PDA

View Full Version : Super succes in Bioscoop Antwerpen!!



Jamila
19-10-2010, 15:36
Afgelopen zaterdag heb ik '' de stoute schoenen'' aangetrokken en ben naar de Metropolis in Antwerpen gegaan om de Glory World Series 2010-2011 live bij te wonen in de bioscoop!
Omdat ik altijd al bij alle Glory gala's geweest ben, vond ik het nu een uitdaging om het in de bios mee te maken.
En wat een ervaring zeg!

Het eerste wat mij opviel was dat er een enorm grote aanhang van Tommy Depret fans waren.
De zaal zat helemaal vol en er hing een heel ontspannen sfeer.
Het geluid en beeld was super helder en goed verstaanbaar, hierdoor beleefde je het als real live...
En bij de partij van Tommy Depret ging 'het dak eraf', de hele zaal werd gek, en begon te juichen en te doen.
De sfeer die daar op dat moment heerste wat zo intens, het was een waar spektakel!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Tommy, bij deze gefeliciteerd, het is je ook zeker gegund!

Grtjs Jamila

GnP
19-10-2010, 15:44
tommy is uit het antwerpse en word er op handen gedragen, terecht trouwens!!!!!!!

Mickey
19-10-2010, 15:55
Gaaf! Ik ben trouwens erg benieuwd of er nog fotos zijn gemaakt tijdens de voorstellingen!

wrestler_nl
19-10-2010, 16:00
Gaaf! Ik ben trouwens erg benieuwd of er nog fotos zijn gemaakt tijdens de voorstellingen!

x2 ik ben benieuwd

NonaManisss
19-10-2010, 20:49
ow beter dat het goed ervaren is
als het nog een keer gedaan word in de bios dan wil ik er ook wel bij zijn om dat te ervaren

Amsterdam'r
19-10-2010, 20:57
Ook in de voor 3/4e gevulde zaal 13 @ Pathé ArenA was het een top sfeer, topkwaliteit beeld en verbinding, zeker voor herhaling vatbaar..!
Zelfs de mensen van security gingen helemaal op in de wedstrijden :lol:!

PowNews ook nog aanwezig, benieuwd naar de beelden.
Er werden ook nog 2 exemplaren van het boek Old School Kickboxing Icons verloot, helaas was ik niet een van de gelukkigen..

Nogmaals, zeker voor herhaling vatbaar :pimp:..!

Durfal
19-10-2010, 20:59
Och een avondje met mn vrouw en Jamila naar de bios lijkt mij geen straf......
Dus bel de volgende x ons ff Jamila!!!

BiCkOnE
19-10-2010, 21:03
Ik vroeg me al af hoe de bios ervaring was, goed om te weten!
De stream van glory/mixfight was ook super, hoop dat dat ook een blijver wordt!
Thanks!:thup: