PDA

View Full Version : Column Gerard Gordeau



Fightchick
19-10-2010, 14:03
In Ringsports nr. 111 las ik de column van Gerard Gordeau. Ik stoorde me al vaker aan zijn columns, maar nu vond ik het tijd om er iets over te posten. Wat is die man toch altijd negatief! Altijd overal op afgeven en zeuren. Kickboksers zijn watjes enzo, en kyokushin is het helemaal. Bah! Nu ook weer - is hij aan het zeuren over de wk voetbalwedstrijden. De wedstrijden waren niks en de verslaggeving ook al niet. Man, kijk dan niet! Je weet van tevoren nooit hoe een wedstrijd/toernooi/partij uitpakt, dat is in elke sport zo.
En dan zijn frustratie over Amsterdam, 020 zoals hij dat noemt. Waar komt deze haat vandaan? Hij heeft het in deze column over Mart Smeets (ook weer niet goed in zijn ogen natuurlijk). Nou, dan zal die wel uit 020 komen, aldus Gerard Gordeau. Vanwaar deze reactie? Laten we ajb niet kijken naar waar mensen vandaan komen en elkaar in onze waarde laten. Laten we er in de vechtsport trots op zijn dat we allemaal in één vak kunnen zitten en voor een verschillende vechter zijn, ongeacht afkomst/stad of wat dan ook. Ik had van een sportman van zijn kaliber meer sportiviteit verwacht.

ArjanV
19-10-2010, 14:10
Het zou handig zijn wanneer we de column ook konden lezen....kunnen we een inhoudelijke reactie geven....

Fightchick
19-10-2010, 14:38
Ik heb het niet specifiek over deze column, maar over al zijn columns eigenlijk. Ik haal enkel een paar voorbeelden uit de laatste.

Mattie73
19-10-2010, 14:46
Hij heeft als recht geaarde Hagenees gewoon een gezonde hekel aan Amsterdam. Niets mis mee toch. Dat heb ik ook als Rotterdammer :lol:.

Nee, maar alle gekheid op een stokkie, Gordeau is Gordeau. Hij heeft het hart op de tong en kan soms inderdaad wat grof overkomen. Maar 't is een goede vent hoor.

Mattie73
19-10-2010, 14:49
Oh en dit wilde ik onze Amsterdamse forumbroeders niet onthouden:

http://www.youtube.com/watch?v=eIMS1ioK3Co

Iwan
19-10-2010, 15:04
Ik vind z'n columns altijd wel leuk om te lezen. Gerard is gewoon Gerard en neemt geen blad voor de mond. (nooit gedaan ook trouwens)
Ik kan me voorstellen dat mensen zich er aan storen maar sla die pagina dan gewoon even over.
Mooie column van een vechtsportpionier.

wrestler_nl
19-10-2010, 15:18
Als je er aan stoort dan sla je die pagina toch gewoon over , niets mis mee. Maar volgens mij heeft Gerard Gordeau zelf een mixfight account dus als hij wilt kan hij zelf erop reageren! :-)

Vale Tudo
19-10-2010, 15:31
Hij is gewoon een *&%$#@ hagenees, en hun IQ is meestal niet hoger dan 80... Dus ja, die man kan er eigenlijk ook niets aan doen dat de dingen die uit zijn mond komen niet van al te hoog niveau zijn! ;)

Vale Tudo
19-10-2010, 15:33
:lol:@ Matti73: http://www.youtube.com/watch?v=EG6r8VmGA7g

dirk5
19-10-2010, 15:49
Waar je ook vandaan komt... een stad of plaats alleen bij de postcode kunnen noemen is gewoon kansloos...

sprAe
19-10-2010, 15:49
En Mart Smeets woont in Haarlem :D

Mattie73
19-10-2010, 15:55
Waar je ook vandaan komt... een stad of plaats alleen bij de postcode kunnen noemen is gewoon kansloos...

Je bedoelt het netnummer! Wel opletten hè!

dirk5
19-10-2010, 16:01
Je bedoelt het netnummer! Wel opletten hè!

je hebt gelijk, het gebruik van netnummers inplaats van plaatsnamen is kanloos....

phranq
19-10-2010, 16:13
In Ringsports nr. 111 las ik de column van Gerard Gordeau. Ik stoorde me al vaker aan zijn columns, maar nu vond ik het tijd om er iets over te posten. Wat is die man toch altijd negatief! Altijd overal op afgeven en zeuren. Kickboksers zijn watjes enzo, en kyokushin is het helemaal. Bah! Nu ook weer - is hij aan het zeuren over de wk voetbalwedstrijden. De wedstrijden waren niks en de verslaggeving ook al niet. Man, kijk dan niet!

Jij bent ook niet verplicht de column te lezen. De haat tegen Amsterdam valt ook wel mee, ik ken Gerard en praat regelmatig met hem en heb als Amsterdammer nooit iets negatiefs van hem gehoord over Amsterdam. De soep word dus niet zo heet opgediend.




Hij is gewoon een *&%$#@ hagenees, en hun IQ is meestal niet hoger dan 80... Dus ja, die man kan er eigenlijk ook niets aan doen dat de dingen die uit zijn mond komen niet van al te hoog niveau zijn! ;)

Stoere keyboardwarrior praatjes, zeg je hem dat ook in z'n gezicht?

Yogi1
19-10-2010, 16:19
Ik vind het wel leuk om te lezen. Deze man zegt gewoon wat hij vind en recht voor zijn raap.

Mattie73
19-10-2010, 16:21
Stoere keyboardwarrior praatjes, zeg je hem dat ook in z'n gezicht?

X2

wrestler_nl
19-10-2010, 16:48
Stoere keyboardwarrior praatjes, zeg je hem dat ook in z'n gezicht?

Niet zo serieus op in gaan :)

Vale Tudo
19-10-2010, 17:23
Stoere keyboardwarrior praatjes, zeg je hem dat ook in z'n gezicht?[/QUOTE]

Zolang hij niet persoonlijk tegen mij gek begint te doen niet nee, waarom zou ik? Ik kan er alleen maar om lachen!
Maar ik wil met alle plezier wat dingen tegen jou in je gezicht zeggen pannenkoek!;)

Sadix
19-10-2010, 17:47
in before keyboard fight!

TheHagueBoxer
19-10-2010, 18:02
Hij is gewoon een *&%$#@ hagenees, en hun IQ is meestal niet hoger dan 80... Dus ja, die man kan er eigenlijk ook niets aan doen dat de dingen die uit zijn mond komen niet van al te hoog niveau zijn! ;)

stoer jongetje achter de computer?

marcelt
19-10-2010, 20:21
Soms vind ik het ook wel irritant wat hij schrijft. soms heeft hij gelijk en w.b. 020; dat vind ik juist grappig !

Vale Tudo
19-10-2010, 22:15
stoer jongetje achter de computer?

Ja net zo stoer als dat Gerard Gordeau geregeld bullshit loopt te verkondigen in bladen over Amsterdam maar ik hem niet die dingen zie zeggen op bepaalde plekken in Amsterdam! ;)

wrestler_nl
19-10-2010, 23:52
http://www.generally-speaking.com/wp-content/uploads/2009/08/Internet-Warrior.jpg

Impulse
20-10-2010, 03:32
Maar volgens mij heeft Gerard Gordeau zelf een mixfight account dus als hij wilt kan hij zelf erop reageren! :-)

Misschien leest hij deze topic wel, maar erop reageren...mmmm dat weet ik zo net niet. Denk ook niet dat hij zich daar behoorlijk druk over gaat maken en ook geen zin hebben om zich te verdedigen omdat er mensen zijn waarvan zijn columns niet in goede aarde valt. Dan lees je het niet zal hij naar alle waarschijnlijkheid zeggen. Maar het kan ook zijn dat het zo kinderachtig is dat hij een klein stukje over gaat schrijven.... Je weet het niet het kan alle kanten op gaan bij hem. (net als bij iedereen)



Gerard = Gerard en ja hij zegt waar het op staat. Mensen die hem niet kennen vinden hem arrogant en weet ik veel wat nog meer, omdat hij duidelijk zijn mening uit? Dat is wel beetje jammer

Zoek in de “woordenboek”kyokushin dan zie je Gerard Gordeau. Hij heeft veel gedaan en bereikt binnen deze tak van sport en daar mag hij best trots op zijn. En dat doet hij ook. Als kickboxers watjes zijn…waarom traint hij ze dan? Omdat hij het leuk vindt om watjes te trainen? Nee dat lijkt me niet. Ik heb nooit gelezen dat hij kickboxers in het algemeen watjes noemt. Hij zal het waarschijnlijk gedoeld hebben op kickboxers die zicht gedragen als “watjes” maar over kickboxers in het algemeen, nee dat niet.

Het is alweer wat maanden geleden dat Gerard bij ons thuis is geweest, maar het is een aardige, rustige en bescheiden man. Helemaal geen zeikerd of wat andere ook zeggen/denken. Elke keer als ik/wij die columns lazen dan zeiden we: tja dat is typisch Gerard, recht voor z'n raap. En dat moet kunnen lijkt mij.
Het is een ras echte Hageneis, die nemen geen blad voor hun mond. Ik moet altijd wel lachen om zijn verhalen in Ring Sports.

En tja.....als hij in jouw ogen alleen maar negatief is, over van alles aan het zeiken is (vooral over de Amsterdammers), waarom lees je het dan? Sla zijn column over. Valt hij jouw dan persoonlijk aan? Of vat je het persoonlijk op dat je je zo irriteert aan zijn column en op MF een topic over opent?

Je blijft toch ook niet naar een tv programma kijken als je het niet bevalt. Of je vindt het programma toch op 1 of andere manier interessant dat je er naar blijft kijken....Net als je misschien “onbewust” toch de columns van Gerard interessant vindt dat je het toch elke keer weer leest. Maar misschien heb ik het mis….Zie het niet als een aanval. Ik probeer het alleen een beetje te begrijpen. Of valt er niets te begrijpen?

Leventdepevent
20-10-2010, 07:36
er zijn nog wel een paar duizend anderen hagenezen die een hekel hebben aan 020....dus zo gek is dat niet toch

MB667
20-10-2010, 07:46
het beeld wat ik heb van hagenezen is een stuk verbeterd ten opzichte van het beeld wat ik van hun had na het bekijken van 3 minuten oh oh cherso......... Ze zijn een stuk slimmer dan ik dacht :lol:

Dragon Tail
20-10-2010, 08:17
Een column is een column en zoals elke column (ook in de krant) moet je dat vaak met een korreltje zout nemen...als de soep niet zo heet is als die wordt opgediend... ;)

goro
20-10-2010, 11:56
Ik kan niet van dat beeld vanaf hoe hij die Jap zijn oog blind beet. Daar moet je echt een beest voor zijn. bah
En zijn collums... idd kras er over.

Vroeger was ik wel een grote fan van hem geweest. Maar ik had nog niet gezien hoe hij iemand zijn oog uit beet...

(maar dat zeg ik hem niet in zijn gezicht;) ik wil nog kunnen kijken en mn tand houden!

cornelus
20-10-2010, 12:13
@Goro.. bedoel je deze Jap?

Yuki Nakai remains committed to teaching true spirit of martial arts Japan Today: Japan News and Discussion (http://www.japantoday.com/category/lifestyle/view/yuki-nakai-remains-committed-to-teaching-true-spirit-of-martial-arts)

goro
20-10-2010, 12:25
Idd die Jap!

Respect voor die Jap trouwens.
Die wou er niet mee naar buiten komen vroeger omdat hij bang was dat mma een slechtere naam ging door krijgen.
Nou dat noem ik respect als vechter en voor mma. Hij had trouwens die partij van Gordeau nog gewonnen, ondanks dat hij blind wat gebeten.

yuko
20-10-2010, 13:11
heb het ff opgezocht maar het was niet door bijten zoals goro zegt (ook al schijnt hij daar ook niet vies van te zijn). Hij heeft zijn vinger meerdere keren in de ogen van die jap gedrukt. Ik heb het allemaal via het internet en weet niet 100% zeker of het waar is maar als het waar is, is gerard echt een *****.--let aub even op je taalbebruik.--

En nee dat ga ik niet in zijn gezicht zeggen...

makavelli
20-10-2010, 13:20
heb het ff opgezocht maar het was niet door bijten zoals goro zegt (ook al schijnt hij daar ook niet vies van te zijn). Hij heeft zijn vinger meerdere keren in de ogen van die jap gedrukt. Ik heb het allemaal via het internet en weet niet 100% zeker of het waar is maar als het waar is, is gerard echt een kankerlijer.

En nee dat ga ik niet in zijn gezicht zeggen...

Nou dat is 100% zeker waar hoor... heb de beelden gezien. Echt walgelijk!

MilfhunterMMA
20-10-2010, 13:31
Misschien leest hij deze topic wel, maar erop reageren...mmmm dat weet ik zo net niet. Denk ook niet dat hij zich daar behoorlijk druk over gaat maken en ook geen zin hebben om zich te verdedigen omdat er mensen zijn waarvan zijn columns niet in goede aarde valt. Dan lees je het niet zal hij naar alle waarschijnlijkheid zeggen. Maar het kan ook zijn dat het zo kinderachtig is dat hij een klein stukje over gaat schrijven.... Je weet het niet het kan alle kanten op gaan bij hem. (net als bij iedereen)



Gerard = Gerard en ja hij zegt waar het op staat. Mensen die hem niet kennen vinden hem arrogant en weet ik veel wat nog meer, omdat hij duidelijk zijn mening uit? Dat is wel beetje jammer

Zoek in de “woordenboek”kyokushin dan zie je Gerard Gordeau. Hij heeft veel gedaan en bereikt binnen deze tak van sport en daar mag hij best trots op zijn. En dat doet hij ook. Als kickboxers watjes zijn…waarom traint hij ze dan? Omdat hij het leuk vindt om watjes te trainen? Nee dat lijkt me niet. Ik heb nooit gelezen dat hij kickboxers in het algemeen watjes noemt. Hij zal het waarschijnlijk gedoeld hebben op kickboxers die zicht gedragen als “watjes” maar over kickboxers in het algemeen, nee dat niet.

Het is alweer wat maanden geleden dat Gerard bij ons thuis is geweest, maar het is een aardige, rustige en bescheiden man. Helemaal geen zeikerd of wat andere ook zeggen/denken. Elke keer als ik/wij die columns lazen dan zeiden we: tja dat is typisch Gerard, recht voor z'n raap. En dat moet kunnen lijkt mij.
Het is een ras echte Hageneis, die nemen geen blad voor hun mond. Ik moet altijd wel lachen om zijn verhalen in Ring Sports.

En tja.....als hij in jouw ogen alleen maar negatief is, over van alles aan het zeiken is (vooral over de Amsterdammers), waarom lees je het dan? Sla zijn column over. Valt hij jouw dan persoonlijk aan? Of vat je het persoonlijk op dat je je zo irriteert aan zijn column en op MF een topic over opent?

Je blijft toch ook niet naar een tv programma kijken als je het niet bevalt. Of je vindt het programma toch op 1 of andere manier interessant dat je er naar blijft kijken....Net als je misschien “onbewust” toch de columns van Gerard interessant vindt dat je het toch elke keer weer leest. Maar misschien heb ik het mis….Zie het niet als een aanval. Ik probeer het alleen een beetje te begrijpen. Of valt er niets te begrijpen?

Tsja, als iemand ongefundeerde uitspraken doet dat mag daar toch op gereageerd worden? Dat is toch het idee van dialoog?

Italian*Berlusconi*
20-10-2010, 13:55
onsportieve vechter ook al is hij zo'n "prominent" figuur in de NL'dse vechtsport. Sinds Vale Tudo 95 (volgens mij) en het blind maken van Nakai in 1 oog was ik beetje klaar met Gordeau die liever straat vecht dan zijn Kyokshin hart laat zien aan het publiek. Zie ook vs Gracie in UFC1 waar hij Gracie in een staande clinch in zn oor bijt om maar wat op te noemen... niet echt de kyokshin spirit volgens mij...

dirk5
20-10-2010, 14:04
heb het ff opgezocht maar het was niet door bijten zoals goro zegt (ook al schijnt hij daar ook niet vies van te zijn). Hij heeft zijn vinger meerdere keren in de ogen van die jap gedrukt. Ik heb het allemaal via het internet en weet niet 100% zeker of het waar is maar als het waar is, is gerard echt een kankerlijer.

En nee dat ga ik niet in zijn gezicht zeggen...

bevestiging dat je niet van iets wat op het internet staat uit moet gaan.

Het ging met de tanden en is het smerigste wat ik ooit in een mma ring heb gezien....

@ berlusconi, Gelukkig kon Gracie op het eind van de wedstrijd nog even laten zien wat hij daarvan vond :)

smike
20-10-2010, 14:15
Deze man is zeker geen reclame voor de sport, ziet er ook uit als een Hells Angel.

Met alle respect, maar als je dit soort mensen ziet, hoort en leest begrijp je waarom "onze" sport in zo'n slecht daglicht staat.

Italian*Berlusconi*
20-10-2010, 14:22
Deze man is zeker geen reclame voor de sport, ziet er ook uit als een Hells Anegl.

Met alle respect, maar als je dit soort mensen ziet, hoort en llest begrijp je waarom "onze" sport in zo'n slecht daglicht staat.

x2!

rafi
20-10-2010, 14:24
ken ook veel mensen die hele slechte ervaringen hebben gehad met sensei gordeau. die echt de sportschool uit zijn gepest door hem en etc....

goro
20-10-2010, 14:30
Die video hoef ik ook nooit meer te zien. Daarna heeft die op dat tornooi nog doorgevochten... Nog gewonnen om dan van Rickson Gracie te verliezen na een minuut of 8 in guard vechten. Rickson weigerde te stoten naar het gezicht uit respect en medelijden. Hij was ook niet blij toen hij hem submitte. Zie video.

http://video.google.com/videoplay?docid=7624053281959249522#
rickson vs Yuki Nakai.

Trouwens zijn naam is Yuki Nakai en uit respect noem ik hem geen Jap.

Osu

Fightchick
20-10-2010, 14:31
@impulse

Tja, misschien moet ik zijn columns niet meer lezen. Maar aangevallen voel ik me niet hoor, ik irriteer me alleen aan de dingen die hij schrijft. En aan de reacties hier te zien ben ik daar niet de enige in.

yuko
20-10-2010, 14:59
bevestiging dat je niet van iets wat op het internet staat uit moet gaan.

Het ging met de tanden en is het smerigste wat ik ooit in een mma ring heb gezien....

@ berlusconi, Gelukkig kon Gracie op het eind van de wedstrijd nog even laten zien wat hij daarvan vond :)

zieke geest, waarom laten mensen die toch bekend zijn in de vechtsport en waarschijnlijk wel weten wat hij heeft gedaan, uitgerekend hem columns schrijven? Zo'n figuur verdient geen podium.

Ik zal voor de rest maar niet opschrijven wat ik hem wel toewens...

Briant
20-10-2010, 15:10
Gerard Gordeau is niet de "vechtsportpionier" waar wij als Nederlanders trots op moeten zijn.

Ik kijk liever naar mensen als Remco Pardoel, Bert Kops, Rob Kaman, Ernesto Hoost, Mark Huizinga... om er maar een paar te noemen.

wrestler_nl
20-10-2010, 15:17
Ik wacht nog steeds geduldig op een reactie vaan Sensei Gordeau
lool

http://i636.photobucket.com/albums/uu90/vanessa68_2009/Macros%20and%20gifs/hrzfab.gif

MB667
20-10-2010, 15:51
Yuki Nakai is 'die hard'!!! Als je gewoon doorvecht nadat je zoiets is aangedaan!

MB667
20-10-2010, 15:55
rickson slaat wel een paar keer trouwens!

MB
20-10-2010, 16:28
Jammer dat men nu hoofdzakelijk negatief is, vergeet de goede dingen niet zoals al jaren opbrengst van o.a. het Open EK Kyokushin van Kamakura naar KIKA gaat...

goro
20-10-2010, 16:30
rickson slaat wel een paar keer trouwens!
Ja ik bedoel uit respect en medeleiden niet op het gezicht. En die stoten in dit gevecht is alleen om positie te krijgen.

goro
20-10-2010, 16:31
Jammer dat men nu hoofdzakelijk negatief is, vergeet de goede dingen niet zoals al jaren opbrengst van o.a. het Open EK Kyokushin van Kamakura naar KIKA gaat...
Ja dat is idd wel mooi.

yuko
20-10-2010, 17:42
Jammer dat men nu hoofdzakelijk negatief is, vergeet de goede dingen niet zoals al jaren opbrengst van o.a. het Open EK Kyokushin van Kamakura naar KIKA gaat...


hey, dat is toevallig!

TheHagueBoxer
20-10-2010, 20:29
Ja net zo stoer als dat Gerard Gordeau geregeld bullshit loopt te verkondigen in bladen over Amsterdam maar ik hem niet die dingen zie zeggen op bepaalde plekken in Amsterdam! ;)

ik reageer hier niet op omdat ik zo nodig Gordeau wil verdedigen, maar meer omdat ik slecht tegen stoere internetmannetjes zoals jij kan... maar ik denk niet dat Gordeau er moeilijk over doet om dit soort dingen in bepaalde plekken in amsterdam te herhalen, daar is ie zeker gek genoeg voor

Khanom Thom
20-10-2010, 21:02
Een column is een column en zoals elke column (ook in de krant) moet je dat vaak met een korreltje zout nemen...als de soep niet zo heet is als die wordt opgediend... ;)

Precies, niet al te serieus nemen... misschien heeft Gordeau wel met Barbie gehad over Amsterdam.

http://www.youtube.com/watch?v=VEIiDhwzi0w

Impulse
20-10-2010, 21:15
@impulse

Tja, misschien moet ik zijn columns niet meer lezen. Maar aangevallen voel ik me niet hoor, ik irriteer me alleen aan de dingen die hij schrijft. En aan de reacties hier te zien ben ik daar niet de enige in.

Iedereen heeft zijn eigen mening hierover en dat mag en moet kunnen.....Tuurlijk heb ik ook beelden gezien waarvan ik dacht tering wat doe hij dan...zoals inderdaad die gozer die hij in de ogen stak.

Vale Tudo
20-10-2010, 21:26
ik reageer hier niet op omdat ik zo nodig Gordeau wil verdedigen, maar meer omdat ik slecht tegen stoere internetmannetjes zoals jij kan... maar ik denk niet dat Gordeau er moeilijk over doet om dit soort dingen in bepaalde plekken in amsterdam te herhalen, daar is ie zeker gek genoeg voor

Luister schuimpie (begrijp je wel als hagenees zijnde toch? :lol: ) je hoeft je niet meteen op je haags pikkie getrapt te voelen omdat ik een minder positieve opmerking maak over Gordeau. Als je buiten de bekende verhalen om ook nog andere verhalen hoort over hem van mensen die hem van dichtbij hebben meegemaakt, dan kun je niet anders concluderen dan dat hij geen leuke/goede persoonlijkheid heeft, weinig respect voor anderen heeft en al helemaal geen goede voorbeeld is voor de sport! Gelukkig zie ik dat er ook andere forumleden zijn die dit inzien. Dus ja, ik heb geen goed woord over voor deze man! Beter een "stoer internetmannetje" zoals jij dat noemt met een realistische blik dan een haagse kontenlikker! ;)

wrestler_nl
20-10-2010, 21:54
:jerry::jerry:

Hou het wel netjes broeders!;)

Illest
20-10-2010, 22:16
dudes,

ff zonder dollen....Gordeau is niet ok......niet als sportman en niet als persoon...
ken mensen die zijn weggegaan bij hem door racistische uitlatingen....nare vent...

ik heb al tijden geen Ringsports meer gelezen, maar als hij een vaste column daar heeft, hou ik dat liever zo...

ik ben geen internetwarrior....alles behalve, maar de man klopt niet....helaas maar waar

wrestler_nl
20-10-2010, 22:33
dudes,

ff zonder dollen....Gordeau is niet ok......niet als sportman en niet als persoon...
ken mensen die zijn weggegaan bij hem door racistische uitlatingen....nare vent...

ik heb al tijden geen Ringsports meer gelezen, maar als hij een vaste column daar heeft, hou ik dat liever zo...

ik ben geen internetwarrior....alles behalve, maar de man klopt niet....helaas maar waar


Lol @ ik ben geen internetwarrior haha dats een goeie

Pahlavan
20-10-2010, 22:47
Deze man is zeker geen reclame voor de sport, ziet er ook uit als een Hells Angel.

Met alle respect, maar als je dit soort mensen ziet, hoort en leest begrijp je waarom "onze" sport in zo'n slecht daglicht staat.

x2
Old school vechters zoals de gracies en bas rutten hebben veel voor mma gedaan.. kan echter niet hetzelfde zeggen over gerard gordeau. mma is waar het nu is juist vanwege het feit dat dat soort figuren er niet meer aan deelnemen (iig niet op topniveau). er was een tijdje geleden ook een filmpje op mixfight geplaatst van een of ander reporter als ik me niet vergis die een gesprek voerde met gerard over mma en ook daarin gedroeg gerard zich alles behalve een "ambassadeur" voor de sport (en dat is nog zacht uitgedrukt).

ik heb wel een bepaald niveau van respect voor iedereen die de ring instapt en daar geef ik hem dan natuurlijk ook credit voor maar daar blijft het ook bij

TheHagueBoxer
21-10-2010, 00:05
Luister schuimpie (begrijp je wel als hagenees zijnde toch? :lol: ) je hoeft je niet meteen op je haags pikkie getrapt te voelen omdat ik een minder positieve opmerking maak over Gordeau. Als je buiten de bekende verhalen om ook nog andere verhalen hoort over hem van mensen die hem van dichtbij hebben meegemaakt, dan kun je niet anders concluderen dan dat hij geen leuke/goede persoonlijkheid heeft, weinig respect voor anderen heeft en al helemaal geen goede voorbeeld is voor de sport! Gelukkig zie ik dat er ook andere forumleden zijn die dit inzien. Dus ja, ik heb geen goed woord over voor deze man! Beter een "stoer internetmannetje" zoals jij dat noemt met een realistische blik dan een haagse kontenlikker! ;)

vriend, ben je scheel? lees mn eerste zin, ik probeer Gordeau niet te verdedigen, die man moet lekker zelf weten hoe hij zich gedraagt daar oordeel ik niet over. Ik ben op m'n haagse pikkie getrapt omdat jij een grote bek over hagenezen heb, wat opzich geen probleem is, maar ik trek het slecht omdat je het niet in iemands gezicht zegt maar laf op het internet veilig achter je toetsenbordje. Als je het in het echte leven niet zegt zet dan geen grote bek op op internet, internethooligan.

boldhead
21-10-2010, 00:40
Liever een slechte naam, dan geen naam! (Gordeause "wijsheid")
Zelf nooit problemen met hem gehad, en ja, hij beet liever als dat hij aftikte.
Maar toen niemand wist wat de regels waren en wat er te verwachten was met mma, stond hij daar wel met een enorm gewichtsverschil.(Teila)
Altijd vechten tot het eind en verder, dus niet voor niets zo populair in Japan.
En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen..

goro
21-10-2010, 12:16
Liever een slechte naam, dan geen naam! (Gordeause "wijsheid")
En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen..

Werp!

MilfhunterMMA
21-10-2010, 12:59
ik reageer hier niet op omdat ik zo nodig Gordeau wil verdedigen, maar meer omdat ik slecht tegen stoere internetmannetjes zoals jij kan... maar ik denk niet dat Gordeau er moeilijk over doet om dit soort dingen in bepaalde plekken in amsterdam te herhalen, daar is ie zeker gek genoeg voor

Een forum is, net als een column, een medium om je mening te uiten zonder gelijk een klap te vangen. Dat is het hele idee...

dtgerald
21-10-2010, 17:52
Je kan ook Hans Kraaij jr een column laten schrijven.Die hangt altijd de demagoog uit ha ha.Maar goed ik ben het ook niet altijd met hem eens in de columns.Maar dat zal iedereen hebben met hem of andere columnisten.Nederland is nog altijd een vrij land......

Vale Tudo
21-10-2010, 18:49
vriend, ben je scheel? lees mn eerste zin, ik probeer Gordeau niet te verdedigen, die man moet lekker zelf weten hoe hij zich gedraagt daar oordeel ik niet over. Ik ben op m'n haagse pikkie getrapt omdat jij een grote bek over hagenezen heb, wat opzich geen probleem is, maar ik trek het slecht omdat je het niet in iemands gezicht zegt maar laf op het internet veilig achter je toetsenbordje. Als je het in het echte leven niet zegt zet dan geen grote bek op op internet, internethooligan.

Volgens mij is een forum toch om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen toch? Of zit jij ook onder de befaamde hagenese 80- IQ grens? ;) Als je een keertje naar Amsterdam gaat moet je even een tijdstip en locatie doorgeven, dan zeg ik recht in je gezicht dat je een %$$#*& hagenees bent en dan krijg je daarna een haags bakkie van me oke? ;) Maken we er een video'tje van en posten het op mixfight, iedereen weer happy!

MilfhunterMMA
21-10-2010, 20:23
Volgens mij is een forum toch om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen toch? Of zit jij ook onder de befaamde hagenese 80- IQ grens? ;) Als je een keertje naar Amsterdam gaat moet je even een tijdstip en locatie doorgeven, dan zeg ik recht in je gezicht dat je een %$$#*& hagenees bent en dan krijg je daarna een haags bakkie van me oke? ;) Maken we er een video'tje van en posten het op mixfight, iedereen weer happy!

misschien vinden jullie elkander in real life best aardig...

MaartenManaus
21-10-2010, 21:20
Volgens mij is een forum toch om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen toch? Of zit jij ook onder de befaamde hagenese 80- IQ grens? ;) Als je een keertje naar Amsterdam gaat moet je even een tijdstip en locatie doorgeven, dan zeg ik recht in je gezicht dat je een %$$#*& hagenees bent en dan krijg je daarna een haags bakkie van me oke? ;) Maken we er een video'tje van en posten het op mixfight, iedereen weer happy!

Nou ik ben benieuwd naar de video, gezien die smiley gaat dat wel gezellig worden denk ik

Kemal
21-10-2010, 21:32
:jerry:

TheHagueBoxer
21-10-2010, 23:21
Volgens mij is een forum toch om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen toch? Of zit jij ook onder de befaamde hagenese 80- IQ grens? ;) Als je een keertje naar Amsterdam gaat moet je even een tijdstip en locatie doorgeven, dan zeg ik recht in je gezicht dat je een %$$#*& hagenees bent en dan krijg je daarna een haags bakkie van me oke? ;) Maken we er een video'tje van en posten het op mixfight, iedereen weer happy!

Ah weer stoere praat

Afspreken zelfs

Jij moet wel heel tof zijn

MB667
22-10-2010, 10:01
Op welk gala gaan jullie vechten?

amilster
22-10-2010, 11:14
lolz :)

maar alle gekheid op een stokje, ik denk niet dat "vecht talent"en daar hard voor werken samen hoeft te gaan met een mooi en minzaam karakter, als dat zo is dan is dat meegenomen maar meer niet.

Van wat ik van Gordeau gezien heb heb ik ook geen hoge pet op idd maar dat die man dan geen column zou moeten schrijven is natuurlijk onzin.
Bovendien kijken we meestal liever naar bad guys dan naar (saaie) good guys, zie ook Yvel en een Badr, dat zijn toch vaak smaak makers that you love to hate.

lopez86
22-10-2010, 11:27
Gerard Gordeau is niet de "vechtsportpionier" waar wij als Nederlanders trots op moeten zijn.

Ik kijk liever naar mensen als Remco Pardoel, Bert Kops, Rob Kaman, Ernesto Hoost, Mark Huizinga... om er maar een paar te noemen.

x2!

Als je iemand z'n oog eruit drukt of aan z'n kop loopt te knabbelen als een knaagdier heb je geen respect en spoor je niet, punt.