een foto konden maken en toen stond ik echt te kijken wtf... Meneer Hari had geen zin om op de foto te gaan met wat fans, ook al had dit 4 seconden gekost want we hadden de camera al klaar. En hij liep gewoon door met een arrogante blik.

Erg jammer, want ik wil hem niet afkraken en hij zal ongetwijfeld heel aardig zijn maar toch jammer dat hij op dat moment dan net geen zin heeft, terwijl ik best een grote fan van hem was, maar nu niet meer (dat komt niet alleen hier door hoor, maar ook door z'n andere fratsen).

jeronimow
25-12-2010, 10:26
Remy, Semmy, Spong, Ernesto, Kaman, Overeem...

Heb ik allemaal uitgenodigd in de gym voor een seminar,
stuk voor stuk enorm vriendelijke mensen!! Gewoon top!!

Negatieve ervaring heb ik met Ramon Dekker... Die hebben we ooit voor een seminar gevraagd,
was niet echt supervriendelijk aan de telefoon en is gewoon botweg niet gekomen de dag van het seminar! Daar stonden we dan met 80 man...

mokumnised
25-12-2010, 15:33
Een paar jaar werd ik benadert door degene die de belangen van Buakaw por Pramuk in Europa behartigd. Die vroeg aan mij of ik iets speciaals kon regelen bij Ajax, omdat Buakaw dus fan bleek te zijn van Ajax. Na wat bellen en geregel mocht Buakaw het trainingsveld op om een balletje te tikken met de spelers en hij is later ook nog op het hoofdveld geweest. Leuk om te zien dat de spelers die hem kenden vereerd waren en met hem op de foto wilden. Buakaw zelf was verder de bescheidenheid zelve, wel een enorme uitstraling die jongen.

Verder heb ik nog een leuke ervaring met Sem Braan, die ik tegenkwam op een feest in de HMH. Die vond het erg leuk dat ik hem herkende als vechter, zeker een half uur zitten ouwehoeren over de sport. Hele relaxte gozer.

In al de jaren dat ik naar gala's ga is het me opgevallen dat bijna iedere vechter heel erg benaderbaar is, van beginnende A-klasser tot de wereldtoppers. Komt weinig voor bij andere sporten.

carlsson
25-12-2010, 18:30
Peter aerts kom ik geregeld tegen in Enschede echt een toffe gozer en tevens een hele goede vriend van de beste kickboks trainer van overijssel "JOOP ZWEERS ". En heb twee keer een seminar meegemaakt met "GOKOR CHIVICHYAN" die man kende ik niet eens totdat ik hoorde van hem echt een legende die man heb tijdens een seminar van hem in maart 2 uur met hem gepraat.Ik ben zo veel van die man te weten gekomen dat zal ik nooit meer vergeten.En wat een techniek ik was echt onder de indruk van die man en ik denk ook de rest van de mensen die aanwezig waren op het seminar.

www.gokor.com (http://www.gokor.com)
http://gokor-chivichyan.hyves.nl/
http://www.facebook.com/#!/gokorc

RS297
26-12-2010, 00:07
Peter aerts kom ik geregeld tegen in Enschede echt een toffe gozer en tevens een hele goede vriend van de beste kickboks trainer van overijssel "JOOP ZWEERS ". En heb twee keer een seminar meegemaakt met "GOKOR CHIVICHYAN" die man kende ik niet eens totdat ik hoorde van hem echt een legende die man heb tijdens een seminar van hem in maart 2 uur met hem gepraat.Ik ben zo veel van die man te weten gekomen dat zal ik nooit meer vergeten.En wat een techniek ik was echt onder de indruk van die man en ik denk ook de rest van de mensen die aanwezig waren op het seminar.

www.gokor.com (http://www.gokor.com)
http://gokor-chivichyan.hyves.nl/
http://www.facebook.com/#!/gokorc

Joop zweers, waar geeft die training?

MB667
26-12-2010, 00:10
waar gaat dit over? zijn net mensen die vechters.

carlsson
26-12-2010, 01:00
Als ik het goed heb gaat Joop Zweers samen werken met Peter Aerts in de nieuwe gym van hem.En dat is in clubfit in Enschede.En dit was als al de thuisbasis van team zweers voordat peter zijn gym daar opende.

Silat
26-12-2010, 16:54
waar gaat dit over? zijn net mensen die vechters.

Idd, maar kan me de goeie ouwe tijd nog herinneren dat we Igor Vovchanchin ontmoette op schiphol. Hij was zo verbaasd dat er fans waren in NL.

Fedor, Bas Rutten, Yvel, Alistair, Aerts, Schilt, Hoost, Le Banner, Bob Sapp, Dekkers, Kaman, Diego Sanchez, Ignachof, Baroni, Manhoef, Bonjaski erg aardig allemaal. idd, gewoon mensen die hun vak doen.

Met Badr nog een keer MMA mee gespard, niet zo aardig van hem dat hij me als Rampage/Arona slamde toen ie in mijn triangle zat.. stom van hem, want hij had z'n tong tussen z'n tanden zitten. Verder wel ok gast.


Maar dat was toen, zie mezelf nu niet meer vragen om een foto'tje. Het speciale is er een beetje vanaf voor mij.